Sari la conținut

1000rr


Postări Recomandate

buna am un 1000rr si lam luat cu toba originala pe care avea clapete,,,,,,dupa ce iam pus un LASER,,,,,,,sa sune mai frumos,,,,,,,,clapetele au ramas pe toba originala iar acum imi apare in bord un bec rosu si F1 care ma poate ajuta sa stiu ce e de facut..............e ceva eroare si vreau sa dispara ,,,,,,adi2fast4you va salut

post-13790-1276009539_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna am un 1000rr si lam luat cu toba originala pe care avea clapete,,,,,,dupa ce iam pus un LASER,,,,,,,sa sune mai frumos,,,,,,,,clapetele au ramas pe toba originala iar acum imi apare in bord un bec rosu si F1 care ma poate ajuta sa stiu ce e de facut..............e ceva eroare si vreau sa dispara ,,,,,,adi2fast4you va salut

 

 

Daca esti sigur ca nu ai alta defectiune si se intampla numai din cauza ca ai schimbat toba, cred ca ar trebui sa faci o reprogramare a injectoarelor.

Banuiesc ca e pe injectie.

 

Sau o prima varianta mai simpla ar fi sa resetezi CDI - scoti bornele (macar + ) de la baterie vreo 10 min.

Editat de kta007
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ceva de genul S.E.T Valve de la Suzuki. F1 este defapt FI (fuel injection) si te avertizeaza ca ceva este in neregula. Am sa iti atasez un video unde un tip indeparteaza SET valve la un suzuki gsxr 600. El deconecteaza niste fire de sub sa, tocmai pentru ca in urma demontarii acelei clapete/set valve, i se aprinde bec pe bord. Si spune pe la minutul 3:50 ca motivul pt care le deconecteaza este pt a nu mai depista acea eroare, si de a nu se mai aprinde acel bec rosu in bord.

 

Video aici:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F I nu este Fuel Injection - de la Suzuki este doar o eroare generala, trebuie sa intri in modul dealer ca sa-ti apara codul de eroare si asa stabilesti fix de la ce senzor vine problema.

 

Cand schimbi o toba la un motor pe injectie = PC instant, altfel in loc sa adaugi putere - chiar scazi mult la multe motorete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ehh.. greseala mea... Nu eram sigur ce inseamna FI dar la asta m-a dus gandul.... Dar nu cred ca e nevoie de power commander pt un slip-on. Daca vrei performante, si schimbi evacuarea complet, atunci iti trebuie si power commander ca sa obti ceva cai in plus. Desi costa prea mult pt cativa caluti in plus. Initiatorul a si spus: "sa sune mai frumos" deci nu a fost interesat de putere cand a schimbat toba.

In cazul de fata, sunt convins ca eroarea respectiva se poate rezolva in alt mod, fara a fi nevoie de PC.

 

Nu ai decat sa vorbesti cu cineva care are acelasi model de motocicleta, si care a schimbat la randul lui toba.

Editat de bogdan_gba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bag mana in foc ca acele clapete de care spune erau de fapt exupu :D - Si totu de acolo se trage. si acea eroare

 

Corect! De asta spuneam si eu in primul post. Doar ca fiecare model de motocicleta o denumeste in felul sau:

Yamaha - Exup; Honda - HTEV; Suzuki - SET Valve.

Explicatiile sunt in link-ul pus de Calin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu 70ron i-ti rezolv eroarea. Trebuie montat un device electronic care simuleaza prezentza in continuare a exupului. Am facut operatiunea asta la multe Honde si Yamaha. 0763 681 602. Deviceul cintareste 10grame.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmmmmm am sa incerc sa vad ce face

Daca esti sigur ca nu ai alta defectiune si se intampla numai din cauza ca ai schimbat toba, cred ca ar trebui sa faci o reprogramare a injectoarelor.

Banuiesc ca e pe injectie.

