Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Salut,acum cateva zile am facut CTC-ul asfaltului in urma caruia am constat ca

E tare si neplacut,m-am belit la mana si la picorul stang,carena fata si spate sparte in mai multe locuri,sasiu si capac carter slefuit.

Dar abia ieri am vazut in locul unde am lasat mobra am gasit doua picaturi de ulei,m-am uitat mai bine si am vazut 2 fisuri pe capacul carter-ului.

Vroiam sa va intreb se poate reface starea carter-ului si a sasiului.Eu pentru inceput am slefuit un pic sasiul cu flexul cu discul de lustrit,au mai disparut din zgarieturi dar totusi se vede bine.Ce pot face? In poze se poate vedea cum era sasiul inainte sa pun flexul si dupa

post-87083-0-78017000-1432280321_thumb.jpg

post-87083-0-01944500-1432280326_thumb.jpg

post-87083-0-74385000-1432280329_thumb.jpg

post-87083-0-63815500-1432280333_thumb.jpg

post-87083-0-87939500-1432280354_thumb.jpg

post-87083-0-99133800-1432280445_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ti-ar fi prins bine niste crash pad-uri.

mi-e teama ca nu ai cum sa maschezi lovitura cadrului.

iar capacul cel mai sanatos lucru e sa-l inlocuiesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,acum cateva zile am facut CTC-ul asfaltului in urma caruia am constat ca

E tare si neplacut,m-am belit la mana si la picorul stang,carena fata si spate sparte in mai multe locuri,sasiu si capac carter slefuit.

Dar abia ieri am vazut in locul unde am lasat mobra am gasit doua picaturi de ulei,m-am uitat mai bine si am vazut 2 fisuri pe capacul carter-ului.

Vroiam sa va intreb se poate reface starea carter-ului si a sasiului.Eu pentru inceput am slefuit un pic sasiul cu flexul cu discul de lustrit,au mai disparut din zgarieturi dar totusi se vede bine.Ce pot face? In poze se poate vedea cum era sasiul inainte sa pun flexul si dupa

 

Capacul pare fisurat langa surubul inferior dinspre spatele motocicletei.

Cea mai eleganta rezolvare - schimbi capacul. Poti sa il si sudezi dar apoi trebuie planata suprafata de asezare pe motor si zona pe care strange capul surubului.

La sasiu mai intai slefuieste cu hartie abraziva si abia apoi lustruieste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

posibil sa fie o ideea foarte buna cu crash bar.

am auzit ca la o tranta mai violenta acel brat al cadrului se poate rupe daca este montat crash pad pe el.

am si vazut cateva cadre rupte in zona aia.

 

pe de alta parte crash baru este cam inestetic

barfa cu recuperarea. si poarta echipamentul data viitoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e urat cu crash bar dar si mai urat cu carene sparte si carter slefuit.Imi crapa inima in mine de draci,totul s-a intamplat in mai putin de o secunda,cum am ciupit frana ghidonul mi sa intors de-o data in dreapta si buf jos.

Editat de XCATale
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum am mai spus eram cu un grup de alti motociclisti era noapte bezna,eram al treilea din grup,vad semnul cedeaza trecerea vad ca se aprid stopurile la motoarele din fata,ciupesc frana si nu am tras ca boul ca sa blochez roata,com am atins frana buf jos.

Trebuie sa schimb imediat capacul ala sau se mai poate amana?In sensul as mai putea sa mai circul asa un pic cu ea pana reusesc sa gasesc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu daca s-a mai discutat

intreb si eu

se poate face ceva la esapamentul stock sa sune altfel decat un foen?

mi-ar placea mie niste tobe mai acatarii dar momentan nu dispun de finantele necesare.

mai suntem si batuti de soarta. ne trebuie 2 bucati.

ceva idei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasale asa ca e mai bine,am avut eu tobe sport,dezavantaje:mirosi mai mult a benzina,consum marit,atragi atentia politiei,sa nu mai zic ca trezesti vecinii noaptea/dimineata,pornesti alarme la masini,avantaje:sunetul :D

A mea are sitele scoase,are un sunet mai placut decat cel stock si nu e deloc deranjant,asa am cumparat motocicleta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandeam sa iau la mana a doua o toba stock si sa o modific

cam cum o ai tu , fara site . in fine, intelegi ce zic

evacuarea originala vreau s-o pastrez intacta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandeam sa iau la mana a doua o toba stock si sa o modific

cam cum o ai tu , fara site . in fine, intelegi ce zic

evacuarea originala vreau s-o pastrez intacta.

am golit eu tobele prin 2008 cand am avut un fz6. nu face alteceva decat un zgomot de oala sparta.

