Sari la conținut

XT 1200 Z Super Tenere


bogdan_harea
 Share

Postări Recomandate

Chiar recomand celor interesati care au posibilitatea sa faca test cu ST-ul chiar daca sunt fani BMW si nu-l vor cumpara niciodata. Avantajul meu cand am mers pe GS era ca nu mersesem niciodata pe un BMW cu cardan si nu eram obisnuit cu nimic din caracterul, personalitatea sau rafinamentul deseori invocat. Toate aspectele negative dpmdv au fost si pt mine un soc. Doar auzisem de ele, le stiam cumva si le puneam in cumpana, prin prizma succesului general al GS, dar s-au verificat cand am mers pe el. Mai mult ca sigur in timp ca proprietar te obisnuiesti cu ele si nu le mai dai importanta. In cazul meu la trecerea de pe lant pe cardanul ST-ului nu am sezizat nimic diferit, pe cand la GS nimic nu era la fel. Legat de demontarea rotii spate am dat-o jos o singura data cu sculele din dotarea trusei si a durat cu mult mai putin de 1 min. La service ce fac meseriasii cu pistolul pneumatic chiar nu ma intereseaza. Si chiar daca pe marginea drumului unul mai neindemanatic ar pierde 5 minute sa dea jos roata, avand in vedere frecventa redusa a respectivei operatii, cauciucurile fiind tubeles totusi, tot nu se justifica prinderea pe o parte a basculei. Faptul ca are mai putine piese, nu stiu ca nu le-am numarat, dar chiar si asa putine, tot la BMW incidenta defectelor in zona este mai mare. Defapt sunt singurele cardane care se mai strica! La ST intra in cardan cateva sute de ml de ulei si se schimba la 40000, dar avand in vedere costul nesemnificativ, la revizia de 10000 am solicitat si schimbul respectiv.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vezi,asta e problema. Tu ai plecat sa cauti defectele la GS. Eu daca m-as sui maine pe un XT1200 as cauta ce e mai bun la motocicleta asta. Din pacate tu nu poti fi obiectiv in cazul asta. Cel obiectiv este ala care nu are niciuna din mobrele astea si merge in market sa cumpere avand bani pentru amandoua. Si apoi sa faca un test de cel putin o zi pe una din mobre. In vest, primesti motocicleta ca test cel putin o zi si contra cost timp mai indelungat. Ai apoi cum sa-ti faci o idee.

Cat despre cardanele care se strica alea se repara gratis. Iar daca ai putina bunavointa, poti scoate singur rulmentul si sa-l inlocuiesti. Insa din 2005 de cand s-a introdus noul cardan, numarul defectelor tot scade. Adica de la 3 pe an la 1 pe an. Asta ca sa nu inducem lumea in eroare ca e o regula. Problemele la cardan sunt cazuri ABSOLUT izolate si practic irelevante avand in vedere numarul de mobre vandute de BMW si mai ales a faptului ca reparatia este gratis.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu diverse ocazii pe forum am spus si ce ma surprins placut la GS, dar nu pot repeta mereu tot ce am spus si pro si contra. Incidenta defectelor BMW este mai mare de ordinul unitatilor. Ele ajung totusi greu la cunostinta pt ca majoritatea service-urilor care le proceseaza sunt unimarca respectiv BMW si nu au nici un interes sa le faca public. In plus in Europa reprezentantele moto BMW sunt un exemplu de promtitudine si profesionalism, repara totul repede si perfect in garantie sau dupa. In schimb la noi este cu totul altfel, din pacate. Pe Advrider eu nu am gasit defecte la cardan, raportate, decat la BMW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

reprezentantele moto BMW sunt un exemplu de promtitudine si profesionalism, repara totul repede si perfect in garantie sau dupa. In schimb la noi este cu totul altfel, din pacate.

 

aici ai punctat bine. Cind ai nevoie de asistenta la BMW exista cine sa o faca iar la Yamaha este gol de vointa\interes.

