Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Da, de ce nu? ...exista frumusete si in uratenie.

 

Cat despre FZ6 facut fighter, este ca tu cauti idei? :D

Asadar, iaca ce as face eu: furca upsidedown, far din ala, predator face, pinten, codita scurtata si facuta single seat, toba undeva sub motor in stilul KTM RC8, bascula de R1 si o vopsea agresiva cu ceva aerograf. Aripa, pintenul si protectia de la roata spate ar trebui modelate cumva...

 

Uita-te aici... aia cu codita alba chiar imi place. E un proiect inceput bine.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu am spus nimanui ce modific la motocicleta.

farul este extrem de scump(250e). Furca este deja montata.Bascula nu o schimb pentru ca in final va indeplini si rolul de toba finala(cea de r6 sau r1 nu merge).

codita urmeaza iar pintenul este deja montat.Pentru vopsea ,va merge la Aurelian Mirea(AEROART).

Si uite cum a aflat toata lumea ce vreau sa fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu a aflat nimeni ce vrei sa faci... Ai spus doar ca o vei revopsi, ca ai schimbat furca, farul, ca nu vei renunta la bascula si ca-i vei pune pinten :D Suna mai mult a... cosmetizare. Cum ai spus si tu, un far schimbat si un ghidon drept nu inseamna streetfighter. Spor la lucru, iti urez succes si abia astept rezultatul final! Vezi sa nu uiti de discurile tip wave.

 

Uite un fighter pe gustul meu: http://londonbikers.com/forums/Topic358099-39-1.aspx

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu a aflat nimeni ce vrei sa faci... Ai spus doar ca o vei revopsi, ca ai schimbat furca, farul, ca nu vei renunta la bascula si ca-i vei pune pinten :cheers: Suna mai mult a... cosmetizare. Cum ai spus si tu, un far schimbat si un ghidon drept nu inseamna streetfighter. Spor la lucru, iti urez succes si abia astept rezultatul final! Vezi sa nu uiti de discurile tip wave.

 

Uite un fighter pe gustul meu: http://londonbikers.com/forums/Topic358099-39-1.aspx

Pe cuvantul meu daca nu e BETON mobra asta!!!Iti da fiori sa innebunesc....!!! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am spus nimanui ce modific la motocicleta.

farul este extrem de scump(250e). Furca este deja montata.Bascula nu o schimb pentru ca in final va indeplini si rolul de toba finala(cea de r6 sau r1 nu merge).

codita urmeaza iar pintenul este deja montat.Pentru vopsea ,va merge la Aurelian Mirea(AEROART).

Si uite cum a aflat toata lumea ce vreau sa fac.

 

 

asta e codita (momentan)

post-13982-1294134296_thumb.jpg

Editat de laura_tazy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la anvelope... am observat ca un cauciuc de 210 da du vis pa fazer. :D

 

Tire-MetzME880-lg.jpg

 

E de vis coane, doar daca arata ASA!!!

Mesaj completat

Referitor la anvelope... am observat ca un cauciuc de 210 da du vis pa fazer. :cheers:

 

E de vis coane, doar daca arata ASA!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E de vis coane, doar daca arata ASA!!!

Mesaj completat

 

 

E de vis coane, doar daca arata ASA!!!

Bai frate daca nu sunteti de belea :cheers: ...in Timisoara e o Honda Shadow asa facuta, de la distanta zici ca e triker...cand te apropii si vezi ca are 3 roti pe spate( 2 atasate lateral de cea motoare) :D ,te cam lasa masca!!!Tare FAZERU...cu multe roti,nu?De aci tragem concluzia ca Fazeru e un super motor :lol: ,poti face orice din el!!!

Editat de obeapaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi ati scapat vreodata fazerul? In general, ce se distruge pe un fazer, la o scapare.. Nu ma gandesc ca se rupe maneta.. ci la semnalizatoare. carene.. blocul motor.. :-/

 

Astazi am montat un Wingrack pe fzs`ul de 1L.. si urmeaza sa ma apuc sa mesteresc o pereche de crashbar.. Ceva mai serios fata de cele care sunt pe net..

 

Am tot cautat.. dar nu am gasit nici o poza care sa`mi fie de folos.. Sunt cam dezamagit.. ca la modelul asta nu gasesc prinderile.. Defapt.. cred ca nu are prinderi special pt asa ceva..

