servant.1980 Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 deci care este versiunea finala, cu semnalizarile incorporate in codita sau nu ? varianta cu semnalizari incorporate este pentru europa....iar cealalta este pentru state Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 varianta cu semnalizari incorporate este pentru europa....iar cealalta este pentru state hmm... arata mai bine varianta de america (parerea mea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 cred ca tine mai mult de estetica incorporarea semnalizarilor pe spate...asortandu-se si cu incorporarea semnalizarilor in oglinzi ...but then again ..it`s just me ..dar sa nu uitam si considerentele aerodinamice pe cealalta parte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AB-33-MAD Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 am kawa la inima de mic copil dar asta e cea mai urata motoreta pe care am vazut-o in ultimul timp. unde mai pui ca seamana izbitor cu o conserva (riju) priviti poza si va minunati. cel mai frumos kawa pt mine ramane 636 2005-2006, cel mai frumos zx precedentul. inca nu-mi revin cat de dezamagit sunt.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Octombrie 9, 2010 Autor Share Postat Octombrie 9, 2010 mie continua sa imi placa la roata vor fi 180 cai +- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 (editat) deja se stie pretul in Statele Unite 14800$ varianta cu ABS http://www.kawasaki.com/Products/Product-S...d=24&id=498 Mesaj completat aici si un slip-on de la Akrapovic pt noul ninja http://www.zx-10r.net/forum/showthread.php...784&page=22 ....un pic mai jos pe pagina de forum Editat Octombrie 12, 2010 de servant.1980 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Am gasit postul asta pe un forum ZX10. De aici reiese ca tot S1000RR este regele....? i've seen the redline video and it only up on the earlier model by 2 bhp and down by over 10 on the bmw..?????? the bike looked like it was ridden pretty quick and revved to the 13250 redline in the dyno part of the video to 299 kph so it dont look like its got a ecu limiter unless there s another 750to 1 1000 rpm left in it and by then the power would taper off and the top end limiter is already doing its thing at 299 kph..?????? the bhp figures were posted then deleted but some one quoted them so the figures are out there now for all to see,lets hope the uk bikes are putting out more bhp as i was expecting to see more from all the hypw kawai has said about it..... Originally Posted by fireman69 A friend of mine had a chance to ride a pre production 2011 zx10r today in Calgary. Did some riding and ended on the dyno. Here are the results. 2010 ZX10r - 157.2. 2011 ZX10r - 159.8. BMW S1000R - 168.1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Octombrie 28, 2010 Autor Share Postat Octombrie 28, 2010 Am gasit postul asta pe un forum ZX10. De aici reiese ca tot S1000RR este regele....? i've seen the redline video and it only up on the earlier model by 2 bhp and down by over 10 on the bmw..?????? the bike looked like it was ridden pretty quick and revved to the 13250 redline in the dyno part of the video to 299 kph so it dont look like its got a ecu limiter unless there s another 750to 1 1000 rpm left in it and by then the power would taper off and the top end limiter is already doing its thing at 299 kph..?????? the bhp figures were posted then deleted but some one quoted them so the figures are out there now for all to see,lets hope the uk bikes are putting out more bhp as i was expecting to see more from all the hypw kawai has said about it..... Originally Posted by fireman69 A friend of mine had a chance to ride a pre production 2011 zx10r today in Calgary. Did some riding and ended on the dyno. Here are the results. 2010 ZX10r - 157.2. 2011 ZX10r - 159.8. BMW S1000R - 168.1 se pare ca varianta amerigana e castrata rau de tot , exagerat de mincinoase declaratiile de mai sus cam asa stau lucrurile, aprox 180 cai la roata (200+ la pinion) ia d'aici si plangi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Octombrie 28, 2010 Share Postat Octombrie 28, 2010 Asa bine pot mintii si acele grafice.Sa nu ma intelegi gresit, imi place f mult ZX10 nou, chiar mi-ar placea unul in detrimentul unui BMW, dar mai trebuie ceva vreme pana se vor lamurii de tot treburile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Sigur cei de la MCN vor face un 2011 review, cu minim 5 modele. Nu prea au gresit pana acum cand au dat vreun verdict. Asteptam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 De cercetat cred ca se va cerceta cu adevarat in 2011. Pana una alta se schimba hartii cu cifre. Testul adevarat va veni pe strada. In orice caz, ZX asta promite sa alerge S1000RR bine de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Pare o motoreta faina atat ca aspect cat si pe hartie. Bordul imi place foarte mult, e supe ca in sfarsit primesti instrumentatie semi racing de la OEM . Probabil