mac Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 am gasit pe net ceva poze cu posibilul zx10R 2011 la care se lucreaza acum se presupune ca motorul va fi primul FLAT 4 cilindri dupa un brevet kawa e posibil ca in final motorul sa nu arate in asa fel sincer ..imi cam place ceea ce vad in poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 ha ha ha oare sa puna faruri asimetrice???????? tare mult seamana cu bmw-ul bine sunt rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 la cat carbon e acolo, unde e motocicleta? sa vedem ce-o iesi. pana atunci, nu imi tin rasuflarea taiata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Claw Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Mai multe poze si detalii. Motorul pare asezat clasic si vad ca testeaza direct versiunea ABS... nice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 (editat) se presupune ca motorul va fi primul FLAT 4 cilindri dupa un brevet kawa FLAT 4 inseamna boxer, aici este vorba de IN-LINE 4 inclinat la 90 de grade. Husaberg utilizeaza deja dispunerea la 90 de grade nu inteleg ce a brevetat mai exact Kawa. Edit: oricum motorul va fi dispus "clasic". Va avea 190 de cai. Greutatea de 199kg nu se stie daca este in varianta de strada sau ce testeaza ei la Suzuka, cu carene race de carbon. Editat Iulie 7, 2010 de dani31 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iulie 14, 2010 Autor Share Postat Iulie 14, 2010 intre FLAT din poza si boxer e o diferenta ca de la cer la pamant si boxerul intra in categoria FLAT oricum da ..se pare ca in final va fi clasic probabil +15 cai la roata fata de modelul actual cel mai important aspect va fi cel electronic, in special TC apropo de comentariul ..seamana cu BMW ...cred ca e invers ..bmw seamana cu kawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 E prima japoneza cu TC, din cate stiu si Yamaha pregateste in viitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 Un fel de TC avea si asta aflat inca in productie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 MAC de ce nu recunosti ca seamana cu un BMW BMW a intrat acum in felia japonezilor bine rau, dar nu a copiat nimic de la ei vezi designul asimetric si multitudinea de electronica de pe ea. acum japonezii fac urmatoarea miscare ghici care electronica deci prima data a fost gaina apoi oul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 17, 2010 Share Postat Iulie 17, 2010 MAC de ce nu recunosti ca seamana cu un BMWBMW a intrat acum in felia japonezilor bine rau, dar nu a copiat nimic de la ei vezi designul asimetric si multitudinea de electronica de pe ea. acum japonezii fac urmatoarea miscare ghici care electronica deci prima data a fost gaina apoi oul nope. bmw au spioni peste tot. bmw nu a excelat niciodata la nimic, nu au fost in stare. sa nu imi pui acum placa aia cu fiabilitatea ca e fumata de mult timp... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Iulie 17, 2010 Share Postat Iulie 17, 2010 BMW nu a copiat nimic de la ei vezi designul asimetric Da, ca sa nu copieze o japoneza in totalitate, au facut partea dreapta de la una si partea stanga de la alta Acu, nu era vorba de electronica, ci de design. Ti-am atasat cateva poze, sa vezi ca a fost mai intai "oul" si dupa aia "gaina" Imi pare rau ca nu am gasit o poza din spate la r6 cu toba stock.. ai fi vazut asemanarea mult mai bine. Cauta pe bmw elementele incercuite de mine la r6. O sa vezi cat sunt de evidente. Mai sunt asemanari cu alte japoneze de unde nemtii s-au inspirat, dar ti le-am aratat pe cele mai evidente. PS. modelul ala de r6 a aparut din 2006, deci nu au avut cum sa fure japonezii de la nemti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iulie 17, 2010 Autor Share Postat Iulie 17, 2010 Da, ca sa nu copieze o japoneza in totalitate, au facut partea dreapta de la una si partea stanga de la alta Acu, nu era vorba de electronica, ci de design. Ti-am atasat cateva poze, sa vezi ca a fost mai intai "oul" si dupa aia "gaina" Imi pare rau ca nu am gasit o poza din spate la r6 cu toba stock.. ai fi vazut asemanarea mult mai bine. Cauta pe bmw elementele incercuite de mine la r6. O sa vezi cat sunt de evidente. Mai sunt asemanari cu alte japoneze de unde nemtii s-au inspirat, dar