adrian cristea Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 http://www.triumphadventure.com/ http://www.motorcyclenews.com/upload/26960...iumph-tiger.jpg http://www.facebook.com/OfficialTriumph Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 (editat) Sa fie ce cred eu? Si-au revenit in minti si simtiri jucatorii englezi si au conceput o motocicleta faina? Arata super misto la capitolul design si ma bucur sa o vad testata in namoale. Si, pe deasupra, cramponata. Pe de alta parte, cred ca adorm daca mai citesc iarasi sintagma "Gs Rival". Nu mai are nimeni pic de orgoliu, initiativa, spirit de inovatie si demnitate? Toti nu vor sa fie decat "Gs Rivals"? Editat Iulie 8, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 Io vreau un motor sport-touring care la o apasare de buton sare de la 10cm garda la sol cu 12cm cursa suspensiilor la 20cm garda si 24cm cursa; concomitent cu modificarea pozitiei ghidonului din sport in cross. Schimbarea maparii injectiei si timing-ul hidraulic exista deja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Iulie 8, 2010 Autor Share Postat Iulie 8, 2010 Pe de alta parte, cred ca adorm daca mai citesc iarasi sintagma "Gs Rival". Nu mai are nimeni pic de orgoliu, initiativa, spirit de inovatie si demnitate? Toti nu vor sa fie decat "Gs Rivals"? la yamaha a fost decizia marketingului insa de data asta cred ca problema e la cei din presa nu la triumph. cu sau fara declaratii de acest gen e clar din ce felie vrea sa muste fiecare, . ducatiul este exceptia, a ales sa creeze o categorie (touring - supermoto) nu sa urmeze o reteta. Mesaj completat Io vreau un motor sport-touring care la o apasare de buton sare de la 10cm garda la sol cu 12cm cursa suspensiilor la 20cm garda si 24cm cursa; concomitent cu modificarea pozitiei ghidonului din sport in cross. Schimbarea maparii injectiei si timing-ul hidraulic exista deja. pai si casca nu se transforma din integrala in d-aia cu ochelari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 Io vreau un motor sport-touring care la o apasare de buton sare de la 10cm garda la sol cu 12cm cursa suspensiilor la 20cm garda si 24cm cursa; concomitent cu modificarea pozitiei ghidonului din sport in cross. Schimbarea maparii injectiei si timing-ul hidraulic exista deja. in afara de shimbatul pozitiei la ghidon ce vrei tu exista: MULTISTADA 1200 MY2010!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 12, 2010 Share Postat Iulie 12, 2010 (editat) Pe de alta parte, cred ca adorm daca mai citesc iarasi sintagma "Gs Rival". Nu mai are nimeni pic de orgoliu, initiativa, spirit de inovatie si demnitate? Toti nu vor sa fie decat "Gs Rivals"? Dap, asta ma enerveaza la culme... GS recipe. Eu nu inteleg de ce nu mai face nimeni motorete de trail decente care sa se si vanda in UE... un 400 sau pe acolo usurel si cu regim de mentenanta normal la cap nu face nimeni vandabil in UE? ceva mai entry level/ieftin ( ) decat KTM 690, Husqvarna TE610/630, BMW XChallange si mai spre usor decat XT660R... deja de la astea in jos nu poti lua nou decat un WR250R sau de la Kawa, am uitat cum ii zice. Unde e DRZ-ul si plaja aia de motorete? Editat Iulie 12, 2010 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LEXX Postat Iulie 12, 2010 Share Postat Iulie 12, 2010 (editat) "GS recipe" inseamna motor bicilindru boxer, transmisie cardanica si ambreiaj monodisc uscat, suspensie telelever (ma refer la gs-urile mari), pana acum nu stiu o alta motocicleta similara... n-am inteles niciodata de ce toti incearca sa se compare cu GS-urile cand nu folosesc o formula asemanatoare.... Motociclete de gen enduro-touring exista o gramada, si sincer sa fiu sunt mai curios cum se compara Triumphul cu Yamaha SuperTenere si Ktm 990 Adventure decat cu Gs-urile . Ce nu e deloc rau e ca incepe sa se