Sari la conținut

Bucuresti - Gara Obor - GRANT RACING GARAGE - service general


Cesar
 Share

Postări Recomandate

Salut Cesar,

Am si eu niste intrebari legate de un Moto Guzzi Nevada 750.

Deci: vreau sa stiu daca poti sa ma rezolvi cu un reglaj / sincronizare la carburatoare ? Problema cu acest aspect ar fi urmatoarea: motorul sta la relanti dar cand e in treapta 1 sau 2 da in nas apoi isi revine( de specificat ca au fost schimbate furtunasele de benzina in toamna deoarece cele vechi erau coapte) E posibil sa traga aer fals pe undeva sau sa fie de calitate proasta astea de au fost puse sau ce naiba o avea ca eu sunt afon in mecanica.

Al doilea aspect este legat de montaj si echilibrare (daca este cazul) la anvelopa spate - roata cu spite - se poate face tot la tine?

Si in final ar fi verificarea franelor in special cea pe spate deoarece dupa ce am schimbat placutele parca are o "jena" in a se opri cand actionez frana.

 

 

Multumesc anticipat de raspuns.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 935
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut

Trebuie investigata problema carburatoarelor. Nu pot sa zic de pe acum cu siguranta ce poate fi.

 

Anvelopele le montam cu tot cu echilibrare fara nici o problema.

Si franale le inspectam, vedem ce problema a aparut si sigur gasim o rezolvare.

 

Cesar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Astazi am scos motocicleta din acest service..ceea ce vreau sa va spun trebuie sa stiti ca este 100 % sincer si nu incerc sa fac nici un fel de reclama. Stiu ca i-am enervat pe acesti oameni cu "batrana mea " dar rezultatul este incredibil. Cu toate ca arata la fel motocicleta care a intrat in service nu are nimic in comun cu cea care a iesit din service . Pe scurt.. jos palaria pentru all team members.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am apelat din nou la oamenii astia acum o saptamana pentru ca imi picura ulei cand motorul era fierbinte dupa drum; ce-i drept, picura doar doua trei picaturi maxim cand opream motorul, dar nu e in regula. Au gasit bubita, un filet aproape distrus situat aproape in blocul motor, care prindea capacul care tine filtrul de ulei, iar pentru refacerea lui a trebuit aproape jumatate de motor dat jos. Multa munca, dar s-a rezolvat: nu mai curge ulei. Multumesc inca o data Cesar si Adi! Chapeau!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am scos motocicleta din acest service..ceea ce vreau sa va spun trebuie sa stiti ca este 100 % sincer si nu incerc sa fac nici un fel de reclama. Stiu ca i-am enervat pe acesti oameni cu "batrana mea " dar rezultatul este incredibil. Cu toate ca arata la fel motocicleta care a intrat in service nu are nimic in comun cu cea care a iesit din service . Pe scurt.. jos palaria pentru all team members.

 

Am sa fac eu un mic istoric al aventurii SRAD-ului tau la Grant Racing Garage:

Venit pt o carburatie, un lant, verificat frana fata.

Luat compersie: buba! Valori intre 7-8 pe cei 4 cilindri. Optiunile erau doua, la valorile astea: refacut motor (scump) sau cautat un motor in stare buna (mai putin scump) dar e greu de gasit asa ceva la un model vechi de motocicleta.

Dupa desfacerea motorului lucrurile aratau cam asa: pistoanele full de calamina, practic "buzunarele" pt supape din piston erau acoperite de calamina. Chiulasa praf, calamina, scaune iesite din parametri, jocul la supape aproape inexistent. Blocul intact - nicasilul de pe bloc era cu patternul de honuire venit din fabrica - asta m-a impresionat la motoarele astea de generatie mai veche, sunt foarte rezistente blocurile.

Refacut chiulasa - simeringuri noi de supape, refacut scaune, ghiduri noi, supapele originale erau in stare buna - s-au pastrat., planare, refacut jocuri la supape. Resegmentat cu piese noi OEM. Compresia la rece dupa servisare: 13.5-14

Am sa revin cu poze.

Totusi, cel mai impresionant pt Razvan a fost felul in care franeaza motocicleta. El se obisnuise cu o frana moale, aproape inexistenta. Nu stiu cine ce cum si in ce context i-a spus ca are pompa de frana stricata. Nimic mai fals. Am intalnit doar 3 pompe de frana stricate in viata mea. In rest, de 30 de ori mai multe probleme la etrieri. Acum cica franeaza "prea tare" :)

 

Am apelat din nou la oamenii astia acum o saptamana pentru ca imi picura ulei cand motorul era fierbinte dupa drum; ce-i drept, picura doar doua trei picaturi maxim cand opream motorul, dar nu e in regula. Au gasit bubita, un filet aproape distrus situat aproape in blocul motor, care prindea capacul care tine filtrul de ulei, iar pentru refacerea lui a trebuit aproape jumatate de motor dat jos. Multa munca, dar s-a rezolvat: nu mai curge ulei. Multumesc inca o data Cesar si Adi! Chapeau!

 

La tine buba mare: unul dintre suruburile care fixeaza carcasa filtrului de ulei e lung. Singura solutie de refacere - helicoil. Acum garantat n-o sa se mai strice. E o problema clasica la motociclete vechi la care nu s-a umblat cu grija cand s-au facut operatiuni de mentenanta. Cel mai des gasesc stricate filete la baile de ulei.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au trecut 2 zile de cand l-am luat..am mers vreo 150 km de atunci..nu imi vine sa cred totusi cum franeaza si cum merge :) de departe cei mai profesionisti baieti si "rabdatori" . O singura chestie mi-a placut din prima zi cand am stat de vorba. Ai zis asa" NU MA LAS PANA NU O DAU GATA" . Asta m-a uns la suflet .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat o fo operatiunea cu motorul Cesar? Ballpark figure asa.

 

Chiulasa + manopera + piese (simeringuri de supape, segmenti, garnitura de chiulasa) = cateva sute de euro, nu mai stiu cate. vreo 700 maybe.

 

Chiulasa data jos

894732_481975958542790_224733525_o.jpg

 

Calamina pe pistoane

733836_481975998542786_1816813594_n.jpg

 

Chiulasa cam praf - compresie 8

903352_481976521876067_780938456_o.jpg

 

Pistoanele curate

904390_481978848542501_362757566_o.jpg

 

N-am mai facut poze cu chiulasa refacuta :D

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Grant Racing Garage o va sprijini pe Cristina Udrescu pentru participarea la Ladies Trophy 2013, o competitie europeana de motociclism viteza pe circuit, doar pentru fete.

Motocicleta Cristinei se afla la GRG si este in curs de pregatire pentru prima cursa care va avea loc pe circuitul Slovakiaring in weekendul 29-30 aprilie.

Update-uri si stiri despre aceasta competitie puteti afla de pe pagina de web a Cristinei, cristinaudrescu.ro sau de pe pagina de facebook: https://www.facebook.com/pages/Ladies-Trophy-2013/338418699598313

 

Succes Cristina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...