Jump to content

Recommended Posts

salut, carenele de pe modelul S isi fac treaba? adica se simte diferenta intre S si N la viteze de peste 100km/h?

ma refer la modelul care incepe in 2004

Link to post
Share on other sites
  • Replies 5.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

da diferenta e destul de mare :),cu Sul poti mergi in regim de touring 130-140 la ora dar cu Nul ma indoiesc

Link to post
Share on other sites

da diferenta e destul de mare :),cu Sul poti mergi in regim de touring 130-140 la ora dar cu Nul ma indoiesc

 

Eu merg cu 130, la mai mult iti cam ia din placere. Asta la distante de cateva sute de km, nu chiar touring. Cu S nu am mers, dar te-as sfatui sa-ti iei carenata.

Link to post
Share on other sites

Pana pe la 130 pe S e acceptabil la drum lung, mai sus de 130 trebuie sa schimbi pozitia cu una culcata pe rezervor pentru ca parbrizul nu mai face fata. Culcat pe rezervor poti sa mergi cu 180 sau mai mult, dar creste consumul al naibii de mult si e si incomod.

Link to post
Share on other sites

da, S as prefera, e si simpatic carenajul spre deosebire de alte carenate.

si asa in general cum sunt ca motociclete? probleme cunoscute la ele ce ar fii?

Link to post
Share on other sites

Au fost probleme la TPS prin 2005 dar o rechemare le-a rezolvat pana acum. Cica axul piniponului lantului se mai rupe din filet cate odata , arcurile furcii fata sunt cam moi dar se schimba usor daca vrei neaparat, insa in general sunt destul de bulet proof.

S as recomanda si eu, parbrizul face toti banii.

Edited by einstein1984
Link to post
Share on other sites

Salut, eu am S si am mers cu 180 fara sa ma simt ca ma da vantul jos de pe ea. Singura problema este parbrizul puig racing double bubble care pentru mine nu este ok, curentul care il parge imi vine fix in viziera si imi vajaie capul, daca ma ridic putin se face liniste, lafel si daca bag capul sub parbriz dar niciuna din pozitii nu este comoda.

Ce parbrize aveti pe ale voastre?

Link to post
Share on other sites

da, S as prefera, e si simpatic carenajul spre deosebire de alte carenate.

si asa in general cum sunt ca motociclete? probleme cunoscute la ele ce ar fii?

 

Am avut N, modelul initial (non S2), iar acum am un Fazer S2. Sunt diferente intre versiuni (N vs Fazer) din perspectiva protectiei la vant, insa le consider discrete. Poti merge sustinut cu N-ul, fara sa te sufle curentul de pe sea si in egala masura simti din plin vajgaul pe Fazer la viteze +130 km/h. Minusurile motocicletei (sau hai sa le numesc puncte de atentie) sunt comportamentul oarecum on/off al acceleratiei (il simti la reaplicarea gazului si mai ales in treptele inferioare), furca fara optiuni de customizare a suspensiei, fata relativ usurica si tendinta de a capta in ghidon impulsurile date de brate in mers, urmare a efectului de vela. Plusurile sunt multe iar o dovada solida este ca m-am reintors la FZ6 dupa ce am 'trecut' printr-un Ducati ST2 si o Yamaha R1. My 2 cents, desigur.

Link to post
Share on other sites

@darco - La inaltimea mea adica 1.75m cu mainile ridicate si urcat pe scaun , am mers si cu 160km/h stand drept pe mobra. (S2 Fazer )

Dupa aceasta viteza trebuia sa ma culc pe rezervor.

 

La N dupa 100 km/h incepe " deranjul ". Eu pot merge lejer pana la 130 km/h datorita parbrizului.

Cel mai mult cu actuala mobra am mers 189 km/h. Pot spune ca nu e chiar un dezastru comparativ cu Fazerul.

 

Ambele versiuni sunt foarte stabile la viteze mari. Personal nu simt nici o diferenta intre ele.

Link to post
Share on other sites

Cel mai mult cu actuala mobra am mers 189 km/h. Pot spune ca nu e chiar un dezastru comparativ cu Fazerul.

 

Cu N-ul am mers - top speed - 215 km/h. Cel putin asta scria pe bord :moto:

Cu actuala nu am trecut de 175 km/h. Am imbatranit si mi-a (mai) venit mintea la cap. Ce vreau a spune este ca motoarele sunt fundamental identice si ca, cel putin din punctul de vedere al performantelor dinamice (cu si fara vant), diferenta o face riderul (skill level, chef de dat, toleranta la risc samd).

