audi_A9 #4101 Posted January 12, 2015 Eu nu te pot ajuta ca nu s-a stricat nimic la ea. ))) Revizii, benzina si asfalt !!! Am pus-o deocamdata la vanzare, ca sa platesc diverse datorii mai vechi. Dup-aia vedem ce-o mai fi ! Succes! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Acochy #4102 Posted January 12, 2015 Am văzut-o pe a ta in anunț. Fain specimen. Si foarte frumoase pozele » Post actualizat in 12 Jan 2015 15:19 Am văzut-o pe a ta in anunț. Fain specimen. Si foarte frumoase pozele Quote Share this post Link to post Share on other sites
expresul #4103 Posted January 13, 2015 Sa aiba evacuarea originala .Sa fii atent su nu aiba fisuri cadru sa nu fii fost sudata .Sa o turezi putin (nu cind este rece.) Lantul sa fii bun sa te uiti la filtru de aer da nu este curat sar putea sa nu fii o motoreta ingrijita. sa verifici uleiul la fel culoarea lui trebuie sa fie apropiata de cea originala.Sa verifici senzori (se poate face din bord) destul de usor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
racataian #4104 Posted January 13, 2015 Stie cineva daca pt a da jos baia de ulei, trebuie desfacuta si galeria de evacuare? Pare destul de mic locul intre baie si galerie si odata desfacute suruburile nu cred ca o sa iasa Merci! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cesar #4105 Posted January 13, 2015 (edited) Da, trebuie pentru ca nu o poti da jos din cauza sorbului. Mai e si un oring pe care trebuie sa ai grija sa nu il pierzi si sa il pui la loc la montaj. Edited January 13, 2015 by Cesar Quote Share this post Link to post Share on other sites
Acochy #4106 Posted January 13, 2015 Sa aiba evacuarea originala .Sa fii atent su nu aiba fisuri cadru sa nu fii fost sudata .Sa o turezi putin (nu cind este rece.) Lantul sa fii bun sa te uiti la filtru de aer da nu este curat sar putea sa nu fii o motoreta ingrijita. sa verifici uleiul la fel culoarea lui trebuie sa fie apropiata de cea originala.Sa verifici senzori (se poate face din bord) destul de usor. Multumesc pentru sfaturi! Quote Share this post Link to post Share on other sites
expresul #4107 Posted January 13, 2015 Asta are avantaj Yamaha fata de ori ce alta marca se pot verifica senzori doar din bord nu trebuie sa te duci la un service moto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
AdrianB1 #4108 Posted January 14, 2015 Are cineva instructiunile de verificat informatiile din computerul de bord? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Acochy #4109 Posted January 14, 2015 Salut, Asta as fi vrut si eu sa intreb, cum se verifica senzorii doar din bord ? Multumesc. » Post actualizat in 14 Jan 2015 08:47Cautand mai mult pe net, am gasit acest VIDEO pe youtube. Este destul de concludent. Sper sa va fie de folos. Quote Share this post Link to post Share on other sites
expresul #4110 Posted January 16, 2015 Eu ma duc la un prieten .Dar daca motoreta merge normal se aceelereaza bine nu are cum sa fie ceva defect. Are doua butoane trebuie sa te joci la ele nu se poate strica nimic nu poti modifica nimic.Dar cred ca puteti gasi pe yutube filmulete. » Post actualizat in 18 Jan 2015 15:35Motoreta are filtru de benzina in rezervor . L-am cautat astazi si nu l-am gasit . Varianta ajutatoare suna un prieten. Am sunat si el mi-a spus . Nu l-am desfacut inca dar ala se schimba ? Nu puneti al filtru in exterior sar putea ca pompa de benzina sa nu mai faca fata. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mutumario #4111 Posted January 19, 2015 Salut..@expresul.. Filtru benzina este in corpul pompei ..se poate demonta pompa si curata filtru ( este o sita ) ATENTIE la montarea pompei sa puneti oring-ul cum trebuie,ca altfel nu mai face presiune pompa.. ATENTIE iarasi daca nu sti cu butoanele de la bord,este posibil sa modificati raportul de CO ..din butoane ..!!! Stima !! Quote Share this post Link to post Share on other sites
einstein1984 #4112 Posted January 20, 2015 CE e ala CO? Stiam ca doar ora se schimba sau sa-l treci in mile, nu mai mult. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sam_UnQiuL #4113 Posted January 26, 2015 Salutare tuturor! Sunt posesorul unei Fz6 S2 din 2008, achizitionata in Octombrie. Am facut pana acum aproximativ 1500 de km. As dori sa va deranjez cu doua probleme: 1. Dupa fiecare tura cu motocicleta (indiferent de nr de km, sa zicem intre 50 si 200Km sau de viteza), cand intru in casa imi miroase costumul puternic a gaze de esapament in zona fundului - spatelui. Motocicleta nu scoate fum si nu consuma ulei. Asa este la toate din cauza esapamentului asezat sub sea sau am eu o problema? Mentionez ca a venit echipata cu tobe sport Leo Vince pe care le-am dat jos si le-am pus inapoi pe cele din fabrica. Nu stiu daca si la cele sport face la fel (nu le-am folosit de loc). 2. Stergand bordul de praf cu o carpa am reusit sa rup partial unul din cele doua butoane de cauciuc. Se mai tine in aprox 1/6 din diametru. Cu ce imi recomandati sa il lipesc la loc? Va multumesc anticipat! Quote Share this post Link to post Share on other sites