ti le-am aratat pe cele mai evidente. PS. modelul ala de r6 a aparut din 2006, deci nu au avut cum sa fure japonezii de la nemti e destul de evident oricum cu vanzarile stau bine sunt foarte curios ce vor scoate japonezii in anii viitori Mesaj completat inca una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 (editat) nope. bmw au spioni peste tot. bmw nu a excelat niciodata la nimic, nu au fost in stare. sa nu imi pui acum placa aia cu fiabilitatea ca e fumata de mult timp... de gs1200 ce spui? chiar mai zici ca nu au excelat niciodata la nimic? cand ziceam ca prima data a fost oul ma refeream la electronica acum o sa fie mutarea japonezilor in acest sens ,deci tot gaina a fost prima. iar poza acea cu asemanarea de stop nu inseamna nimic ,doar ca nu ai vazut mobra in realitate este cel mai tare stop existent in materie de design Editat Iulie 27, 2010 de NASU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 ...iar poza acea cu asemanarea de stop nu inseamna nimic ,doar ca nu ai vazut mobra in realitate este cel mai tare stop existent in materie de design Nici n-am spus ca ar fi urat acel stop, ba din contra si mie imi place design-ul lui, dar tot ce am vrut a fost sa evidentiez asemanarea unor elemente cu cele de pe R6. Nu pot sa spun ca BMW a copiat ceva de la japonezi, ci mai degraba s-au inspirat si au redesenat acele elemente . Stiu ce poate si stiu cum arata S1000RR , si intr-adevar e foarte reusita, doar ca in materie de desing (ale anumitor elemente), ei s-au inspirat de la japonezi si nu invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 k Eu nu am de unde sa stiu daca sau de unde sau inspirat dar mobra este nr1 la ora actuala si ma excita de fiecare data cand o vad , ating sau calaresc. dar numai ca si a2a motoreta, este mult prea sportiva pentru mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iulie 28, 2010 Autor Share Postat Iulie 28, 2010 sunt tare curios cum va arata in versiunea stradala observ switch ptr mape .. Traction control Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 e clar cei de la BMW au deschis cutia pandorei si au trasat noul trend si toti acum trebuie sa monteze acest must have pe mobre asta este un lucru bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat August 1, 2010 Share Postat August 1, 2010 bmw nu a excelat niciodata la nimic, nu au fost in stare. câini râioÂşi da cu coada sus noi romanii ... Âşi inculți Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat August 1, 2010 Share Postat August 1, 2010 (editat) Unde mai pui ca la Kawa merg franile fara recall perfect Editat August 1, 2010 de X-eL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 sa vedem pe cine mai copiaza BMW cu noile motoare de 6 cilindri in linie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARZAN Postat August 8, 2010 Share Postat August 8, 2010 sa vedem pe cine mai copiaza BMW cu noile motoare de 6 cilindri in linie Honda CBX 1000 din '78? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat August 8, 2010 Share Postat August 8, 2010 era o intrebare retorica nu cred ca mai poate inventa cineva roata(doar perfectiona) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 Honda CBX 1000 din '78? nu ca ala ar fi fost ZA ORIGINAL in line six.... a mai fost inainte Benelli Sei Iar BMW cred ca mai degraba copie kawasaki KZ 1300 (racire cu lichid si transmise pe cardan). on topic: motorul va avea asezare conventionala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat August 27, 2010 Autor Share Postat August 27, 2010 video nou spectacol motorul asta sunt curios in versiunea stradala cum va arata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Primele pareri nu sunt stralucite. Mai multa putere de varf (cu obiectiv clar de a surclasa s1000rr) dar mai putin cuplu in mijlocul plajei adica acolo unde il folosesti pe strada. Motor clasic adica nu big-bang ca R1 sau orizontal cum se anticipa din patentele recente kawasaki. Pe partea pozitiva se pare ca va fi semnificativ mai usoara ca modelul anterior. Cadrul si bascula spate sunt complet noi. http://hellforleathermagazine.com/2010/08/...zx-10r-les.html http://www.motorcycle.com/manufacturer/kaw...view-89749.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.