bzsa Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 si eu chiar am fost derutat cu consmul ..... eu in cluj mers normal pana 8000 de ture maxim imi ia cam 5 L i-am facut consumul de mai mult ori (plin-plin) ca am auzit tot feluri de povesti..... ca 8-10 L dar avand in veder ca suntem pe injectie eu zic ca e ok pt 600 consumul acum astept sa vad si parirerile voastre ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 e un consum bun ,4L ii place in turatii mari,eu mergand cu pasager mai mereu nu prea mai scot sub 5-5,5% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rolymike Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 salutare, as vrea sa stiu ce cauciucuri si ce dimensiuni ar fi recomandate pentru un fz6 carenat din 2004...(cauciucuri noi si nu ma uit la pret...doar sa nu fie exagerate) Tin sa spun ca sunt nou incepator si cunostintele mele moto sunt aproape nule... deaia intreb poate imi recomanda coneva cineva cu mai multa experienta ceva. Mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 recomand pirelli sau michelin ,de model acum depinde pe unde mergi mai mult cu motocicleta.oras,afara,in ce anotimpuri,primavara-vara,toamna,iarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_wts Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Eu am avut Pilot Power 3. Am facut cu ele, adica cu spatele ca ala s-a patratit, peste 15k km din care cam 2k cu pasagera si 5k cu bagaje. Sunt foarte ok pe uscat iar pe ud sunt nemaipomenite. Nu am avut nici o problema cand m-a prins o torentiala intre Brasov si Sinaia am mers cu frica ca nu vedeam nici decum ca nu imi tin caucioacele. Ti le recomand cu incredere. Trebuie sa iti faci calculul cati km faci deoarece iti iei unele tari si vei fi nevoit sa le schimbi pt ca imbatranesc nicidecum ca le mananci. FZ6 nu e chiar cel mai mare devorator de cauciucuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Pilot Power 3, Pilot Road 4, unul e mai sport (aderenta mare, durata de viata mai mica, profil mai agresiv), celalalt mai de touring (viata mai lunga, profil mai rotund), la alegere. Depinde cati kilometri faci anual, daca faci putin atunci PP3 e de preferat ca o sa il schimbi din cauza vechimii, daca faci multi kilometri o sa ajungi sa schimbi si PR4 din cauza uzurii. Eu am facut anul trecut peste 8.000 km cu PR4 si nu ma astept sa trec de 25.000 km cu el, dar daca as fi mers sub 5.000 km anual as fi luat PP3. Nu am tinut vreodata un cauciuc peste 3 ani, cam asta e calculul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rolymike Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 mersi pentru promptitudine! eu cam merg mult si prin oras dar si in weekenduri ies la drumuri mai lungi(daca nu ploua)...sunt inca incepator deci nu merg tare...dar anul asta cu motorul ce l am avut pana acum am facut peste 1000 de km...am iesit prima oara pe 28 februarie cat mi a permis vremea...deci merg oricand daca nu ploua... acum mi am luat fz6-le si are cauciucurile cam duse si deaia vreau sa imi iau noi... mersi inca o data pt ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bzsa Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 pentru siguranta ta ... iti recomand '' noi'' sa iti cumperi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CCN Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Stiti pe undeva (la mana a doua, inlocuite sau dezmembrari) semnale fata, FZ6 2005? OEM... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Nu pirelii corsa pentru ca sunt semi slickuri si sunt cam nasoale pe ploaie....diablo rosso au cel mai bun balans Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_wts Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Am mers cu diablo corsa III si sunt lemne!! Semislik sunt supercorsa sp/sc care nu au ce cauta pe FZ6 (sunt bani aruncati pe fereastra) sunt pt trackday. Cele mai potrivite ar fi diablo roso corsa care sunt un fel de pilot power 3 sau diablo roso 2 care sunt un pilot road 3/4. Apropo poate intereseaza pe cineva un set de cauciucuri /index.php?/topic/726059-de-vanzare-pirelli-diablo-rosso-corsa-1207017-1806017/&do=findComment&comment=3965857 Sau al meu FZ ca intre timp l am schimbat cu alta binenteles tot Yamaha http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-fz6%20fazer-din-2007-602329.