dr_dejavu Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 Mama, da' l-ai pus pe crashbar! E... urias! Cred ca poti agata o pereche de coburi de el.Oricum, de utile-s foarte utile, in caz de o scapi pe o parte si se duce taras, sunt sanse mari sa iti economiseasca vreo 2-300 de euro! Cam pentru asta mi le`am confectionat.. Arata cum arata.. dar important ii pentru mine sa protejeze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Cineva,are o pereche de jambe in plus ?ptr fz6 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 E super tare...ma apuc si eu de treaba...intr adevar sunt utile in caz de.... fereasaca sfantu'....!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 (editat) ^ | Editat Ianuarie 17, 2011 de Bogus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Cineva,are o pereche de jambe in plus ?ptr fz6 ? DA, vezi ca Laura Tazy avea asa ceva de vanzare. Da vreo doua pagini in urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
square Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 cumpar far avariat pentru yamaha fz6 n dupa 2004. 0765336589 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 furca Yamaha fz6n completa(fara pompa de frana).150E 0768322327 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 Schimb Varadero 1000 cu FZ6 S http://www.bikeshop.ro/handler.php?src=db&...m&ID=353266 Prim proprietar in Romania an fabricatie 2001 km36760 -mansoane incalzite Oxford -husa rezervor Bagster -priza 12V -ungator lant automat -cric central SW MOTECH -crash bar -parbriz Givi -suporti pt cutiile laterale Givi -suport top case Givi -instalatie “avarii” Moto-Detail -filtru aer BMC -cauciucuri bune Michelin anakee2 dot 2010,kit lant scimbat in 2010 -placute de frana bune -ulei si filtru ulei schimbat la 36760 -2 chei Caiet service tinut de mine Motocicleta este intretinuta maniacal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SDS Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 Dupa peste 24000km cu Bridgestone BT020, unde cel de pe fata a ajuns la martori de uzura iar cel de pe spate ar mai merge ceva [anvelope de care am fost cat de cat multumit dar care sunt destul de tari( ma refer la compozitie), se incalzesc destul de greu, tin mult ca nr. de km., stau bine pe ud (nu am avut probleme din punctul asta de vedere, asta din cauza profilului pe care il au si disperseaza destul de bine apa), dar per total nu-ti ofera oarecum siguranta] si vreau sa le schimb si eu cu unele care sa fie ceva mai moi dar care sa se preteze si pentru turing. Ma cam bate gandul la Michelin Pilot Road 2( vad ca e dat destul de bine in teste comparative in ce priveste longevitatea si stabilitatea pe ud) , dar am mai gasit si altele interesante: Bridgestone BT023, Pirelli Angel ST, Metzeler Roadtec Z6, Dunlop Roadsmart sau Continental Road Attack 2. Ar mai fi varianta si cu unele mai sport: Michelin Power Pure sau Bridgestone BT016 un plus din din punctul de vedere al tractiunii si al stabilitatii dar asta in detrimentul longevitatii si al stabilitatii pe ud. Vreau si eu niste sugestii de la cei care au, sau au avut anvelope din cele enumerate mai sus sau eventual alte recomandari. Multumesc anticipat Mesaj completat Dupa cum v`am promis.. revin cu pozele crashbar, si suporti montati. Bine ai venit printre FZ-isti. S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea,....arata foarte bine,...mai ales ca e rosie ....crashbar-urile sunt foarte bune pentru protectia motoretei dar sunt cam uratele ( parerea mea , sunt cam mari si nu pre da bine),...dar pana la urma fiecare stie ce vrea, o protectie mai buna in caz de doamne fereste sau sa arate mai bine. ...cum e FZ-ul in compratie cu TDM-ul?...... si de ce ai trecut la FZ? Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 Eu am Conti Road Attack 1. Destul de multumit, dar pe viitor as face urmatoarea combinatie: Road Attack pe spate si Race Attack pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 Mesaj completat Bine ai venit printre FZ-isti. S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea,....arata foarte bine,...mai ales ca e rosie ....crashbar-urile sunt foarte bune pentru protectia motoretei dar sunt cam uratele ( parerea mea , sunt cam mari si nu pre da bine),...dar pana la urma fiecare stie ce vrea, o protectie mai buna in caz de doamne fereste sau sa arate mai bine. ...cum e FZ-ul in compratie cu TDM-ul?...... si de ce ai trecut la FZ? Numai bine. Mersi! In primul rand, m`am despartit de tdm, din cauza ca era cam batran. Initial vroiam FZ600S modelul incepanand din 2004(doar ca imi placea foarte mult aspectul, si din rewiev`uri, am inteles ca sunt foarte bune). Au fost foarte scumpe pentru bugetul meu, si in timp a aparut fzs`u asta de 1l la pretz acceptabil. Ma tem putin de puterea lui, dar ca si fiecare motocicleta, si asta stie sa mearga incet. ) Tdm`ul era mult mai slab, avea doar 78cp, asta are 143(si ceea ce nu se poate compara 2 cilindrii in linie fatza de 4 in linie) Imi place foarte mult, cat de lin merge, cum trage... Tdm`ul era mai comod, avea ghidonul mai inalt, eram mai bineprotejat de vant, pe fzs stau putin pe maini, dar pe la 100/h deja ma ridica vantul, ma tine si numai sunt nevoit sa ma sprijin pe maini. Mai incolo s`ar putea sa ma itorc la tdm, la modelul 900.. Stiu ca nu arata impecabil cu aceste crashbaruri, dar chiar nu puteam sa`mi imaginez, cum sa le confectionezca sa arate bine, dar in aceeasi timp sa asigura protectie maxima. Problema nu apare cand alunec pe iarba umeda, ci cand ies de pe asfalt, si doamne feri, sunt nevoit sa intru pe un drum forestier, si dau de o piatra, motocicleta pica intr`o parte, si iata, exact sub rezervor se afla o alta piatra.. Asa daca pica.. Sta pe crashbar, si suportii laterali.. Nu se ating nici carenele, nici rezervorul. SI.. cel mai important.. Protejeaza piesele din aluminiu,, care sunt foarte scumpe. In legatura cu anvelopele.. acuma am metzeller Z6... dupa asta... Ca si cum faceam cu tdm`ul.. In ungaria cu 50 euro imi faceam schimbul de anvelope fata-spate, cu tot cu montaj, echilibat, anvelope sh 80-90%. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Februarie 4, 2011 Share Postat Februarie 4, 2011 Foarte multi mobristi pe care ai cunosc vorbesc frumos de Metzeler...acum am si eu tot Z6 pe 180, pe fata sportec m1 pe 120,inainte tocind un sportec m1 pe 160(spate,bineinteles..),in comparatie cu alte marci ...se lipesc al dracu de bine de drum,se incalzesc usor dar nu tin prea mult,se ard destul de repede,daca tin 10.000 tre sa fii multumit, ca nr de km...dar ca siguranta ,si ,pe udeala, cel putin cele ,,road,, sunt destul de ok!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
goul Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 Cu mine ai vb pe mess despre anvelope Dle Dan. Dar ca rezumat , mai iti zic odata aici . Michelin Power Pure - se incalzesc repede, se lipesc de asfalt ,iti dau un sentiment siguranta, pe ploaie merg foarte bine(120 h pe drum drept si 40-60 pe curbe diferite fara probleme). Momentan ale mele au aprox 10.000 km si mai merg pana pe la 14.000 cred ,ceea ce mi se pare f rezonabil pt niste anvelope sport. Nu m-au dezamagit pana acum si mi-as lua si a doua oara. In alta ordine de idei ne pregatim de primavara f- Zeul a trecut azi pe la Florin pe la garaj si a primit kit de lant nou , ghidon si revizie la ulei si filtre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 Salut, Mai ma poate si pe mine ajuta cu info ,daca stiti pe cineva,am nevoie de furca,mai exact doar de JAMBE Multumesc frumos , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
