dublu JACK Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Salut Cel mai probabil s-a stricat amestecul (AFR - air to fuel ratio) din cauza ca ai scos catalizatorul/sonda lambda si la ralanti si mers de croaziera ai amestec bogat. Cum sunt "muflerele" tobelor, negre, pline de funingine, nu? Filtru de aer sport ai montat pe motocicleta? Pe moment nu am o solutie ieftina. Singura pe care ti-o pot recomanda, daca vrei sa ramai in configuratia actuala este instalarea unui Power Commander (3 sau 5 exista disponibil pt motocicleta ta), o remapare functie de evacuarea pe care ai montat-o. Putem discuta daca esti interesat si gasim si un PC3 SH la pret decent. sau poti monta inapoi sonda lambda si gata. fara alti bani aruncai, fara mapare...etc. simplu si eficient scuze de idee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 11, 2013 Autor Share Postat Iunie 11, 2013 Cred ca prefera sa pastreze tobele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Salut, zi-mi te rog cat ma poate ajunge o curatare si sincronizare de carburi. Porneste la prima cheie, dar in mers uneori se inneaca iar eu miros a benzina ca la balamuc. De 5 ani de cand o am nu am umblat la carburi Si daca poti arunca si un ochi la distributie, in ce stare este lantul, intinzatorul..etc. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 13, 2013 Autor Share Postat Iunie 13, 2013 Danny, ramane cum am stabilit. Ne vedem maine Mare atentie cum va montati rotile. La o Yamaha D-Star 650 a fost nevoie de reconstruirea alezajului pentru rulmentul stanga si bucsarea pe dreapta pentru rulment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 Clasic, stransa roata cu ranga, bagat gresit distantiere/nebagat deloc sau melc de kilometraj pus aiurea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Halogenn1 Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 Danny, ramane cum am stabilit. Ne vedem maine Mare atentie cum va montati rotile. La o Yamaha D-Star 650 a fost nevoie de reconstruirea alezajului pentru rulmentul stanga si bucsarea pe dreapta pentru rulment. Salut la tine se pot adapta pe o masina motor in 4cilindri carburatoare de motocicleta cu tot cu galerie de admisie.. (cu reglarea si sincronizarea lor? ) si plecat pe roti. Este un motor 1.6 clasic 1 carburator(de dacie momentan nu gasesc original...) si aprindere clasica. Astept un semn numai bine. PS: Ca model de carburatoare as dori sa pun de R1. Daca zici ca se poate da-mi pm cu un pret la cheie. Multumesc numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 17, 2013 Autor Share Postat Iunie 17, 2013 Salut Se poate dar trebuie sa vad mai intai motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Preturi si servicii foarte bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bad florentina Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Foarte buna intrebarea lui Halogen, ar fi interesant de stiut un pret aproximativ. Nu de alta, dar mai sunt entuziasti care in loc sa isi puna turbo pe masini prefera sa modifice galeria de admisie / rampa de injectoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Orice discutie pe tema asta mai profunda merita un topic separat, cred eu. Si nu pe forum asta Carb de R1 nu mi se pare foarte potrivit, sunt inclinate mult, nu cred ca s-ar potrivi sub capota la multe masini, trebuie gasit ceva pentru o admisie orizontala. Trebuie facut si foarte atent galerie de admisie, lungimea e importanta (tuned intake). Dar si asa o sa ai o masina care nu prea are cuplu la turatie mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bad florentina Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Pentru un Golf 1 sau alta masina foarte mica, cu motor original dar cu admisie de motoreta, cred ca o sa fie bine. Zic si eu, nu o luati de buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 19, 2013 Autor Share Postat Iunie 19, 2013 Un film educativ: schimbul de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Foarte misto! Educativ si montajul chiar bun! Balamuc e un actor teribil! Am zis! