Huiduma Bike Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Salut Cesar, Am si eu niste intrebari legate de un Moto Guzzi Nevada 750. Deci: vreau sa stiu daca poti sa ma rezolvi cu un reglaj / sincronizare la carburatoare ? Problema cu acest aspect ar fi urmatoarea: motorul sta la relanti dar cand e in treapta 1 sau 2 da in nas apoi isi revine( de specificat ca au fost schimbate furtunasele de benzina in toamna deoarece cele vechi erau coapte) E posibil sa traga aer fals pe undeva sau sa fie de calitate proasta astea de au fost puse sau ce naiba o avea ca eu sunt afon in mecanica. Al doilea aspect este legat de montaj si echilibrare (daca este cazul) la anvelopa spate - roata cu spite - se poate face tot la tine? Si in final ar fi verificarea franelor in special cea pe spate deoarece dupa ce am schimbat placutele parca are o "jena" in a se opri cand actionez frana. Multumesc anticipat de raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 20, 2013 Autor Share Postat Martie 20, 2013 Salut Trebuie investigata problema carburatoarelor. Nu pot sa zic de pe acum cu siguranta ce poate fi. Anvelopele le montam cu tot cu echilibrare fara nici o problema. Si franale le inspectam, vedem ce problema a aparut si sigur gasim o rezolvare. Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi_pci Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Salutare, Un schimb de ulei pentru un R6 din 2002 cu ulei Bel Ray 10w50 as vrea...cat ma costa? Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 20, 2013 Autor Share Postat Martie 20, 2013 Salut - ai primit mesaj pe YM. Primesti si un spray de frane de 500ml cadou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Impulse Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 O curatare si sincronizare la carburatoare moto suzuki sv 650s din 99 cat ma costa? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 20, 2013 Autor Share Postat Martie 20, 2013 Cu tot cu test de compresie - obligatoriu - 150 de lei. Bujiile cum sunt? Daca trebuiesc schimbate, am bujii iridium pe stoc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi_pci Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Salut - ai primit mesaj pe YM. Primesti si un spray de frane de 500ml cadou. Scuze dar nu am primit mesajul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 20, 2013 Autor Share Postat Martie 20, 2013 OK, ai PM pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 (editat) Salut Cesar! Cat mai costa un schimb lichid de frana cu tot cu aerisire? Editat Martie 21, 2013 de stely_yoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 21, 2013 Autor Share Postat Martie 21, 2013 Zi-mi te rog despre ce motocicleta e vorba - tip de frane, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Honda VFR800 din 98' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 24, 2013 Autor Share Postat Martie 24, 2013 Ti-am raspuns - multumesc! Luni si marti sunt plecat din tara. Pt contact service, programari sau informatii, va rog sunati la 0727 668 618 - Adi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GRANT Racing Garage Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Scarite, suporturi si accesorii in special pentru seturile de scarite racing. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan1 Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Astazi am scos motocicleta din acest service..ceea ce vreau sa va spun trebuie sa stiti ca este 100 % sincer si nu incerc sa fac nici un fel de reclama. Stiu ca i-am enervat pe acesti oameni cu "batrana mea " dar rezultatul este incredibil. Cu toate ca arata la fel motocicleta care a intrat in service nu are nimic in comun cu cea care a iesit din service . Pe scurt.. jos palaria pentru all team members. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
avento Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 Caut un tub acceleratie pt HONDA CB 500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 14, 2013 Autor Share Postat Aprilie 14, 2013 Salut. Nu am nimic care sa se potriveasca pt tine, in service. Dar mai caut (SH) sau ti-l pot aduce nou pe comanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel chelaru Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Am apelat din nou la oamenii astia acum o saptamana pentru ca imi picura ulei cand motorul era fierbinte dupa drum; ce-i drept, picura doar doua trei picaturi maxim cand opream motorul, dar nu e in regula. Au gasit bubita, un filet aproape distrus situat aproape in blocul motor, care prindea capacul care tine filtrul de ulei, iar pentru refacerea lui a trebuit aproape jumatate de motor dat jos. Multa munca, dar s-a rezolvat: nu mai curge ulei. Multumesc inca o data Cesar si Adi! Chapeau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 15, 2013 Autor Share Postat Aprilie 15, 2013 (editat) Astazi am scos motocicleta din