Sari la conținut

Africa Twin - chiar atat de African Queen?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 160
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu asa da Africana nici pe 3 TDM-uri la un loc ! Glumesc....sa nu exageram totusi ! TDM-ul nu e o motocicleta rea dar nu are legatura cu Africa Twin....nu fac parte din aceeasi categorie. Si crede-ma ca stiu ce vorbesc !

Daca ai vedea un cadru si o furca de TDM cam cum erau de strambe dupa o tranta destul de lejera......iti dai singur foc la talonul de la TDM !

Pana la urma stii vorba aia..."cea mai faina motocicleta e aia care e a ta"....pana la urma bucura-te de ea si fii fericit ca o ai !

Bafta !

 

tranta lejera?? adica? chiar m-ai facut curios..

 

clar nu fac parte din aceeasi categorie dar in conditiile in care rulezi 90% pe asfalt e o alegere mai buna decat AT

 

ca poti sa iti iei si XR monocilindric pt aia 10% offroad dar pe strada te chinui inutil cu el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Stiu si eu modelele despre care ai zis...

Unul din raliurile la care s-au dat oamenii cu Africa Twin (650) este Raliul Faraonilor. Cred ca-i destul de greu, nu? Chiar acu' doi ani au fost vreo 4 africane de 650 acolo, ale unor italieni. Sint si pozele pe site-ul raliului.

Este adevarat ca, de citiva ani, suspensiile de fabrica ale africanelor, au ramas "mici" pentru unii si-si pun de la "African Queens", dar atunci cind au aparut mobrele astea, se dadeau cu ce le lasase japonezul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Anii trec, iar Africana e tot ca vinul. E cineva intreg la minte sa dea 2500-3000 de euro pe un fier de prin '92? Asta cand sunt o gramada de alte alternative mai puternice (vstrom, transalp, tdm)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin sau nu, mai există oameni care dau atâția bani. Pentru că din variantele propuse de tine, poate Transalpul cu ceva modificări ( pentru siguranța motocicletei ) să ajungă pe acolo pe unde poți ajunge cu Africa Twin Âşi mă refer la modelele de Transalp 600/650cc .

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima Âşi cea mai importanta, scutul de motor. La Transalp e de plastic, iar la Africa Twin este de metal. Nu ajută cu nimic în plus dacă o piatră este aruncată de către roata din față , dar protejează mai bine motorul, baia de ulei Âşi filtrul de ulei de la un eventual impact direct.

În rest, mici modificări care se pot simți sau nu ( bascula, de exemplu ).

Ca preț, pe la 80-100€ un scut de AT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

difera prinderile la scuturi. pe transalp.ro este cineva care face

cu scut motor, crashbar, aci cit offroad brei cu TA

eu am fost cu el pe unde a fost africa si nu am ramas, trebuei doar sa te tina muschii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...