bigFatAss Postat Noiembrie 6, 2015 Share Postat Noiembrie 6, 2015 FZ6S 2004 il gasesti pe la 2000-2400EUR in functie de dotari. Nu am mers pe modelul inainte de 2004, dar ca fost posesor de mobra pe carburatie, nu as renunta la injectie nici picat cu ceara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Noiembrie 7, 2015 Share Postat Noiembrie 7, 2015 are florin v una 2003 la vanzare la un pret imbatabil. nu il cunosc personal, doar am vz anuntu pe bursa de 600. modelu ala are ciclistica mai buna ca si 2004-2006. parerea mea. am avut 2001-2005-2007. foarte misto motoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Noiembrie 9, 2015 Share Postat Noiembrie 9, 2015 (editat) Am avut 7 ani fzs 600 fazer an 2002,o motocicletă fantastică,de fiecare dată îmi făcea plăcere să o scot la drum!Când am vândut-o am avut un sentiment tare aiurea!Tipul care a luat-o vrea să o vândă căci are ceva probleme financiare,dacă eşti interesat îți pot da nr.de tlf să il contactezi! Eu am intretinut-o maniacal!Recomand modelul de care vorbim! Acum am un fz6 fazer 2005,spun doar că e ceva peste modelul mai vechi,e un motor după parerea mea,foarte reusit! Cochetam catre un miar ,un fz1 dar te gândesti ce vrei să faci şi cu atâta putere,consum mai mare plus că fz6 e ca o viespe,mai usoară şi mai manevrabila! Deci totul e de pret,un model mai vechi de fazer intr-o stare bună il iei pe la 1600 euro pe când un model fz6 in stare bună îți trebuie un 2500 euro!Repet, recomand cu căldură şi un fzs600 an 2002,cel sub anul 2000 e mai urâțel,carena şi rezervor mai mic! Numa bine! Editat Noiembrie 9, 2015 de Fazeru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 14, 2015 Share Postat Noiembrie 14, 2015 (editat) Multumesc tuturor pt sfaturi & pareri! Ca idee in momentul de fata toti banii ar fi ~2000 euro, asta inseamna ca nu mai incape nici un schimb de ulei daca ii dau pe toti pe mobra... Nu prea cred in teoria cu preturile care scad iarna, treaba e ca eu cand am vandut primavara nu am obtinut mai mult decat mi se oferise inainte. Si nici de adunat in perioada cu factura la gaze cat casa, poate 1-200 in viitorul apropiat. Astazi am fost sa vad http://olx.ro/oferta/yamaha-fz6-fazer-ID3i9BD.html , am si facut un scurt drive test. Ce sa zic, mi-a placut, am usoare indoieli pt ca e revopsita si nu sunt 100% ca nu e cosmetizat si cadrul, provenienta Italia, plus ca imi depaseste bugetul - proprietarul tine la pretul afisat si nici macar topcase-ul nu e inclus in suma. Nu mi s-a parut ca as fi schimbat 6 trepte - sigur am ajuns la ultima ca nu mai mergea nimic in sus , dar parca nu am mestecat destule. Pe net peste tot scrie 6 In fine. Nu mi s-a parut nici "goala" la ture mici, nici brutala cand urci mai sus, cutia e ceva mai dura decat la Hondele cu care am mai mers dar nu f deranjant. Ca minus: nu ma incanta (deloc) bordul full LCD, turometrul si indicatoarele de temperatura si combustibil nu le vad prea bine daca nu ma holbez direct la ele (deh, vederea periferica se ingusteaza cu varsta...), as prefera ceva cu ac, clasic (am vz ca prin 2007 parca au revenit la un turometru omenesc, pesemne ca au mai gandit si altii la fel). Trebuie sa vizionez si un model 2002-2004 sa pot face o comparatie, asa ca daca aveti vreun pont astept un semn pe privat - inainte sa ma arunc vreau sa vad macar una in Bucuresti. Pe moto.it sunt FZ6 de pe la 1800, daca stiti pe cineva care se ocupa cu adusul de pe acolo sunt interesat si de varianta asta - am mai avut mobra adusa din "cizma", la comanda, de alfamotors - vad ca nu mai exista, cel putin nu sub denumirea asta, stiu ca parerile depre ei erau impartite. Dpmdv a fost OK, chiar daca 100% suferise "operazione primavera" la km din bord (am gasit ulterior si un abtibild cu o revizie la x2+ fata de bord pe dosul unei carene laterale), dar am banuit din prima (dupa discurile de frana) si am acceptat intrucat mobra parea OK, fapt dovedit apoi in cei ~5 ani cat am utilizat-o. A, si cum am problema cu toba de foxeye, iar pe vestitul olx am gasit si tobe si codite de FZ6, ma intreb daca nu cumva ar merge facuta o adaptare..? N-am