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 78 cai nenea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_wts Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Da nenea!!! Varianta 2007-2010 cu motor de s2 adica euro3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 (editat) s2- 2007-2009 are 98 cai fata de 96 cai varianta anterioara nu 78cai varianta cealalta nu e s2 si are 72cai Editat Mai 6, 2015 de Florynn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_wts Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Varianta FZ6 S 2007-.... este identica si la fel pe partea de motor cu FZ6 S2 adica ambele vin cu catalizator cu injectia modificara bla bla bla ce se mai lauda Yamaha ca a inovat pe partea de motor la S2. Am scos schema explodata a ambelor modele si nu difera decat etrieri fata, bascula spate, jugul superior, semicarenele, ceasul de bord si ECU(e normal ca are alte ceasuri de bord). Daca o sa cautati o sa vedeti ca varianta de 78Cp are un pinten la melcul de la acceleratie de sub rezervor care impiedica acceleratia sa se duca pana la capat. Binenteles ca unii au indreptat acel pinten si acum au mai multi cai (sau e doar placebo dar nu cred). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 in weekendul de 1 mai am facut ~550 km din care jumatate din ei pe ploaie. gumele sunt niste pirelli diablo DOT2010. au cam 3k km in total. merg brici pe ploaie. am mers usor primii 30 km dupa care am marit ritmul capatand incredere. n-am sarit insa calul, max 130 pe linii drepte. mobra a stat ca pe sine. de uscat n-are sens sa vorbesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neo^_^ Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 (editat) N-am mers atat de mult pe ploaie, dar eu am acum pe-al meu fz6n Dunlop Sportsmart 2 de care sunt foarte multumit so far. Editat Mai 6, 2015 de Neo^_^ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 M-am udat doar la picioare si la maini. Cizmele probiker au in fata o bucata textila exact unde flexeaza piciorul si pe acolo intra apa. La Sinaia m-am oprit sa ma incalzesc ca-mi era prea frig . Erau in jur de 12 grade. Cu ocazia asta am descoperit ca aveam o manusa rupta. Noroc ca sunt precaut si plec cu 2 perechi . Oricum le-am facut praf pe amandoua. Tre sa-mi caut neaparat altele. De ceva timp ma bate gandul sa-i pun handguard, mai mult pt protectia impotriva ploii. O merge? Nu de alta dar prea multe drumuri le-am facut pe ploaie si vreau sa ma protejez cat pot. Iar pt cizme ori imi iau niste protectii din alea care se pun peste cizme ori imi caut ceva waterproof. E nasol cand te ia frigul pe moto de la picioare si maini. Dupa 6 ore de mers pe ploaie eram cam praf. Am bagat o baie fierbinte, un paracetamol cu aspirina . Plus o litra din rezerva de tuica. Bine ca n-am racit. Am si niste poze dar in calculatorul de acasa. Le pun diseara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 bridgeston s20 sau angel. sau daca te feresti de ploaie sportsmart 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 si pozele promise Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Ce yamaha domnu???? » Post actualizat in 06 May 2015 19:56 Ce yamaha ti-ai luat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 ce e sonyy ? ai vazut alea 2 FZ1 si te-a luat tremuratu' ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Daca o sa cautati o sa vedeti ca varianta de 78Cp are un pinten la melcul de la acceleratie de sub rezervor care impiedica acceleratia sa se duca pana la capat. Binenteles ca unii au indreptat acel pinten si acum au mai multi cai (sau e doar placebo dar nu cred). LOL, motor cu injectie limitat mecanic in turatie ca sa limiteze puterea? Si marmota invelea ciocolata in rahat turcesc cu stafide Are maparea injectiei diferita, asa e limitata puterea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Da finule,am vazut fz1 alea si mi-a cam placut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 adevarate scule . dupa ce ma satur de FZ6 clar imi voi lua un FZ1 tot naked. unul din proprietari venea de pe R1 si avea numai cuvinte de lauda ref la FZ1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.