acest service..ceea ce vreau sa va spun trebuie sa stiti ca este 100 % sincer si nu incerc sa fac nici un fel de reclama. Stiu ca i-am enervat pe acesti oameni cu "batrana mea " dar rezultatul este incredibil. Cu toate ca arata la fel motocicleta care a intrat in service nu are nimic in comun cu cea care a iesit din service . Pe scurt.. jos palaria pentru all team members. Am sa fac eu un mic istoric al aventurii SRAD-ului tau la Grant Racing Garage: Venit pt o carburatie, un lant, verificat frana fata. Luat compersie: buba! Valori intre 7-8 pe cei 4 cilindri. Optiunile erau doua, la valorile astea: refacut motor (scump) sau cautat un motor in stare buna (mai putin scump) dar e greu de gasit asa ceva la un model vechi de motocicleta. Dupa desfacerea motorului lucrurile aratau cam asa: pistoanele full de calamina, practic "buzunarele" pt supape din piston erau acoperite de calamina. Chiulasa praf, calamina, scaune iesite din parametri, jocul la supape aproape inexistent. Blocul intact - nicasilul de pe bloc era cu patternul de honuire venit din fabrica - asta m-a impresionat la motoarele astea de generatie mai veche, sunt foarte rezistente blocurile. Refacut chiulasa - simeringuri noi de supape, refacut scaune, ghiduri noi, supapele originale erau in stare buna - s-au pastrat., planare, refacut jocuri la supape. Resegmentat cu piese noi OEM. Compresia la rece dupa servisare: 13.5-14 Am sa revin cu poze. Totusi, cel mai impresionant pt Razvan a fost felul in care franeaza motocicleta. El se obisnuise cu o frana moale, aproape inexistenta. Nu stiu cine ce cum si in ce context i-a spus ca are pompa de frana stricata. Nimic mai fals. Am intalnit doar 3 pompe de frana stricate in viata mea. In rest, de 30 de ori mai multe probleme la etrieri. Acum cica franeaza "prea tare" Am apelat din nou la oamenii astia acum o saptamana pentru ca imi picura ulei cand motorul era fierbinte dupa drum; ce-i drept, picura doar doua trei picaturi maxim cand opream motorul, dar nu e in regula. Au gasit bubita, un filet aproape distrus situat aproape in blocul motor, care prindea capacul care tine filtrul de ulei, iar pentru refacerea lui a trebuit aproape jumatate de motor dat jos. Multa munca, dar s-a rezolvat: nu mai curge ulei. Multumesc inca o data Cesar si Adi! Chapeau! La tine buba mare: unul dintre suruburile care fixeaza carcasa filtrului de ulei e lung. Singura solutie de refacere - helicoil. Acum garantat n-o sa se mai strice. E o problema clasica la motociclete vechi la care nu s-a umblat cu grija cand s-au facut operatiuni de mentenanta. Cel mai des gasesc stricate filete la baile de ulei. Editat Aprilie 15, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Player1 Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Cat o fo operatiunea cu motorul Cesar? Ballpark figure asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan1 Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Au trecut 2 zile de cand l-am luat..am mers vreo 150 km de atunci..nu imi vine sa cred totusi cum franeaza si cum merge de departe cei mai profesionisti baieti si "rabdatori" . O singura chestie mi-a placut din prima zi cand am stat de vorba. Ai zis asa" NU MA LAS PANA NU O DAU GATA" . Asta m-a uns la suflet . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 15, 2013 Autor Share Postat Aprilie 15, 2013 (editat) Cat o fo operatiunea cu motorul Cesar? Ballpark figure asa. Chiulasa + manopera + piese (simeringuri de supape, segmenti, garnitura de chiulasa) = cateva sute de euro, nu mai stiu cate. vreo 700 maybe. Chiulasa data jos Calamina pe pistoane Chiulasa cam praf - compresie 8 Pistoanele curate N-am mai facut poze cu chiulasa refacuta Editat Aprilie 15, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GRANT Racing Garage Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Grant Racing Garage o va sprijini pe Cristina Udrescu pentru participarea la Ladies Trophy 2013, o competitie europeana de motociclism viteza pe circuit, doar pentru fete. Motocicleta Cristinei se afla la GRG si este in curs de pregatire pentru prima cursa care va avea loc pe circuitul Slovakiaring in weekendul 29-30 aprilie. Update-uri si stiri despre aceasta competitie puteti afla de pe pagina de web a Cristinei, cristinaudrescu.ro sau de pe pagina de facebook: https://www.facebook.com/pages/Ladies-Trophy-2013/338418699598313 Succes Cristina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LKss Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Munceau baietii la motorul ala de Suzi Sambata seara la 22. Respect Cesar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crisU Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 Multumesc pentru sprijin, pe motocicleta am si scarite made by GRG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BasharBobby Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.