 

Iar crashpadurile.. Sunt o gluma.. Chiar nu vad ce folos au.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La o scapare usoara de pe cric ..se cam duce vopseaua de pe baia de ulei, dar nu mult. In rest este ok ..nu se rup semnalizatoare nu se zgaraie carena! la o tranta mai serioasa se poate rupe ghidonul si atunci se duce si carena..plus rezervor infundat si codita zgaraiata etc. cam astea sunt defectele ce pot aparea la o tranta! Vb din experienta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revenind la gume...anunt important pt tara...cine nu a montat pana acum 180 guma spate pe modelul fazer fzs 600 an fabricatie 2001,2002, sa o faca urgent :D , nu mi dau seama de ce dracu aia din fabrica nu au pus de la inceput asa ceva pe mobra....mobra in afara de faptul ca arata mult mai bine ,sta al naibii de bine si pe drum...asa ca...160 pe spate e ISTORIE pt mine ;) ...incercati si nu o sa REGRETATI!!! ;)

Editat de obeapaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In afara de aspectul estetic nu vad de ce ai pune o guma de 180 pe spate....cu o pereche de michelin pilot pure 2ct de 160 ma pot inclina pana ating cu scarita... Japonezii aia nu sunt prosti...dar nu cred ca are rost sa iti explic tie de ce!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai.. bagati cearta Off topic. ;)

Am terminat si eu sa montez wingrack`ul , la fel si crashbarurile.. Poate maine o sa postez poze.

 

Pe spate am de 180.. dar asta ii recomanda producatorul la acest model.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dunlop: "This is possible in some cases, but again, it should only be done with the approval of the motorcycle or tire manufacturer. When considering wider tires, you must factor in clearance for both width and diameter, the effect on stability and handling, along with whether your rim is wide enough. If wider tires are approved for a motorcycle, it is usually permissible to increase by only one size designation. When fitting a larger tire, always allow for some tire growth from the new to used situation. All tires increase in size after they have been inflated and are run for a few hudred miles."

 

ehow facts : "Wide Rear

A wide rear tire means more tread on the road, making the motorcycle want to push through turns instead of go around them. This can lead to a dangerous understeer condition.

 

 

Read more: What Effect Do Wide Tires Have on Motorcycle Handling? | eHow.com http://www.ehow.com/facts_5750698_effect-w...1B2KpQ2qG"

 

 

http://www.timberwoof.com/motorcycle/faq/maintaining.html

''I want to put bigger tires on my motorcycle. How can I tell what will fit?

No, you probably don’t want to put bigger tires on your motorcycle. They will probably make it handle worse, not better. To some people, bigger tires may look better, but to those in the know, they make the bike look like the owner doesn’t know anything about motorcycle suspension and steering.

Do you think you know more about suspension and steering than the engineers who designed your motorcycle? "

Mesaj completat

Does Size Matter

Squeezing a wide tire onto a narrow rim can be a big mistake. Here's why.

From the February, 2009 issue of Sport Rider

By Andrew Trevitt

Share

|

 

|

 

Those low-profile 190-series tires sure look gnarly on the back of a sportbike, and we've seen them pinched onto all sizes of rims. But in reality, a 190/50-17 fits properly only on a 6.0-inch rim, and cramming it onto anything smaller severely changes its profile.

 

As an experiment, we mounted a 190-series Metzeler Rennsport onto our F4i's 5.5-inch rear wheel and took some measurements. Compared to the correctly sized tire on the same rim, the 190's profile closely matches the 180's near the edges of the tread, but is much lower in the center area-equivalent to about a 6mm change in ride height. Effectively, the wider tire will give more rake and trail when the bike is vertical, while keeping close to the original geometry when the bike is leaned over. Accounting for one (by changing ride height) will unduly affect the other.

 

Following our test with the Metzeler Sportecs, we slipped a 190/50 rear Sportec onto the F4i and rode a portion of the test loop for a practical comparison. With no changes to suspension or geometry, the F4i felt substantially different with the wider tire. With the bike straight up and down, steering was slightly sluggish in comparison, but just off vertical, the F4i was quite tippy and darted into corners. The light, neutral steering of the Sportecs was completely changed and the bike lost its balanced feel. The sensation was very much like riding on a tire squared off from too many freeway miles. At higher lean angles, performance was less affected, although making transitions from side to side was unpredictable. And, contrary to the popular myth that the wider tire puts down a bigger footprint and gives more traction, we felt no improvement in that department from the properly sized tire.

