Florynn Postat Noiembrie 23, 2015 Share Postat Noiembrie 23, 2015 Multumesc Florin! Stie cineva unde se poate vopsi electrostatic in Cluj? dan cata te poate ajuta. e clujan si el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Noiembrie 23, 2015 Share Postat Noiembrie 23, 2015 ciclistica la vechiul fazer este mai buna decat la FZ. Are centrul de greutate mai jos si se apleaca mai bine pe curbe inssa se ridica putin mai greu insa cu o dozare a gazului buna nu ai niciun fel de problema. franele sunt mult mai bune la cel vechi 4 pistonase pe etrier fata de 2 la FZ. consumul este ceva mai mare la cel vechi(undeva la 7 in oras fata ce 5 la FZ. acceleratia nu este brutala, este chiar liniara la vechiul fazer datorita carburatiei si amestecului de carburant mecanic. Chiar consuma 5 in oras un FZ6 pe injectie ? Motorul nu-l am de foarte mult timp, dar n-am prea reusit sa ma apropii de 5% consum urban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Noiembrie 24, 2015 Share Postat Noiembrie 24, 2015 Chiar consuma 5 in oras un FZ6 pe injectie ? Motorul nu-l am de foarte mult timp, dar n-am prea reusit sa ma apropii de 5% consum urban da! atat consuma. cel mai mult se duce in 6% cu bagaj si pasager. al meu si nu numai atat consuma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Noiembrie 24, 2015 Share Postat Noiembrie 24, 2015 Sigur nu ai vrut sa spui consum extraurban ? In primul rand nu prea vad de ce ai avea bagaje cand mergi prin oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexBD Postat Noiembrie 25, 2015 Share Postat Noiembrie 25, 2015 (editat) Eu am reusit urban 6-6,5% iar cel mai mic extraurban a fost de 4,2% mers in grup mare incet, 90-100km/h. Am topcase-ul in permanenta cu mine, poate si asta influenteaza. Editat Noiembrie 25, 2015 de AlexBD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Noiembrie 25, 2015 Share Postat Noiembrie 25, 2015 Cam pe la 6.5% obtin si eu urban, dar mers destul de calm. Topcase'ul influenteaza probabil, dar foarte foarte putin. Eu de exemplu am scos 4.7 extraurban, si 5 cu topcase + sidecaseuri, dar diferenta as putea mai curand sa o atribui conditiilor diferite de trafic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Noiembrie 25, 2015 Share Postat Noiembrie 25, 2015 (editat) Sigur nu ai vrut sa spui consum extraurban ? In primul rand nu prea vad de ce ai avea bagaje cand mergi prin oras tu nu vezi multe , asa este la inceput » Post actualizat in 25 Nov 2015 14:16 Cam pe la 6.5% obtin si eu urban, dar mers destul de calm. Topcase'ul influenteaza probabil, dar foarte foarte putin. Eu de exemplu am scos 4.7 extraurban, si 5 cu topcase + sidecaseuri, dar diferenta as putea mai curand sa o atribui conditiilor diferite de trafic. mersul subturat duce la conum marit. Editat Noiembrie 25, 2015 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 Am spus ca merg calm, nu subturat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
square Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 cumpar bord yamaha fz6 s2 2007-2008. postez pentru un prieten care nu are cont aici are nevoie de carena de spate pe dreapta, suportii de semnalizare fata etc 0765336589 multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 Ma primiti sau nu in comunitatea de aici, eu azi am adus acasa noua achizitie, un FZ6-S Fazer din 2005! Deci am scapat de modificari, tobele sunt asezate exact acolo unde imi doream Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 Ma primiti sau nu in comunitatea de aici, eu azi am adus acasa noua achizitie, un FZ6-S Fazer din 2005! Deci am scapat de modificari, tobele sunt asezate exact acolo unde imi doream Sa o stapanesti sanatos, si cat mai multi km fara incidente ! Baga poze sa vada si ochiu nostru cu ce te lauzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 28, 2015 Share Postat Noiembrie 28, 2015 (editat) ciclistica la vechiul fazer este mai buna decat la FZ. Are centrul de greutate mai jos