avut timp sa sap prin forumurile de afara sa vad daca i-a trecut cuiva prin cap ideea si, din pacate, nu am nici o idee ce e sub "fuste", cum e cadrul ala din spate, si nici documentatie nu stiu unde sa caut. In principiu n-ar fi o problema pt mine ceva constructii metalice + transformari, evacuarea ar trebui sa se potriveasca ca motorul e acelasi, codita cred ca e cea mai spinoasa problema, dpdv estetic. Sunt dus cu capul oare? Scuze de postul kilometric Editat Noiembrie 14, 2015 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 15, 2015 Share Postat Noiembrie 15, 2015 mie bordul mi se pare destul de special la modelul asta ,poate o zic din cauza ca eu am modelul asta,dar majoritatea motocicletelor au cu ac in bord si eu sunt genul care prefer sa am ceva diferit ce ceilalti si nu mi se pare greu de urmarit informatiile din bord,parerea mea e sa mai astepti cateva luni si sa mai pui un ban deoparte,fazerul din anunt care e revopsit arata foarte bine,asigurate ca e ok mecanic ca nu mergi cu vopseaua,iar daca vrei ca cineva sa iti aduca fazerul din italia asta implica costuri suplimentare,care te pot duce mai mult decat aici + bataie de cap cu acte si traduceri,eu unu daca ar fi sa cumpar o motocicleta de afara as cumparao din Germania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 15, 2015 Share Postat Noiembrie 15, 2015 Bordul e special, insa cred ca majoritatea au ac pt ca e mai lizibil... Chestie subiectiva as zice, la care se adauga si chiorania personala. Am mai avut moto din Italia (parca am si scris mai sus), km traficati insa a fost OK. Germania e mai scumpa, din Italia am gasit pe cineva care se ocupa si au feedbackuri pozitive, astept sa vad ce s-ar gasi si acolo. Cea vizionata mi-a parut OK mecanic, insa, asa cum am spus, acum nu dispun de suma ceruta, iar de adunat nu cred ca voi putea in cursul iernii oricat as dori, iar in priavara vreau sa ma dau cu ea . Am studiat un pic partea cu esapamentul si pare sa nu fie simplu (pe langa ca vad diferente structurale la motor. dar nu asta e baiul), la FZ6 trece prin bascula spate iar amortizorul e montat decalat spre stanga, nu vine pe centru. Deci exclus sa fie plug & play evacuarea pe modelul vechi, ar trebui confectionat ceva custom si nu prea cred ca e spatiu pt trecerea de sub motor in sus prin fata rotii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Noiembrie 15, 2015 Share Postat Noiembrie 15, 2015 (editat) O conversie pare la fel de scumpa ca si diferenta de pret pana la modelul 2004+(ma refer la bugetul tau actual), deci nu cred ca se merita Editat Noiembrie 15, 2015 de tene_razvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 15, 2015 Share Postat Noiembrie 15, 2015 Eee, nu cred ca ma duce 7-800€ conversia, poate doar daca o fac turbo :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Noiembrie 15, 2015 Share Postat Noiembrie 15, 2015 Eu ma refeream la suma de care dispui acum, 2000 de euro dupa cum ai zis tu. Si conversia te-ar costa probabil vreo 200 de euro, presupunand ca ar fi fost simpla, daca nu chiar si mai mult. In locul tau as mai strange ceva ceva, si mi-as luat modelul 2004...sigur sunt subiectiv cand zic asta, dar pentru mine diferenta de design e uriasa. Sunt subiectiv pentru ca mi-a placut asta in mod special. Am avut chiar ocazia sa imi cumpar un S2, dar nu mi-a placut neam, doar turometrul analog imi place mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 pai si de ce ai ales modelul mai vechi si nu s2 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 (editat) In gama de pret in care ma invarteam (~3000 de euro), aveam de ales ori un S2 stock pana la sange, ori motorul meu actual care a inclus set complet de topcase+sidecase, evacuare laser, parbriz double bubble, manere incalzite, priza 12v, leviere de frana rabatabile, crashpaduri, semnalizari led, +piesele originale, si a fost cu vreo 200 de euro mai ieftin decat S2'ul...financiar mi s-a parut un deal mai bun sa fiu perfect sincer, si dupa cum am zis, si ca design mi-a placut mai mult S1 fata de S2. Daca a fost si decizia corecta, eu consider ca da, altii pot