» Post actualizat in 23 May 2015 07:07

lasale asa ca e mai bine,am avut eu tobe sport,dezavantaje:mirosi mai mult a benzina,consum marit,atragi atentia politiei,sa nu mai zic ca trezesti vecinii noaptea/dimineata,pornesti alarme la masini,avantaje:sunetul :D

A mea are sitele scoase,are un sunet mai placut decat cel stock si nu e deloc deranjant,asa am cumparat motocicleta

nu creste consumul cu alte evacuari de niciun fel,si nu sunt singurul care am costatat asta . toti cei care au avut fz6 au aceasi au avut aceasi concluzie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

se poate face ceva la esapamentul stock sa sune altfel decat un foen?

Vrei sa o vinzi? Am patit eu asta, m-am dus sa vad o motocicleta de vanzare si avea o toba de nu se auzea nimic altceva, putea sa aibe piulite in motor in loc de ulei si tot nu s-ar fi auzit.

» Post actualizat in 23 May 2015 11:28

nu creste consumul cu alte evacuari de niciun fel,si nu sunt singurul care am costatat asta . toti cei care au avut fz6 au aceasi au avut aceasi concluzie.

Ba creste, dar nu de la toba: cand urla in dementa pilotii se cred sportivi si se baga in gaz si mai tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 23 May 2015 11:28

 

Ba creste, dar nu de la toba: cand urla in dementa pilotii se cred sportivi si se baga in gaz si mai tare.

eu vorbeam strict de evacuare nu de stilul de mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, am inteles ideea

raman momentan cu toba stock. am mers atatia ani asa, o pot face si de acum incolo.

cind s-or gasi finante vedem daca investim in ceva aftermarket

va multumesc pt pareri guys !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Un comentariu despre tobele aftermarket: unele suna superb, altele mai putin, dar la un drum mai lung o toba zgomotoasa e foarte obositoare. Dupa 10 ani pe motocicleta nu ma mai urc in sea pentru un drum in afara orasului decat cu doape in urechi (ok, sunt si casti pentru telefon si mai ascult uneori si muzica daca e pustiu pe sosea, dar cu volumul la minim). Iar in oras zgomotul unei tobe nu e neaparat un avantaj, unii soferi se enerveaza si strang randurile si te blocheaza cand mergi printre coloane si ii cam inteleg - cu toba stock majoritatea imi fac loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea cu sitele scoase nu are sunet de oala sparta,cine imi stie motocicleta imi da dreptate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

tocmai mi-am luat un FZ6 si tare vreau sai montez protectii maini.

Stie/are cineva asa ceva? nu as lua ceva (de pe net) si dupa sa nu le pot monta.

 

merci anticipat

 

Dupa mine nu cred ca ar trebui montate protectii pentru maini nu e un motard ca sa ai sanse sa iti prinzi mainile mai degraba ti-as recomanda un crash pad sau crash bar pentru motor.

Vroiam sa va intreb acel carter ca trebuie schimbat,il pot schimba eu?in sensul e usor de schimbat sau e mai bine sa merg la un service cu el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa mine nu cred ca ar trebui montate protectii pentru maini nu e un motard ca sa ai sanse sa iti prinzi mainile mai degraba ti-as recomanda un crash pad sau crash bar pentru motor.

Vroiam sa va intreb acel carter ca trebuie schimbat,il pot schimba eu?in sensul e usor de schimbat sau e mai bine sa merg la un service cu el?

E adevarat ca nu ma dau cu el prin padure, dar o protectie in plus zic ca e bine venita.

Crashbar-uri tot caut ....ceva nici prea mare dar nici prea mic...ceva care in cazul unei cazaturi sa nu aibe sanse sa aghete ceva si sa-mi futizeze cadrul ..sa faca mai mult rau de cat bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu un burghiu de 300mm X 22 mm dai cate o gaura fix prin gaura de evacuare, ca sa elimini niste labirinturi. Cauta pe youtube drilled exhaust pt fz6. Clar e o imbunatatire. Eu mi-am luat inca o toba stock si vreau sa dau gaurile, ma ofer cobai. Dar n-am scula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...