 

Sau o prima varianta mai simpla ar fi sa resetezi CDI - scoti bornele (macar + ) de la baterie vreo 10 min.

 

Mesaj completat

poate ar fi mai ok sai schimb si power comanderul

F I nu este Fuel Injection - de la Suzuki este doar o eroare generala, trebuie sa intri in modul dealer ca sa-ti apara codul de eroare si asa stabilesti fix de la ce senzor vine problema.

 

Cand schimbi o toba la un motor pe injectie = PC instant, altfel in loc sa adaugi putere - chiar scazi mult la multe motorete.

 

Mesaj completat

da de apara careva si sami spuna ca sia facut la motor sa nui mai apara........la mn e faza ca ma enerviaza becul din bord..........ink nu mam gandit sai schimb cdi ul

Ehh.. greseala mea... Nu eram sigur ce inseamna FI dar la asta m-a dus gandul.... Dar nu cred ca e nevoie de power commander pt un slip-on. Daca vrei performante, si schimbi evacuarea complet, atunci iti trebuie si power commander ca sa obti ceva cai in plus. Desi costa prea mult pt cativa caluti in plus. Initiatorul a si spus: "sa sune mai frumos" deci nu a fost interesat de putere cand a schimbat toba.

In cazul de fata, sunt convins ca eroarea respectiva se poate rezolva in alt mod, fara a fi nevoie de PC.

 

Nu ai decat sa vorbesti cu cineva care are acelasi model de motocicleta, si care a schimbat la randul lui toba.

 

Mesaj completat

exact acelea sunt exupu eroarea vine de la ele si ma int cum sa o scot............asfalt scat

Bag mana in foc ca acele clapete de care spune erau de fapt exupu :cheers: - Si totu de acolo se trage. si acea eroare

 

Mesaj completat

clapetele de exup

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
de acord, in felul asta nu o sa ne mai injure toata lumea pe strada...

 

Nu ne mai injura si in plus o sa fim si mai putini, ca mai se "duc" dintre noi, ca nu-i aud soferii si mai ales "tutele" alea de le ia interviu la TV dupa accidente: "...nu l-am vazut, ... ca ma uitam in oglinda si ma machiam ...".

 

Cu tobe silentioase cresc dramatic sansele sa nu te vada si auda soferii !!!

 

Asa ca mai bine merg cu toba zgomotoasa, ma injura tot Bucurestiul dar ma evita soferii,

decat sa fiu la 2M sub pamant, dar ce-i drept o sa ma vorbeasca cetatenii de bine: "A fost un motociclist super, avea o toba asa silentioasa ... , multumim ca puteam dormi linistiti ! "

 

 

On-topic:

@BikerBoy: Ti-ai rezolvat problema ?

Editat de kta007
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ne mai injura si in plus o sa fim si mai putini, ca mai se "duc" dintre noi, ca nu-i aud soferii si mai ales "tutele" alea de le ia interviu la TV dupa accidente: "...nu l-am vazut, ... ca ma uitam in oglinda si ma machiam ...".

 

Cu tobe silentioase cresc dramatic sansele sa nu te vada si auda soferii !!!

 

Asa ca mai bine merg cu toba zgomotoasa, ma injura tot Bucurestiul dar ma evita soferii,

decat sa fiu la 2M sub pamant, dar ce-i drept o sa ma vorbeasca cetatenii de bine: "A fost un motociclist super, avea o toba asa silentioasa ... , multumim ca puteam dormi linistiti ! "

 

 

On-topic:

@BikerBoy: Ti-ai rezolvat problema ?

 

Ca sa fii sigur ca esti auzit si de catre cei care asculta manele cu volumul la maxim, poate n'ar strica sa'ti pui si un amplificator si boxe de 1000Wati!!!

 

Daca "loud pipes save lifes"... ma intreb cate vieti ar fi salvate daca adeptii galagiei pe post de "protectie pasiva" ar invata si sa conduca (preventiv).

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...