si se apleaca mai bine pe curbe inssa se ridica putin mai greu insa cu o dozare a gazului buna nu ai niciun fel de problema. franele sunt mult mai bune la cel vechi 4 pistonase pe etrier fata de 2 la FZ. consumul este ceva mai mare la cel vechi(undeva la 7 in oras fata ce 5 la FZ. acceleratia nu este brutala, este chiar liniara la vechiul fazer datorita carburatiei si amestecului de carburant mecanic. s2 are frane cu 4 pistoane ,eu ziceam de acceleratia la carburatia vs injectie » Post actualizat in 29 Nov 2015 06:12 dar tot nu inteleg de ce au pus ei frane cu 2 pistoane la fz6 fazer ,la ce s-au gandit? Editat Noiembrie 28, 2015 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Noiembrie 29, 2015 Share Postat Noiembrie 29, 2015 s2 are frane cu 4 pistoane ,eu ziceam de acceleratia la carburatia vs injectie » Post actualizat in 29 Nov 2015 06:12 dar tot nu inteleg de ce au pus ei frane cu 2 pistoane la fz6 fazer ,la ce s-au gandit? incepuse era cadrelor din aluminiu si la naked nu numai la cele de viteza. si au dorit sa scada mult din greutatea motocicletei fara sa tina insa cont si de consecinte sau mai bine spus matematic si teoretic noii etrieri cu 2 pistonase trebuiau sa franaeze la fel de bine ca cei vechi doar prin simplul fapt ca noul model era si este mult mai usor( ca masa kg) fata de cel anterior. insa eficacitatea presiunii placutelor de frana pe discul de franare nu si a atins scopul dorit. placuta de frana prea lunga si pistonas de frana mic care nu acopera toata baza placutei de frana nu face decat sa duca la o franare ineficienta fata de scopul dorit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 Foarte logica explicarea,mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Akbert Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 In putinele ocazii de mers noaptea nu am fost multumit de loc de lumina pe care o asigura farul de fz6n.Am schimbat becul, cu unul high vision, si parca e ceva mai bine (placebo?). Totusi nu suficient. Ma tot gandeam la montarea unor lumini suplimentare (proiectoare). Are cine montat asa ceva? Sunt cate lucruri care ma intereseaza in mod special: 1. De ce putere ar trebui sa fie becurile pentru a nu avea probleme cu incarcarea/bateria; 2. Variante de montaj. Ma gandesc ca pe furca ar fi mai indicat. Variante am gasit pe net, dar o parere e intotdeauna bine venita Motorul pe care vreau sa montez e un fz6n din 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 (editat) Sa o stapanesti sanatos, si cat mai multi km fara incidente ! Baga poze sa vada si ochiu nostru cu ce te lauzi Merci. Nu ma laud, v-am informat doar Asta e fierul, scuze pt deranjul din "studiou". Editat Noiembrie 30, 2015 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Decembrie 1, 2015 Share Postat Decembrie 1, 2015 cum sa ii spui fier la o asa splendoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YamaIGI Postat Decembrie 5, 2015 Share Postat Decembrie 5, 2015 Referitor la ce a spus tene_razvan, sunt de acord cu el. fz6 nu e deloc o motoreta cu consum mic. In oras eu nu am reusit indiferent de stilul de mers, un consum mai mic de 6.7l/100km. Din pacate in Romania nu sunt mecanici care sa aibe raspunsuri si solutii pertinente la diversele intrebari si aici ma refer doar la fz6 si la problemele cu care eu inca ma confrunt. Altfel o motoreta cu aspect mishto si din pacate cam atat. Cutia de viteze o mizerie prin rigiditatea ei la cuplarea treptelor (am putut compara cu suzuki si honda-minunate), consum mare, ciclistica inodanta la viteze mici si mai sunt si altele. Altfel, asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Decembrie 5, 2015 Share Postat Decembrie 5, 2015 Depinde foarte mult cum mergi, in oras vara consum 5.5-6, iarna 6.5, iar in afara am avut si 4.42 la drum lung prin Croatia. Intr-o tura de 5000km am avut consumul mediu de vreo 4.75 cu orase cu tot. Stii, daca ai talpa de camionagiu si o transformi in mana in gaz nu poti da vina pe motocicleta. » Post actualizat in 05 Dec 2015 23:351. De ce putere ar trebui sa fie becurile pentru a nu avea probleme cu incarcarea/bateria; Depinde pe unde mergi, daca mergi in afara orasului la turatie suficienta (4-5000 rpm) poti pune vreo 50-60W, daca mergi prin oras si opresti des la semafoare o sa descarci bateria chiar cu 50W. Alternatorul nu produce curent constant, ci urca cu turatia pana la 5000 rpm iar mai sus e limitat, la 2-3000rpm scoate doar jumatate din curentul maxim care e aprox 280-300W. