Narko Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 Dupa cum am marcat in poza, rezervorul s-a rupt la buson, sus, in totalitate. Am incercat sa-l lipesc cu Poxilina, Poxipol si diferite alte produse pentru lipit. Dar se pare ca nu rezista. Stie cineva vreo solutie pentru rezervorul meu ? Va rog mult, e urgenta treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cetateanulx Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 Dupa cum am marcat in poza, rezervorul s-a rupt la buson, sus, in totalitate. Am incercat sa-l lipesc cu Poxilina, Poxipol si diferite alte produse pentru lipit. Dar se pare ca nu rezista. Stie cineva vreo solutie pentru rezervorul meu ? Va rog mult, e urgenta treaba. de lipit nu ai cu ce,singura solutie este sa incerci cu letconul(pistolul de lipit),la cad,sa incerci sa reconstitui cu rabdare marginile rupte,le incalzesti cu pistolul de lipit si incerci sa faci ca si cum ai lipii cu cositor,cred ca daca ai rabdare tin.recomand ca sa reziste cauta si o plasa metalica cu ochiuri f mici si tot cu pistolul o ingropi in plasticul rezervorului exact pe ruptura.bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 de lipit nu ai cu ce,singura solutie este sa incerci cu letconul(pistolul de lipit),la cad,sa incerci sa reconstitui cu rabdare marginile rupte,le incalzesti cu pistolul de lipit si incerci sa faci ca si cum ai lipii cu cositor,cred ca daca ai rabdare tin.recomand ca sa reziste cauta si o plasa metalica cu ochiuri f mici si tot cu pistolul o ingropi in plasticul rezervorului exact pe ruptura.bafta Omul a zis in titlu ca rezervorul este din polipropilena, nu tabla. Deci cositoritul iese din discutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Dupa cum am marcat in poza, rezervorul s-a rupt la buson, sus, in totalitate. Am incercat sa-l lipesc cu Poxilina, Poxipol si diferite alte produse pentru lipit. Dar se pare ca nu rezista. Stie cineva vreo solutie pentru rezervorul meu ? Va rog mult, e urgenta treaba. Slefuieste bine maginile ce trebuiesc lipite dupa care te duci si cumperi un pistol din ala care foloseste batoanele alea de plastic pe cate le topeste il incalzesti bine bine si aplici la greu dar si artistic ce iese din pistolul ala (plasticul gata topit si incalzit) vezi dupa ce slefiesti finutz sa fie nu grosier tre sa decapzi sau sa degresezi mai bine zis locul faptei. succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aplesa Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Sfatul meu este sa nu te mai ocupi de lipituri pentu ca dupa multa munca o sa se rupa foarte repede pentru ca este fortat busonul incontinuu si implicit marginile lipite, mai ales prin rasucire. Poate ca vor ramane pori si o sa iasa benzina pe acolo, alt risc. Mai bine cauta rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 (editat) Sfatul meu este sa nu te mai ocupi de lipituri pentu ca dupa multa munca o sa se rupa foarte repede pentru ca este fortat busonul incontinuu si implicit marginile lipite, mai ales prin rasucire. Poate ca vor ramane pori si o sa iasa benzina pe acolo, alt risc. Mai bine cauta rezervor. Si eu iti dau acelasi sfat, cumpara alt rezervor. Folosirea unui pistol cu silicon la cald n-o sa mearga, vaporii de benzina or sa topesca siliconul. @Baiazid: cetateanulx se referea la folosirea unui letcon si lipirea cu plastic si plasa metalica, ca si cum ai lipi cu cositor. Metoda se foloseste cu succes la lipirea carenelor sparte numai ca acelea sunt din ABS(un plastic mai dur) iar rezervorul de enduro este dintr-un plastic mai moale. Am incercat si eu sa lipesc o aripa de cross si n-a tinut. Editat Iunie 21, 2010 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 (editat) Dupa cum am marcat in poza, rezervorul s-a rupt la buson, sus, in totalitate. Am incercat sa-l lipesc cu Poxilina, Poxipol si diferite alte produse pentru lipit. Dar se pare ca nu rezista. Stie cineva vreo solutie pentru rezervorul meu ? Va rog mult, e urgenta treaba. Uita de orice solutie minune si de orice modalitate de lipire la fel de minunata. Este scris in specificatiile tehnice ale Polipropilenei ca nu se lipeste decat la cald. Indiferent cat ai incalzi nu vei putea lipi in profunzimea materialului si asa cum a mai spus cineva pe aici o sa tina fix pana il fortezi un pic. Din pacate singura solutie trainica este un alt rezervor. Din proprie experienta calea catre "ceva bun" poate fi scurta sau un drum lung si sinuos. Tu il alegi pe ala pe care il crezi mai bun. Omul a zis in titlu ca rezervorul este din polipropilena, nu tabla. Deci cositoritul iese din discutie Citeste cu atentie ca scrie "ca si cum ai lipi cu cositor" Editat Iunie 21, 2010 de ketemeu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Alta solutie ar fi sa dai mai multe gauri si pe o bucata si pe cealalta astfel incat daca bagi poxipol sa intre in gaurile alea si iese ca un fel de armatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Narko Postat Iunie 21, 2010 Autor Share Postat Iunie 21, 2010 Alta solutie ar fi sa dai mai multe gauri si pe o bucata si pe cealalta astfel incat daca bagi poxipol sa intre in gaurile alea si iese ca un fel de armatura. Asta am facut acum 2 zile si sunt curios cat o sa tina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovisopa Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Cu