john17 Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 (editat) Merci frumos, atat pt raspuns cat si pt intentie. Pare o varianta oarecum intre cele 2 postate de mine. Raman la H7 + H4 clasice, cel putin pana identific o solutie eficienta. La prima iesire cu noua mea mobra (prin oras) m-am confruntat la un mmoment dat cu oprirea motorului la ralanti, eram chiar aproape de a parca la destinatie si nu mai voia neam sa stea, s-a oprit de vreo 3 ori. Cand am plecat de acolo spre casa a fost ok. Ieri am curatat clapetele cu un somoiog de carpa pe bat + spray de carburatoare (gum cutter) si am dat si in regulatorul de aer (cele 2 furtune care vin in airbox, langa cel de gaze de carter, cu motorul pornit si tinut usor din acceleratie). Airboxul l-am demontat pt a avea acces la clapete. Dupa operatiune ralantiul e mult mai rotund si stabil, parca si reprizele de la turatii mici sunt mai prompte si mai cursive. Editat Februarie 17, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 Salutare fzr-isti. O intrebare la voi, cat e impozitul la mobra? Nu e pe numele meu si sa stiu cat am de plata. Mc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 undeva in jur de 50-60 ron pe an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 am platit 25 lei pe tot anul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 am platit 25 lei pe tot anul Asa e . Ai dreptate. Am verificat acum impozitul platit anul trecut. Suma platita a fost 24 ron. Am facut confuzie cu taxa parcarii de resedinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 Multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sei Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 Vinde cineva Fazer 600 05-07? Sau chiar si S2.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 un amic vinde unul dar e 2004 motoreta in mintile ei /index.php?/topic/734157-yamaha-fz6-fazer-2004-600-cmc-2600-euro/ da-i un semn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sei Postat Februarie 28, 2016 Share Postat Februarie 28, 2016 Parca nu as vrea sub 05. Ideal ar fi un S2.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 Exista diferente intre Fazer 2004 si 2005 ? Intreb, pentru ca din cate stiu eu, sunt identice, si din moment ce esti dispus sa iei un 2005, nu vad de ce ai refuza un 2004. S2 stiu ca este diferit din mai multe puncte de vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 2005 are jantele negre Tehnic nu stiu sa fie vreo diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 Cat de des va faceti sincronizarea injectiei la motociclete? Eu am ajuns la 21.000 km facuti cu ea si merge relativ rotund, dar nu ca in prima zi si ma bate gandul ca o data cu schimbul de ulei sa fac si sincronizarea. Comentarii, pareri, opinii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 (editat) N-am facut niciodata sincronizare. Nici la actuala , nici la S2. Ambele sunt sub 30k km. Dar nici nu am simtit vreo diferenta de cand le conduc. La ce te referi cand spui ca nu mai merge ca-n prima zi? @razvan si john - diferente intre s1 si s2 ar fi cam astea. alte frane pe fata, alta harta de injectie, alt bord, alt cadru spate cu scarite prinse in suruburi , alta sa, alta bascula, cam astea imi vin in minte acum. cadrul si motorul sunt la fel. Editat Februarie 29, 2016 de finu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 Eu m-am referit fix la diferente intre modelele '04 si '05. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 mda, am citit printre randuri din ce stiu nu e nici o diferenta intre '04 si '05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 N-am facut niciodata sincronizare. Nici la actuala , nici la S2. Ambele sunt sub 30k km. Dar nici nu am simtit vreo diferenta de cand le conduc. La ce te referi cand spui ca nu mai merge ca-n prima zi? Se simte la cat de rotund merge motorul, fara nici un fel de vibratii. La carburatie faceam sincronizare anual sau mai des la 2 cilindri (vibreaza foarte tare si la diferente mici) si cam la 2 ani la 4 cilindri. La asta in 4 ani nu am facut nimic pana acum si are o usoara vibratie la 3500 rpm pe care nu o avea cand era noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 (editat) o sa urmaresc anul asta ce se intampla la turatia asta si revin cu feedback . sper eu sa plimb ambele modele si sa-mi formez o parere. n-am sesizat nimic deosebit pana acum eu