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Decembrie 6, 2015 Share Postat Decembrie 6, 2015 Referitor la ce a spus tene_razvan, sunt de acord cu el. fz6 nu e deloc o motoreta cu consum mic. In oras eu nu am reusit indiferent de stilul de mers, un consum mai mic de 6.7l/100km. Din pacate in Romania nu sunt mecanici care sa aibe raspunsuri si solutii pertinente la diversele intrebari si aici ma refer doar la fz6 si la problemele cu care eu inca ma confrunt. Altfel o motoreta cu aspect mishto si din pacate cam atat. Cutia de viteze o mizerie prin rigiditatea ei la cuplarea treptelor (am putut compara cu suzuki si honda-minunate), consum mare, ciclistica inodanta la viteze mici si mai sunt si altele. Altfel, asfalt uscat ! Nu as merge atat de departe incat sa zic ca ar fi o motocicleta care consuma atat de mult...e ok comparativ cu altele, are acelasi consum cu hornetul tatalui meu. La cutia de viteze, da...poate fi putin cam deranjanta, dar eu ma obisnuiesc rapid. Per total fata de hornet, fazerul "imi vine mai bine", doar cutia de viteze e mai smooth. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Decembrie 6, 2015 Share Postat Decembrie 6, 2015 Mi-am facut nitel de lucru pe la mobra - schimb ulei + filtre, bec la numar, becuri Osram SV2 la faruri, uitat pe ici pe colo, prostii din astea. Sub carena laterala stanga, langa sa, sunt 2 mufe libere, una patrata cu 4 fire (parca) si una in forma de mucenic cu 2 "nari" rotunde astupate (le facusem o poza, dar htshitul meu de tel zice acum ca e corupt fisierul). Are cineva idee pt ce sunt acolo? M-ar interesa si de unde pot lua mai comod un + contact pt o priza pe ghidon (as prefera sa iau din apropiere, sa nu intind cabluri lungi care sa lucreze la viraje). Ar mai fi varianta sa infig priza in carenele alea mici de sub cea fata, dar parca n-as vrea sa le gauresc. Cine mai are prize pe FZ6S unde le-a amplasat? Merci. P.S. Am facut doar ~25km cu modelul asta, 2 exemplare, si, desi fusesem avertizat, nu as numi cutia chiar catastrofala. Si pana acum am calarit mai mult Honde... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YamaIGI Postat Decembrie 6, 2015 Share Postat Decembrie 6, 2015 Ce treaba au camionagii (am lucrat in autobaza de TIR-uri, am trait si am lucrat cu ei si pot afirma cu tarie ca sunt OAMENI)? Cu siguranta nu se cunoaste despre clasa asta sociala. Le cer eu scuze referitor la chestia cu talpa,... mana in gaz....! (Adrian_B1) Daca ai vrut sa fii interesant si caustic fata de mine ai reusit si am luat act de acest fapt. Cat despre faptul ca ai o mana fina de florareasa si ca ai o motoreta din gama s2 care are o cu totul alta setare (soft, putere etc), probabil de aici ai un consum mai mic, dar tot asa de bine nu este exclus ca motoreta mea sa fie cu probleme de setari (???), pentru ca, atunci cand am luat-o avea un consum de aprox.8% (ENORM), iar frecvent, dupa doua zile de mers calm (batraneste chiar, doar prin Bucuresti), musai spalam geaca caci altfel mirosea a gaze nearse de la toba de evacuare de mi-au murit toate moliile. Au fost facute unele interventii de reglaje (sonda lambda, aer, combustibil bla, bla..) asupra ei si s-a redus consumul (din pacate nu mai mic de 6,7%), si iata ca, sunteti destui care va laudati (si va felicit) cu consumuri la care recunosc ca eu nu am reusit desi am facut tot posibilul (si cand spun ca am incercat, chiar am incercat tot ce se putea, dar