goul Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 Salut, Mai ma poate si pe mine ajuta cu info ,daca stiti pe cineva,am nevoie de furca,mai exact doar de JAMBE Multumesc frumos , Ai vb cu user-ul Laura_tazy ? Ti-a mai zis odata si Metal_Heart . Daca te uiti cu cateva posturi mai sus ,pe 24 ianuarie erau disponibile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 Am vb,dar cand sa ma duc sa o iau ,s-a dus altcineva inainte cu cateva ore ,si a crezut ca eu sunt cel cu care a vb :(si bad luck cu carul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 Postasule... nasoala treaba. In alta ordine de idei, pe ebay sunt destul de scumpe, in .it am gasit cateva furci, dar de la 300 E in sus, si mai adaugi si transportul si taxele vamale... Ca sa iesi mai ieftin, poti lua ASA CEVA, sunt doar jambele superioare, dar trebuie vazut cu cat gasesti jamba la noi la dealer, si cat te costa daca ti-o iei din Italia. Ai mai putea sa incerci pe la service-urile moto,mai ales cele de Yamaha, poate au vreun FZ6 dauna totala si cu furca intreaga si sa faci combinatie, ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 Da ,nasoala rau,am vazut ca pe ebay au niste preturi de te doare mintea,si vad ca se aproprie primavara si eu furca n-am ,ceea ce ma intristeaza tare. dar poate am sa gasesc ,am sa le dau maine un telefon celor de la yamaha motor ,sa vad poate reusesc sa gasesc ceva bun la pret ,apoi prin dristor sau vitan era un service de motor mai mare ,o sa fac un drum si pana acolo ,poate poate,dar m-as mira ,dauna total si furca intreaga avand in vedere ca majoritatea sunt accidente frontale . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 Cu mine ai vb pe mess despre anvelope Dle Dan. Dar ca rezumat , mai iti zic odata aici . Michelin Power Pure - se incalzesc repede, se lipesc de asfalt ,iti dau un sentiment siguranta, pe ploaie merg foarte bine(120 h pe drum drept si 40-60 pe curbe diferite fara probleme). Momentan ale mele au aprox 10.000 km si mai merg pana pe la 14.000 cred ,ceea ce mi se pare f rezonabil pt niste anvelope sport. Nu m-au dezamagit pana acum si mi-as lua si a doua oara. In alta ordine de idei ne pregatim de primavara f- Zeul a trecut azi pe la Florin pe la garaj si a primit kit de lant nou , ghidon si revizie la ulei si filtre. Asa cum ai spus si tu, Power Pure sunt gume stradale ok, din punctul meu de vedere fiind net superioare Bridgestone BT016 si Michelin Pilot Power 2CT. De tinut, tin ca toate gumele pe FZ6, adica mult, pentru ca motocicleta asta e tare lenesa jos Setul de pe FZ6-ul meu are 6500km si estimez ca mai tine ~ 5500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 CARE sunt diferentele intre FAZER 600 SI Fz6 ? ca o sa`mi pun jambe de fazer 600 daca se vor potrivii !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Google it!!! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 CARE sunt diferentele intre FAZER 600 SI Fz6 ? ca o sa`mi pun jambe de fazer 600 daca se vor potrivii !!! Pai Fazer 600... din ce an si FZ6 din ce an? Cel mai bine, cauta manualele celor doua motociclete si la jambe vezi acolo ce si cum, diamentre, lungimi etc. Daca-s din acelasi an, ar trebui sa se potriveasca. Stiu ca la un moment dat s-au schimbat etrierii (din 2006 sau 2007?) si s-ar putea sa fie prinderile diferite la jambele inferioare. Altceva nu stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bambiloid1 Postat Februarie 28, 2011 Share Postat Februarie 28, 2011 Salut Am ajuns si eu la acelasi capitol, cauciucuri. Nu va spun cat am mers cu cele din fabrica (Bridgestone BT020) ca va ingroziti. Si eu m-am ingrozit cand mi-am dat seama, dar adevarul este ca sunt destul de dure. Dupa ce am citit si posturile de aici si altele (http://www.fz6-forum.com/forum/fz6-general-discussion/12592-who-drives-michelin-pilot-road-2-vibrations.html) am decis sa imi iau Michelin Pilot Road 2 (D pe fata!). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavy XT Postat Februarie 28, 2011 Share Postat Februarie 28, 2011 Motorul din semnatura saptamana aceasta se vinde la pretul de 3000 euro.....pe urma revine la 3600. Cine vrea...cine mai doreste...e URGENT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Se potriveste furca de R6 . Nu conteaza anul de fabricatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.