AdrianB1 #4114 Posted January 26, 2015 Nu am auzit vreodata de probleme cu fumul; poate nu e etansata imbinarea la tine, daca zici ca ai schimbat tobele. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SkyWay #4115 Posted January 27, 2015 Sam, aceeasi treaba o am si eu. Am pus totul pe seama aerodinamicii. Cred ca se face un vartej imediat dupa pasager, si fumul se invarte acolo, de aceea s-ar putea sa miroase. Daca nu e ce cred eu, as fi curios care e problema, sa pot sa o rezolv.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
finu #4116 Posted January 27, 2015 cred ca mergeti voi prea incet de va umpleti de miros de esapament Adrian are dreptate. ceva nu este etans . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Akbert #4117 Posted January 27, 2015 si eu am aceeasi problema, cu tobe stock. nu mai vorbesc de bagajele de pe locul pasagerului... ca nu le puteam tine in casa de cum miroseau a fum Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sam_UnQiuL #4118 Posted January 27, 2015 Colegii cu experienta mai mare pot sa confirme acelasi lucru? Quote Share this post Link to post Share on other sites
AdrianB1 #4119 Posted January 27, 2015 Nu stiu ce inseamna experienta mai mare, dar eu am pest 3 ani si aproape 20.000 km cu motocicleta asta (si inca 2 inainte cu care am vreo 10 ani si alti kilometri). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sam_UnQiuL #4120 Posted January 27, 2015 Salut! Nu am vrut sa arat lipsa de repect si imi cer scuze pentru exprimarea "din topor" de mai devreme. Ma gandeam la colegii cu experienta mecanica daca pot sa confirme problema mea. Prima imbinare a galeriei este undeva in dreptul treimei mijlocii a tibiei piciorului, destul de jos si spre in fata. Daca nu era imbinat bine acolo ar fi trebuit sa imi miroase piciorul drept. Dar e bine imbinat, am verificat. Ma gandesc la doua variante: 1. Asa e la toate si sunt eu mofturos (am totusi nevoie de confirmare) sau 2. Poate o ardere incompleta care face ca gazele de esapamant sa fie mai mirositoare. In sprijinul variantei 2 as aduce ca argument un consum maricel , de aproximativ 6 %. Am citit pe forum ca in general modelul asta consuma undeva la 5%. PS. Ati bagat de seama ca sunt incepator in domeniu asa ca luati-ma usurel! Quote Share this post Link to post Share on other sites
finu #4121 Posted January 27, 2015 eu merg pe FZ6 din 2009 , actuala fiind a 2 a motoreta FZ6 pe care o incalec. si nu mi-au mirosit niciodata bagajele sau hainele. am carat si cort, saci de dormit ..etc Adrian, vad ca locuiesti in dr. taberei. inseamna ca suntem vecini. pe unde stai? eu sunt in apropiere de valea ialomitei/magazinul kaufland valea oltului. poate ne vedem intr-o zi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
audi_A9 #4122 Posted January 27, 2015 (edited) Cred ca e doar o problema de turbion de aer. La mine imi mai zice sotia ca simte ceva miros de benzina cand ma intorc, dar nu atat de deranjant sa nu poti sta langa haine. Hainele de motoreala le tin permanent chiar pe hol, la iesirea din casa (le am pregatite pentru o evadare rapida). Trec zilnic pe langa ele si tot nu bag de seama, doar daca bag nasul in ele se simte ceva. (tobe stock la mine) Dar nu te speria, exista solutii... e o honda goldwing.. de remarcat si cuiul de remorca !! Edited January 27, 2015 by audi_A9 Quote Share this post Link to post Share on other sites
AdrianB1 #4123 Posted January 27, 2015 Sam, stai linistit ca nu umbla nimeni dupa respect. Cel mai simplu test e sa obturezi (cu ce poti) iesirea din teava de esapament si vei vedea: - daca sunt probleme la etansare o sa iasa mai mult fum pe acolo - daca obiectul cu care ai obturat miroase tare a benzina e posibil sa ai ardere incompleta sau ceva probleme cu injectia (prea multa benzina), desi la motorul de pe S2 nu m-as astepta la asa ceva decat dupa foarte multi kilometri (spre 100.000km sau mai mult). Consum de 6 litri la 100km e normal pentru traficul din Bucuresti, eu scot intre 5.5 vara si 6.5 iarna, in afara orasului mai spre 4.5. La ture lungi imi iese oricum sub 5, dar cu carena consumul e ceva mai mic pentru ca aerodinamica e mai buna. @finu, tot pe-acolo stau si eu (mai spre Prelungirea Ghencea), dar nu ies prin cartier ca seara nu sunt aproape niciodata liber - ori lucrez, ori zbor. Nici la Arc nu am fost de aproape 10 ani, pentru motocicleta e pentru mers la birou sau pentru ture departe, departe, nu pentru plimbat prin oras. Quote Share this post Link to post Share on other sites
finu #4124 Posted January 28, 2015 @Adrian - nici eu nu merg prin oras decat foarte rar. In cartier nu m-am plimbat niciodata, iar la Arc cred ca am fost o singura data prin 2008. cand s-o face mai cald poate ne vedem la o bere la garaje. cunosti carciuma? Quote Share this post Link to post Share on other sites
AdrianB1 #4125 Posted January 28, 2015 O stiu, e foarte aproape de mine si e pe lista neagra pentru ca si-au tras parcare din trotuarul pe care merg toti copiii de pe strada mea si care in zona aia merg pe strada, iar Valea Oltului e cam aglomerata. Quote Share this post Link to post Share on other sites