vis-a-vis Postat Octombrie 17, 2010 Share Postat Octombrie 17, 2010 Subdimensionate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 17, 2010 Share Postat Octombrie 17, 2010 Subdimensionate? Adica au arcuri prea moi pt greutatea ST. Multi posesori se plang de asta si cauta sa inlocuiasca arcurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 17, 2010 Share Postat Octombrie 17, 2010 Nu asa da Africana nici pe 3 TDM-uri la un loc ! Glumesc....sa nu exageram totusi ! TDM-ul nu e o motocicleta rea dar nu are legatura cu Africa Twin....nu fac parte din aceeasi categorie. Si crede-ma ca stiu ce vorbesc !Daca ai vedea un cadru si o furca de TDM cam cum erau de strambe dupa o tranta destul de lejera......iti dai singur foc la talonul de la TDM ! Pana la urma stii vorba aia..."cea mai faina motocicleta e aia care e a ta"....pana la urma bucura-te de ea si fii fericit ca o ai ! Bafta ! tranta lejera?? adica? chiar m-ai facut curios.. clar nu fac parte din aceeasi categorie dar in conditiile in care rulezi 90% pe asfalt e o alegere mai buna decat AT ca poti sa iti iei si XR monocilindric pt aia 10% offroad dar pe strada te chinui inutil cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Octombrie 17, 2010 Share Postat Octombrie 17, 2010 Domnu', confuzi marfa cu ambalaju'... Era vorba de XR650R... asa zisul "Pig". adevarat vorbesti coane, este unicul si potentul BIG RED PIG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lupu' shui Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 Stiu si eu modelele despre care ai zis... Unul din raliurile la care s-au dat oamenii cu Africa Twin (650) este Raliul Faraonilor. Cred ca-i destul de greu, nu? Chiar acu' doi ani au fost vreo 4 africane de 650 acolo, ale unor italieni. Sint si pozele pe site-ul raliului. Este adevarat ca, de citiva ani, suspensiile de fabrica ale africanelor, au ramas "mici" pentru unii si-si pun de la "African Queens", dar atunci cind au aparut mobrele astea, se dadeau cu ce le lasase japonezul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Anii trec, iar Africana e tot ca vinul. E cineva intreg la minte sa dea 2500-3000 de euro pe un fier de prin '92? Asta cand sunt o gramada de alte alternative mai puternice (vstrom, transalp, tdm) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Vin sau nu, mai există oameni care dau atâția bani. Pentru că din variantele propuse de tine, poate Transalpul cu ceva modificări ( pentru siguranța motocicletei ) să ajungă pe acolo pe unde poți ajunge cu Africa Twin Âşi mă refer la modelele de Transalp 600/650cc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 care ar fi modificarile alea la Transalp? sau cele mai importante? si cam cat ar costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 Prima Âşi cea mai importanta, scutul de motor. La Transalp e de plastic, iar la Africa Twin este de metal. Nu ajută cu nimic în plus dacă o piatră este aruncată de către roata din față , dar protejează mai bine motorul, baia de ulei Âşi filtrul de ulei de la un eventual impact direct. În rest, mici modificări care se pot simți sau nu ( bascula, de exemplu ). Ca preț, pe la 80-100€ un scut de AT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 sunt compatibile scuturile? sau difera in functie de generatie prinderile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 difera prinderile la scuturi. pe transalp.ro este cineva care face cu scut motor, crashbar, aci cit offroad brei cu TA eu am fost cu el pe unde a fost africa si nu am ramas, trebuei doar sa te tina muschii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.