 

We've experienced similar changes with a 180-series tire on a 5.0-inch rim meant for a 170-series bun. Tire engineers work hard to design and match front and rear profiles for characteristics that we sometimes take for granted. Upsetting that balance is surprisingly easy and you should think twice before sacrificing your tire's performance for appearance's sake.

 

 

 

Daca mai vrei mai am!!!

Editat de Bogus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In afara de aspectul estetic nu vad de ce ai pune o guma de 180 pe spate....cu o pereche de michelin pilot pure 2ct de 160 ma pot inclina pana ating cu scarita... Japonezii aia nu sunt prosti...dar nu cred ca are rost sa iti explic tie de ce!

Nu ti am cerut eu sa mi explici ceva...chiar nu am nevoie de explicatii,pe bune...!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este vorba de tine...dar cu ocazia asta am adus argumente celor care se gandesc sa faca ce ai facut tu..dar care vor sa afle si aspectele tehnice sau mai bine zis, consecintele pe care le aduce trecerea pe o masura de cauciuc mai mare decat recomandarea producatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este vorba de tine...dar cu ocazia asta am adus argumente celor care se gandesc sa faca ce ai facut tu..dar care vor sa afle si aspectele tehnice sau mai bine zis, consecintele pe care le aduce trecerea pe o masura de cauciuc mai mare decat recomandarea producatorul.

Omule...nu mi o lua in nume de rau...fiecare face ce vrea cu mobra lui...eu am pus 180 pe spate si acum 5 zile am ars o un drum ,catre Resita unde poti sa i dai...plus curbe,CONCLUZIA...sta al dracu de bine pe drum plus o mai usoara manevrabilitate,asa ca te rog eu ...lasa ma cu ce scriu altii in reviste si in carti...Numa bine!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule...nu mi o lua in nume de rau...fiecare face ce vrea cu mobra lui...eu am pus 180 pe spate si acum 5 zile am ars o un drum ,catre Resita unde poti sa i dai...plus curbe,CONCLUZIA...sta al dracu de bine pe drum plus o mai usoara manevrabilitate,asa ca te rog eu ...lasa ma cu ce scriu altii in reviste si in carti...Numa bine!!!

 

Nimeni nu ti-o ia in nume de rau, ai intrebat si ti-a raspuns omul destul de obiectiv.

Poate nu ai inteles ......sper sa nu incerci asta si practic.

Cand vei dori sa inchizi cauciucul pe spate si vei constata ca ai pierdut aderenta pe roata fata..........e doar o chestie pe care o stiu si altii : asfaltul este tare !!!

 

Ride On !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda cbf 1000 e apreciata in toate testele comparative la capitolul manevrabilitate/stabilitate pe viraje tocmai datorita pneului de 160 pe spate. Si asta la 1000 cmc, nu la 600. (Fzs 1000 are 180, iar fz1fazer-actualul concurent- are 190). Ideea e: vrei sa arate bine, sau sa mearga bine?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda cbf 1000 e apreciata in toate testele comparative la capitolul manevrabilitate/stabilitate pe viraje tocmai datorita pneului de 160 pe spate. Si asta la 1000 cmc, nu la 600. (Fzs 1000 are 180, iar fz1fazer-actualul concurent- are 190). Ideea e: vrei sa arate bine, sau sa mearga bine?

Da frate Partizane....sa arate mai bine,si arata chiar mai bine cu 180 pe spate ;) ,dar dupa cum spuneai si tu bicicleta la fzs 1000 e identica cu cea de la fzs 600,prima vine din fabrica cu 180 pe spate ,asa ca am incercat si eu 180 pe spate la fzs ul meu de 600 si dupa cum spuneam sta si destul de bine pe asfalt si cu 180 si inca o chestie ...motorul meu e un turing,de drum lung,nu o sa ma dau eu mare smecher sa l inclin cum ai face cu o vitezana,tu dupa cate stiu eu ai pe Hornet 190 pe spate si ai batut atatea mii de km fara probleme...oricum de acum incolo mobra nu o sa vada decat 180 pe spate!!!Hai noroc si sa ne vedem sanatosi la festival,nu? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mama, da' l-ai pus pe crashbar! E... urias! ;) Cred ca poti agata o pereche de coburi de el.

Oricum, de utile-s foarte utile, in caz de o scapi pe o parte si se duce taras, sunt sanse mari sa iti economiseasca vreo 2-300 de euro!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...