RoC Postat Aprilie 3, 2007 Share Postat Aprilie 3, 2007 Ok. mersi pt sfat @gpapa....habar n-aveam sa ma uit la turometru. realitatea ca nu prea m-a durut capul. Afiseaza deja destule pe ecran incat sa mai vreau sa stiu ceva in plus. Asa ca nu prea apas acele butoane... Cred ca problema de care am vorbit se leaga si de temperatura de afara. De exemplu sambata am facut un drum mai lung...adica aprox. 400 km. Pe parcurs temperatura uleiului nu prea s-a schimbat...adica a ramas la 2 liniute, ceea ce inseamna foarte putin. E inca rece afara si asta afecteaza multe, inclusiv pornirea... Voi incerca sa trec pe la yamaha cat mai repede posibil... Inca o intrebare: la cati kilometri obisnuiti sa strangeti lantul? Liniutele de pe bord indica temperatura lichidului de racire(antigel), pt. temperatura uleiului iti trebuie un ceas montat in locul busonului de ulei. Lantul se strange atunci cand e necesar si difera de la stil la stil de mers. trebuie sa nu aiba joc(de sus in jos)mai mult de 1 cm sau 1,5 cm daca mergi cu pasager. Eu l-am schimbat la 20.000 km. cu toate ca mai mergea intins. Am considerat ca e mai sigur, mai ales ca uneori merg f. tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
golum Postat Aprilie 3, 2007 Share Postat Aprilie 3, 2007 Salut, Intrebarea e evidenta: la cat timp il verifici? De asemenea, eu unul as vrea sa stiu la cat timp verificati uleiul si daca completati (papa ulei?). multam. A PS Stilul de mers e oricum, numai agresiv/sportiv nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaradi99 Postat Aprilie 3, 2007 Share Postat Aprilie 3, 2007 problema cu muritul la relanti am avut-o si eu asta iarna. de cand a venit caldura nu mai am treaba. oricum, am verificat seria de sasiu si a mea e inclusa in gasca celor care trebuie reglate. am vorbit azi cu cei de la yamaha otopeni, mi-au spus sa trec pe acolo, iar "operatia" o vor face in garantie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel Postat Aprilie 3, 2007 Share Postat Aprilie 3, 2007 Fain . Sa ne explici si noua ce ti-au facut la ea . Si eventual sa ii intrebi ce se intampla cu motoretele care nu sunt in garantie . Un eventual cost sau ceva . problema cu muritul la relanti am avut-o si eu asta iarna. de cand a venit caldura nu mai am treaba. oricum, am verificat seria de sasiu si a mea e inclusa in gasca celor care trebuie reglate. am vorbit azi cu cei de la yamaha otopeni, mi-au spus sa trec pe acolo, iar "operatia" o vor face in garantie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strike Postat Aprilie 3, 2007 Share Postat Aprilie 3, 2007 Temperatura lichidului de racire...nu a uleiului Lantul l-am strans odata la 7000, acum am 12400 si pare cam lasat. In manual scrie ca motocicleta tre sa stea neincarcata, lantul intins si in acele conditii, jocul sa fie cam 45-55mm. De cate ori am auzit vorbindu-se despre jocul lantului, am auzit alta versiune...oricum il curat cu petrol la 800 km, spray teflon la 400 Uleiul se schimba la 8000 km, conform mecanicilor de la service otopeni...10000 cat scrie la manual ar fi mult. N-am idee cat se pierde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
golum Postat Aprilie 3, 2007 Share Postat Aprilie 3, 2007 Eu as fi vrut sa stiu daca ati completat intre schimburi si cat de des il verificati. Eu unul la masina, nu completez decat cand se aprinde becul, odata la 8-10.000 km fiind o masina care cam se da la ulei (TDI PD). A Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaradi99 Postat Aprilie 3, 2007 Share Postat Aprilie 3, 2007 eu nu am completat niciodata uleiul. l-am verificat cand si cand, dar nu a scazut deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schuberth Postat Aprilie 3, 2007 Share Postat Aprilie 3, 2007 La mine la 240 km/h s-a aprins becul la ulei , am oprit si am completat ca era la minim Deci si consuma . Pana sa ii dau blana nu s-a aprins becul nicioadata si nici nu