easybiker Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 (editat) ha ha haoare sa puna faruri asimetrice???????? tare mult seamana cu bmw-ul bine sunt rau MAC de ce nu recunosti ca seamana cu un BMWBMW a intrat acum in felia japonezilor bine rau, dar nu a copiat nimic de la ei vezi designul asimetric si multitudinea de electronica de pe ea. acum japonezii fac urmatoarea miscare ghici care electronica deci prima data a fost gaina apoi oul Seamana cu BMW ? Hahahahaha ! BMW nu a copiat nimic de la japonezi ? Pai in afara de farurile asimetrice , S1000 este facut tot din tehnica dezvoltata de japonezi de pe vremea cand nemtii nici nu stiau cum arata un superbike. Intaradevar , motocicleta germana este exploziva din toate punctele de vedere, dar sa afirmi asa ceva este toatal aiurea. Eu cred ca este o chestiune extrem de benefica aparitia superbike-ului german. Se pun in miscare japonezii (a caror experienta de curse nu poate fi egalata de nimeni ) si cred ca este doar o chestiune de timp pana cand motoarele japoneze vor fi exact la acelasi nivel sau mai sus de cat S1000. Si alta chestie... Kawasaki sa copieze S1000 ? Omule, tu te auzi ce spui? Honda CBX 1000 din '78? S-au Kawasaki KZ1300 in `77... Editat August 29, 2010 de easybiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 2, 2010 Autor Share Postat Septembrie 2, 2010 nasule ..daca cineva a copiat ..as spune ca doar cel venit din urma ...deci bmw oricum momentan e top sunt curios kawa la nivel de electronica ce va reusi aprilia in 2011 scoate un cdi racing cu TC evoluat cu care a castigat campionatul civ de viteza deci va fi ceva super ok Mesaj completat Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian9292 Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 e trist ca nu o sa vina cu franele alea brembo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 Primele imagini si informatii cu varianta de strada. Mai multe aici: http://hellforleathermagazine.com/2010/09/...in-cycle-world/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 Hai ca mai sunt cateva zile si il prezinta la Koln, dupa cum arata modelul de curse s-ar putea asta sa fie varianta finala! Mesaj completat http://www.bikeland.org/board/viewthread.p...8083&FID=19 poza spate si fata Mesaj completat Mai multe poze si textul http://hellforleathermagazine.com/2010/09/...world/?gal=1#/0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 Mai multe poze si textul http://hellforleathermagazine.com/2010/09/...world/?gal=1#/0 Acelasi link l-am pus si eu. On topic: imi place ideea cu suspensia orizontala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 Nasoala codita ! Vad ca ,Kawa a copiat modelul de la 1000RR 2008 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 Acelasi link l-am pus si eu. On topic: imi place ideea cu suspensia orizontala. Ok,nu l-am vazut, in mintea mea a fost ca ai pus doar poza!N-are nimic, il vad mai multi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sogard82 Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 seamana fata cu aprilia rs 125 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new...X-10R-revealed/ http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new...-vs-old-zx-10r/ Deocamdata dezamagire!Daca nici macar nu au declarat mai multi cai inseamna ca iar o sa avem 165 de cai la roata! Nu ca n-ar fi de ajuns dar atunci BMW ramane cel mai avansat si cel mai puternic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 Hidoasa motocicleta - fata de BMW sau Aprilia - spate de Honda 2008 si mai uratit...complet nereusita din punct de vedere al designului. De performante nu pot sa zic nimic ca nu prea cred eu revistele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 Deocamdata dezamagire!Daca nici macar nu au declarat mai multi cai inseamna ca iar o sa avem 165 de cai la roata! Nu ca n-ar fi de ajuns dar atunci BMW ramane cel mai avansat si cel mai puternic! Pai din cate inteleg are 200cp, se estimeaza 185cp la roata (20cp in plus fata de modelul trecut). In acelasi timp este cu 10kg mai usoara, in conditiile in care are in plus abs si traction control. Mie mi se pare ok si ca imbunatatire fata de modelul trecut, si ca design (ma rog gusturile nu se discuta). Iar comparatia reala cu S1000RR va fi pe circuite nu pe hartie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 poze oficiale cu modelul 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 La cat tam-tam au bagat cu lansarea noului model sper sa faca ceva si pe la curse, ca daca nu...nu-i mai spala nimeni niciodata! Eu sunt fan Kawa si imi plac motocicletele lor dar rezultate la curse nu au avut de pe vremea 750-ului, asa ca ar fi cazul sa aiba o revenire de imagine. Ca look BMW-ul este