Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 Cat de des va faceti sincronizarea injectiei la motociclete? Eu am ajuns la 21.000 km facuti cu ea si merge relativ rotund, dar nu ca in prima zi si ma bate gandul ca o data cu schimbul de ulei sa fac si sincronizarea. Comentarii, pareri, opinii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 (editat) N-am facut niciodata sincronizare. Nici la actuala , nici la S2. Ambele sunt sub 30k km. Dar nici nu am simtit vreo diferenta de cand le conduc. La ce te referi cand spui ca nu mai merge ca-n prima zi? @razvan si john - diferente intre s1 si s2 ar fi cam astea. alte frane pe fata, alta harta de injectie, alt bord, alt cadru spate cu scarite prinse in suruburi , alta sa, alta bascula, cam astea imi vin in minte acum. cadrul si motorul sunt la fel. Editat Februarie 29, 2016 de finu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 Eu m-am referit fix la diferente intre modelele '04 si '05. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 mda, am citit printre randuri din ce stiu nu e nici o diferenta intre '04 si '05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 N-am facut niciodata sincronizare. Nici la actuala , nici la S2. Ambele sunt sub 30k km. Dar nici nu am simtit vreo diferenta de cand le conduc. La ce te referi cand spui ca nu mai merge ca-n prima zi? Se simte la cat de rotund merge motorul, fara nici un fel de vibratii. La carburatie faceam sincronizare anual sau mai des la 2 cilindri (vibreaza foarte tare si la diferente mici) si cam la 2 ani la 4 cilindri. La asta in 4 ani nu am facut nimic pana acum si are o usoara vibratie la 3500 rpm pe care nu o avea cand era noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 (editat) o sa urmaresc anul asta ce se intampla la turatia asta si revin cu feedback . sper eu sa plimb ambele modele si sa-mi formez o parere. n-am sesizat nimic deosebit pana acum eu cred totusi ca iti faci prea multe griji la 20k mobra e ca noua. vechiul FZR in 5 ani nu i-am sincronizat niciodata carburatoarele si mergea in draci. Editat Februarie 29, 2016 de finu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Am facut eu sincronizare la injectie la 7mii de km (stata mult in garaj). Asadar, se face cand e nevoie. Ca si simptome, vezi la relanti cel mai simplu. Consum mai mare sau fum dubios pot fi situatii mai serioase, Mesterul TNG s-a ocupat, mi-a spus ca pot sa o las asa sau sa fiu eu 100% multumit ca se comporta ca o mobra noua. Nici bujiile nu trebuie uitate pt treaba asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 La a mea se intampla ceva straniu: i-am curatat clapetele si am dat cu spray de carburatoare si in regulatorul ala de aer (sau cum ii spune, piesa care contine suruburile de reglaj). Merge frumos si rotund, se accelereaza lin, dar cand se incalzeste mai tare, gen dupa frecat in aglomeratie, scade simtitor turatia de ralanti. Daca o reglez la ~1300 ajunge in conditiile enumerate la ~900. Aveti vreo idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Tu cand reglezi turatia la relanti? Se face cu motorul cald, nu la rece, la rece ECU ii mai da niste carburant suplimentar precum socul la cele cu carburatie, apoi pe masura ce se incalzeste reduce pana la zero si turatia scade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 (editat) Iti dai seama ca n-lam reglat-o la rece! Daca aduc turatia la 1300 atunci cand scade imi sta >1600 cu motorul cald (2-3 patratele pe bord). Banuiesc eu ca acel regulator de aer se mai inchide odata ce temperatura urca mai mult, sau poate o fi ceva intepenit in el. Habar n-am ce o fi in el si cum se poate verifica, eu am dat cu spray de carburatoare in cele 2 furtune prin care trage aer. Aerul e buba 100%, nu benzina. Editat Martie 1, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 La a mea se intampla ceva straniu: i-am curatat clapetele si am dat cu spray de carburatoare si in regulatorul ala de aer (sau cum ii spune, piesa care contine suruburile de reglaj). Merge frumos si rotund, se accelereaza lin, dar cand se incalzeste mai tare, gen dupa frecat in aglomeratie, scade simtitor turatia de ralanti. Daca o reglez la ~1300 ajunge in conditiile enumerate la ~900. Aveti vreo idee? CE AN ESTE? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 (editat) 2005, dar la testul pt tps a iesit OK! Dar... poate s-a bulit intre timp (in ~100km?!), nici nu imi mai aduc aminte cum se face. Editat Martie 1, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 2005, dar la testul pt tps a iesit OK! Dar... poate s-a bulit intre timp (in ~100km?!), nici nu imi mai aduc aminte cum se face. TPS UL este vinovat. se schimba pe garantie. du te la rep yamaha si vb acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 Salutari! Astazi am avut ocazia sa calaresc un FZ6 al unui proaspat viitor motociclist. Mai precis i-am luat-o de la vanzator si i-am dus-o acasa. Am ramas foarte placut impresionat de ea, desi am stat cam ghemuit pe ea (am 190) fata de cum m-am obisnuit pe BMW-u . Sincer nu m-am asteptat la ceva atita de fain. Ma asteptam la ceva nervos, aprig care sa te smuceasca. Dar surpiza a fost totala in sensul cel mai bun. Modelul omului este cu ABS. Cam palida frina pe spate, respectiv cum apasai mai tare pe intra repede ABS. E drept ca iarna nu-i ca vara. Dar nu mi s-a parut o problema, chestie de obisnuinta. Concluzia mea a fost ca este o motocicleta super chiar si pentru un incepator, care cand ''mai creste'' va avea la nevoie si un cal naravas. Desi motorul are putere destula, la turatii mici este bland si docil, iar daca il turezi iti arata si ca poate mult mai mult. Sunt convins ca si la drum lung se comporta foarte bine. Saua bine facuta si dupa cum arata si foarte confortabila chiar si pentru pasager (asa pare). Sa le stapiniti sanatosi. O masinarie minunata. PS: nici o legatura intre cum suna si se simte motorul de 4 in linie si cum suna si se simte BMW-ul boxer.... Adevarul este ca atunci cand am luat BMW-ul am stat in cumpana intre el si un FJR1300. Sincer ma speriase motorul cam puternic de la FJR. Daca as fi avut ocazia sa merg pe unul .... Acuma ma gandesc daca am ales ce trebuie Deja mi-a zburat gandul la ceva cu 4 sau 6 cilindrii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 Salutari si tie ! Ma bucur ca ti-a placut jucaria. Sa stii ca noi astia cu FZ6 nu prea folosim frana spate Saua e o mizerie. Pt oras e ok, dar la drum lung iti rupe bucile. Iar un foen (uscator de par ) cred ca face mai multa galagie decat un FZ6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 TPS UL este vinovat. se schimba pe garantie. du te la rep yamaha si vb acolo. Merci de sugestie (altul in locul tau probabil m-ar fi chemat la el sa-mi ia banii). Apreciez. O sa dau cu telefonul sa vad daca se mai aplica garantia sau campania aia de service. Am aprofundat nitel si se pare ca majoritatea tps trec cu bine testul, chiar daca fac probleme. Thx again, dau o bere/un whisky cand ne-om cunoaste face to face. Sa stii ca eram la un colt sa te sun acum 3 luni pt Fazerul 600 daca nu aparea FZ asta in bugetul meu Salutari si tie ! Ma bucur ca ti-a placut jucaria. Sa stii ca noi astia cu FZ6 nu prea folosim frana spate Saua e o mizerie. Pt oras e ok, dar la drum lung iti rupe bucile. Iar un foen (uscator de par ) cred ca face mai multa galagie decat un FZ6 Am simtit eu ca ma doare fundul, si nu facusem multi km, am zis ca e lipsa de antrenament... Si s-a mai lasat si @moto_dan de tunat sei! Eu franez si cu spatele de felul meu si nu mi s-a parut nimic in neregula (n-am abs). Am avut toba de carbon pe Transplant, era fun, dar la drum lung e muuuult mai OK un foen! Parerea mea (de om nu chiar tanar).Bicicleta BMW-ului nu se compara, dar boxerul prea suna ca masina de cusut No offence, la auto chiar sunt fan BMW, cel putin la modele pre-Bangle. Mai nou ma ingrozeste lipsa de fiabilitate la cele noi, si aud ca si pe la moto mai sunt ceva imperfectiuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 Nu e frate nici o lipsa de antrenament. La stage 1 ca ale noastre e jale cu saua. La S2 au mai imbunatatit-o. Eu ma gandesc foarte serios sa fac ceva in privinta asta anul asta. In privinta franei spate ce sa zic. O pot demonta ca ingreuneaza mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 P.S. O recomandare de service? Dual Tours mi-ar fi mai la indemana, ca locatie ma refer. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 Mi-a placut treaba cu masina de cusut. E pe-aproape. Saua o fi naspa la drum lung. Sau poate ca sunt eu mai pufos... Nu am vorbit de ciclistica. De cum suna motorul. Omul asta are tobe leo vince si suna o leaca mai tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 Motorul e mic si castrat, nu mai e nervos de cand s-a terminat cu carburatia. Frana spate la motociclete din astea e de poza, e usoara si se ridica repede de spate, nu e ca BMW-ul. Am un coleg care are un GS1200 si cand facem schimb de moto are si el aceeasi impresie ca si tine despre a mea, iar mie mi se pare ciudata a lui. Fiecare cu particularitatile ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Pai castrarea s-a produs la toate motoarele in momentul in care s-au impus norme de