la capitolul performante va fi cam acelasi lucru cu BMWul deci va fi diferenta doar de brand ce aleg oamenii care isi permit 14000 euro pe o racheta. In 2012 oricum vor avea toate superbikeurile 200 +-5 cai la pinion daca vor sa mai vanda ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Pare o motoreta faina atat ca aspect cat si pe hartie. Bordul imi place foarte mult, e supe ca in sfarsit primesti instrumentatie semi racing de la OEM . Probabil la capitolul performante va fi cam acelasi lucru cu BMWul deci va fi diferenta doar de brand ce aleg oamenii care isi permit 14000 euro pe o racheta. In 2012 oricum vor avea toate superbikeurile 200 +-5 cai la pinion daca vor sa mai vanda ceva. Sunt curios ce faci cu acei 200 +-5 CP pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Octombrie 30, 2010 Autor Share Postat Octombrie 30, 2010 Sunt curios ce faci cu acei 200 +-5 CP pe strada. considerand ca multi habar n'au sa conduca nici cu 100 cai la roata ..e evident discursul cu 200 ..nu faci nimic , dar cel putin "o ai mare cand parchezi pe terasa" teste in spania 1. Max Biaggi (I), Aprilia, 1:58,0 min 2. Carlos Checa (E), Ducati, 1:58,3 3. Tom Sykes (GB), Kawasaki, 1:58,5 4. Leon Camier (GB), Aprilia, 1:58,7 5. Leon Haslam (GB), BMW, 1:58,9 6. Troy Corser (AUS), BMW, 1:59,0 7. Michel Fabrizio (I), Suzuki, 1:59,2 8. Noriyuki Haga (J), Aprilia, 1:59,2 9. Alex Hofmann (D), Aprilia, 1:59,9 10. Katsuaki Fujiwara (J), Kawasaki, 2:00,0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 Hell yeah ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 foarte frumos. dar mi se pare mie sau aduce cu aprilia rsv 2004-2009 din fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Sunt curios ce faci cu acei 200 +-5 CP pe strada. Sunt si eu curios ce fac utilizatorii de vitezane in romania cu 100+ la motor. Conteaza ce se vinde nu ce este necesar. Daca in 5 ani apare un motor cu 215 cai la roata toti producatorii de sportive trebuie sa aiba motoare la fel de performante daca vor sa faca vanzare in clasa respectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 ce ai face si cu unul de 300. tot aud rahatul asta ca-s prea multi cai, prea mult cuplu, rahat. nu poti sa conduci asa ceva, stai acasa. oricum puterea in plus se foloseste la acceleratie si acolo conteaza mult. iti permiti sa faci un slalom mai agresiv de exemplu sau sa iesi ceva mai tare din curbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 ce ai face si cu unul de 300. tot aud rahatul asta ca-s prea multi cai, prea mult cuplu, rahat. nu poti sa conduci asa ceva, stai acasa. oricum puterea in plus se foloseste la acceleratie si acolo conteaza mult. iti permiti sa faci un slalom mai agresiv de exemplu sau sa iesi ceva mai tare din curbe. Cu atat mai mult cu cat avem traction control Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 foarte frumos. dar mi se pare mie sau aduce cu aprilia rsv 2004-2009 din fata? rectific: mi se pare o combinatie intre rsv si cbr rr. poate si cu un iz de r6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 (editat) ce ai face si cu unul de 300. tot aud rahatul asta ca-s prea multi cai, prea mult cuplu, rahat. nu poti sa conduci asa ceva, stai acasa. oricum puterea in plus se foloseste la acceleratie si acolo conteaza mult. iti permiti sa faci un slalom mai agresiv de exemplu sau sa iesi ceva mai tare din curbe. Corect! Daca ii dau goarna intr-a doua, de la 4000 RPM pana la 16000 RPM (un exemplu), m-am folosit de toti caii pe care ii are motorul motocicletei mele, deci ii folosesti si pe strada. La acceleratie ii folosesti cel mai mult (cel mai des in depasiri), si daca n-ar fi aia 100+ de cai, n-ai mai putea accelera asa. Cu acei CP in plus, nu trebuie sa mergi cu viteza maxima ca sa ii folosesti pe toti, ci daca esti destept ii "imblanzesti" si ii transformi spre avantajul tau atunci cand mergi pe strada, sa te ajute la ceva. Asta-i parerea mea, gresita sau nu, asa vad eu lucrurile. Editat Noiembrie 25, 2010 de bogdan_gba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 (editat) Nici-o motocicleta nu scoate puterea pe care o zice producatorul! de ex R1 2009-2010 scoate abia 146cp (cam atat scoteau si motocicletele din 2001-2002) din aia 180-190, asta e vrajeala ieftina de marketing. Asa cum R6 ala care trebuia sa aibe 140 cp are abia 100. Au fost decat cateva exemple, numai credeti toate aberatiile pe care la baga producatorii de motociclete doar ca sa vanda cateva in plus. Uitati-va pe masuratori si veti ramane suprprinsi. http://www.sportrider.com/news/146_1004_20...o/photo_07.html uite un exemplu, intre cateva motociclete model 2010. Stati linistiti, nu cresc caii pe toate drumurile. Editat Noiembrie 25, 2010 de Bogdis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clever Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 aia de care zici tu si la care se refera si graficul acela cel mai probabil sunt la ROATA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.