Stoian Silviu Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Radiatorul este din aluminium si mi-sa indoit o teava subtire care e lipita pe celula si are acum o fisura ,am fost sa il sudez in aluminium si mi-sa spus ca se arde garnitura de la celula fiind teava foarte aproape de imbinare.Cum as putea lipi sa tina si la temperatura,cu Poxipol am incercat si la temperatura se cojeste.Va rog dati-mi un sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 iti pierzi vremea cu Poxishit. de ce garnitura vorbesti? de la flansa de racord? nici la sudura nu e musai sa iasa, e foarte usor sa ramina un por. oricum iti trebuie un sudor cit de cit priceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orlyy9 Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 (editat) iti pierzi vremea cu Poxishit. de ce garnitura vorbesti? de la flansa de racord? nici la sudura nu e musai sa iasa, e foarte usor sa ramina un por. oricum iti trebuie un sudor cit de cit priceput. La Brasov se fac radiatoare pentru orice model auto si moto,cred ca trebuie sa cauti acolo o rezolvare. Editat Iunie 29, 2010 de orlyy9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 La Brasov se fac radiatoare pentru orice model auto si moto,cred ca trebuie sa cauti acolo o rezolvare. da. cind am avut si eu probleme cu radiatorul am incercat si la ei si mi-au spus ca pot sa faca din cupru (care sint mai bune chiar). ca pret era atunci (acum un an jumate) vreo 5 milioane unul de ~30 cm x ~20 x ~3 cm. pina la urma mi-am luat nou nout de la o firma englezeasca numita Delkevic, pentru ca nu mai trebuia vopsit and shit. ca pret m-a ajuns cu tot cu transport doar o tira mai scump decit la Romradiatoare BV. totusi incearca sa sudezi, poate merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stoian Silviu Postat Iunie 30, 2010 Autor Share Postat Iunie 30, 2010 iti pierzi vremea cu Poxishit. de ce garnitura vorbesti? de la flansa de racord? nici la sudura nu e musai sa iasa, e foarte usor sa ramina un por. oricum iti trebuie un sudor cit de cit priceput. Din cate stiu despre sudor e meserias pe deasupra e si el motociclist si mi-a zis ca e foarte aproape teava de garnitura(aceea garnitura care este imprejurul celulei etanseaza celula de restul radiatorului)scuze nu stiu cum ii zice si cand se sudeaza se ajunge la cca 800grade si e riscul mare sa se arda si garniura,automat am facut o belea si mai mare iar momentan nu am banii pt alt radiator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 Radiatorul este din aluminium si mi-sa indoit o teava subtire care e lipita pe celula si are acum o fisura ,am fost sa il sudez in aluminium si mi-sa spus ca se arde garnitura de la celula fiind teava foarte aproape de imbinare.Cum as putea lipi sa tina si la temperatura,cu Poxipol am incercat si la temperatura se cojeste.Va rog dati-mi un sfat! Exista o solutie de lipit metale, Epoxi Metal, de la Bizon, se gaseste prin destule magazine gen BIG, rezista la temperaturi ridicate, se lasa 24 ore sa se usuce, eu am folosit-o la lipirea unei fisuri la blocul motor al motocicletei, tine si in ziua de azi, poate fi o solutie temporara pana iti poti achizitiona un alt radiator.Tu alegi. Doar ti-am dat o ideie, nu ai nimic de pierdut daca nu incerci, un pret era acum doi ani in jur de 12 RON. Salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 Problema cu radiatorul si solutiile de lipit, consta in faptul ca instalatia de racire lucreaza sub presiune. din acest motiv nu prea cred sa tina "lipiciul" aplicat pe fisura. La blocul motor, suprafata de contact intre adeziv si metal e considerabil mai mare si in plus nu exista presiune. ma rog, exista, dar foarte mica comparativ cu instalatia de racire. apropo, chiar exista garnituri la celule ? mai degraba as folosi (am vazut undeva aici pe forum) o "sudura in aluminiu" care semana destul de bine cu cositorirea. avantajul este ca se lucreaza la temperaturi suficient de mici si poti sa o faci tu acasa. erau niste baghete metalice (gen aluminiu) care se topeau si se stergea cu o carpa surplusul. daca tin minte bine era un threat legat de confectionarea side-case-urilor din aluminiu. da un search si vezi despre ce e vorba. multa bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 