poxipol am incercat si eu lipirea mastii de la far, nu prea tine, este casant si se va dezlipii dupa un timp, din cauza vibratilor, loviturilor, cel putin la masca mea asa a fost. P.S. Sa nu uiti cat de periculos poate fi sa ti se rupa lipitura la o cazatura, sunt destul de scumpe rezervoarele, parca aproximativ 200 euro .. dar ult mai ieftin decat un motor ars Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator SEKTU Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 daca tine cu Poxipol , bravo tie. Daca nu , tot cu letconul e cel mai bine , cum zicea cineva mai sus. Plus , ceva material de adaos , dupa aia , peste lipitura initiala. Daca ai talent , sau ai mai sudat vreodata , o sa-ti fie usor. rabdare si tutun sa ai. Daca nici asa nu mereg , sper sa ai 200 de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 http://www.northwestpolymers.ca/welders.html Cred ca asta lamureste niste chestii... Am mai auzit de reparatii la rezervoare... la KTM de ex. Se pot astupa gauri, fisuri, cu rashini si ceva fibra de sticla, dar trebuie sa cercetezi ce rashini. Sunt unele speciale; sa reziste la benzina. Din nefericire, o astfel de ruptura nu cred nici eu ca poate fi lipita, nici cu rasina, nici cu lipire la cald cu plastic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 @Baiazid: cetateanulx se referea la folosirea unui letcon si lipirea cu plastic si plasa metalica, ca si cum ai lipi cu cositor. Metoda se foloseste cu succes la lipirea carenelor sparte numai ca acelea sunt din ABS(un plastic mai dur) iar rezervorul de enduro este dintr-un plastic mai moale. Am incercat si eu sa lipesc o aripa de cross si n-a tinut. A da. Dar nu o sa tina. Am lipit si eu cu tuburi de plastic care se topesc si nu am facut treaba buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Dupa cum am marcat in poza, rezervorul s-a rupt la buson, sus, in totalitate. Am incercat sa-l lipesc cu Poxilina, Poxipol si diferite alte produse pentru lipit. Dar se pare ca nu rezista. Stie cineva vreo solutie pentru rezervorul meu ? Va rog mult, e urgenta treaba. vezi ca exista o solutie de lipit de la Loctite pentru polietilena, rezistenta la solventi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Narko Postat Iunie 21, 2010 Autor Share Postat Iunie 21, 2010 vezi ca exista o solutie de lipit de la Loctite pentru polietilena, rezistenta la solventi . Am incercat si Loctite, a rezistat doar 2 zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator SEKTU Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Mai poti aplica o metoda , e scump , dar merita. Iei un cocean de porum si-l infigi in gaura ramasa in rezervor. Asa sint eu dimineata , mai acid. Dar , fara caterinca , cred ca chiar le-ai cam incercat pe toate si tot nu tine. 200 E ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alesckool Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Intradevar sunt solutii pe baza de rasini sintetice care se folosesc cu succes in lipirea polipropilenei (imi pare rau ca nu imi aduc denumirea exacta, dar cum o sa aflu iti comunic). Spun asta deoarece acum 2 luni am folosit-o cu succes la lipirea unui rezervor chiar de KTM. Cei drept, marea diferenta e ca rezervorul ala s-a spart in parte cea mai de jos din dreapta, dar ca si cum ai baga lama de la un cutit in el (sau ciocnit 2 nebuni ). Asa ca acolo a tinut foarte bine lipitura, facandu-se ca la un capac de ambreaj de ex. cand se crapa. (P.S. acelasi individ a crapat si capacul de la ambreaj cu o zi inainte, dar ala l-a lipit cu un fel de poxipol sau poxilina). In cazul tau e problema mai mare pt ca e rupta toata partea cu filet, din cate am inteles. Si cu orice l-ai lipi, o sa cedeze la un moment dat pt ca e un loc unde tu umblii de fiecare data. (tine cont ca de multe ori se strange singur busonul ala) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 eu as proceda astfel: -decupez partea rupta de la rezervor intr-o forma usor ovala -caut un rezervor spart pe lateral, nu cred ca e asa de greu de gasit pe la dezmembrari -decupez partea superioara, cu buson cu tot, asa incat sa se "petreaca" cam 1,5-2 cm cu gaura din rezervorul meu -introduc partea decupata in gaura din rezervor dupa sistemul "capacului de oala kukta" -lipesc bine, eventual pun si o garnitura din cauciuc rezistent la benzina -fac o proba cu 100 ml de benzina in rezervorul intors, sa vad daca nu curge, vreo 24 de ore, undeva afara -daca nu tine...strang bani de un rezervor nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 -daca nu tine...strang bani de un rezervor nou. incepand de la 80 de iepuroi pe ebay.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Ieftin si bun , da' si tiganie , e o bucata rotunda de rezervor de socialista , cu gauri concentrice , in jurul busonului si pe interiorul rezervorului , o garnitura barosana de cauciuc mai gros si rezistent la benzina . Cu talent , se imbina cele 2 bucati ci suruburile aferente si gata tigania. Intre ele , pasta neagra , pt. chiuloase si alte jmecherii. Poate iesi o tiganie chiar eleganta , in functie de indeminarea si bunul gust al "mesterului". Cind zic suruburi, ma refer la ceva finut , nu de alea de tractor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.