am verificat uleiul . Acum o verific cam 1 data pe luna . Ride safe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gpapa Postat Aprilie 3, 2007 Share Postat Aprilie 3, 2007 Mie la 215 imi zdranganeau oglinzile tare de tot. Apropo de oglinzi, oricat le-as regla, tot nu vad decat in 50% trafic si coatele mele in rest. Am citit undeva ca schimbase unu cu unele de ZX6R tocmai din cauza asta. Voi cum va descurcati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schuberth Postat Aprilie 3, 2007 Share Postat Aprilie 3, 2007 Mie la 215 imi zdranganeau oglinzile tare de tot. Apropo de oglinzi, oricat le-as regla, tot nu vad decat in 50% trafic si coatele mele in rest. Am citit undeva ca schimbase unu cu unele de ZX6R tocmai din cauza asta. Voi cum va descurcati? Mie mi se par ok . Singura problema apare cand ele sunt reglate pt oras adica normal iar cand te dai tare tare nu mai vezi nimic pt ca te bagi gramada sub geam . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strike Postat Aprilie 4, 2007 Share Postat Aprilie 4, 2007 La mine la 240 km/h s-a aprins becul la ulei , am oprit si am completat ca era la minim Deci si consuma . Misto viteza....un pic inafara specificatiilor??? Parca max declarata e 225. La mine pe naked daca trec de 200 incep sa se contureze ceva mai multe pericole ...Si oricum peste 180 accelereaza destul de dificil. Apropo de oglinzi, oricat le-as regla, tot nu vad decat in 50% trafic si coatele mele in rest. Am citit undeva ca schimbase unu cu unele de ZX6R tocmai din cauza asta. Nu stiu cum sunt pe carenate dar de ale mele sunt multumit. Oricum poate fi si mai rau decat atat. Si oricum m-am invatat sa ma misc astfel incat sa vad prin oglinzi. Nu cred ca exista o pozitie exacta din care sa se vada totu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaradi99 Postat Aprilie 4, 2007 Share Postat Aprilie 4, 2007 240 e in afara specificatiilor, dar se poate. de fapt "boala" asta o au multe japoneze, au o viteza maxima constructiva care poate fi depasita daca ii dai in goarna calculat. peste 180 accelereaza dificil pana ajungi la 200, cand esti undeva la 10-11 mii de ture, moment in care se deschid supapele cat china si incepe sa traga. daca o tii peste 10mii de ture incepand de la treapta a II-a, trage si la 180 de rupe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schuberth Postat Aprilie 4, 2007 Share Postat Aprilie 4, 2007 (editat) Pana la 220 se duce ata dupa incepe sa se duca lansat . Am dat cateva liniute cu ea asa just for fun sa vad cat de tare se da La prima tura a scos 227 si mi-a fost teama sa ma dau mai sus , apoi am trecut de 230 pt ca la ultima tura de forta sa treaca la 240 pe ceas . Mai sus nu cred ca se duce . Dar am schimbat la 12mii ture ca acolo are cuplul max , apoi scade pe grafic vertiginos. Daca treci de 12mii nu faci decat zgomot Oricum fuge foarte tare pana la 220 . Apropos 220 e viteza maxima constructiva adica viteza la care mobra e garantata de producator . Restul e pe barba ta . Dar nu are vreo treaba viteza atinsa real cu cea constructiva . Oricum la 240 pe bord real mai mult de 225 230 nu ai ... Ride safe !!! Nu ca altii ps: am renuntat la sa . Nu are rost sa investesc intr-o mobra care in curand nu va mai fi a mea urmeaza gsxr1000 sau R1 Asta deoarece comunitatea asta a noastra cu fazerele nu e prea unita sa ne vedem si noi etc . Am facut de 3 ori invitatie sa iesim in uichend si mumu . Deci voi sunteti vinovati ca am ales un speed Editat Aprilie 4, 2007 de Schuberth Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strike Postat Aprilie 4, 2007 Share Postat Aprilie 4, 2007 Sunteti meseriasi mah! Da repet, aveti carene. La mine peste 180 simt cum se usureaza roata fata. Iar pe la 200 apare un tremurici...tremura tot. Mai e si vantu care are ceva de spus...Mai sus de 202-3 nu i-am dat. Totusi as vrea sa imi dau si io seama de kestia cu supapele... Poate sa conteze