Sunt unul dintre cei "patiti" cu BMW (si nu o data) de am zis ca ai dau foc. Singura motocicleta care sa stricat in drum. De fiecare data sa rezolvat rapid si am putut sa merg mai departe. La Yamaha(?) 7 luni am asteptat piesele,cind am vrut sa fac revizia nu aveau filtre...e mai amar, mult mai amar gustul Yamaha.

Trebuie sa recunosc ca ST imi face cu ochiul(dealtfel singura alternativa la GS),am zis sa merg sa vad\pipai una dar nu era nici un exemplar...cel de la showroom nici nu sa ridicat de pe scaun, mi-a spus ca este disponibila pe comanda ;) . CE? O motocicleta de peste 14 000 euro doar din poze? Cui naiba vinde ala?

Apreciez la Yamaha cu ST ca fac concurenta GS-ului,la citeva capitole sunt peste GS si ca BMW va incerca sa remedieze\amelioreze defectele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aici ai punctat bine. Cind ai nevoie de asistenta la BMW exista cine sa o faca iar la Yamaha este gol de vointa\interes.

Sunt unul dintre cei "patiti" cu BMW (si nu o data) de am zis ca ai dau foc. Singura motocicleta care sa stricat in drum. De fiecare data sa rezolvat rapid si am putut sa merg mai departe. La Yamaha(?) 7 luni am asteptat piesele,cind am vrut sa fac revizia nu aveau filtre...e mai amar, mult mai amar gustul Yamaha.

Trebuie sa recunosc ca ST imi face cu ochiul(dealtfel singura alternativa la GS),am zis sa merg sa vad\pipai una dar nu era nici un exemplar...cel de la showroom nici nu sa ridicat de pe scaun, mi-a spus ca este disponibila pe comanda ;) . CE? O motocicleta de peste 14 000 euro doar din poze? Cui naiba vinde ala?

Apreciez la Yamaha cu ST ca fac concurenta GS-ului,la citeva capitole sunt peste GS si ca BMW va incerca sa remedieze\amelioreze defectele.

 

te rog imi poti da niste exemple de peste ......

 

in opinia ta care NU ai mers pe ST si doar ai vazut.o in POZE

 

apropo ai fost la bavaria sa faci un test pe sosea cu un GS?

 

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aici ai punctat bine. Cind ai nevoie de asistenta la BMW exista cine sa o faca iar la Yamaha este gol de vointa\interes.

Sunt unul dintre cei "patiti" cu BMW (si nu o data) de am zis ca ai dau foc. Singura motocicleta care sa stricat in drum. De fiecare data sa rezolvat rapid si am putut sa merg mai departe. La Yamaha(?) 7 luni am asteptat piesele,cind am vrut sa fac revizia nu aveau filtre...e mai amar, mult mai amar gustul Yamaha.

Trebuie sa recunosc ca ST imi face cu ochiul(dealtfel singura alternativa la GS),am zis sa merg sa vad\pipai una dar nu era nici un exemplar...cel de la showroom nici nu sa ridicat de pe scaun, mi-a spus ca este disponibila pe comanda ;) . CE? O motocicleta de peste 14 000 euro doar din poze? Cui naiba vinde ala?

Apreciez la Yamaha cu ST ca fac concurenta GS-ului,la citeva capitole sunt peste GS si ca BMW va incerca sa remedieze\amelioreze defectele.