agite piata super-enduro-touringurilor. Editat Iulie 12, 2010 de LEXX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iulie 12, 2010 Share Postat Iulie 12, 2010 ducatiul este exceptia, a ales sa creeze o categorie (touring - supermoto) nu sa urmeze o reteta. KTM a inventat clasa touring-supermoto acum un an cu KTM 990 SMT. Cat despre Triumph, nu ma astept la nimica...probabil aceasi treaba ca noul Super Tenere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 12, 2010 Share Postat Iulie 12, 2010 permite-mi sa incerc sa te contrazic "GS recipe" inseamna motor bicilindru boxer boxer, deja nu stiu decat 2 producatori care fac. pe de alta parte si 650/800 sunt tot GS, dar nu boxer. transmisie cardanica pai toate GS wannabe propun asta, in afara de 2 modele de GS :S suspensie telelever (ma refer la gs-urile mari), pana acum nu stiu o alta motocicleta similara... ok, tehnic e Saxon-Motodd - telelever e marketing d-al lui BMW asa ca nimeni nu poate sa foloseasca nomenclatura, oricum inteleg ideea, dar totusi - acum, nu ca as fi mers si testat diferenta, si nici nu vreau sa off topic, dar cine stie poa' sa ma lamureasca aici, care-i avantajul in afara stabilitate pe franare? n-am inteles niciodata de ce toti incearca sa se compare cu GS-urile cand nu folosesc o formula asemanatoare.... pai GS = motoret scumpicel, de peste 1000cmc, destul de greu, mare, cu pretentii off, tubeless, bicilindru, cardan, intervale de revizie ok. cursa mai mare de suspensie, facut sa care 2 pers si bagaj, abs, traction control si alte electronice si care zic unele sondaje de marketing ca nici macar nu prea fac off si ca stau mai mult pe drum. Motociclete de gen enduro-touring exista o gramada, si sincer sa fiu sunt mai curios cum se compara Triumphul cu Yamaha SuperTenere si Ktm 990 Adventure decat cu Gs-urile . Ce nu e deloc rau e ca incepe sa se agite piata super-enduro-touringurilor. Gramada... cand incepi sa le cauti, numeri, compari ca sa cumperi nu mai sunt chiar atat de "gramada" Eu voiam mai multa agitatie in segmentul mediu care raportat la ce se poate cumpara din UE, care, comparat cu, de exemplu, US, e cam limitat. Mesaj completat OTH, vorbind strict de teaser-ul postat... are lant din ce vad asa ca, yupeee... e posibil sa nu fie vaca mare?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LEXX Postat Iulie 12, 2010 Share Postat Iulie 12, 2010 ufff... m-ai desfiintat m-am referit clar la gs-urile mari, am si mentionat, cele mici sunt de parere ca nu se compara cu celelalte modele mentionate, chiar si tu ai zis de cele peste 1000.... in fine.... Telelverul e o treaba data dracu' fix la franare, nu lanseaza in jos, ba chiar are tendinta sa ridice nitel fata la franare puternica, lipsa de ruliu asociata cu abs bun, cred ca conteaza enorm, sincer sa fiu nu am incercat senzatia, dar sunt sigur ca as aprecia enorm sa nu se lase fata la franare... Ai dreptate ca nu sunt asa multe, insa exista destule modele care nu se incadreaza intr-o clasa specifica, si tot exista tendinta sa apara asa zis clase noi...e exact acelasi lucru care se intampla pe piata masinilor, pe masura ce trece timpul tendinta este sa creasca puterea si dimensiunile, si sa apara modele care nu se incadreaza intr-o clasificare existenta si apar clase noi. Nu vreau sa ma contrazic, doar imi expuneam parerea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Telelverul e o treaba data dracu' fix la franare, nu lanseaza in jos, ba chiar are tendinta sa ridice nitel fata la franare puternica, lipsa de ruliu asociata cu abs bun, cred ca conteaza enorm, sincer sa fiu nu am incercat senzatia, dar sunt sigur ca as aprecia enorm sa nu se lase fata la franare... Teleleverul pastreaza unghiul telescoapelor la franarea pe fata. Totusi, partea din fata a motocicletei coboara, nu se inalta. http://www.dinamoto.it/DINAMOTO/8_on-line_.../Telelever.