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 25, 2013 Autor Share Postat Iunie 25, 2013 Back in bussiness! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Un film educativ: schimbul de ulei Frumos realizat . Vad ca bagati ulei din recipient de 1 L ...difera codul de bare la recipientul de un litru fata de cel de 4 ?DAr la Motul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 25, 2013 Autor Share Postat Iunie 25, 2013 Multumim! Codul de bare este doar o etichetare a ambalajului. Produsul este identic dar ambalajul este diferit. Asta inseamna ca, codurile de bare vor fi altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Multumim! Codul de bare este doar o etichetare a ambalajului. Produsul este identic dar ambalajul este diferit. Asta inseamna ca, codurile de bare vor fi altele. Nu si primele trei cifre .De acolo iti dai seama de tara de provenienta ...de obicei la uleiurile auto (sa luam exmplul castrol) recipientul de 1 litru e originalul (cod 400-germania)iar cel de 4 litri e...made in eu (adica turnat pe vapor dar dupa cod iti dai seama de tara de provenienta) Ma rog nu cred ca se pune problema la Bel Ray .Pur si simplu mi sa parut curios ca desi schimbati integral uleiul ,turnati 4 x 1 si nu direct din 4 litri..de aia intrebam lista codurilor de bare http://www.clubclio.ro/viewtopic.php?f=58&t=3942 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 25, 2013 Autor Share Postat Iunie 25, 2013 (editat) Nu inteleg prea bine despre ce e vorba cu codurile de bare Am sa ma uit de curiozitate. Tot uleiul Bel Ray dar si restul produselor Bel Ray sunt importate direct din US. La filmare am folosit ulei din bidon de 1 litru - arata mai bine decat bidonul de 4 litri. Am incercat si vizual e mai Ok asa. Ma rog e doar o chestiune de imagine in respectivul film. A-propos, filmuletul cu schimbul de ulei a aparut si pe pagina oficiala Bel Ray https://www.facebook.com/BelRayCompany?fref=ts Editat Iunie 25, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 (editat) Salve! scenariu: sesiune frane urgenta, dupa 15-20 de frane de tip 50/70>>>0 au inceput placutele sa scartaie timid si simt scapari in furca fix cand incepe sa se ridice in stoppie(scartaie doar in momentul ala de frana blana). sa inteleg ca le'am glazat?(XBK5) Editat Iulie 3, 2013 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 3, 2013 Autor Share Postat Iulie 3, 2013 Scartaitul nu e neaparat semn de glazurare - cand fenomenul e accentuat, de obicei face alt sunet. Poti insa trece insa pe la mine sa aruncam o privire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 o mai duc diseara la o sesiune sa vad cum se mai comporta.. o sa apar cel mai probabil pe luni-marti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 Schimb ulei amortizoare fata cat ar costa ? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 3, 2013 Autor Share Postat Iulie 3, 2013 Spune-mi despre ce motocicleta e vorba: Am pe stoc in depozitul de piese din service, simeringuri pentru aproape toate tipurile de motociclete, ulei de furca de toate vascozitatile. Lucrarea se poate face in cel mai scurt timp. 0722 620 397 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 Suzuki gsx650f Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 8, 2013 Share Postat Iulie 8, 2013 (editat) Salutare, In weekend mi-am facut furca la Cesar. Un mare plus, desi am dat dublu fata de uleiul de furca de la bel-ray performance, merita orice banut. Am observat diferenta de la cer la pamant intre cele doua uleiuri de furca : Bel-Ray High performance fork oil - 5w si Bel-Ray HVI Racing suspension fluid - 5w HVI este net superior fata de cel high performance - doar prin simplul fapt ca nu spumeaza, am vazut cu ochii mei. Sunt super multumit de furca mea care a fost refacuta cu precizie. Pot sa spun ca simt mai bine fata acum la motocicleta, desi inca trebuiesc setari, care tot la Cesar ma voi intoarce de cateva ori pentru o putea regla cum trebuie. ( e un intreg ciclu si de durata ) Recomand cu caldura serviceul. P.S. Nu uitati - Adi e cel cu şforţa Editat Iulie 8, 2013 de Survolaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.