S-au mai schimbat lucrurile intre timp la Yamaha. Eu ce am comandat mi-au venit in 10 zile, iar la ultima revizie facuta saptamana asta, la 8,30 dimineata era o duba de la service la mine-n poarta, au dus-o la ei, i-au schimbat uleiuri, filtre si la 11,30 motorul era din nou in garaj la mine, adus tot de ei. Fara costuri suplimentare. Este una in showroom in sos. Odai, pe centura spre Otopeni. Cand am trecut eu pe acolo spuneau ca in primavara vor primi ST-uri pt testdrive. Iar cu asteptatul pieselor si eu am patit la F-ul meu. Un set de semnalizatoare achitate, 4 luni pt ca nu aveau pe stoc si am vrut eu musai originale. La alte piese intradevar la BMW nu am avut probleme, in 7 zile erau sosite. Referitor la reactia BMW dupa aparitia ST si ce va mai urma de la Honda sau Suzuki sunt si eu foarte curios si cum am mai spus un GS 1300 se impune :D

Mesaj completat

Si ce este anormal in asta? Pana la XT1200 care mobre "adventure" dual/sport au cardan?

Stelvio?

Ianakime, ne vedem la vara si facem schimb sa te lamuresti si tu. Cu ST-ul sansele de a cadea sunt mult mai mici :huh:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doamne ajuta!

Mesaj completat

te rog imi poti da niste exemple de peste ......

 

in opinia ta care NU ai mers pe ST si doar ai vazut.o in POZE

 

apropo ai fost la bavaria sa faci un test pe sosea cu un GS?

 

merci

Uite aici cateva caracteristici peste, la postul 6537.

http://www.advrider.com/forums/showthread....50&page=436

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doamne ajuta!

Mesaj completat

 

Uite aici cateva caracteristici peste, la postul 6537.

http://www.advrider.com/forums/showthread....50&page=436

 

bogdan dupa cu ai vazut sau poate nu.... de varsta

eu unul te am lasat sa. ti pupi in esapament in continuare moto

1. intrebarea sa dea exemple ii era adresata omului care are de facut comentarii fara sa se fi urcat pe mobrele respective

2. dupa cum bine stii nu ma ascund ca mai si cad si de ce as face.o avand in vedere stilu.mi de mers ma mir ca mai sunt in viata. intre noi e clar o diferenta tu iesi sa te plimbi iar ies sa ma DAU fara sa mi pese de copii de acasa

3. merci de invitatie dar asa cum ai spus eu nu ma pricep sa sesizez defecte sau sa aduc imbunatatiri mobrelor pe care le pilotez asa ca nu ar avea sens sa ti testez jucaria si sincer acum daca o scoteau la 10000 parca imi suradea ideea sa ma bag la una in loc de bmw dar la 14000 prefer sa i dau tot pe O PORCARIE DE BMW

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te rog imi poti da niste exemple de peste ......

 

in opinia ta care NU ai mers pe ST si doar ai vazut.o in POZE

 

apropo ai fost la bavaria sa faci un test pe sosea cu un GS?

 

merci

 

am avut 1,5 ani GS si am facut pese 40 000 km , oare crezi ca imi mai trebuie vreun test la AB? dulce ironie...

de calarit ST nu am calarit,e adevarat, insa ma "cert" cu doi amici din Germania pe tema asta...eu sustinand GS si ei posesori de ST, si dupa ce am patit eu cu GS-ul nu pot nega ca tocmai la fiabilitate BMW nu sta cel mai bine. Dupa parerile amicilor cu ST mai sunt capitole unde ST depaseste GS dar cum nu sunt parerile mele ma abtin si o sa emit pareri dupa ce voi calari ST. Prefer oricind BMW dar nu inseamna ca sunt orb...

numai bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-au mai schimbat lucrurile intre timp la Yamaha. Eu ce am comandat mi-au venit in 10 zile, iar la ultima revizie facuta saptamana asta, la 8,30 dimineata era o duba de la service la mine-n poarta, au dus-o la ei, i-au schimbat uleiuri, filtre si la 11,30 motorul era din nou in garaj la mine, adus tot de ei. Fara costuri suplimentare.

 

cred ca exagerezi... de fapt sunt sigur.

