Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Merci frumos, atat pt raspuns cat si pt intentie. Pare o varianta oarecum intre cele 2 postate de mine. Raman la H7 + H4 clasice, cel putin pana identific o solutie eficienta.

La prima iesire cu noua mea mobra (prin oras) m-am confruntat la un mmoment dat cu oprirea motorului la ralanti, eram chiar aproape de a parca la destinatie si nu mai voia neam sa stea, s-a oprit de vreo 3 ori. Cand am plecat de acolo spre casa a fost ok. Ieri am curatat clapetele cu un somoiog de carpa pe bat + spray de carburatoare (gum cutter) si am dat si in regulatorul de aer (cele 2 furtune care vin in airbox, langa cel de gaze de carter, cu motorul pornit si tinut usor din acceleratie). Airboxul l-am demontat pt a avea acces la clapete. Dupa operatiune ralantiul e mult mai rotund si stabil, parca si reprizele de la turatii mici sunt mai prompte si mai cursive.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

am platit 25 lei pe tot anul

 

Asa e . Ai dreptate. Am verificat acum impozitul platit anul trecut. Suma platita a fost 24 ron.

Am facut confuzie cu taxa parcarii de resedinta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Cat de des va faceti sincronizarea injectiei la motociclete? Eu am ajuns la 21.000 km facuti cu ea si merge relativ rotund, dar nu ca in prima zi si ma bate gandul ca o data cu schimbul de ulei sa fac si sincronizarea. Comentarii, pareri, opinii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am facut niciodata sincronizare. Nici la actuala , nici la S2. Ambele sunt sub 30k km.

Dar nici nu am simtit vreo diferenta de cand le conduc.

La ce te referi cand spui ca nu mai merge ca-n prima zi?

 

@razvan si john - diferente intre s1 si s2 ar fi cam astea.

alte frane pe fata, alta harta de injectie, alt bord, alt cadru spate cu scarite prinse in suruburi , alta sa, alta bascula,

cam astea imi vin in minte acum.

cadrul si motorul sunt la fel.

Editat de finu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

N-am facut niciodata sincronizare. Nici la actuala , nici la S2. Ambele sunt sub 30k km.

Dar nici nu am simtit vreo diferenta de cand le conduc.

La ce te referi cand spui ca nu mai merge ca-n prima zi?

Se simte la cat de rotund merge motorul, fara nici un fel de vibratii. La carburatie faceam sincronizare anual sau mai des la 2 cilindri (vibreaza foarte tare si la diferente mici) si cam la 2 ani la 4 cilindri. La asta in 4 ani nu am facut nimic pana acum si are o usoara vibratie la 3500 rpm pe care nu o avea cand era noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa urmaresc anul asta ce se intampla la turatia asta si revin cu feedback . sper eu sa plimb ambele modele si sa-mi formez o parere.

n-am sesizat nimic deosebit pana acum

 

eu cred totusi ca iti faci prea multe griji :)

la 20k mobra e ca noua.

 

vechiul FZR in 5 ani nu i-am sincronizat niciodata carburatoarele si mergea in draci.

Editat de finu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut eu sincronizare la injectie la 7mii de km (stata mult in garaj). Asadar, se face cand e nevoie. Ca si simptome, vezi la relanti cel mai simplu. Consum mai mare sau fum dubios pot fi situatii mai serioase, Mesterul TNG s-a ocupat, mi-a spus ca pot sa o las asa sau sa fiu eu 100% multumit ca se comporta ca o mobra noua. Nici bujiile nu trebuie uitate pt treaba asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La a mea se intampla ceva straniu: i-am curatat clapetele si am dat cu spray de carburatoare si in regulatorul ala de aer (sau cum ii spune, piesa care contine suruburile de reglaj). Merge frumos si rotund, se accelereaza lin, dar cand se incalzeste mai tare, gen dupa frecat in aglomeratie, scade simtitor turatia de ralanti. Daca o reglez la ~1300 ajunge in conditiile enumerate la ~900. Aveti vreo idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Tu cand reglezi turatia la relanti? Se face cu motorul cald, nu la rece, la rece ECU ii mai da niste carburant suplimentar precum socul la cele cu carburatie, apoi pe masura ce se incalzeste reduce pana la zero si turatia scade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti dai seama ca n-lam reglat-o la rece! Daca aduc turatia la 1300 atunci cand scade imi sta >1600 cu motorul cald (2-3 patratele pe bord). Banuiesc eu ca acel regulator de aer se mai inchide odata ce temperatura urca mai mult, sau poate o fi ceva intepenit in el. Habar n-am ce o fi in el si cum se poate verifica, eu am dat cu spray de carburatoare in cele 2 furtune prin care trage aer. Aerul e buba 100%, nu benzina.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La a mea se intampla ceva straniu: i-am curatat clapetele si am dat cu spray de carburatoare si in regulatorul ala de aer (sau cum ii spune, piesa care contine suruburile de reglaj). Merge frumos si rotund, se accelereaza lin, dar cand se incalzeste mai tare, gen dupa frecat in aglomeratie, scade simtitor turatia de ralanti. Daca o reglez la ~1300 ajunge in conditiile enumerate la ~900. Aveti vreo idee?

CE AN ESTE?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

Astazi am avut ocazia sa calaresc un FZ6 al unui proaspat viitor motociclist. Mai precis i-am luat-o de la vanzator si i-am dus-o acasa.

Am ramas foarte placut impresionat de ea, desi am stat cam ghemuit pe ea (am 190) fata de cum m-am obisnuit pe BMW-u .

Sincer nu m-am asteptat la ceva atita de fain. Ma asteptam la ceva nervos, aprig care sa te smuceasca. Dar surpiza a fost totala in sensul cel mai bun.

Modelul omului este cu ABS. Cam palida frina pe spate, respectiv cum apasai mai tare pe intra repede ABS. E drept ca iarna nu-i ca vara. Dar nu mi s-a parut o problema, chestie de obisnuinta.

 

Concluzia mea a fost ca este o motocicleta super chiar si pentru un incepator, care cand ''mai creste'' va avea la nevoie si un cal naravas. Desi motorul are putere destula, la turatii mici este bland si docil, iar daca il turezi iti arata si ca poate mult mai mult. Sunt convins ca si la drum lung se comporta foarte bine. Saua bine facuta si dupa cum arata si foarte confortabila chiar si pentru pasager (asa pare).

 

Sa le stapiniti sanatosi. O masinarie minunata.

 

PS: nici o legatura intre cum suna si se simte motorul de 4 in linie si cum suna si se simte BMW-ul boxer....

Adevarul este ca atunci cand am luat BMW-ul am stat in cumpana intre el si un FJR1300. Sincer ma speriase motorul cam puternic de la FJR. Daca as fi avut ocazia sa merg pe unul ....

Acuma ma gandesc daca am ales ce trebuie :)

Deja mi-a zburat gandul la ceva cu 4 sau 6 cilindrii :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...