cred totusi ca iti faci prea multe griji la 20k mobra e ca noua. vechiul FZR in 5 ani nu i-am sincronizat niciodata carburatoarele si mergea in draci. Editat Februarie 29, 2016 de finu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Am facut eu sincronizare la injectie la 7mii de km (stata mult in garaj). Asadar, se face cand e nevoie. Ca si simptome, vezi la relanti cel mai simplu. Consum mai mare sau fum dubios pot fi situatii mai serioase, Mesterul TNG s-a ocupat, mi-a spus ca pot sa o las asa sau sa fiu eu 100% multumit ca se comporta ca o mobra noua. Nici bujiile nu trebuie uitate pt treaba asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 La a mea se intampla ceva straniu: i-am curatat clapetele si am dat cu spray de carburatoare si in regulatorul ala de aer (sau cum ii spune, piesa care contine suruburile de reglaj). Merge frumos si rotund, se accelereaza lin, dar cand se incalzeste mai tare, gen dupa frecat in aglomeratie, scade simtitor turatia de ralanti. Daca o reglez la ~1300 ajunge in conditiile enumerate la ~900. Aveti vreo idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Tu cand reglezi turatia la relanti? Se face cu motorul cald, nu la rece, la rece ECU ii mai da niste carburant suplimentar precum socul la cele cu carburatie, apoi pe masura ce se incalzeste reduce pana la zero si turatia scade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 (editat) Iti dai seama ca n-lam reglat-o la rece! Daca aduc turatia la 1300 atunci cand scade imi sta >1600 cu motorul cald (2-3 patratele pe bord). Banuiesc eu ca acel regulator de aer se mai inchide odata ce temperatura urca mai mult, sau poate o fi ceva intepenit in el. Habar n-am ce o fi in el si cum se poate verifica, eu am dat cu spray de carburatoare in cele 2 furtune prin care trage aer. Aerul e buba 100%, nu benzina. Editat Martie 1, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 La a mea se intampla ceva straniu: i-am curatat clapetele si am dat cu spray de carburatoare si in regulatorul ala de aer (sau cum ii spune, piesa care contine suruburile de reglaj). Merge frumos si rotund, se accelereaza lin, dar cand se incalzeste mai tare, gen dupa frecat in aglomeratie, scade simtitor turatia de ralanti. Daca o reglez la ~1300 ajunge in conditiile enumerate la ~900. Aveti vreo idee? CE AN ESTE? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 (editat) 2005, dar la testul pt tps a iesit OK! Dar... poate s-a bulit intre timp (in ~100km?!), nici nu imi mai aduc aminte cum se face. Editat Martie 1, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 2005, dar la testul pt tps a iesit OK! Dar... poate s-a bulit intre timp (in ~100km?!), nici nu imi mai aduc aminte cum se face. TPS UL este vinovat. se schimba pe garantie. du te la rep yamaha si vb acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 Salutari! Astazi am avut ocazia sa calaresc un FZ6 al unui proaspat viitor motociclist. Mai precis i-am luat-o de la vanzator si i-am dus-o acasa. Am ramas foarte placut impresionat de ea, desi am stat cam ghemuit pe ea (am 190) fata de cum m-am obisnuit pe BMW-u . Sincer nu m-am asteptat la ceva atita de fain. Ma asteptam la ceva nervos, aprig care sa te smuceasca. Dar surpiza a fost totala in sensul cel mai bun. Modelul omului este cu ABS. Cam palida frina pe spate, respectiv cum apasai mai tare pe intra repede ABS. E drept ca iarna nu-i ca vara. Dar nu mi s-a parut o problema, chestie de obisnuinta. Concluzia mea a fost ca este o motocicleta super chiar si pentru un incepator, care cand ''mai creste'' va avea la nevoie si un cal naravas. Desi motorul are putere destula, la turatii mici este bland si docil, iar daca il turezi iti arata si ca poate mult mai mult. Sunt convins ca si la drum lung se comporta foarte bine. Saua bine facuta si dupa cum arata si foarte confortabila chiar si pentru pasager (asa pare). Sa le stapiniti sanatosi. O masinarie minunata. PS: nici o legatura intre cum suna si se simte motorul de 4 in linie si cum suna si se simte BMW-ul boxer.... Adevarul este ca atunci cand am luat BMW-ul am stat in cumpana intre el si un FJR1300. Sincer ma speriase motorul cam puternic de la FJR. Daca as fi avut ocazia sa merg pe unul .... Acuma ma gandesc daca am ales ce trebuie Deja mi-a zburat gandul la ceva cu 4 sau 6 cilindrii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.