 

sarind peste, motoreta pt fiecare e cum ii place... din concurenta nu pot sa iasa decat lucruri bune pt consumatori. Din punctul meu de vedere, cu cat sunt mai multe adventure tourer-e disponibile, cu atat calitatea fiecaruia creste si pretul scade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg la ce exagerez! Service-ul de unde am cumparat motorul si unde evident fac reviziile in garantie este K&Log si ceeace am afirmat este 100% real. Si eu am ramas surprins mai ales ca propunerea de a lua motorul de la mine a venit de la ei.

Ianakime eu am luat ST-ul cu 14400 inainte de cresterea TVA. Acum este 15500 varianta FirstEdition. Si de ce ar trebui ca ST sa coste 2/3 dintr-un GS? Eu tot incerc sa gasesc punctele la care este superior GS-ul si nu gasesc mai nimic, in orice caz nu ca sa platesc atat de mult in plus.Diferenta exista totusi daca facem comparatie cu motoare echipate identic, la care, la BMW platesti extra. Iar franele combinate oricum nu sunt in oferta BMW. Poate in 2012 impreuna cu racirea pe apa. Vom trai si vom vedea!

Si apopos de concurenta fanii BMW sa multumeasca lui Yamaha pt ca au scos ST1200 anul asta, ca altfel mai asteptau mult si bine supapele cu pastile in locul celor cu colbutori, cu revizii la fiecare schimb de ulei.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW a facut profit ultra-gras de pe urma GS-urilor, in principiu pentru ca nu au schimbat nimic la ele atatea secole. Inteleg faza cu "if it ain't broken, why fix it?" mai ales ca vorbim de inginerie germana si unele tehnologii (gen paralever si duolever) vor imbatrani foarte, foarte greu, dar ei prea au tras-o de par. Deci concurenta ii va impinge sa inoveze, si asta e un lucru bun. Cine stie, poate se baga chiar la Dakar (de mana cu Yamaha?), ca acolo KTM se plictisesc maxim de 10 ani incoace.

 

In schimb, faza cu supapele cred ca e exagerata si face parte din "miturile urbane". La fel ca reglajul supapelor desmodromice...

 

Oricum ar fi, e motoreta noua, sa te bucuri de ea si sa va intelegeti bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW a incercat dakar si a dat kikx cu g450x... Yamaha participa Dakar cu motoretele de 450 de cativa ani buni, acum 3 ani a terminat pe 3

 

jos palaria fata de modelele yamaha si honda la clasele cross si enduro

dar gama in discutie este aparte de DAKAR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW a incercat dakar si a dat kikx cu g450x... Yamaha participa Dakar cu motoretele de 450 de cativa ani buni, acum 3 ani a terminat pe 3

 

Dap,si cu toatea astea tot geseu' se vinde. Ain't life a bitch?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap,si cu toatea astea tot geseu' se vinde. Ain't life a bitch?

Deocamdata asa este, dar lucrurile se misca. In 8 luni de la aparitie, fara reclama si promovare exagerata s-au vandut 5000 buc, mai mult decat si-au propus. Anul asta va incepe vanzarea in State si Canada unde este asteptata cu nerabdare. La sfarsitul lui 2011 se va vedea volumul vanzarii si eventual problemele, daca vor apare. Din diverse surse, abia peste 2-3 ani se va ajunge la o vanzare comparabila cu GS in principal datorita inertiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din diverse surse, abia peste 2-3 ani se va ajunge la o vanzare comparabila cu GS in principal datorita inertiei.

Din diverse surse, sectorul umplut de GS se va fi suprasaturat in doi-trei ani iar BMW va renunta la model lasand Yamaha sa ia firimiturile dupa ce va fi investit ( ca de obicei de 3 ori mai mult). Oamenii se vor da iarasi cu scramblere,supermoto si caferacere. A, si chopperul va ramane cea mai populara mobra de la Adam si Eva incoace. Se pare ca se vor comercializa unituri ABS pentru a fi montate pe orice mobra deci nu va mai exista scuza ca chopperele nu au ABS.