nu indeajuns). Din pacate, cu unii mecanici cu care am intrat in contact mi-au spus ca ei nu-si bat capul atata timp cat clientii sunt multumiti ca se misca motoreta si ca pe ei (clientii) nu-i deranjeaza consumul! (STRICT PROBLEMA LOR) sau: ca motoreta mai si consuma ca sa se miste! (PE BUNEEE?), sau:..... sau:....Eu recunosc ca, bugetar fiind ma mai uit si in buzunar cand fac cheltuieli cu acest moft mishto (asa cum considera unii) - mersul cu motoreta - si primul lucru pe care il remarci este consumul de combustibil, iar daca te incadrezi in ce sustin unii si altii (inclusiv in caracteristicile tehnice), atunci e ok, altfel incerci sa iti dai seama ce nu e bine si sa incerci sa remediezi (si vorba lui Hagi: sa faci sa fie bine ca sa nu fie rau!). Ce nu cunosc (si aici cer ajutor), daca exista cineva care poate verifica softul (am o banuiala ca fostul proprietar -italian - ar fi avut oarece interventii la setarile de uzina care probabil a dus in balarii parametrii de baza), sau chiar resofta motoreta, eventual chiar cu softul de s2 (poate asa ajung si eu la consumuri decente de 5 - 5,5 - 6%). Ca utilizator de motoreta, doar in sezonul cald, nu sunt zbuciumat/ agresiv (fara a merge insa cu motorul subturat), consider ca teoretic intrunesc conditiile unui consum soft; cu toate acestea....Orice ajutor care imi poate aduce motoreta la un consum mai mic decat cel mentionat este binevenit si multumesc anticipat. Mobra mea e fabricatie 2005 (deci modelul s1), am luat-o la 21500km (acum are 26000km), am schimbat inclusiv TPS (desi originalul/ cel cu care a venit echipata, era ok), este varianta N. Sper ca nu am ofensat pe nimeni, asa cum m-am simtit eu la remarca despre camionagii. Altfel, asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Decembrie 6, 2015 Share Postat Decembrie 6, 2015 Eu in oras nu merg asa ca nu ma pot pronunta in privinta consumului In afara a mea consuma intre 4.2-5.5 litri in functie de viteza de deplasare a grupului. Nu-mi aduc aminte sa-mi fi consumat vreodata 6% La S2 tin minte , cu plinul facut la Pitesti si mers pe A1 spre Bucuresti cu viteze intre 160-190 indicatorul de benzina arata doar 2 linii din 6 la intrarea in Bucuresti. Consum de peste 10% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rolymike Postat Decembrie 7, 2015 Share Postat Decembrie 7, 2015 si eu am modelul din 2004 si niciodata nu mi a consumat mai mult de 6... cu pasager, topcase si serpentine la greu... si in general imi consuma mixt 5... fiind in brasov fac des poiana... cu un plin fac aprox 280-290 km pana intru pe rezerva pe trip F altfel la drum drept la mers frumos pana in 110-120 (130-140 in depasiri) cred ca ia max 4%... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YamaIGI Postat Decembrie 7, 2015 Share Postat Decembrie 7, 2015 Revin si afirm ca, din pacate eu (merg fara pasager in permanenta), mai mult de 220-230km (in cel mai fericit caz am ajuns la 241km) si apoi refacut plinul vreo 16-16,3litri , facand calculul prin regula de 3 simpla rezultatul e crima! Mentionez ca, deocamdata in sezonul asta incheiat pt mine nu am facut nicio iesire serioasa. Asa ca, recunosc nu stiu cat ar furaja caii mei salbatici la un drum intins. Singura asa zisa iesire am facut-o spre Pitesti si inapoi dupa ce am schimbat TPS-ul (efect 0). Tot atunci am tinut-o si in ture cat mai sus (cat mai constant si cursiv posibil), spre o asadorita curatare interna de calamina. Mi s-a spus ca sta f. bine in compresie, filtul aer este curat, bujiile in parametri (niciodata nu a pornit greu), ambreiajul e ok, evacuarea e originala si neinfundata......cu toate acestea.....Cu nicio alta motoreta nu am patit momente din acestea de neinteles fata de consumul (considerat de mine) exagerat. Cu toate celelalte datorita stilului de mers, am reusit in general un consum mai mic decat cel mentionat in cartea tehnica cam cu 1 pana la 1,5 litri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.