Link to post
Share on other sites

Cu N-ul am mers - top speed - 215 km/h. Cel putin asta scria pe bord :moto:

si a mea mai avea " pedala " , dar conditiile de trafic nu mi-au permis sa verific cat poate.

si nici nu vreau sa aflu

prefer sa merg cat mai safe si sa ajung intreg la familie.

 

care are casca flip indiferent de model si se da cu N? as vrea sa-mi iau o casca caberg duke sau konda si vreau ceva feedback de la posesori

Link to post
Share on other sites

Nu m-ai vazut cu flip? :P

daca pui si doape de urechi e ok pana la 120, altfel de la 60 in sus e galagie. Nu stiu cum afecteaza parbrizul tau insa, depinde de unde vine capul tau in fielul de aer. Ti-ai tras ochelari de ai nevoie de flip?

Link to post
Share on other sites

aoleo , cum de nu m-am gandit la tine :) am uitat cu desavarsire

e mai mult un moft de-al meu

ma cam deranjeaza sa tot dau casca jos de fiecare data cand vreau sa alimentez sau cine stie.....

asa ridic doar mandibula

in plus pot sa fumez :)

Link to post
Share on other sites

Daca mai iesim impreuna si porti M iti dau Probikerul meu la o proba. Ma gandesc ca pana nu incerci nu ai cum sa-ti dai seama daca e rau sau nu. Sau intreba un militian ce parere au de Schuberthurile lor flip :P

Cabergurile oricum sunt destul de bune din ce vad in reviewuri ca flipuri.

Link to post
Share on other sites

fata relativ usurica si tendinta de a capta in ghidon impulsurile date de brate in mers, urmare a efectului de vela.

Salut,

 

Elikratos, invata sa mergi pe motocicleta, la toate motocicletele daca stai infipt in ghidon se va transmite catre trenul fata impulsul dat de bratele tale. Fata aia usurica nu depune efort sa vireze motocicleta rapid.

 

Partea nasoala la Fazere este ca au o ciclistica foarte buna data in jos de o suspensie de rahat. Cine cumpara o astfel de motocicleta sa se gandeasca la schimbat arcurile fata spate si va avea alta motocicleta. Mai stabila pe franare, la intrare in, si iesire din, viraj. Se pot schimba si amortizoarele cu totul dar e deja foarte scump, si merita doar pentru cei ce stau mult timp pe circuit, pentru strada sunt de ajuns niste arcuri bune. Si schimbat uleiul la furca la 2 ani sau 10.000 de kilometri, o chestie pe care nu o face nimeni. Franele sunt mediocre, astea se datoreaza si suspensiilor, rezolvabil cu o pompa de frana de R1, la S2 sunt etrieri in 4 pistonase care-s mai ok decat la S, dar pompa e fix aceeasi.

 

@darco Daca vrei sa faci plimbari lungi ia-ti S, carena ajuta, si pe carena aia poti pune un parbriz touring cu care n-o sa-ti mai vajaie creierii, poti merge cu un flip relaxat. Fazerul e un all-rounder decent, face foarte bine treaba de oras si ok spre binisor treaba de touring. Pozitia e ok, are destula putere pentru pasager si bagaje iar daca-i faci ce ti-am spus mai sus, ii adaugi o sa Confort de la Yamaha(sau una de la Bagster sau Top Sellerie), pentru banii pe care-i dai pe ea, nu prea mai gasesti ceva asemanator.

 

Numai bine

Edited by bogdani0405
Link to post
Share on other sites

Au fost probleme la TPS prin 2005 dar o rechemare le-a rezolvat pana acum. Cica axul piniponului lantului se mai rupe din filet cate odata , arcurile furcii fata sunt cam moi dar se schimba usor daca vrei neaparat, insa in general sunt destul de bulet proof.

S as recomanda si eu, parbrizul face toti banii.

modelul 2004 a avut problema cu TPSUL,din 2005 s-a rezolvat problema,eu am 2005 si nu a fost niciodata schimbat TPSUL :)

Link to post
Share on other sites

mai degraba te orientezi dupa seria de sasiu.

a mea de exemplu este pe lista

dar habar n-am daca a fost schimbat

mobra merge , deci momentan nu-mi fac griji

 

se baga careva la o cheia sambata asta?

Link to post
Share on other sites

Salutare,

Ma interesez pentru un prieten care trebuie sa ia o decizie. A vazut un FZ6, 2004 si intentioneaza sa-l achizitioneze. Am cateva intrebari si as dori raspunsuri din partea celor care detin astfel de mobre.

