victor_wts Postat Octombrie 18, 2014 Share Postat Octombrie 18, 2014 Verifica sa stea intre 1250 si 1350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCATale Postat Octombrie 18, 2014 Share Postat Octombrie 18, 2014 (editat) si cum fac?In sensul cum fac sa stiu ca e intre 1250 si 1350? Editat Octombrie 18, 2014 de XCATale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Octombrie 18, 2014 Share Postat Octombrie 18, 2014 Ai butonul select, il apesi pana iti apar turatiile, si de acolo jonglezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCATale Postat Octombrie 18, 2014 Share Postat Octombrie 18, 2014 Ok,ms maine ma uit » Post actualizat in 19 Oct 2014 11:06Salut,continui discutia de ieri seara.Am pornit-o azi si am vrut sa las motorul sa se incalzeasca si sa reglez turatiile.In tim ce mergea motorul a inceput sa mearga cat mai gatuit pana s-a oprit,am incercat sa o pornesc iar dar nu a mai vrut.Am incercat sa o pornesc in viteza la vale dar tot nu a vrut.Ce poate sa fie oare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Octombrie 19, 2014 Share Postat Octombrie 19, 2014 posibil senzor TPS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCATale Postat Octombrie 19, 2014 Share Postat Octombrie 19, 2014 Problema rezolvata am verificat bujiile am reusit sa ajung doar la1 3 si 4.2 nu am reusit sa ajung le-am curatat si a pornit mai greu cu cateva rateuri si am reglat turatiile imi face 1260 cu 1320,e bine asa?: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Octombrie 19, 2014 Share Postat Octombrie 19, 2014 Asa imi sta si mie..doar vara cand e fff cald, la semafor mai urca putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 si la mine tot pe acolo stau turatiile deci e ok asa,ce an e fazerul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCATale Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 An de producție 2006 prima înmatriculare 2007. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 atunci nu ar trebuii sa fie tpsul,duo la mecanic.... » Post actualizat in 26 Oct 2014 19:10cel mai frumos tort de ziua mea primit vreo data seamana cu blonda mea zic eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCATale Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Foarte frumos,bravo dar daca ne tot mândrim cu torturi il pun si eu pe al meu din partea sotiei înainte cu cateva zile sa iau mobra » Post actualizat in 26 Oct 2014 20:23 P.S poate ne zboară moderatori ca suntem Off topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
audi_A9 Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Ce "uameni" tineri p-acilea! 27 la unii! Imi plac torturile voastre. La motoarele astea nu aveti nevoie de permis... Poate le dati ceva poze mai bune pt inspiratie. Lui sonny i-au legat crash-cage -ul de roata fata si i-au pus bagaje pentru o luna ! )) (daca tot e offtopic macar sa fie in stil mare, ce sa faci, vremea urata afara si ne plictisim) La multi ani, bikerilor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 crash-cageul ala trebuia sa fie furtunele de frana,iar bagajele alea este defapt topcaseul,eu luasem deja lumarile,am implinit 23 ani eu zic ca seamana cu tortul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihail.dobrescu Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 Salutare, Dupa 2 ani si aproape 20 000 km foarte frumosi cu FZ6N ul meu din 2005 am hotarat sa fac un mic upgrade asa ca va cer parerea si poate aveti si vreo propunere. M am gandit sa trec la un FZ6 fazer s2 cu ABS in principiu. De asemenea sunt interesat si de un fazer 8 sau fz1 fazer, ambele cu ABS.. Daca aveti oferte corecte va rog sa mi spuneti Mihail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 Salutare, Dupa 2 ani si aproape 20 000 km foarte frumosi cu FZ6N ul meu din 2005 am hotarat sa fac un mic upgrade asa ca va cer parerea si poate aveti si vreo propunere. M am gandit sa trec la un FZ6 fazer s2 cu ABS in principiu. De asemenea sunt interesat si de un fazer 8 sau fz1 fazer, ambele cu ABS.. Daca aveti oferte corecte va rog sa mi spuneti Mihail Eu zic sa treci la o motoreta serioasa. Si Radu a zis ca se lasa de yamaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCATale Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 Ce "uameni" tineri p-acilea! 27 la unii! Imi plac torturile voastre. La motoarele astea nu aveti nevoie de permis... Poate le dati ceva poze mai bune pt inspiratie. Lui sonny i-au legat crash-cage -ul de roata fata si i-au pus bagaje pentru o luna ! )) (daca tot e offtopic macar sa fie in stil mare, ce sa faci, vremea urata afara si ne plictisim) La multi ani, bikerilor ! Multumim,totusi eu am o mica scuza.Sotia cand l-a comandat stia doar ca e YAMAHA e un fel de sportiva si ca il simpatizez pe Rossi. P.S Pentru nevasta-mea motocicletele sunt la fel nu au importanta,important e sa o dau si pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