considera ca nu, fiecare cu parerea lui Editat Noiembrie 16, 2015 de tene_razvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zupy Postat Noiembrie 17, 2015 Share Postat Noiembrie 17, 2015 Salut. Tocmai am achizitionat un FZ6N S2 si am cateva intrebari, daca poate cineva sa ma lamureasca: 1. Capacul de la motor de pe partea stanga are cateva zgarieturi (este capacul de aluminiu rotund, iesit mai in exterior, chiar jos langa galerii). Este ok sa-l dau jos si sa-l vopsesc? Daca il dau jos se strica ceva garnitura care trebuie inlocuita? Inauntru este ulei in zona respectiva sau este doar un capac de protectie? 2. Manerele de care se tine pasagerul sunt putin "julite" pe lateral. Este ok sa le vopsesc? 3. Tank pad-ul este destul de zgariat. Cu ce ar fi ok sa curat lipiciul care ramane pe rezervor, dupa ce-l dau jos, pentru a pune unul nou? 4. Aveti idee de unde pot cumpara crash paduri pentru FZ6? Acestea sunt ok? http://olx.ro/oferta/crash-pad-yamaha-fz6-fazer-an-2004-2008-ID4skac.html#987b5c6e3e 5. Are cineva de vanzare piesa de plastic in care este montat becul care lumineaza numarul de imatriculare? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seherezadul Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 (editat) Salut baieti. Ma primiti si pe mine? Duminica trecuta am achizitionat aceasta frumusete de la colegul SkyWay... Editat Noiembrie 18, 2015 de Seherezadul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 Welcome ! S-o calaresti sanatos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 Primim pe toata lumea,am bagat motocicleta weekendul trecut la iernat,sezonul viitor primeste tobe sport,remapare,suport gps, sper ca si un power commander, si daca mai sunt $$ o vopsea mai buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seherezadul Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 (editat) Multumesc de primire. Sezonul viitor a mea va fi musai sa primeasca filtre noi si un schimb de ulei plus disc frana spate si placute. Optic o sa caut semnale led pe fata, tankpad nou si poate un kit xenon sau bixenon. Apropo, ce tip de ulei sa folosesc? 10w40? Belray, Motul sau altceva?...Mi-as dori si eu niste tobe sport dar nu cred ca o sa am finante pentru asa ceva... Editat Noiembrie 18, 2015 de Seherezadul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 eu am folosit de 4 ani numai motul si am fost foarte multumit,as incerca si belray sa vad cum se comporta,alege oricare din ele ca nu faci o alegere proasta ,da niste tobe sport bune costa destui bani,eu am gasit o okazie la 11 mil leovince sbk evo 2 si se aud epic ,lasa semnalele stock ca sunt cele mai bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 Cauta pe youtube, exista varianta redneck pt sunet, cu spiralul prin gaurile de evacuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seherezadul Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 Cred ca unele "Danmoto" despre care se vorbea mai demult si in topicul asta imi fac cu ochiul : https://www.dan-moto.com/DM_INT/index.php?main_page=index&cPath=18_22_223&zenid=qdr0j56l7eo9kgkcnid4bdjlh0 Am citit cateva reviewuri si s-a vb numai de bine despre ele, am vazut vreo 2 filmulete si suna frumos. Ar putea fi o alternativa raport calitate pret sunet excelenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zupy Postat Noiembrie 19, 2015 Share Postat Noiembrie 19, 2015 Sunt acceptatesi raspunsuri partiale, doar la una dintre intrebari La celate m-am lamurit intre timp. 1. Aveti idee de unde pot cumpara crash paduri pentru FZ6N? Acestea sunt ok? http://olx.ro/oferta...html#987b5c6e3e 2. Capacul de la motor de pe partea stanga are cateva zgarieturi. Este ok sa-l dau jos si sa-l vopsesc? Daca il dau jos se strica ceva garnitura care trebuie inlocuita? Inauntru este ulei in zona respectiva sau este doar un capac de protectie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csj Postat Noiembrie 21, 2015 Share Postat Noiembrie 21, 2015 (editat) Pe principiul cand te mananca..am avut ambitia prosteasca de a ma transforma in electrician si am comis-o.. Plecand de la butonul de claxon, am desfacut