Varsta 30 ani, nu a mai condus vreo alta motocicleta pana acum. Are experienta in ceea ce priveste traficul, raportata la cei peste 12 ani de categ. B. Am citit diverse opinii pe net, insa foarte multe contradictorii. Unii spun ca este o motocicleta potrivita chiar si pentru incepatori, altii din contra, nu o recomanda.

-Am mai citit ca acceleratia smuceste si indiferent cat este mana de fina, te surprinde. Este adevarat ?

-Motocicleta va fi folosita preponderent in oras, ocazional la drum lung.

-La ce trebuie sa fie atent in cazul in care cumpara acest FZ6, 2004 ? Care ar fi problele des intalnite?

-Un alt semn de intrebare pe care il avea era cel referitor la greutatea mobrei. La 180-183 kg, este o motocicleta grea ? El avand 1,75, 63 kg. ( I-am zis ca trebuie sa se urce pe una, insa nu cunoaste pe nimeni la el in oras)

 

Ca idee, nu este vitezoman, nu-i place viteza, ii place cum arata, dar nu stie ce sa faca si vreau sa-l ajut cu ajutorul vostru. Multumesc.

Link to post
Share on other sites

Nu este chiar potrivita. Are 100 de cai la 10000 de ture. Si cam 80 la 8000. Destui cat sa te bage repede in belele.

Acceleratia nu smuceste. Este foarte fina. Singurele senzatii de zvac sunt la plecarea de pe loc. Ambreajul e un pic cam din topor. Nu pot sa zic ca m-a surprins vreodata acceleratia la FZ6, dar am mai mers inainte pe motoare.

FZ6 se descurca foarte bine in oras. La drum lung saua tare te poate lasa cu dureri de noada. Saua se poate reface la moto_dan pentru inaltimea si greutatea riderului.

Probleme comune:

1: TPS neschimbat. Se balbaie la neutru si eventual se opreste. Se schimba la reprezentanta gratis.

2: Zboara piulita de pe axul pinionului de atac. De verificat des.

3: Plasticele de pe ghidoane imbatranesc si contactele se strica. Se inlocuiesc.

4: Probleme cu becul de neutru. Se poate aprinde dupa ploaie daca se strica izolatia la cric si da masa.

5: Vibratii dupa o anumita varsta. De obicei cauzate de carburi nesincronizate de multa vreme. Se rezolva relativ usor cu Carbtune si o mana fina.

6: Ambreajul la unele poate fi un pic cam tare. Nu e buba, asa-s facute.

7: Rulmentii de jug. Daca comprimi furca si tzacane s-ar putea sa trebuiasca schimbati.

8: Contact imbatranit sau plin de jeg. La anumite modele bucatica de metal care acopera gaura contactului nu se mai inchide si in timp contactul se umple de jeg. Pentru ca modelul are imobilizator, daca cheia nu mai intra cum trebuie, s-ar putea sa nu mai poti folosi contactul si sa fii nevoit sa schimbi toata nebunia (contact, immo, ecu).

 

In rest verificat cauciucuri (sa fie ca pe talon), jambe (sa nu fie ciupite, indoite, planse), discuri de frana, etrieri, placute, pompa frana, semnale, far, ambreaj, nivel la lichide, rezervor (sa nu fie gaurit/lovit rau), mirosit interior rezervor (daca miroase rau a acetona s-ar putea sa fie lasata fara benzina multa vreme si sa fie depuneri in rezervor), capace de motor (sa nu planga/sa nu fie lipite), stare generala bloc motor (inspectie vizuala), ascultat distributia (poti folosi o surubelnita pe bloc motor si pui urechea pe maner, daca ticaie, s-ar putea sa trebuiasca schimbata), stare lant (fara burta), stare pinioane (fara dinti ascutiti), verificat nivel ulei la joja, culoare si miros, stare bascula spate (treci printr-o balta si mergi drept, daca lasi 2 dare nu lua motorul).

 

De asemenea mai sunt cateva chestii de bun simt. De exemplu daca proprietarul zice ca are 20k km dar foot-peg-urile sunt mancate pana la metal, s-ar putea sa fi inlocuit bordul. Daca gasesti urme de cauciuc pe protectia de roata sau cauciuc topit pe tobe, s-ar putea s-o fi rupt-o-n burnout-uri.