 

PS: s-o stapanesti sanatos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si de ce ar trebui ca ST sa coste 2/3 dintr-un GS? Eu tot incerc sa gasesc punctele la care este superior GS-ul si nu gasesc mai nimic, in orice caz nu ca sa platesc atat de mult in plus.Diferenta exista totusi daca facem comparatie cu motoare echipate identic, la care, la BMW platesti extra.

...

 

Iar franele combinate oricum nu sunt in oferta BMW. Poate in 2012 impreuna cu racirea pe apa. Vom trai si vom vedea!

 

Cum adica de ce ar trebui sa coste ST 2/3 dintr-un GS? Exact cum un Opel sau Renault va fi intotdeauna mult mai ieftin (la aceleasi dotari, marime si putere) decat un Mercedes. :lol: Stiu, mi-ai spus, pt tine si Loganul e foarte bun ca te duce de la A la B; altii insa vad lucvrurile diferit si e dreptul lor.

(ce am scris aici nu trebuie luat neaparat la modeul cel mai serios, intelege fiecare ce vrea)

 

Acum insa serios... Ce vrei sa spui cu franele combinate? Tu ce intelegi prin asta ca aici e posibil sa gresesc eu... La toate modelele BMW R si K, de vreo 10 ani, ABS exista doar in forma integrala (partial, cu exceptia lui LT). Adica, apasand doar maneta, franeaza fata+spate iar apasand pedala, doar spatele, cum e normal. Asta nu inseamna frane combinate??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La frane ST-ul este mai evoluat deocamdata. Apesi maneta franeaza si fata si spatele in proportii variabile (max 30% spate), apesi pedala franeaza si fata in proportii variabile (max 50% fata), apesi pe amandoua franeaza cum vrei tu in proportiile dictate de forta de actionare. Si cel mai important ABS-ul este singurul montat pe moto care nu asteapta sa se blocheze roata ca sa o elibereze, dupa care se blocheaza iar. Rotile se invart mereu pe toata durata franarii in conditii dificile.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cel mai important ABS-ul este singurul montat pe moto care nu asteapta sa se blocheze roata ca sa o elibereze, dupa care se blocheaza iar. Rotile se invart mereu pe toata durata franarii in conditii dificile.

 

Welcome to ABS II world. In action since 2005 on any BMW motorcycle.

 

PS: a nu se intelege ca XT1200 e o mobra nasoala. Au contraire! E o mobra extraordinara. Insa (din pacate) doar o copie a lui 12GS.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deocamdata asa este, dar lucrurile se misca. In 8 luni de la aparitie, fara reclama si promovare exagerata s-au vandut 5000 buc, mai mult decat si-au propus. Anul asta va incepe vanzarea in State si Canada unde este asteptata cu nerabdare. La sfarsitul lui 2011 se va vedea volumul vanzarii si eventual problemele, daca vor apare. Din diverse surse, abia peste 2-3 ani se va ajunge la o vanzare comparabila cu GS in principal datorita inertiei.

 

 

LA CATI BANI AI DAT PE EA

14400 EURO

TE CRED SI EU CA E CE MAI CEA SI NU E COPIATA DUPA NIMIC

E CA EVA .... PRIMA MOTOCICLETA DIN LUME IN GAMA EI

 

VISATORULE

daca tu crezi ca se va mai fabrica de catre yamaha modelul actual de 1200 z st peste 3 ani clar VISEZI

daca tu crezi ca 5000 de exemplare vandute in 8 luni reprezinta ceva e prob ta

asa a inceput si gs de a ajuns la 500000 :lol:

 

alea 5000 erau asteptate de cateva luni deci comanda plus asteptarea a depasit un an

apropo cam cate st sau vandut anul trecut in romania?????????????

 

GS ......destule peste 1 buc ST

 

cum bine zicea cineva pe aici

 

la topicul ala nu ar trebui decat sa apara .... SA O STAPANESTI SANATOS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...