blocul de comenzi din stanga, in ideea ca vad daca am vreun fir rupt si nu functioneaza. Am desfacut incet cu tact, pana m-am blocat de semnalizator. Incercand sa-l scot, nu m-am prins cum iese. L-am pus la loc, acum nu mai functioneaza semnalizarea, in schimb avaria da. Stie cineva cum se scoate butonul cu totul de semnalizare (cel alb) din interior ? Poza 1 : click aici Poza 2 : click aici Need some help.. » Post actualizat in 21 Nov 2015 14:53gata! rezolvat Editat Noiembrie 21, 2015 de Csj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 21, 2015 Share Postat Noiembrie 21, 2015 suna bine tobele danmoto,partea proasta e ca nu sunt omologate si nu ai nici dbkiller la ele ,poti sa iti faci ,o sa te mai coste cativa banuti dar tot nu sunt omologate ,dar suna foarte bine oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Noiembrie 21, 2015 Share Postat Noiembrie 21, 2015 Primim pe toata lumea,am bagat motocicleta weekendul trecut la iernat,sezonul viitor primeste tobe sport,remapare,suport gps, sper ca si un power commander, si daca mai sunt $$ o vopsea mai buna racheta iese » Post actualizat in 21 Nov 2015 21:35 Salut. Tocmai am achizitionat un FZ6N S2 si am cateva intrebari, daca poate cineva sa ma lamureasca: 1. Capacul de la motor de pe partea stanga are cateva zgarieturi (este capacul de aluminiu rotund, iesit mai in exterior, chiar jos langa galerii). Este ok sa-l dau jos si sa-l vopsesc? Daca il dau jos se strica ceva garnitura care trebuie inlocuita? Inauntru este ulei in zona respectiva sau este doar un capac de protectie? 2. Manerele de care se tine pasagerul sunt putin "julite" pe lateral. Este ok sa le vopsesc? 3. Tank pad-ul este destul de zgariat. Cu ce ar fi ok sa curat lipiciul care ramane pe rezervor, dupa ce-l dau jos, pentru a pune unul nou? 4. Aveti idee de unde pot cumpara crash paduri pentru FZ6? Acestea sunt ok? http://olx.ro/oferta/crash-pad-yamaha-fz6-fazer-an-2004-2008-ID4skac.html#987b5c6e3e 5. Are cineva de vanzare piesa de plastic in care este montat becul care lumineaza numarul de imatriculare? Multumesc! 1. INAUNTRU ESTE STATORUL CARE PRODUCE CURENT(alternator) in functie de noroc se rupe sau nu garnitura la demontare. este din aluminiu si trebuie vopsit electrostatic. vopseaua normala la temperatura se decojeste. 2. manere se julesc si dupa ce ai sa le vopsesti si de la frecarea manusilor pe ele si le lovituri cu piciorul cand incaleci. 3. se curata cel mai bine cu benzina, insisti putin 4. de oriunde, cam 80% dintre crash-uri se potrivesc de la orice motocicleta. cel dupa partea stanga cum stai pe motor sa fie putin mai lung se numeste lampa de numar.....aici mai cauti tu ca nu stiu cine vinde asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zupy Postat Noiembrie 23, 2015 Share Postat Noiembrie 23, 2015 Multumesc Florin! Stie cineva unde se poate vopsi electrostatic in Cluj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Noiembrie 23, 2015 Share Postat Noiembrie 23, 2015 (editat) Ce stiu eu despre modelul de care intrebi tu este ca are o fiabilitate foarte buna,iar daca ai grija de ea este o motocicleta care ingroapa multe motociclete,fiind carburatie probabil e putin mai brutala pe acceleratie decat injectia ,modelul 2004 in sus are plusuri desigur ca este mai noua si ciclistica mai buna datorita cadrului ,eu zic sa mai rabzi sa pui cateva sute de euro deoparte si sa iei un fz6 fazer 2005-2006,merita fiecare ban,eu o am pe a mea de 4 ani si simt ca nu vreau sa ma mai despart de ea,sezonul viitor ii aduc imbunatatiri ciclistica la vechiul fazer este mai buna decat la FZ. Are centrul de greutate mai jos si se apleaca mai bine pe curbe inssa se ridica putin mai greu insa cu o dozare a gazului buna nu ai niciun fel de problema. franele sunt mult mai bune la cel vechi 4 pistonase pe etrier fata de 2 la FZ. consumul este ceva mai mare la cel vechi(undeva la 7 in oras fata ce 5 la FZ. acceleratia nu este brutala, este chiar liniara la vechiul fazer datorita carburatiei si amestecului de carburant mecanic. Editat Noiembrie 23, 2015 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.