cu lipirea chiar nu mi-a trecut prin cap. teoretic se poate dar trebuie flux si aliaj special pentru aluminiu. eu n-am incercat niciodata dar sigur se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinRUSE Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 Exista o solutie de lipit metale, Epoxi Metal, de la Bizon, se gaseste prin destule magazine gen BIG, rezista la temperaturi ridicate, se lasa 24 ore sa se usuce, eu am folosit-o la lipirea unei fisuri la blocul motor al motocicletei, tine si in ziua de azi, poate fi o solutie temporara pana iti poti achizitiona un alt radiator.Tu alegi.Doar ti-am dat o ideie, nu ai nimic de pierdut daca nu incerci, un pret era acum doi ani in jur de 12 RON. Salutari Asta este cea mai buna solutie, cunosc pe cineva care a reparat cu asa ceva si nu a avut probleme, curata bine locul si apoi aplica solutia Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexxus Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 Asta este cea mai buna solutie, cunosc pe cineva care a reparat cu asa ceva si nu a avut probleme, curata bine locul si apoi aplica solutiaSucces! Nici eu nu am avut probleme cu lipitura facuta cu acest Bizon. El e facut pentru calorifere (rezista si la temperatura si la presiune), dar trebuie sa cureti foarte bine, si suprafata pe care o lipesti sa nu fie plata (preferabil cu ceva colturi de care sa se tina 'pasta'). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stoian Silviu Postat Iulie 1, 2010 Autor Share Postat Iulie 1, 2010 am folosit si eu solutia de lipit bi-component Epoxi Metal. recomand,doar ca nu stiu daca ai loc sa cureti si sa degresezi ,asta ramane sa vezi Va multumesc pt sfaturi am sa incerc sa vad daca tine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gilbertinos Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 Va multumesc pt sfaturi am sa incerc sa vad daca tine! Mai exista o metoda, dar numai daca fisura e minora: exista un praf de lipit radiatoare in benzinarii (e sub forma de granule si are culoarea maro) eu am pus la mai multe radiatoare auto si a functionat perfect. Se toarna continutul in radiator, circuli 24 de h cu el in radiator, apoi arunci apa, antigelul ( ce ai in radiator ), apoi reumpli cu antigel si gata fisura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 Mai exista o metoda, dar numai daca fisura e minora: exista un praf de lipit radiatoare in benzinarii (e sub forma de granule si are culoarea maro) eu am pus la mai multe radiatoare auto si a functionat perfect. Se toarna continutul in radiator, circuli 24 de h cu el in radiator, apoi arunci apa, antigelul ( ce ai in radiator ), apoi reumpli cu antigel si gata fisura! cea mai proasta idee nu vreau sa te simtii ,,ofuscat" dar este cea mai tampita solutie am vazut o gramada de motoare (auto) duse din aceasta cauza calorifere infundate si bani multi cheltuiti pentru curatarea sistemului NU FACETI ASA CEVA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eduard14 Postat Ianuarie 21, 2023 Share Postat Ianuarie 21, 2023 Bună seara eu am câteva fisuri la radiator la opel astra g partea stânga la încheieturi și iam pus poxipol ce credeți va tine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Ianuarie 21, 2023 Share Postat Ianuarie 21, 2023 Incredibil! Ți-ai făcut cont pe un forum moto ca să întrebi dacă ține o cârpeală la un radiator auto... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 22, 2023 Share Postat Ianuarie 22, 2023 Ține până crapă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Ianuarie 22, 2023 Share Postat Ianuarie 22, 2023 Hai că tot sunt pe tron: de fapt acolo este o îmbinare elastică, o garnitură din cauciuc între bazin și fagure. Poxipol e rigid. Bazinul radiatorului e din polietilenă, material care nu prea se lasă lipit cu adezivi. Mai mult decât atât scrie în prospect că Poxipol nu lipește materiale plastice. Răspuns final NU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 22, 2023 Share Postat Ianuarie 22, 2023 Acum 15 ore, Eduard14 a spus: Bună seara eu am câteva fisuri la radiator la opel astra g partea stânga la încheieturi și iam pus poxipol ce credeți va tine ! o sa tina cat sa duci cazanu la remat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.