 

Dupa inspectia initiala poti trece la cea dinamica:pornit motor la rece, verificat relanti, verificat culoare gaz esapament la pornire probe de frane la viteza mica, probe de acceleratie, mirosit gazul de evacuare la acceleratii mai puternice (daca miroase a ulei ars nu e bine, daca miroase a vata pe batz iar nu e bine), scos o bujie, verificat culoare si miros. Dat o tura de proba, luat mainile de pe ghidon, daca nu se stabilizeaza in cateva secunde pe drum drept nu e bine. Dat o tura mai in forta, verificat frane, acceleratie, daca cheaune, chitzaie, troscane la accelerat si franat. Sa nu uiti sa faci si o verificare de incarcare a bateriei, sa nu ramai fara baterie pe drumul de intoarcere :D.

 

Greutatea e foarte OK. S-ar putea sa nu o poata ridica singur de jos, dar de mers pe ea merge lejer. E un pic mai inalta mobra, deci trebuie neaaparat sa se urce pe una sa vada daca e comfortabil cu picioarele.

Edited by bigFatAss
Link to post
Share on other sites

fyi.. la 10.000 RPM are cuplul... caii sunt 98 si la 12.000 RPM

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_fz6_naked%2004.htm

 

si da, e ok pt un incepator atat timp cat omul este cu capul pe umeri

 

e o mobra care iarta muuulte greseli...

 

cu problemele e ca la loterie... depinde de noroc :))

Link to post
Share on other sites

Salutare,

Ma interesez pentru un prieten care trebuie sa ia o decizie. A vazut un FZ6, 2004 si intentioneaza sa-l achizitioneze. Am cateva intrebari si as dori raspunsuri din partea celor care detin astfel de mobre.

Varsta 30 ani, nu a mai condus vreo alta motocicleta pana acum. Are experienta in ceea ce priveste traficul, raportata la cei peste 12 ani de categ. B. Am citit diverse opinii pe net, insa foarte multe contradictorii. Unii spun ca este o motocicleta potrivita chiar si pentru incepatori, altii din contra, nu o recomanda.

-Am mai citit ca acceleratia smuceste si indiferent cat este mana de fina, te surprinde. Este adevarat ?

-Motocicleta va fi folosita preponderent in oras, ocazional la drum lung.

-La ce trebuie sa fie atent in cazul in care cumpara acest FZ6, 2004 ? Care ar fi problele des intalnite?

-Un alt semn de intrebare pe care il avea era cel referitor la greutatea mobrei. La 180-183 kg, este o motocicleta grea ? El avand 1,75, 63 kg. ( I-am zis ca trebuie sa se urce pe una, insa nu cunoaste pe nimeni la el in oras)

 

Ca idee, nu este vitezoman, nu-i place viteza, ii place cum arata, dar nu stie ce sa faca si vreau sa-l ajut cu ajutorul vostru. Multumesc.

 

Vin si eu cu o parere...cei 12 ani de categorie B, sunt buni, nimic de zis, dar pe motocicleta parerea mea e ca trebuie sa fii mult mai alert decat cu masina. Esti atent si cu masina, unde trebuie sa dai prioritate, la pietoni etc, dar de multe ori pe motocicleta si in situatii cand ai prioritate trebuie sa te inveti sa te uiti direct la sofer nu doar la masina, sa intuiesti ce intentii are pentru situatiile cand poate nu te vede, sau se uita in alta parte. La viteza la care iti taie cineva calea cu masina si intri in el, ai putea la fel de bine sa intri cu motorul si sa iti rupi cateva oase.

Cat despre FZ6, nu sunt posesor de mult timp, dar am ceva experienta la mersul pe doua roti, si vad problema in felul urmator...il consider a fi si bun si rau pentru un incepator, totul se rezuma la cat de mult are capul pe umeri incepatorul respectiv. Motorul este calm in ture joase, si incepe sa se dezmorteasca pe la 7-8 mii de ture, dar un incepator n-are ce cauta acolo. Cat despre greutate, din categoria din care face parte e cam grasuta zic eu...pusa langa Hornetul S al tatalui meu, pare chiar masiva, si considerabil mai grea, dar nimic de speriat, poate cateva sedinte pe la sala de forta n-ar strica, mai ales pentru un incepator care inca nu e obisnuit cu greutatea unei motociclete in general. Pentru ce o vrea, este un echilibru foarte bun in opinia mea, in oras se descurca excelent, si nici la ture lungi nu imi este rusine cu ea. Este un all-rounder fantastic si cred ca e cea mai buna decizia din categoria ei, si gama de pret.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...