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Teleleverul pastreaza unghiul telescoapelor la franarea pe fata. Totusi, partea din fata a motocicletei coboara, nu se inalta.http://www.dinamoto.it/DINAMOTO/8_on-line_.../Telelever.html la telelever se poate obtine oricefel de comportament din geometrie. este drept ca BMW a perfectionat aceasta geometrie astfel incat la franare sa se obtina un "dive" minim. Lipsa dive-ului nu este de dorit pentru ca reduce "feed-back-ul"... revenind la subiect... Cred ca vom vedea vreo trei modele noi in gama asta si probabil vor avea motorul de la 675 deci vor intra in zona F650GS/F800GS. de ce zic trei? pt ca sunt trei countere pe triumphadventure.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 lipsa de ruliuSi cum se manifesta ruliul asta la motociclete? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Lipsa dive-ului nu este de dorit pentru ca reduce "feed-back-ul"... Nu este de dorit in prima luna de la transferul de pe vitezane pe GS/R/RT/RS . Lipsa dive-ului e o a doua natura pentru posesorii de BMW cu telelever. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Iulie 18, 2010 Autor Share Postat Iulie 18, 2010 KTM a inventat clasa touring-supermoto acum un an cu KTM 990 SMT. nu stiam de modelul acesta de la ktm. arata foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 vesti noi despre adventure-ul Triumph se pare ca e un motor nou si clar e un adventure veritabil pe langa un "trail" normal, cam ca in cazul F650GS/F800GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 (editat) poze noi: se pare ca este "tricilindru" sper 675 Editat August 5, 2010 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 Asta tinteste la BMW F850GS... nu-i rau. Poate vedem si replica japonezilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 poze noi:se pare ca este "tricilindru" sper 675 e derivat din cel de la 675 dar va avea alta cursa si alt alezaj pentru a obtine cuplu mai mare la turatii joase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Si cum se manifesta ruliul asta la motociclete? De pe vremea cand citeam Jules Verne, imi amintesc ca oscilatia corabiilor stanga-dreapta se cheama rului si oscilatia inainte-inapoi se cheama tangaj. Probabil Lexx a vrut sa zica lipsa tangajului pt ca vorbea de telelever si franare. Oricum, lipsa acestui tangaj e data de calitatea amortizorului si nu de geometria suspensiei. Teleleverul pastreaza unghiul furcii (rake). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 De pe vremea cand citeam Jules Verne, imi amintesc ca oscilatia corabiilor stanga-dreapta se cheama rului si oscilatia inainte-inapoi se cheama tangaj. Probabil Lexx a vrut sa zica lipsa tangajului pt ca vorbea de telelever si franare. Oricum, lipsa acestui tangaj e data de calitatea amortizorului si nu de geometria suspensiei. Teleleverul pastreaza unghiul furcii (rake). ba! geometria suspensiei are un rol foarte important! la telelever se poate obtine, daca vrei, chiar "tangaj negativ"- adica in franare sa se ridice fata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 la telelever se poate obtine, daca vrei, chiar "tangaj negativ"- adica in franare sa se ridice fata... Aha. Am inteles. Ceva in genul Cadillac-urilor rapper-ilor din L.A. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Timer-ul de la video-ul 2 de pe triumphadventure.com a luat-o razna merge in intervalul 01:01:03:00:xx 01:01:03:10:xx foarte ciudat... creste, scade brusc iar... sper ca motorul n-o sa mearga la fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Asta? Nu, ala care s-a transformat intre timp in "Chassis"... Mesaj completat 2 motociclete o sa fie. Una mai off, una mai on. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.