cezarzanf Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Salut. Am dat jos filtru de aer sa il curat. Era murdar si lipicioas.Nu este din carton ci din burete. Am incercat cu pur si detergent si nu a vrut sa se curete. Am pus apoi filtrul 5 minute in benzina si a fost ca nou. L-am mai spalat putin cu benzina pana a ramas galben galben. Am curata benzina sau mare parte din ea cu sapun si cu detergent apoi. Acum zici ca e scos din fabrica. Am tamponat cu niste servetele sa il usuc cum trebuie. Problema este urmatoarea: trebuie sa pun ulei pe el dupa care sa il scutur sa nu curga si apoi sa il montez sau il pun direct? Pe net am vazut ca dupa ce il curata il imbiba la loc cu ulei. Si daca trebuie ulei e ok uleiul de masina? Eu am si ulei pentru mecanisme fine? Care e mai bun? Multumesc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Cred ca daca il imbibi doar cu ulei o sa treaca cam greu aerul prin el.Ar fi mai bine daca ai dilua uleiul cu benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Imbiba-l cu ulei de motor si stoarce-l si scutura-l. Trebuie sa fie uns dar nu imbacsit cu ulei. Fa cum ti-am zis, imbibat, apoi scurs si scuturat pana pare ca nu mai are ulei deloc pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Imbiba-l cu ulei de motor si stoarce-l si scutura-l. Precizari: - ulei de motor, nu conteaza ce vascozitate. - stoarcerea se face prin presare, nu rasucire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Cezare - exact cum ti-am explicat ieri Ulei - suPtire. Cel pe care l-ai testat ieri este in regula. Si ce-au zis colegii mai sus este valabil. Dai cu grija chiar daca esti darnic La final, preseaza-l (daca ai cum) intre doua sugative sau hartie poroasa care sa absoarba usor excesul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 principiul este unul vechi de mii de ani functioneaza exact ca nasul ... daca e prea mult mucus atunci se infunda... ideea este ca particulele ff fine sa adere la suprafetele umede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator SEKTU Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Alea de hirtie presupun ca nu se pot spala , nu ? Ca de suflat l-am suflat , chitros sint , deci , daca s-ar putea spala , asi incepe sa cred din nou in Mos Craciun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Ala de hartie se schimba cu altul de hartie sau cu unul care se spala dar care nu e de hartie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Alea de hirtie presupun ca nu se pot spala , nu ? Ca de suflat l-am suflat , chitros sint , deci , daca s-ar putea spala , asi incepe sa cred din nou in Mos Craciun. Se spala si alea... Aseara am facut eu chestia asta. Intr-un lighenus pui apa calda si dero si apoi dai cu apa aia si cu dero prin filtru pana se inmoaie jegu'; foarte usor, treci cu mana peste hartiuta aia. Il mai "vanturi" putin prin apa, si cam asta e; vezi si tu in functie de cat de murdara e apa si cat de usor trece lichidul prin filtru. Trebuie sa-l clatesti foarte bine, sa nu mai ramana dero sau alte mizerii p-acolo. Eu cand l-am bagat in apa, nici nu trecea apa prin el, apoi era sita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Costa 50 ron un filtru de hartie si il schimbi odata pe an. De ce sa il speli? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 (editat) Eu l-am spalat mai mult la "ghici", ca nu stiam de ce nu trage motoru'... Si am luat-o prin eliminare. Oricum la mine, piesele in general, se gasesc destul de greu... Asa ca pana vin altele noi, improvizam. Editat Iunie 9, 2010 de Beatrice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Biraid Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Se spala si alea... Aseara am facut eu chestia asta. Intr-un lighenus pui apa calda si dero si apoi dai cu apa aia si cu dero prin filtru pana se inmoaie jegu'; foarte usor, treci cu mana peste hartiuta aia. Il mai "vanturi" putin prin apa, si cam asta e; vezi si tu in functie de cat de murdara e apa si cat de usor trece lichidul prin filtru. Trebuie sa-l clatesti foarte bine, sa nu mai ramana dero sau alte mizerii p-acolo. Eu cand l-am bagat in apa, nici nu trecea apa prin el, apoi era sita. Metoda aceasta o foloseÂşti Âşi la prezervative? Să înțeleg că mergi pe principiul "o speli Âşi e ca nouă" ... Băiete, schimbă filtrul ăla că nu e scump Âşi nu mai ai nicio treabă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Metoda aceasta o foloseÂşti Âşi la prezervative? Să înțeleg că mergi pe principiul "o speli Âşi e ca nouă" ... Nu, metoda asta nici nu mi-a dat prin cap sa o folosesc la asa ceva, dar te invit pe tine sa incerci si sa-mi spui la ce concluzie ai ajuns. P.S.: Poate vrei sa-mi citesti si post-ul de mai devreme. Eu l-am spalat mai mult la "ghici", ca nu stiam de ce nu trage motoru'... Si am luat-o prin eliminare.Oricum la mine, piesele in general, se gasesc destul de greu... Asa ca pana vin altele noi, improvizam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Costa 50 ron un filtru de hartie si il schimbi odata pe an. De ce sa il speli? La Transalpurile de 600 filtrul e de hartie, si cel Hiflo costa vreo 