Sari la conținut

Bucuresti - Gara Obor - GRANT RACING GARAGE - service general


Cesar
 Share

Postări Recomandate

Nu vreau sa va fac reclama. Defapt vreau sa va fac reclama, m-am razgandit.

Furca cu care am venit eu in service era un pic mai "umana" decat ce povestesti tu despre aia de pe busa. Cesar a lucrat pana la 12 noaptea s-o faca functionala. Merg cu ea de o luna si ceva si n-a curs o picatura de ulei. Tot respectul pentru om si felul cum si-a organizat atelierul.

 

P.S: mai am cateva lucruri de reparat pe la motor, nu te superi daca dau cu el pe la tine, asa-i?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 935
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nici eu nu am recunoscut-o cand a venit cu motocicleta. Am aflat cine este doar cand ne-a zis ca se trezeste in fiecare dimineata la 5 ca sa prezinte vremea.

Despre emisiunea cu Razvan si Dani nu pot sa-ti zic mai nimic pt ca nu ma uit la tv dimineata.

Despre Dani (Otil) ar fi cate ceva de spus, dar strict legat de moto: omu se da la enduro, si se pare ca se da binisor. E implicat in fenomen, stii cu ce se mananca, si despre ce e vorba.

E folositor ca in competitiile de motorsport (mai ales de la noi, care se desfasoara aproape in obscuritate) sa se beneficieze de vectori de imagine din mass media.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi nu ne bagam in motoare 2T, am fost nevoit sa fac primele piese pt astfel de motorete ;)

post-14189-0-43545600-1340619715_thumb.jpg

 

Si inca o echipare serioasa cu crash pads RG

post-14189-0-42160400-1340622403_thumb.jpg post-14189-0-72382400-1340622410_thumb.jpg post-14189-0-97451600-1340622424_thumb.jpg post-14189-0-07109800-1340622432_thumb.jpg

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Esti ocupat saptamana asta? As vrea si eu sa vin pentru un schimb de ulei (am ulei si filtru), si o verificare a uzurii placutelor de frana (nu-mi dau seama cat de uzate sunt).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fost, vazut, placut.

 

Mi-am schimbat si eu de curand cauciucurile la Cesar.

Pe langa asta, mi-a rezolvat si o problema veche la rezervor, pe care o aveam de cand mi-am luat motoru': cateodata se bloca busonul de la rezervor si nu puteam sa bag benzina... Ceea ce e cam nasol cand deja iti arata "FUEL !!!" pe bord. :laugh:

 

Merci! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A ajuns luna trecuta o motoreta (Hayabusa 2000) cu suspensia fata facuta varza... dar cam aproape varza de tot :D

In primul rand avea bagat un cui de reglaj din aluminu (nat gud!!!)

post-14189-0-01726500-1338834037_thumb.jpg

pe care un destept l-a strans maximum, nu inteleg din ce motiv. Cuiul a trebuit sa fie extras pentru ca n-a mai mers in nici un fel desurubat. N-a vrut :D Evident ca furca curgea ca la robinet. Jambele cromate erau foarte uzate

post-14189-0-58904700-1338834184_thumb.jpg

si... ceea ce se preconiza, cuzinetii praf.

post-14189-0-44152800-1338834264_thumb.jpg

Cuie noi, facute de mine vs reversul medaliei - nici un manual de service nu demonteaza acest ansamblu pt ca e nedemontabil. Ba este demontabil :P cu o conditie - se distrug cuiele originale (filetul M12x1),

post-14189-0-50130200-1338834325_thumb.jpg

se scot afara stifturile cu arc si bila care fac click-ul de reglaj. Trebuiesc cuie noi, din bronz, ca alea originale,

post-14189-0-67279000-1338834388_thumb.jpg

montate, apoi sincronizate cu stiftul cu arc si bila pentru reglaj.

Sau, solutia de oameni bogati - alte jambe :D

In final, jambele cu fibrajul refacut (o operatiune de durata), nu mai curg, se pot din nou regla pe compresie. Adica sunt bune.

post-14189-0-18539900-1338834495_thumb.jpg

Concluzia:

Nu mai asteptati sa servisati suspensia fata atunci cand incepe sa curga uleiul din ea. Servisare la maximum 2 ani (sezoane) sau 25.000 km, ca la manual. Altfel, costurile sunt mult mai mari, numai cuzinetii costa mai mult decat o servisare completa de suspensie fata.

 

 

Buna ideea ta de a nu astepta cand curge...o singura problema insa...nu gasesc cuzineti...daca ma poti ajuta.

Am un suzuki freewind xf 650 din 1998. Nu stiu (gasesc) de unde sa cumpar cuzineti pentru furca.

Acum sper ca asta este problema, inca ma bazez pe omul cu service care a reparat-o initial.

Curgea unul din amrotizoare.... simeringuri vechi...am zis sa le schimb, iar acum curg amandoi, mecanicul zice ca e vorba de cuzineti. Ii cumpar sa ii schimbe tot el, ca e lucrarea in garantie...dar daca nu sunt cuzinetii...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cuzineti si nu numai.

Sa speram ca iti rezolvi problema acolo unde ai fost prima oara.

 

Incepand cu data de sambata 14 iulie, vom fi plecati in vacanta. Pentru service, persoana de contact este: Adi -0727 668 618

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Vizitator little wayne

Ce a asa greu de inteles? vedeta din prima poza e in dreapta,fatuca e doar un pretext de a posta poza vedetei noastre din partea dreapta pe toplic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Incepand cu data de sambata 14 iulie, vom fi plecati in vacanta. Pentru service, persoana de contact este: Adi -0727 668 618

 

 

Salutare, se poate face si schimbul cauciucurilor?

Da,se poate, suna la ADI, baietii sunt in vacanta.

 

salut,

 

Cat mi-ai luat pentru un curatat si reglat de carburatoare + o revizie?

 

Mersibeer.gif

La fel,suna-l pe ADI si vezi!:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

Cat mi-ai luat pentru un curatat si reglat de carburatoare + o revizie?

 

Mersibeer.gif

 

 

Carburatie 250 lei, iar pretul pentru revizia la cbr-ul tau depinde doar de tine...

In sensul ca depinde de ce consumabile vrei sa inlocuiesti!

 

Salutare, se poate face si schimbul cauciucurilor?

 

 

Bineinteles ca se poate, inlocuit si echilibrat!

Oricand vrei tu, suna-ne pentru detalii (0727.668.618 Adi sau 0730.036.730 Bogdan)

 

Idem !

 

 

:rolleyes:

 

Gata vacanta! Open for business.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Sigur, suntem la service ;)

 

Minunatii - motociclist venit pentru reglajul lantului. Doar 4 dinti mai erau inca pe foaie :D

Atentie, pentru motociclistii care au lanturi 520 si/sau foi spate din dural. Lantul nu se regleaza oricum, nu se lasa larg si nici nu se regleaza cu motocicleta pe cric.

post-14189-0-54581300-1345203118_thumb.jpg

post-14189-0-06419200-1345203131_thumb.jpg

post-14189-0-27007500-1345203138_thumb.jpg

post-14189-0-81591100-1345203146_thumb.jpg

post-14189-0-41811600-1345203156_thumb.jpg

post-14189-0-63726400-1345203164_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reusea... nu stiu nici eu prea bine cum. Numai ca n-a optat pentru varianta lant + pinioane noi, a optat pt SH bune la o fractiune de pret. :D Se pare ca a fost bine pentru ca avenit si cu masina la service tot la noi :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...