dobarazvan Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 O intrebare asa pentru curiozitatea mea la voi la Fz6 cate liniute stau aprinse la apa in timpu mersului la drum lung?? La mine de obicei am vaz ca pana acum stateau 2, acum de cand sa incalzit afara vad ca imi stau 3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 Daca nu se aprind toate si incepe ultima sa clipeasca e OK. Verifica nivelul lichidului in vasul de expansiune (plastic alb de sub sa, pe partea dreapta inspre esapament) si adauga daca esti sub FULL. 3 linii e foarte bine in oras daca mergi printre masini/semafoare. 4 linii e cam cald, dar OK daca porneste ventilatorul si scade la 3. Daca ajungi la full la temperatura si incepe sa clipeasca ultima liniuta, trage pe dreapta si lasa motorul sa se raceasca. Si du-o la un mecanic, e posibil sa ai probleme cu racirea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 E normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Nu e o idee buna sa montati crash paduri pe fz6. Cadrul nu e prea rezistent si se rupe la greu chiar daca sunt de firma crashpadurile. E plin netul de cazuri cu crashparduri care au rupt bratele cadrului Eu cu fazerul n-am reusit sa scot sub 7 in oras. Afara am scos odata 5.5 mers 100-110. Nu stiu ce au motoretele mele ca nici una n-a consumat cum consuma modelele celorlalti, si nici nu merg tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Ei, nu mergi tare Peste 6.5 in oras scot doar iarna cand stau si incalzesc mult motorul, si tot am consum destul de mare fata de altii. Sunt cativa cu consum de 4 litri la 100 km pe vreo 30.000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 tocmai m-am intors dintr-o tura mai lunga. consum mediu 4.4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobarazvan Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Ok multumesc Referitor la consum si a mea la drum intins mers relativ normal 100-120 consum de 4,6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares24 Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 Salutare. Am de vanzare o toba stock cu catalizator si ornament si un parbriz stock pentru FZ6S 2006. Relatii la telefon 0766443747. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Când intra pe rezerva ultima liniuță de la benzina începe sa pâlpâie sau cum îți dai seama? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 o singura data am mers pe rezerva daca nu ma insel dupa ce dispare si ultima linie incepe sa clipeasca iar pe bord iti va afisa nr de km parcursi de cand ai intrat pe rezerva. eu cel mai mult am mers 8.8 km parca , dar au fost altii care au mers cu mult mai mult. rezerva este de 3 litri si ceva iti recomand sa nu mergi totusi prea mult pe rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 50km am facut eu dupa ce a inceput sa clipeasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Tot vreo 50 si eu pe rezerva, dar in afara orasului; in oras dupa maxim 30 km alimentez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Mc mult pt info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
square Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 vand cadru fz6 2007 in stare buna, cu acte dar fara posibilitate de inmatriculare. am si alte piese. 0765336589 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 http://distanta.ro/bucuresti/targoviste/campulung/rasnov/45.504405,25.578896/bucuresti Plecare maine omv din capat de la chitila la ora 08:30 ne vedem acolo pentru cei interesati suntem 3-4 bikeri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 Daca va intoarceti pe cheia ar fi mult mai frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 da ar fi dar deja e mult prea lung pentru o zi cred,si am fost pe cheia acum 2 saptamani si ne-am intors pe brasov -sinaia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 data viitoare anuntati si voi mai din timp. as fi venit si eu ,dar a fost prea din scurt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 Si eu la 7 dimineata ma uitam pe starea vremii sa plec pe Transfagarasean-Transalpina, dar am lasat-o pentru alt traseu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
racataian Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 As vrea sa imi ridic turatia de relanti la 1300rpm, motivul e ca mi-a dat cineva un releu de honda hornet si incarca doar de la 1300 in sus. A mai facut cineva asta? Cum se face? care ar fi problemele sa ai un relantii mai ridicat? Ma gandesc la consum si la uzura mai ridicata a ambreajului Ms! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 Nu are nici o treaba cu uzura ambreiajului pentru ca oricum nu schimbi vreodata sub 1300. La un motor cu injectie reglajul e in ECU, nu stiu sa se gaseasca software pentru motocicleta asta decat daca ai power commander pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_wts Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 Vezi ca ai un surubel sub rezervor pe partea stanga. Dai de el si creste sau scade turatia. Cauta manualul ca gasesti acolo ce si cum. Nu are nici o treaba ecu cu turatia relantiului la fz6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
racataian Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 Am gasit surubelul, pe partea stanga sub rezervor, cu o surubelnita stea mai lunga o sa ma joc cu el. Se pare ca relantiul corect e pe undeva la 1300. Merci de info! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Iunie 13, 2015 Share Postat Iunie 13, 2015 Salut. Am un fz6 fazer cu tobe sport Mivv. Aveti idee unde as putea gasi niste db killere? Asa am luat moto si nu sunt un mare fan al galagiei. Se aud bestial, dar parca un pic cam prea tare pt gusturile mele. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iunie 13, 2015 Share Postat Iunie 13, 2015 Sunt cativa baieti pe forum care fac asa ceva,trebuie sa mergi la ei sa iti ia niste masuratori si se rezolva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.