120RON, nici nu vreau sa pomenesc cat costa unul Honda. (sau pe care il vand aia la Honda). Nu sunt tocmai banii de inghetata. Eu stiam de spalat ala de hartie cu benzina, lasat sa se usuce, de apa cu dero nu am pomenit, dar ce vrei, cat traieste omu-nvata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator SEKTU Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Oameni buni , cu suflet bun , eu sint anticonsumerist si am avut socialiste. Poate ca nu sint demn de Honda , dar imi place sa cred ca multe chestii sint si la misto , sa vinda firmele piese. Par examplu , filtrul de benzina. Am luat de auto , normal ca nu s-a potrivit , ala de Honda are tevile alea care intra-ies mai groase , iar furtunele de benzina sint pe masura. Deci l-am facut cado. Tre' sa iau de la Honda , ca tre' sa manince si gura lor ceva , nu ? Asa si cu filtrul de aer , credeam ca poate ii pacalesc si banii ii beau. Ce , voi nu aveti vicii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Nu e nici un moft, dar filtrele auto sunt putin mai mari si facute pentru o presiune mai mare decat cele moto. Daca mobra ta a fost inzestrata din nascare cu filtru de benzina foloseste filtru de moto, nu de tractor, pentru ca ala de auto, 1, nu se potriveste in furtune, 2 forteaza pompa de benzina (daca exsita asa ceva) sau nu permite benzinei sa curga daca alimentarea se face gravitational adica prin libera curgere. Un filtru de benzina nu costa cat un capat de tara, in tarile mai calde filtrele de benzina moto se gasesc la orice magazin de piese moto sau chiar la supermarket la sectiunea de prostii auto/moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator SEKTU Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Inteleg ideea , era un exemplu , ceva ce am incercat zilele trecute. La scuteru' de 110 cc s-a potrivit , ca a lui intr-a ei , dar ala era chinezesc si de aia. La Honda 650 cc iaca ca nu merge. O sa caut la un magazin moto , dar sper ca nu tre' sa dau comanda si sa astept. Mesaj completat Culmea , ala de auto e mai mic decit cel de Honda. Ce chestie. Si da , am pompa de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Pune de care trebuie man, ca nu e vorba numai de marime e vorba si de cat e de permisiv materialul filtrant. Daca pui un jaf prin care abia trece benzina fortezi pompa si nu e de bine. In plus, probabil rutarea furtunelor conteaza daca pui filtru de alte dimensiuni atunci furtunele o sa stea prin alte zone si de la vibratii o sa frece de cadru sau de alte obiecte prin zona. Nu mai e chiar ca la comuniste... la japoneze fiecare detaliu conteaza, se strica un detaliu se strica tot echilibrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Iunie 10, 2010 Autor Share Postat Iunie 10, 2010 Mda. Al meu a iesit ca nou dupa ce l-am last in benzina 4-5 minute. Nici nu zici ca a fost folosit vreodata. Apoi uscat si restul si pus pe motor. Asta a fost tot. E din burete si asta ma ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 (editat) Eu stiam de spalat ala de hartie cu benzina, lasat sa se usuce, de apa cu dero nu am pomenit, dar ce vrei, cat traieste omu-nvata. Da, ai dreptate, cu benzina se face de obicei, dar cum nu aveam atunci, m-am multumit si cu apa cu dero. [..] imi place sa cred ca multe chestii sint si la misto , sa vinda firmele piese. Par examplu , filtrul de benzina [..] Inainte si eu aveam filtru de benzina, care mai mult rau mi-a facut... Ma opream la fiecare 10km (evident ca nu din proprie initiativa ) si ma apucam sa scutur filtru' ca sa curga benzina... Cand am ajuns la destinatie, l-am si scos si l-am pus pe direct. De atunci nu mai am probleme de genu' asta. Editat Iunie 10, 2010 de Beatrice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Domnita draga, filtru de benzen e esential pentru bunul mers al motorului. Ai fi surprinsa sa vezi cat jeg se aduna pe fundul rezervorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 (editat) Cat timp am avut filtrul, nu s-a strans absolut nimic acolo, nici macar benzina nu se strangea... Si am zis ca decat asa, mai bine lipsa. Am curatat rezervorul, furtunasele si robinetul, inainte sa montez filtrul, apoi daca mi-a facut figuri, l-am dat jos. Ramane de vazut. Pana acum nu am probleme. Editat Iunie 10, 2010 de Beatrice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 (editat) Este laudabil ca o fata se apuca si demonteaza/repara/monteaza singura. Este insa esential sa invete cum se face bine si apoi sa opereze corect Editat Iunie 10, 2010 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator SEKTU Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Nu ai probleme de la date de... , pina la data de.... ? De cind nu ai mai folosit filtrul ? De acu' un an , de acu' 2 zile ? Conteaza si asta , nu ? Chiar la filtrul de benzina nu asi renunta , si cel mai amarit scuter si cea mai antica socialista au asa ceva (a nu se pune socialistele pe acelasi plan cu scuterele , va rog). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Cam de prin octombrie anu' trecut, in conditiile in care fac 100km/zi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.