Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

legat de consum.daca este rece consuma 5,5 daca este cald afara consuma putin sub 5.Am observat ca viteva nu influienteaza asa mult. 90-120km/h in afara.

Editat de expresul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu chiar am fost derutat cu consmul .....

eu in cluj mers normal pana 8000 de ture maxim imi ia cam 5 L

i-am facut consumul de mai mult ori (plin-plin) ca am auzit tot feluri de povesti..... ca 8-10 L

dar avand in veder ca suntem pe injectie eu zic ca e ok pt 600 consumul

acum astept sa vad si parirerile voastre ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e un consum bun ,4L ii place in turatii mari,eu mergand cu pasager mai mereu nu prea mai scot sub 5-5,5%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, as vrea sa stiu ce cauciucuri si ce dimensiuni ar fi recomandate pentru un fz6 carenat din 2004...(cauciucuri noi si nu ma uit la pret...doar sa nu fie exagerate)

Tin sa spun ca sunt nou incepator si cunostintele mele moto sunt aproape nule... deaia intreb poate imi recomanda coneva cineva cu mai multa experienta ceva.

Mersi mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

recomand pirelli sau michelin :),de model acum depinde pe unde mergi mai mult cu motocicleta.oras,afara,in ce anotimpuri,primavara-vara,toamna,iarna :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut Pilot Power 3. Am facut cu ele, adica cu spatele ca ala s-a patratit, peste 15k km din care cam 2k cu pasagera si 5k cu bagaje. Sunt foarte ok pe uscat iar pe ud sunt nemaipomenite. Nu am avut nici o problema cand m-a prins o torentiala intre Brasov si Sinaia am mers cu frica ca nu vedeam nici decum ca nu imi tin caucioacele.

Ti le recomand cu incredere. Trebuie sa iti faci calculul cati km faci deoarece iti iei unele tari si vei fi nevoit sa le schimbi pt ca imbatranesc nicidecum ca le mananci. FZ6 nu e chiar cel mai mare devorator de cauciucuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Pilot Power 3, Pilot Road 4, unul e mai sport (aderenta mare, durata de viata mai mica, profil mai agresiv), celalalt mai de touring (viata mai lunga, profil mai rotund), la alegere. Depinde cati kilometri faci anual, daca faci putin atunci PP3 e de preferat ca o sa il schimbi din cauza vechimii, daca faci multi kilometri o sa ajungi sa schimbi si PR4 din cauza uzurii. Eu am facut anul trecut peste 8.000 km cu PR4 si nu ma astept sa trec de 25.000 km cu el, dar daca as fi mers sub 5.000 km anual as fi luat PP3. Nu am tinut vreodata un cauciuc peste 3 ani, cam asta e calculul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi pentru promptitudine! :) eu cam merg mult si prin oras dar si in weekenduri ies la drumuri mai lungi(daca nu ploua)...sunt inca incepator deci nu merg tare...dar anul asta cu motorul ce l am avut pana acum am facut peste 1000 de km...am iesit prima oara pe 28 februarie cat mi a permis vremea...deci merg oricand daca nu ploua...

acum mi am luat fz6-le si are cauciucurile cam duse si deaia vreau sa imi iau noi...

mersi inca o data pt ajutor! :mexicanwave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pirelii corsa pentru ca sunt semi slickuri si sunt cam nasoale pe ploaie....diablo rosso au cel mai bun balans

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers cu diablo corsa III si sunt lemne!! Semislik sunt supercorsa sp/sc care nu au ce cauta pe FZ6 (sunt bani aruncati pe fereastra) sunt pt trackday. Cele mai potrivite ar fi diablo roso corsa care sunt un fel de pilot power 3 sau diablo roso 2 care sunt un pilot road 3/4.

 

Apropo poate intereseaza pe cineva un set de cauciucuri :)

/index.php?/topic/726059-de-vanzare-pirelli-diablo-rosso-corsa-1207017-1806017/&do=findComment&comment=3965857

 

 

Sau al meu FZ ca intre timp l am schimbat cu alta binenteles tot Yamaha :P

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-fz6%20fazer-din-2007-602329.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Varianta FZ6 S 2007-.... este identica si la fel pe partea de motor cu FZ6 S2 adica ambele vin cu catalizator cu injectia modificara bla bla bla ce se mai lauda Yamaha ca a inovat pe partea de motor la S2. Am scos schema explodata a ambelor modele si nu difera decat etrieri fata, bascula spate, jugul superior, semicarenele, ceasul de bord si ECU(e normal ca are alte ceasuri de bord). Daca o sa cautati o sa vedeti ca varianta de 78Cp are un pinten la melcul de la acceleratie de sub rezervor care impiedica acceleratia sa se duca pana la capat. Binenteles ca unii au indreptat acel pinten si acum au mai multi cai :D (sau e doar placebo dar nu cred).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in weekendul de 1 mai am facut ~550 km din care jumatate din ei pe ploaie.

gumele sunt niste pirelli diablo DOT2010. au cam 3k km in total.

merg brici pe ploaie. am mers usor primii 30 km dupa care am marit ritmul capatand incredere. n-am sarit insa calul, max 130 pe linii drepte.

mobra a stat ca pe sine.

de uscat n-are sens sa vorbesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...