bzsa Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Am o gheaca de piele,te interesează? eventual si un pret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 @sonyyy: O camera n-o sa te ajute decat sa-ti faci nervi cand ii vezi pe baieti cum ti-au furat motorul. Doua lanturi, un copac gros si o alarma si o husa fac mai mult decat orice camera. Si tine minte: ce nu se vede nu se fura, tine motorul cat mai ferit de "ochiul publicului" si in locuri cat mai greu de scos. Daca tu o scoti mai greu din parcare, nici hotii n-or sa se oboseasca prea mult, mai ales daca e legata si are alarma si husa. Majoritatea furturilor de motoare, citisem undeva, sunt de oportunitate. Putini le fura la comanda sau pentru piese. Si daca te vizeaza unul dinasta, slabe sanse sa te scape mama alarmelor/lanturilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 mai poti cauta un garaj/depozit in zona unde te vei muta. nu neaparat langa bloc. poate fi si la sa zicem o tigara de mers pe jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 motocicleta o sa fie parcata sub balconul meu,o sa stau la etajul 1,am alarma,disc lock,lant,husa,dar nu cred ca am de ce sa o leg,daia vreau sa apelez la o ancora si la o camera de supraveghere,imi face corasonul mai linistit Cam asta e ancora pe care am vazuto la louis,m-am uitat si pe youtube la cateva rewievuri si mi-a facut o impresie buna Copac de care sa o leg nu am,decat sa plantez unul si sa astept vro 10 ani sa creasca mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 ce ancora? n-ai atasat nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 https://m.louis.eu/artikel/abus-wall-ground-anchor/10001788?list=77851083 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 mda, e o varianta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Omule, gaseste un pom gros. Nu-ti trebuie "ancora" de 100 de euro. Rahatul ala e mai scump ca o alarma decenta si poate fi scos intr-un minut. Doua lanturi (daca gasesti ABUS la un pret decent, e perfect), un pom, o prelata si o alarma decenta. Ascunsa pe o alee, intre blocuri, departe de bulevarde, si totul o sa fie OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 sambata fac o cheia...daca sunt doritor va astept cu mare drag,plecare cat mai de dimineata,sa avem timp de opriri,de masa,mai vin 2-3 bikeri,mers lejer,unii avem si pasagere cine e interesat poate sa ma contacteze sau sa vina la ora 09:00 in omv city mall din berceni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 as fi venit, dar e fi-miu bolnav poate alta data. have fun ! sa faci poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 http://distanta.ro/bucuresti/valenii-de-munte/sacele/45.429536,25.554497/bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCATale Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Salut,acum cateva zile am facut CTC-ul asfaltului in urma caruia am constat ca E tare si neplacut,m-am belit la mana si la picorul stang,carena fata si spate sparte in mai multe locuri,sasiu si capac carter slefuit. Dar abia ieri am vazut in locul unde am lasat mobra am gasit doua picaturi de ulei,m-am uitat mai bine si am vazut 2 fisuri pe capacul carter-ului. Vroiam sa va intreb se poate reface starea carter-ului si a sasiului.Eu pentru inceput am slefuit un pic sasiul cu flexul cu discul de lustrit,au mai disparut din zgarieturi dar totusi se vede bine.Ce pot face? In poze se poate vedea cum era sasiul inainte sa pun flexul si dupa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 ti-ar fi prins bine niste crash pad-uri. mi-e teama ca nu ai cum sa maschezi lovitura cadrului. iar capacul cel mai sanatos lucru e sa-l inlocuiesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 ti-ar fi prins bine niste crash pad-uri. Exact asta voiam sa zic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCATale Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Nu ca o sa-mi iau crash pad-uri,ba chiar o sa-mi pun crash bar.Imi pare rau ca va ramane vizibila lovitura la cadru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Salut,acum cateva zile am facut CTC-ul asfaltului in urma caruia am constat ca E tare si neplacut,m-am belit la mana si la picorul stang,carena fata si spate sparte in mai multe locuri,sasiu si capac carter slefuit. Dar abia ieri am vazut in locul unde am lasat mobra am gasit doua picaturi de ulei,m-am uitat mai bine si am vazut 2 fisuri pe capacul