audi_A9 Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 (editat) Torturile seamana bine si sunt chiar reusite, asta e clar! Chestia asta cu nevestele si motoarele e la fel si la mine. Nu prea conteaza ce face, cum arata si de ce e mai buna una sau alta, conteaza doar pretul. Asta e un aspect usor de inteles. Continui discutia de mai sus si vreau cateva exemple de motorete serioase, dar detaliat, brand, model, ce ani fabricatie sunt vizati, cu/fara anumite chestii. Va rog dati detalii, nu tineti pentru voi. Personal am cateva fixatii pe anumite modele (vreo 3), dar astept sa vad si altii ce pareri au. Poate mi-a scapat ceva. Evident ca o sa le scriu si eu. Editat Octombrie 27, 2014 de audi_A9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_wts Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 Salutare, Dupa 2 ani si aproape 20 000 km foarte frumosi cu FZ6N ul meu din 2005 am hotarat sa fac un mic upgrade asa ca va cer parerea si poate aveti si vreo propunere. M am gandit sa trec la un FZ6 fazer s2 cu ABS in principiu. De asemenea sunt interesat si de un fazer 8 sau fz1 fazer, ambele cu ABS.. Daca aveti oferte corecte va rog sa mi spuneti Mihail Sa dai 2005 pe 2007??? unde e logica?? Sunt identice in proportie de 99% diferenta e facuta de lucruri foarte fine care nu justifica schimbarea. Daca vrei sa schimbi motocicleta cred ca un FZ8 sau FZ1 ar fi un upgarde de luat in seama. Cu toate ca si aici FZ8 are "acelasi" motor cu FZ1, cadrul este si el acelasi. La varianfa de Fazer8 si Fazer1 apare designul care pe mine unu ma face sa aleg Fazer8 (design in defavoarea performantelor) dar la varianta dezbracata eu nu prea vad avantajul mai ales ca FZ1 are un super pret la sh. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 Poate vrea schimbul pentru ABS, nu pentru altceva. El poate sa confirme. Azi mi-am schimbat difuzoarele din casca (Sena SMH10) cu earbuds si am mers vreo 2 ore prin oras: muzica data la minim se aude suficient de tare, traficul nu se aude (decat claxoanele sau sirenele), iar motorul se aude atat de incet incat a trebuit sa pazesc vitezometrul ca sa nu merg prea tare si prea turat (in oras nu prea depasesc 5000 de ture). Draciile astea mici sunt probabil excelente la drum lung, dar prin oras inca nu stiu ce sa zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 s2 are shaua mai buna,frane cu 30% mai bune,bord schimbat(mie nu imi place),scaritele pasagerului sunt cauciucate,iar carenele de la bord se dau mult mai usor jos,cica ar fi mai bun pe ciclistica....dar cine oberva asta?poate rossi,eu unu as alege fazer 8,si am destule argumente de ce l-as alege,daca vreti sa le auziti vi le spun cu drag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCATale Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Iar eu ma abtin sa comentez in privinta celor 3 modele deoarece e primul model de FZ Fazer pentru mine.Stiu doar ca la inceput am vrut Hornet din 02/04 pe urma m-am sucit si ma uitam dupa SV650S din 04 deoarece era diferit de modelul precedent dar nu prea imi placea asa mult ca era bicilindric iar in ultimele doua luni ma lovit Fazer-ul l-am incalecat m-am simtit bine pe el si l-am luat am uitat de Hornet si de SV650S a da era sa uit si de Ducati Mounster(cu toate ca imi place Ducati marca italiana nu mai vreau) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihail.dobrescu Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 salut probabil m am exprimat putin gresit la inceput. o sa incerc sa iau un fazer 8 sau un fz1 fazer, clar. oricare dintre cele 2 ar fi o sa fie cu abs. spuneam de fazer 6 s2 pentru ca cel mai probabil nu o sa gasesc unul din primele 2 modele, sunt destul de rare pe aici, mai ales fazer 8.. mihail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 fazer 8 e mai scump decat fazer 1000....daia si e mai rarut,depinde ce faci cu el,daca o arzi numa touring ia 1000le Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 te poti distra si cu 1000 fii linistit. e mai greu doar cu 20kg ca si 600, ciclistica cam la fel, centru de greutate mai jos dar puterea face toti banutii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 daca mergi singur nai treaba,tine 600le,eu unu merg mult cu pasager iar in unele situatii ar fi bine sa am motocicleta de 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.