marius84 Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 Salut la toata lumea Am o problema care nu ma mai lasa sa dorm noaptea : am la KLe-ul meu din 91 un consum imens, am facut plinul si pana am atins rezerva am mers 87 Km (rezervorul are 11 L si rezerva 2,5 L, deci am mers 87 km cu 8,5 L). Am simtit ca m-a lovit ceva in moalele capului cand am vazut ca trebuie sa trec pe rezerva la 87 de km. Am scos carburatoarele, le-am curatat, le-am examinat din toate unghiurile, si totul pare OK. Le-am curatat, am verfcat toate suruburile. Filtrul de aer era intr-adevar murdar, imbacsit cu ulei, dar nu vad cum asta ar putea creste consumul in asa hal. Daca are cineva vreo idee ii sunt profund recunoscator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 Mai verifica: - presiune in roti - joc la lant - rulmentii rotilor - pistonasele etrierilor Oricum, nu ai calculat bine consumul. Asta poti face intre doua plinuri (preferabil de la aceeasi pompa), nu dupa datele declarate de producator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 (editat) Filtru de aer imbacsit cu ulei... cineva a bagat la un moment dat mult prea mult ulei in motor. Se prea poate ca filtrul sa fie de vina! Schimba filtrul si verifica nivelul la ulei. Sper ca asta sa fie rezolvarea problemei... Editat Iulie 26, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 Filtrul de aer era intr-adevar murdar, imbacsit cu ulei, dar nu vad cum asta ar putea creste consumul in asa hal. Daca are cineva vreo idee ii sunt profund recunoscator daca ai astupa complet filtrul de aer, in galerie ai avea acelasi vacum facut de cilindru, si in loc sa intre aer si benzina ar intra numai benzina. categoric un filtru infundat creste consumul mai mult, daca nu ai destul aer si arderea e incompleta. merita sa verifici, cum ti s-a mai zis, si bujiile, dar primul e filtrul de aer (daca restul e reglat cum trebuie, carburile curatate, etc) parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rados Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Schimba filtrul de aer , cind eram copil la fel ma minunam ca imi papa benzina masina precum o tatra ajunsesem la 20 de litri , incepusem sa ma uit sub masina crezind ca am spart rezervorul , dar eu aveam filtrul de aer muci inca putin si faceam colonie de ciuperci in el i-am zis unui mos treaba asta sa ma omoare si mai multe nu .Am schimbat filtrul si sa vezi atunci boierie uitam sa bag benzina asa putin consuma masinuta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 (editat) Salut la toata lumea Am o problema care nu ma mai lasa sa dorm noaptea : am la KLe-ul meu din 91 un consum imens, am facut plinul si pana am atins rezerva am mers 87 Km (rezervorul are 11 L si rezerva 2,5 L, deci am mers 87 km cu 8,5 L). Am simtit ca m-a lovit ceva in moalele capului cand am vazut ca trebuie sa trec pe rezerva la 87 de km. Am scos carburatoarele, le-am curatat, le-am examinat din toate unghiurile, si totul pare OK. Le-am curatat, am verfcat toate suruburile. Filtrul de aer era intr-adevar murdar, imbacsit cu ulei, dar nu vad cum asta ar putea creste consumul in asa hal. Daca are cineva vreo idee ii sunt profund recunoscator Man, esti sigur ca rezervorul tau are cati litri zici? Nu de alta, dar toate KLE-urile pe care le stiu au rezervor 12+3 litri. Ceea ce ar insemna ca ai avut un consum si mai mare. (adevarat ca nu stiu niciunul din '91, dar ma indoiesc sa fie alt rezervor) Daca ai intr-adevar rezervorul mai mic, nu e cine stie ce mirare, in caz ca ai mers cei 87 km cu peste 150 la ora sau schimband tot timpul la peste 8000 rpm. Mie Bucuresti-Drajna (110 km), mers cam 160-170 la ora constant (prima si ultima oara cand am incercat sa vad si eu cum se comporta) mi-a luat 8,5%. Si in mod normal imi ia 6% la mers sportiv (atat de sportiv cat se poate pe KLE). Daca consumul ala ti-a iesit la mers normal (schimbat sub 8000 de ture in toate treptele, inclusiv a sasea), atunci chiar ai o problema. Care nu cred ca e din reglaje sau filtru de aer. Deci iti recomand: * verificat capacitate rezervor * curatat filtru de aer * presiune corecta in caucioace * mers linistit cu un plin (fara rezerva) * recalculat consumul Daca dupa toate astea iti iese peste 6 consumul e cazul sa treci pe la un service pentru sincronizat carburi + reglat amestec, schimbat bujii + filtru de aer si refacut apoi consumul. A, si vezi sa nu fi mers cu robinetul de benzina pe PRI in loc de ON. Chiar, scoate fum? Editat Iulie 27, 2010 de speedy.k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Filtru de aer se inlocuieste, nu se curata, numa daca nu e dela sportiv/permisiv! Doar e 50 RON max... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 (editat) Filtru de aer se inlocuieste, nu se curata, numa daca nu e dela sportiv/permisiv! Doar e 50 RON max... Ba mai pardon, filtrul de aer se curata, ca d-aia exista solutii de reimpregnare pe piata. A, chiar, Marius, daca te apuci sa cureti filtrul de aer nu uita sa-l ungi dupa. Merge si cu altceva decat cu produsele dedicate, dar asta iti povestesc pe forumul KLE daca te intereseaza, ca aici iar sare lumea ca nu asa se face, ca in manualul de service scrie altceva si de-abia am iesit din carantina... Editat Iulie 27, 2010 de speedy.k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius84 Postat Iulie 27, 2010 Autor Share Postat Iulie 27, 2010 Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Sper sa nu fie mai mult de atat Tin sa mentionez ca rezervorul are 11 L masurati si remasurati ; presiunea in cauciucuri este conform standardelor. O sa schimb filtrul de aer , reglez carburile si revin cu un rezultat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 cu ce le reglezi? probabil este carb dublu pe monocilindru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 Filtrul de aer era intr-adevar murdar, imbacsit cu ulei, dar nu vad cum asta ar putea creste consumul in asa hal. Daca are cineva vreo idee ii sunt profund recunoscator Filtrul de aer este de vina, un filtru imbacsit (mai ales cu ulei) creste consumul enorm. Schimba-l si o sa-si revina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 probabil este carb dublu pe monocilindru... KLE-ul are 2pistoane in linie... TWIN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 KLE-ul are 2pistoane in linie... TWIN Cu cate un carburator fiecare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 e motoru de gpz sau er5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius84 Postat Iulie 28, 2010 Autor Share Postat Iulie 28, 2010 Multumesc inca o data, m-a pus pe treaba !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainSlow Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 e motoru de gpz sau er5 Sau de En Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 citind acest topic mi-am dat seama ca sunt si eu in aceeasi situatie cu un consum imens 9 litri la mers decent ,foarte decent cu un srad,am desfacut acum 10 min filtrul de aer si surpriza plin de ulei,l-am suflat cu compresorul si imi ies vapori de ulei.am scapat putin mai mult ulei in el la schimb dar am remediat in 200km problema dar fiștrul a avut timp sa se imbibe cu ulei.....nu stiu cum as putea sa il mai curat ...daca nu trebe schimbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 Daca filtrul e din cel de hartie care nu trebuie imbibat cu ulei... in mod normal ar trebui sa-l schimbi. Daca nu ai bani.. poti eventual sa-l speli cu benzina. Pui intr-un recipient (castron vechi de metal) benzina curata si il scuzfunzi acolo si-l cureti. Apoi il usuci bine... si-l pui pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 Filtru de aer se inlocuieste, nu se curata, numa daca nu e dela sportiv/permisiv! Doar e 50 RON max... Depinde de motor, eu am filtru care se inlocuieste cand imbatraneste (cam o data la 10 ani), in rest se spala cu apa si detergent, se usca, se imbiba cu ulei de motor, se stoarce bine si se pune la loc. Oricum daca e vorba de mai mult de un carburator la un motor cu cilindrii in linie (eu am 2) poate sa fie si de la mizerii intr-unul din carburatoare, de la o membrana crapata sau de la o nevoie fireasca de a alinia acele carburatoare la 5-10,000km sau o data pe an. Dar e asa de complicat sa mergi la un service? Eu merg acolo macar odata la 3 luni ca sa-mi prezica ce mi s-ar putea intampla la motocicleta, si uneori mi-au gasit ba un tachet uzat, ba o membrana sau un manson crapat pe la carburator, ba chiar s-a intamplat sa ma plang de carburatoare si mi-au spus ca am terminat chitul de lant si ca trebuie neaparat sa-l schimb in 500-1000km. Daca mergi la un service bun aia se uita cam la toate chestiile uzuale (plus ce ai pus tu in jalba) si chiar te ajuta sa nu ramai in drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 Daca filtrul e din cel de hartie care nu trebuie imbibat cu ulei... in mod normal ar trebui sa-l schimbi. Daca nu ai bani.. poti eventual sa-l speli cu benzina. Pui intr-un recipient (castron vechi de metal) benzina curata si il scuzfunzi acolo si-l cureti. Apoi il usuci bine... si-l pui pe motor. filtrul de aer e din acela sport kn sau nu stiu cum,are un fel de pasla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 Pai ala se spala cu benzina si apoi se unge cu ulei inainte de a se pune la loc. Exact cum zice colegul PM mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.