un pic si tobele modificate?? unde e cazu'... Cica cele originale "gatuie" la turatii mari. Chiar, ce gume aveti? Asta deoarece comunitatea asta a noastra cu fazerele nu e prea unita sa ne vedem si noi etc . Am facut de 3 ori invitatie sa iesim in uichend si mumu . Deci voi sunteti vinovati ca am ales un speed Razvane, hai acuma dupa sarbatori sa-i dam in goarna intre Brasov si Sighisoara. Te bagi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schuberth Postat Aprilie 4, 2007 Share Postat Aprilie 4, 2007 (editat) Razvane, hai acuma dupa sarbatori sa-i dam in goarna intre Brasov si Sighisoara. Te bagi? Eu nu am facut nici o modificare la "toroapa" . E asa cum a facut-o masa dar are careneeeee Da mergem sa ne dam dar nu sa-i dam in goarna . Mergem normal spre regulamentar chiar . Asa da , cu cea mai mare placere . Poate cu tine sa mai ies ca restul ... poate le rodeaza in Bucuresti ma Asta cu viteza ma pasiona cand am luat mobra . Acum am vazut ce poate si nu mai sunt curios sa o alerg ca disperatul . Crezi ca daca iau R1 ma sinucid in 2 luni ? Nicidecum . Nu avem drumuri de 120+ nu mai vb de 200+. Oricum setea de adrenalina o consum cu acceleratii scurte pana la viteze decente cand mai puti face ceva cat de cat pt a evita ceva . Laurentiu nu ma dau cu tine frate ca a ta fuje incet Hai sa ne dam belea dupa sarbatori !!!! Editat Aprilie 4, 2007 de Schuberth Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Aprilie 4, 2007 Share Postat Aprilie 4, 2007 Mie mi se par ok . Singura problema apare cand ele sunt reglate pt oras adica normal iar cand te dai tare tare nu mai vezi nimic pt ca te bagi gramada sub geam . Apai nu cred ca exista motor in a carui oglinzi sa vezi din toate pozitiile (fara ca dimensiunea acestora sa fie cat oglinda de pe verso usii dulapului lu' bunica). Sunteti meseriasi mah! Da repet, aveti carene. La mine peste 180 simt cum se usureaza roata fata. Iar pe la 200 apare un tremurici...tremura tot. Mai e si vantu care are ceva de spus...Mai sus de 202-3 nu i-am dat. Totusi as vrea sa imi dau si io seama de kestia cu supapele... Poate sa conteze un pic si tobele modificate?? unde e cazu'... Cica cele originale "gatuie" la turatii mari. Io dupa ce am scos tot din toba stock am accelerat mult mai repede catre viteza maxima. Motorul se tura mult mai usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schuberth Postat Aprilie 4, 2007 Share Postat Aprilie 4, 2007 (editat) Aha aha zi tot asa ia zi mataluta cum ai scos tot din toba ca vreau si eu . Face zgomot frumos ? Ca vreau sa ramana la fel ca dizain nu vreau alte tobe ca nu imi plac . Nareaza , baga mare Editat Aprilie 4, 2007 de Schuberth Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Aprilie 4, 2007 Share Postat Aprilie 4, 2007 pai... suna de te nenoroceste! Nu suna neaparat f frumos (mie imi place) insa suna taaare. Mai tare ca de ex ThunderAce-ul cu toba BOS carbon oval a unui prieten sau ThunderAce-ul cu Hurric RAC1 parca al altui prieten. Ca sa nu ziceti ca zic de Yama... suna mai tare si decat Haya altui prieten. Am taiat-o cu flexu la un capat. Am bagat ranga in ea... am rupt filtrele, scos tevile din ea... si am dus-o la un sudor sa mi puna 'capacu'. Figura m a costat 35 RON. La peste 6-7 K daca iau mana din gaz si e cald motoru scoate flacari si bubuie ca Thor cand are nervi. Daca dau repriza si trec pe langa masini parcate cu alarma pusa... le porneste alarma, depinde de sensibilitate. cost macelarit toba stock..............................................................................................35 RON placere sa o auzi si siguranta in trafic (suna in repriza ca un MIG la decolare).............priceless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schuberth Postat Aprilie 4, 2007 Share Postat Aprilie 4, 2007 Vreau sa vazzzzz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat Aprilie 5, 2007 Share Postat Aprilie 5, 2007 