carter-ului. Vroiam sa va intreb se poate reface starea carter-ului si a sasiului.Eu pentru inceput am slefuit un pic sasiul cu flexul cu discul de lustrit,au mai disparut din zgarieturi dar totusi se vede bine.Ce pot face? In poze se poate vedea cum era sasiul inainte sa pun flexul si dupa Capacul pare fisurat langa surubul inferior dinspre spatele motocicletei. Cea mai eleganta rezolvare - schimbi capacul. Poti sa il si sudezi dar apoi trebuie planata suprafata de asezare pe motor si zona pe care strange capul surubului. La sasiu mai intai slefuieste cu hartie abraziva si abia apoi lustruieste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 posibil sa fie o ideea foarte buna cu crash bar. am auzit ca la o tranta mai violenta acel brat al cadrului se poate rupe daca este montat crash pad pe el. am si vazut cateva cadre rupte in zona aia. pe de alta parte crash baru este cam inestetic barfa cu recuperarea. si poarta echipamentul data viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCATale Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 (editat) Asa e urat cu crash bar dar si mai urat cu carene sparte si carter slefuit.Imi crapa inima in mine de draci,totul s-a intamplat in mai putin de o secunda,cum am ciupit frana ghidonul mi sa intors de-o data in dreapta si buf jos. Editat Mai 22, 2015 de XCATale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 urat ce-ai patit ori ai prins ceva ulei ori nisip altfel nu-mi dau seama cum ai trantit-o si la viteza mica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCATale Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Cum am mai spus eram cu un grup de alti motociclisti era noapte bezna,eram al treilea din grup,vad semnul cedeaza trecerea vad ca se aprid stopurile la motoarele din fata,ciupesc frana si nu am tras ca boul ca sa blochez roata,com am atins frana buf jos. Trebuie sa schimb imediat capacul ala sau se mai poate amana?In sensul as mai putea sa mai circul asa un pic cu ea pana reusesc sa gasesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 nu stiu daca s-a mai discutat intreb si eu se poate face ceva la esapamentul stock sa sune altfel decat un foen? mi-ar placea mie niste tobe mai acatarii dar momentan nu dispun de finantele necesare. mai suntem si batuti de soarta. ne trebuie 2 bucati. ceva idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 lasale asa ca e mai bine,am avut eu tobe sport,dezavantaje:mirosi mai mult a benzina,consum marit,atragi atentia politiei,sa nu mai zic ca trezesti vecinii noaptea/dimineata,pornesti alarme la masini,avantaje:sunetul A mea are sitele scoase,are un sunet mai placut decat cel stock si nu e deloc deranjant,asa am cumparat motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 ma gandeam sa iau la mana a doua o toba stock si sa o modific cam cum o ai tu , fara site . in fine, intelegi ce zic evacuarea originala vreau s-o pastrez intacta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 ma gandeam sa iau la mana a doua o toba stock si sa o modific cam cum o ai tu , fara site . in fine, intelegi ce zic evacuarea originala vreau s-o pastrez intacta. am golit eu tobele prin 2008 cand am avut un fz6. nu face alteceva decat un zgomot de oala sparta. » Post actualizat in 23 May 2015 07:07 lasale asa ca e mai bine,am avut eu tobe sport,dezavantaje:mirosi mai mult a benzina,consum marit,atragi atentia politiei,sa nu mai zic ca trezesti vecinii noaptea/dimineata,pornesti alarme la masini,avantaje:sunetul A mea are sitele scoase,are un sunet mai placut decat cel stock si nu e deloc deranjant,asa am cumparat motocicleta nu creste consumul cu alte evacuari de niciun fel,si nu sunt singurul care am costatat asta . toti cei care au avut fz6 au aceasi au avut aceasi concluzie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 se poate face ceva la esapamentul stock sa sune altfel decat un foen? Vrei sa o vinzi? Am patit eu asta, m-am dus sa vad o motocicleta de vanzare si avea o toba de nu se auzea nimic altceva, putea sa aibe piulite in motor in loc de ulei si tot nu s-ar fi auzit. » Post actualizat in 23 May 2015 11:28 nu creste consumul cu alte evacuari de niciun fel,si nu sunt singurul care am costatat asta . toti cei care au avut fz6 au aceasi au avut aceasi concluzie. Ba creste, dar nu de la toba: cand urla in dementa pilotii se cred sportivi si se baga in gaz si mai tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.