Robert Rmh Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 Cred ca iese tiganie....mai bine cumperi unele sport pentru modelul respectiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Si-a pus careva lupe pe fazer?daca da,cum si cat costa toata distractia?si desigur daca se merita:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 (editat) Undeva la 450 ron cu un xenon (2 instalatii xenon+2lupe pt. 2 faruri). Cam asa erau cand voiam sa imi montez pe verzitura. Editat Martie 8, 2015 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Nu vreau xenon,am avut,nu imi trebuie inca un motiv de luat talonul,si nici nu am loc sa il pun de clanxon,deci de unde iau lupele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 (editat) Salutare! Posesorii de Fazer 1000cc de dupa 2006 (generatia 2 / FZ1S), sau cei care cunoasteti modelul, daca aveti motocicleta prevazuta cu far pt mersul pe partea dreapta a drumului (nu anglia), am rugamintea de a compara inclinatia soclului pt halogen H4 cu fotografia atasata, (eventual puteti face voi o fotografie la farul vostru). Nu stiu daca aceasta inclinatie a halogenului in far face diferenta intre mersul pe partea stanga vs mersul pe partea dreapta a drumului. Am cautat cateva zile o fotografie cu farul cu pricina, insa sunt f slabe rezultatele de pe net. Intreb acest lucru deoarece va trebui sa montez o lupa bixenon in far, si daca pastrez inclinatia data de fabrica (pt anglia), imi este frica ca linia fazei scurte sa nu fie inclinata spre dreapta si sa afecteze participantii la trafic pe sensul opus. Multumesc! Editat Martie 16, 2015 de navix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCATale Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 Ia un spray de curatat lantul si unul de uns la tine, unge la fiecare 4-500km si curata la 1000km si nu ai probleme. Vezi ca drumurile lungi sunt mult mai obositoare pe motocicleta, ploaia e o problema mai serioasa decat cu masina, 2000km e un drum destul de lung si de obositor; in functie de traseu o sa iti ia 3-4 zile de mers. Alimenteaza la fiecare 250km, macar sa stii ca ai rezerva la nevoie. Cu S2 alimentam la 300 km, dar am mers si peste 350 intre 2 alimentari, cu ceva emotii. Vezi dupa primii 500km ce consum scoti si adaptezi tu. 3-4 zile??waw eu ma gandeam sa fac un popas abia dupa ce intru in Romania iar la sloveni sau la unguri nu prea as vrea sa opresc decat pentru benzina si baie daca este cazul.Atunci cred ca ar fi mai preferabil platforma as ajunge ma rpd si si as iesi si mai ieftin nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 Pai zici ca nu ai experienta unui drum de 2000km, o sa te rupa; una e cu masina si alta e cu motocicleta, spre exemplu eu am facut Bucuresti-Budapesta in mai putin de o zi, iar cu moto fac 2 zile. Am mai scris pe-aici de o calatorie de 5100 km in 14 zile si in unele am fost rupti de oboseala toti. Pe autostrada poate ai ajunge spre 800-1000 km intr-o zi, dar in Romania faci o zi de la Timisoara la Bucuresti, daca vrei la Suceava e la fel de greu chiar daca o iei pe Cluj-Bistrita-Campulung Moldivenesc. Stiu si oameni care au venit din Germania in Romania intr-o singura zi, dar a doua oara nu au mai facut drumul asta; pe deasupra motocicletele erau touring, mai comfortabile. Cat despre cost nu ma pronunt, eu asemenea drumuri le fac doar de placere si atunci costa cat costa. La fel cu timpul, daca te grabesti iei avionul, daca ai tot timpul la dispozitie vii cu bicicleta (nu glumesc, as face asta odata). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sam_UnQiuL Postat Martie 20, 2015 Share Postat Martie 20, 2015 Salutare domnilor! Am schimbat de curand levierele de ambreiaj si de frana impreuna cu mansoanele originale. Daca vreun coleg are nevoie de cele originale, le donez cu mare drag. Le trimit oriunde in tara (plata la destinatie). Spor si sa auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Martie 20, 2015 Share Postat Martie 20, 2015 Salut. Oare unde pot sa găsesc urmatoarele: prima e cva tampon de la top case , a doua e cva tabla de la prinderea carenenei si cea dea treia d cva tot de la carene de fixat care e din plastic.orice informatie ajuta.mc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Traian Buzenchi Postat Martie 21, 2015 Share Postat Martie 21, 2015 Mergeti careva la mars astazi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 21, 2015 Share Postat Martie 21, 2015 Salut. Oare unde pot sa găsesc urmatoarele: prima e cva tampon de la top case , a doua e cva tabla de la prinderea carenenei si cea dea treia d cva tot de la carene de fixat care e din plastic.orice informatie ajuta.mc Nu stiu ce e ala cva, am cautat prin cataloage si nu exista nimic care sa se numeasca cva, dar daca e de la top case nu e piesa specifica de FZ6.Celelalte doua par a fi o clema si un pin de prindere, le gasesti la orice dealer Yamaha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Martie 21, 2015 Share Postat Martie 21, 2015 @sam - ce manete ti-ai pus ? Pune niste poze sa vedem si noi lucrarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Martie 21, 2015 Share Postat Martie 21, 2015 Mc mult de informație, nu știam cum se numesc de aia le-am numit "cva". Mc mult inca odată Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cezu Postat Martie 21, 2015 Share Postat Martie 21, 2015 va salut! De ieri am devenit Fz'ist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 21, 2015 Share Postat Martie 21, 2015 Dupa ce te ajuta omul mai dai si cu mucul in gard. Cum adica "Mc mult", ne suflam nasul acum pe forum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Martie 21, 2015 Share Postat Martie 21, 2015 va salut! De ieri am devenit Fz'ist te salutam si noi ! pune poze cu dihania. zi-ne de unde esti samd. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCATale Postat Martie 22, 2015 Share Postat Martie 22, 2015 (editat) Cum credeti ca ar fi mai bine,motocicleta sa fie vopsita sa infoliata?Vad ca se cam parctica in infolierea,daca as infolia-o nu s-ar mai vedea crapaturile de pe carene.As vrea sa o fac in stilul asta. Editat Martie 22, 2015 de XCATale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 22, 2015 Share Postat Martie 22, 2015 (editat) Folie peste tabla pun taximetristii ca sa nu se vada rugina, daca vrei sa faci ceva bun atunci vopseste. Daca vopsesti nu se mai vad crapaturile pentru ca inainte de vopsire se lipesc, ranforseaza (daca e nevoie) si retuseaza. Editat Martie 22, 2015 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sam_UnQiuL Postat Martie 22, 2015 Share Postat Martie 22, 2015 @ finu: Le-am luat de la chinezi. Arata foarte bine si par robuste, facute din aluminiu. Levierul de frana trebuie pilit un pic deoarece apasa usor pe pompa de frana si tine roata infranata. Am comandat si oglinzi in aceleasi culori. Pun poze dupa ce le montez. De curand am montat si parbrizul (MRA), insa sunt oarecum nemultumit de el, deoarece imi arunca aerul direct in casca si se creaza niste reverberatii atat de puternice ca simt ca imi sparge timpanele. Chiar ma gandeam daca recomandarea de a purta dopuri in urechi este pt zgomotul aerului sau al motorului ?! Eu nu aud deloc motorul la viteze de peste 100Km/h. Am incercat diverse setari ale parbrizului. Am incrcat sa il las mai jos. Rezultatul este mai bun, reverberatiile au scazut insa tot sunt suparatoare. Mai jos nu il pot da pentru ca spatiul de manevra al suportilor care se monteaza pe ghidon este foarte redus din cauza piesei aleia mari care strange ghidonul si care are sigla Yamaha pe ea. Ramane foarte putin spatiu in dreapta, respectiv stanga pentru suportii parbrizului. Idei careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expresul Postat Martie 22, 2015 Share Postat Martie 22, 2015 Daca trec frontiera imi trebuie stingator de incendiu trusa de prim ajutor la motoreta ? Ruta Ungaria Austria si Probabil Germania ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Martie 22, 2015 Share Postat Martie 22, 2015 @ sam - cat te-au costat? userul garcya aduce manete pt aproape orice model de moto cu 150 roni. si din ce am inteles nu necesita nici o modificare. ma bate si pe mine gandul sa le schimb ,dar ar fi vrut sa vad cum arata unele gata montate. si feelingul evident Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sam_UnQiuL Postat Martie 22, 2015 Share Postat Martie 22, 2015 UIte de aici le-am luat: http://www.aliexpress.com/snapshot/6499167973.html?orderId=65865256871237 La chinezi dureaza cam 40 de zile pana ajung la tine. Mai trebuie sa negociezi si cu astia la vama sa nu platesti. Eu nu am stiut de Garcia; pretul pare tot pe acolo. Feelingul este mai bun decat la stoc. Se pot regla pe lungime si se pliaza in sus; in caz de cazatura nu re rup...teoretic. Faza cu pilitul este o chestie minora. Eu banui ca fostul proptietar al motorului a cazut cu ea si din acest motiv lucrurile la ghidon pe partea dreapta nu mai sunt ca in fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Martie 22, 2015 Share Postat Martie 22, 2015 Stop spate nou nout-original de fz6 2004+ Dau si la schimb pe echipament sau... orice.. Pret 150 lei; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 22, 2015 Share Postat Martie 22, 2015 De curand am montat si parbrizul (MRA), insa sunt oarecum nemultumit de el, deoarece imi arunca aerul direct in casca si se creaza niste reverberatii atat de puternice ca simt ca imi sparge timpanele. Chiar ma gandeam daca recomandarea de a purta dopuri in urechi este pt zgomotul aerului sau al motorului ?! Eu nu aud deloc motorul la viteze de peste 100Km/h. Eu folosesc nu doape, ci casti in-ear (casca-dop, are cam acelasi efect dar in plus pot vorbi si la telefon si pot sa ascult muzica) si tot aud zgomotul motorului. Doapele sunt ca sa reduca nivelul de zgomot care e obositor la drum lung si are efecte negative cumulative in timp, adica dupa vreo 10 ani de mers pe moto incepe sa iti slabeasca auzul, iremediabil. Cred ca parbrizul ala nu iti e bun daca iti da aerul in casca, trebuie sa il dea la gat unde e zona cea mai ingusta. Daca trec frontiera imi trebuie stingator de incendiu trusa de prim ajutor la motoreta ? Ruta Ungaria Austria si Probabil Germania ? Nu iti trebuie in nici o tara din Europa stingator pe moto. Nici de trusa de prim ajutor nu am auzit si am mers cu moto prin tarile enumerate si inca vreo 10 in plus. Am avut intotdeauna trusa medicala moto (din aia mica de pe Louis) si trusa de pana (tot de pe Louis), dar asta pentru ca eram prevazator, nu pentru ca e obligatoriu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 am scos si eu blonda sambata+ revizie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.