Salutare. In weekendul trecut am mers cam 500 de km cu ea si sunt super multumit . Despre viteza ce pot sa zic, 230 mi-a aratat ceasul pe autostrada. Modelul meu e 2001 cu toba normala de serie si am fost doar curios sa vad cat prinde si cum e la o asemenea viteza, in rest mai mult de 140 nu vede pe autostrada eu nefiind foarte pasionat de viteza. In primul rand ma intereseaza si pe mine de unde pot cumpara garniturle dintre carburatoare si galeriile de admisie de la cilindrii, pentru ca astea de acum sunt imbatranite din cauza ca proprietarul nu a mai mers cu ea in ultima perioda de timp(isi cumparase o yamaha majesty de 400) si as vrea totusi sa le schimb.De asemenea as vrea sa merg cu ea la un service pentru o sincronizare la carburatoare pentru ca are 32000 de km si nu stiu daca a fost facuta pana acum o asemenea operatie si eu ca un fraier am uitat sa il intreb pe fostul proprietar daca a fost facuta si daca da la cati km. Daca a facut cineva as vrea sa stiu unde si cam care sunt preturile. Daca se poate o lista cu tarife pentru diverse operatii. Sarbatori fericite si numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strike Postat Aprilie 5, 2007 Share Postat Aprilie 5, 2007 pai... suna de te nenoroceste! Am taiat-o cu flexu la un capat. Am bagat ranga in ea... am rupt filtrele, scos tevile din ea... si am dus-o la un sudor sa mi puna 'capacu'. Figura m a costat 35 RON. La peste 6-7 K daca iau mana din gaz si e cald motoru scoate flacari si bubuie ca Thor cand are nervi. Daca dau repriza si trec pe langa masini parcate cu alarma pusa... le porneste alarma, depinde de sensibilitate. cost macelarit toba stock..............................................................................................35 RON placere sa o auzi si siguranta in trafic (suna in repriza ca un MIG la decolare).............priceless mai "bricoleurule"...pai da poze d'astea priceless ca sa ne miram si noi eventual si filme daca ai...cu flama si cu zgomotu...si ai grija, acuma fara tobe, poate reusesti sa iti topesti rotile ................ acuma on-topic: fusei la yam-service, problema e mai nimic...un senzor, o piesa amarata pe care ti-o schimba si cu asta-basta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat Aprilie 5, 2007 Share Postat Aprilie 5, 2007 Si inca ceva. De unde pot cumpara un filtru de aer si un filtru de ulei mai ieftin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel Postat Aprilie 6, 2007 Share Postat Aprilie 6, 2007 (editat) Cel mai probabil la Louis. de. Are acolo o rubrica in care iti alegi motocicleta si iti recomanda toate produsele care se potrivesc la ea ... de la baterie , bujii , ulei , filtru .... pana la accesorii . Success ! Sa comanzi la luois merge si in targ la Vitan. Dar nu inteleg cum ai tu modelul din 2001 . ca am vazut ca s-au fabricat din 2005 . Editat Aprilie 6, 2007 de Fanel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schuberth Postat Aprilie 6, 2007 Share Postat Aprilie 6, 2007 Daca nici uichendul asta nu ne dam macar 5 6 bucati ma las de grupuri si forumuri . Fratilor stabilim si noi o zi sa iesim la o plimbare adevarata ? Este ultima invitatie pe care o mai fac !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel Postat Aprilie 6, 2007 Share Postat Aprilie 6, 2007 Pai eu sunt disponibil in weekend la o plimbare de 200 KM . Nu stiu ce inseamna adevarata . E bine si daca ne strangem undeva si ne plimbam putin . Mai discutam , mai bem un cico . Dar nu mai fii suparat. Fiecare are problemele lui . Nu trebuie sa iti schimbi motoreta pentru ca cei cu tipul tau de motocicleta nu ies in oras. Mai mult ca sigur o sa te primeasca si cei cu vitezane . Doar nu o sa iti dea interdicitie ca ai motoreta de strada . By the way ..... are motor de R6 nu ? Hai totusi sa ne strangem in weekend la arc. Mergem in afara Bucurestiului la un mic . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.