poluare. Nu mai dai benzina cat vrei tu ci dai benzina cat te lasa sonda lambda in functie de cat ''fum'' ai voie sa faci. Nu zic ca nu e mic motorul dar este voinic. E drept ca depinde ce asteptari ai de la el. In general ca sa ai putere la un motor ai 3 variante: maresti capacitatea (vezi masinile americane vechi), indesi aer mai mult in galeria de admisie adica il pui turbina cum au cam toate masinile de azi sau maresti turatia cat te tin bielele ca sa spun asa. Si aceasta ultima solutie s-a adoptat la motociclete. Asa ca vrei nerv la motor trebuie sa te duci sus cu turatia si ai putere chiar si cu motorul asta mititel de 600. Motorul BMW, cel boxer, este motor de masina pus pe 2 roti: demaror ca la masina, ambreiaj ca la masina, sunet ca la masina (de cusut Singer) . M-am uitat de curiozitate la istoria FZ6 si am vazut ca abia in 2007 au schimbat modelul de sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Merci de sugestie (altul in locul tau probabil m-ar fi chemat la el sa-mi ia banii). Apreciez. O sa dau cu telefonul sa vad daca se mai aplica garantia sau campania aia de service. Am aprofundat nitel si se pare ca majoritatea tps trec cu bine testul, chiar daca fac probleme. Thx again, dau o bere/un whisky cand ne-om cunoaste face to face. Sa stii ca eram la un colt sa te sun acum 3 luni pt Fazerul 600 daca nu aparea FZ asta in bugetul meu masurarea este doar de moment, unde impulsul poate fi ok. in mers si in timp de lucru se schimba treaba. » Post actualizat in 03 Mar 2016 08:20 Pai castrarea s-a produs la toate motoarele in momentul in care s-au impus norme de poluare. Nu mai dai benzina cat vrei tu ci dai benzina cat te lasa sonda lambda in functie de cat ''fum'' ai voie sa faci. Nu zic ca nu e mic motorul dar este voinic. E drept ca depinde ce asteptari ai de la el. In general ca sa ai putere la un motor ai 3 variante: maresti capacitatea (vezi masinile americane vechi), indesi aer mai mult in galeria de admisie adica il pui turbina cum au cam toate masinile de azi sau maresti turatia cat te tin bielele ca sa spun asa. Si aceasta ultima solutie s-a adoptat la motociclete. Asa ca vrei nerv la motor trebuie sa te duci sus cu turatia si ai putere chiar si cu motorul asta mititel de 600. Motorul BMW, cel boxer, este motor de masina pus pe 2 roti: demaror ca la masina, ambreiaj ca la masina, sunet ca la masina (de cusut Singer) . M-am uitat de curiozitate la istoria FZ6 si am vazut ca abia in 2007 au schimbat modelul de sa. exceptand s1000 care este copiat dupa gsxr ( sunt dovezi si poze cand bmw a cumparat 20 de gsxr uri si le au studiat mult ca sa scoata o motocicleta 80% identica cu suzuki. cadru, bascula coada) restul sunt numai motoare ca la masini, cu subansamble seprate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sam_UnQiuL Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 M-am uitat de curiozitate la istoria FZ6 si am vazut ca abia in 2007 au schimbat modelul de sa. Nici asta mai noua de la S2 nu e cine stie ce. A mea era o bucata de bordura ( de-a lu Videanu) cu ceva imitatie de piele pe ea. Am trimis-o la Dan la Timisoara si rezultatul a fost impresionant. Totusi se simte ca motorul asta nu a fost gandit pt ture lungi. La mine seaua este inclinata catre in fata. Chestia e deranjanta pt ca la orice denivelare din asfalt ajung cu...oole pe rezervor. Si la drumurile noastre.....intelegeti situatia. Nu stiu daca asa e la toate sau poate la mine e asa din reglajul suspensiei spate. Nu ma pricep si din acest motiv nu am umblat la reglajul suspensiei. Confortul, dupa parerea mea, este marele minus al motocicletei. In rest e minunata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 O sa am de facut un drum cu ea din Bucuresti pina la Ploiesti si retur si o sa constat cat este de rau e cu saua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Pai castrarea s-a produs la toate motoarele in momentul in care s-au impus norme de poluare. Nu mai dai benzina cat vrei tu ci dai benzina cat te lasa sonda lambda in functie de cat ''fum'' ai voie sa faci. Asa ca vrei nerv la motor trebuie sa te duci sus cu turatia si ai putere chiar si cu motorul asta mititel de 600. Corect, au castrat motorul cu injectia. Ma tot repet, dar prin comparatie cu Honda CBF 600 din 2004 pe care am avut-o inainte motorul de la S2 e gatuit rau, desi Honda avea puterea maxima mult mai mica, 77 CP fata de 98 CP. Degeaba ai 98CP la 12.000 rpm daca la 5000 cand deschizi gazul trece orice moto cu carburatie pe langa tine si tu fumezi o tigara asteptand sa accelereze ecologic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.