peste, intradevar zici ca i-au pus codita de Honda, plus tendinta asta de masa centralizata pe fata. Sa vedem ce dracu' ghem or face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 30, 2010 Autor Share Postat Septembrie 30, 2010 (editat) sincer imi place mai mult kawa decat bmw\'ul caii la roata for fi 180 fara probleme in conditii STOK ..veti vedea codita parca era mai frumoasa in versiunea de pista ..dar na ..in versiunea de pista pana si cbr 1000rr arata bine desi e oribila in vers. stradala cred ca am inteles de ce ..cand dispar stopurile pe spate ..codita devine SUPERBA!!! deocamdata sunt super incantat de cum arata ..nu mi se pare ca ar fi copiat ceva de la altii .. despre cat e de buna ..vom vedea la anul in STK 1000 si SBK va amintesc ca in campionate minore tip BSB si in SUA unde nu sunt super elaborate ..kawa reuseste sa castige deseori sincer mi se pare mai draguta decat bmw\'ul Editat Septembrie 30, 2010 de mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 I like it Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 ..nu mi se pare ca ar fi copiat ceva de la altii .. Nici mie nu mi se pare ca ar fi copiat nimic din design , mi se pare chiar pur Kawa ( de la Honda ? Come on ... ). Poate va fi modelul care o sa aduca din nou Kawa la statutul pe care il merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Unii de prin tari straineze l-au si testat. Cica ar fi mai misto (pe pista) decat S1000RR de la BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Unde?baga link Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 (editat) Cica ar fiPe ce pista? Echipare stock sau race? Cu ce piloti? Ai si un link? Nu de alta da cu un "cica" se nasc miturile... cica Honda e cea mai fiabila, cica Ducati nu e fiabila da sta cel mai bine pe curbe, cica Batman il bate pe Superman etc. P.S. Nu ca nu mi-ar place sa vad Kawa din nou in varf Later edit: nu am vazut postul de mai sus Editat Octombrie 1, 2010 de dani31 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Nu pot da link, e de pe un forum "concurent". Citez omul in cauza: " ZX10-R dupa parerea mea cel mai reusit Ninja al tuturor timpurilor si am mers cu aproape toate. Are 200cp fara ram air (211 cu ram air). Ciclistica mi s-a parut fabuloasa, mai buna ca la BMW, controlul tractiunii raspunde mai prompt decat cel de la BMW si mi s-a parut mult mai "lin". In schimb franele sunt mai slabe decat la BMW, dar asta nu e o problema ptr ca toti cei de la curse le cam schimba. Si asta nu inseamna frane proaste la ZX10 ci doar mai bune la BMW. Se poate achizitiona cu ABS sau fara ABS si din cate am inteles nu veti fi obligati sa il luati cu ABS ca sa aveti controlul tractiunii (asa e la BMW?). Japonezii recomanda ptr pilotii care se considera mai mult decat amatori sa foloseasca ptr. circuit versiunea fara ABS. " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Nu pot da link, e de pe un forum "concurent". Hai ca esti tare Da-mi mie linkul pe pm ca il pun eu. On topic: 211cp cu ram Mesaj completat Mda nu e nimic oficial, oricum cine vrea gaseste postul de pe sbz aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Octombrie 1, 2010 Autor Share Postat Octombrie 1, 2010 mi se pare super dubios ca motorul nu a fost prezentat oficial ..abia au aparut primele poze la nivel mondial si altii deja il testeaza in pista ..sincer ..cred ca e o minciuna cat se poate de mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 (editat) Design mult mai reusit decat modelul precedent, parerea mea. In sfarsit au si farurile alea o forma serioasa si agresiva. Imi place... singurele chestii in materie de design care nu imi plac sunt: 1. codita (o gluma proasta), mai au un pic astia si se opresc imediat dupa saua pilotului. 2. pozitia oglinzilor - prea jos, si arata ciudat cu prinderile in locul ala... Imi place mult bordul! Editat Octombrie 1, 2010 de bogdan_gba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 S-AU VARSAT TOATE DETALIILE http://hellforleathermagazine.com/2010/10/...awasaki-zx-10r/ Stau si balesc in fata calculatorului: - 207 cai - vibrochenul este deplasat 2mm fata de centrul cilindrilor catre evacuare pentru ca impingerea laterala la explozie sa fie cat mai redusa - whoaaaaaaa ce tare nu am mai auzit - galeriile de evacuare (pana la catalizator) sunt titaniu lungime si diametru race - nu ai nevoie sa cumperi full exhaust daca il pregatesti de circuit - cutia de viteze (casette type) e mai sus poti schimba pinioanele fara sa scurgi uleiul Bun venit de asemenea lui S-KTRC si KIBS (Kawasaki traction control si intelligent braking system - race ABS). Ca si design imi place abordarea fara bling inutil. Imi SUPER PLACE ca sa fiu mai exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.