Sari la conținut

Lipire Radiator


Postări Recomandate

Radiatorul este din aluminium si mi-sa indoit o teava subtire care e lipita pe celula si are acum o fisura ,am fost sa il sudez in aluminium si mi-sa spus ca se arde garnitura de la celula fiind teava foarte aproape de imbinare.Cum as putea lipi sa tina si la temperatura,cu Poxipol am incercat si la temperatura se cojeste.Va rog dati-mi un sfat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti pierzi vremea cu Poxishit. de ce garnitura vorbesti? de la flansa de racord? nici la sudura nu e musai sa iasa, e foarte usor sa ramina un por. oricum iti trebuie un sudor cit de cit priceput.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti pierzi vremea cu Poxishit. de ce garnitura vorbesti? de la flansa de racord? nici la sudura nu e musai sa iasa, e foarte usor sa ramina un por. oricum iti trebuie un sudor cit de cit priceput.

La Brasov se fac radiatoare pentru orice model auto si moto,cred ca trebuie sa cauti acolo o rezolvare.

Editat de orlyy9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Brasov se fac radiatoare pentru orice model auto si moto,cred ca trebuie sa cauti acolo o rezolvare.

da. cind am avut si eu probleme cu radiatorul am incercat si la ei si mi-au spus ca pot sa faca din cupru (care sint mai bune chiar). ca pret era atunci (acum un an jumate) vreo 5 milioane unul de ~30 cm x ~20 x ~3 cm. pina la urma mi-am luat nou nout de la o firma englezeasca numita Delkevic, pentru ca nu mai trebuia vopsit and shit. ca pret m-a ajuns cu tot cu transport doar o tira mai scump decit la Romradiatoare BV.

totusi incearca sa sudezi, poate merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti pierzi vremea cu Poxishit. de ce garnitura vorbesti? de la flansa de racord? nici la sudura nu e musai sa iasa, e foarte usor sa ramina un por. oricum iti trebuie un sudor cit de cit priceput.

Din cate stiu despre sudor e meserias pe deasupra e si el motociclist si mi-a zis ca e foarte aproape teava de garnitura(aceea garnitura care este imprejurul celulei etanseaza celula de restul radiatorului)scuze nu stiu cum ii zice si cand se sudeaza se ajunge la cca 800grade si e riscul mare sa se arda si garniura,automat am facut o belea si mai mare iar momentan nu am banii pt alt radiator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radiatorul este din aluminium si mi-sa indoit o teava subtire care e lipita pe celula si are acum o fisura ,am fost sa il sudez in aluminium si mi-sa spus ca se arde garnitura de la celula fiind teava foarte aproape de imbinare.Cum as putea lipi sa tina si la temperatura,cu Poxipol am incercat si la temperatura se cojeste.Va rog dati-mi un sfat!

 

 

Exista o solutie de lipit metale, Epoxi Metal, de la Bizon, se gaseste prin destule magazine gen BIG, rezista la temperaturi ridicate, se lasa 24 ore sa se usuce, eu am folosit-o la lipirea unei fisuri la blocul motor al motocicletei, tine si in ziua de azi, poate fi o solutie temporara pana iti poti achizitiona un alt radiator.Tu alegi.

Doar ti-am dat o ideie, nu ai nimic de pierdut daca nu incerci, un pret era acum doi ani in jur de 12 RON.

Salutari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema cu radiatorul si solutiile de lipit, consta in faptul ca instalatia de racire lucreaza sub presiune.

din acest motiv nu prea cred sa tina "lipiciul" aplicat pe fisura.

La blocul motor, suprafata de contact intre adeziv si metal e considerabil mai mare si in plus nu exista presiune.

ma rog, exista, dar foarte mica comparativ cu instalatia de racire.

 

apropo, chiar exista garnituri la celule ?

 

mai degraba as folosi (am vazut undeva aici pe forum) o "sudura in aluminiu" care semana destul de bine cu cositorirea.

avantajul este ca se lucreaza la temperaturi suficient de mici si poti sa o faci tu acasa.

erau niste baghete metalice (gen aluminiu) care se topeau si se stergea cu o carpa surplusul.

daca tin minte bine era un threat legat de confectionarea side-case-urilor din aluminiu.

da un search si vezi despre ce e vorba.

 

multa bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu lipirea chiar nu mi-a trecut prin cap. teoretic se poate dar trebuie flux si aliaj special pentru aluminiu. eu n-am incercat niciodata dar sigur se poate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista o solutie de lipit metale, Epoxi Metal, de la Bizon, se gaseste prin destule magazine gen BIG, rezista la temperaturi ridicate, se lasa 24 ore sa se usuce, eu am folosit-o la lipirea unei fisuri la blocul motor al motocicletei, tine si in ziua de azi, poate fi o solutie temporara pana iti poti achizitiona un alt radiator.Tu alegi.

Doar ti-am dat o ideie, nu ai nimic de pierdut daca nu incerci, un pret era acum doi ani in jur de 12 RON.

Salutari

Asta este cea mai buna solutie, cunosc pe cineva care a reparat cu asa ceva si nu a avut probleme, curata bine locul si apoi aplica solutia

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta este cea mai buna solutie, cunosc pe cineva care a reparat cu asa ceva si nu a avut probleme, curata bine locul si apoi aplica solutia

Succes!

 

Nici eu nu am avut probleme cu lipitura facuta cu acest Bizon. El e facut pentru calorifere (rezista si la temperatura si la presiune), dar trebuie sa cureti foarte bine, si suprafata pe care o lipesti sa nu fie plata (preferabil cu ceva colturi de care sa se tina 'pasta').

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pt sfaturi am sa incerc sa vad daca tine!

 

Mai exista o metoda, dar numai daca fisura e minora: exista un praf de lipit radiatoare in benzinarii (e sub forma de granule si are culoarea maro) eu am pus la mai multe radiatoare auto si a functionat perfect. Se toarna continutul in radiator, circuli 24 de h cu el in radiator, apoi arunci apa, antigelul ( ce ai in radiator ), apoi reumpli cu antigel si gata fisura!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai exista o metoda, dar numai daca fisura e minora: exista un praf de lipit radiatoare in benzinarii (e sub forma de granule si are culoarea maro) eu am pus la mai multe radiatoare auto si a functionat perfect. Se toarna continutul in radiator, circuli 24 de h cu el in radiator, apoi arunci apa, antigelul ( ce ai in radiator ), apoi reumpli cu antigel si gata fisura!

cea mai proasta idee

nu vreau sa te simtii ,,ofuscat"

dar este cea mai tampita solutie am vazut o gramada de motoare (auto) duse din aceasta cauza calorifere infundate si bani multi cheltuiti pentru curatarea sistemului

NU FACETI ASA CEVA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 12 years later...

Hai că tot sunt pe tron: de fapt acolo este o îmbinare elastică,  o garnitură din cauciuc între bazin și fagure. Poxipol e rigid.

Bazinul radiatorului e din polietilenă, material care nu prea se lasă lipit cu adezivi. Mai mult decât atât scrie în prospect că Poxipol nu lipește materiale plastice. 

Răspuns final NU.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, Eduard14 a spus:

Bună seara eu am câteva fisuri la radiator la opel astra g partea stânga la încheieturi și iam pus poxipol ce credeți va tine !

o sa tina cat sa duci cazanu la remat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...