Sari la conținut

Accident între motocicliÂşti la Ileana, jud. Calarasi


H3llriderr
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 51
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Asa se intampla cand se cumpara casca doar pentru a scapa de amenda politiei.

Cand umbli cu casca din aia umbli altfel, cam cum umbli cu slapi pe vitezana. Am si eu casca Nitro deschisa omologata in UE bla.bla. in care nu am nici un fel de incredere decat ca se aeriseste bine, in orice caz nu am incredere ca ma protejeaza la dantura ca nu are cu ce. Dar pe aia o port numai in oras cand e cald, si mai tot timpul pe scuterul care nu prinde mai mult de 50km/h. Pe motocicleta merg cu casca pentru motocicleta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pozele sunt false ,da, pe pasager il chema Robert si intradevar azi a decedat. Suraj nu e cautat de politie,nu a fugit . R I P Robert

adevaratele poze si motoare sunt astea. asta ca sa le dau peste nas celor care au scris articolul si au pus poze luate dupa google sau ei mai stiu de unde....... :laugh:

post-38452-1281728162_thumb.jpg

post-38452-1281728178_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Copii fara experienta, daca era un autoturism implicat s-ar fi spus ca "al dracului conservar nu s-a asigurat cand avrut sa intre in benzinarie", pacat ca la inceputul fiecarui sezon moto anticipez ca multi care sriu pe acest forum nu vor mai fi in viata la sfarsitul sezonului. In cazul asta a murit un tanar care si-a lasat viata in mainile unui neexperimentat. Cum merg pe motocicleta de 20 de ani, voi merge si in urmatorii ani asa ca bagati la cap cati din voi imi veti da replici la ce scriu anul viitor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu tot nu inteleg cum s-a spart casca. care este rolul unei casti? sa protejeze capatana cand dai cu ea de asfalt. si dai, ca motociclistii mai si cad. daca rezista la soc, nu mai era nici o smecherie, stateam la stouri. asa, Dumnezeu sa-l ierte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce casca avea? asa...de curiozitate

nu-i retin marca dar stiu ca nu era de calitate ...... asta e un exepmlu pentru toti, sa nu ne zgarcim cand vine vorba sa facem investie in casa ,iar de restul echipamentului nu mai zic, dar casca stim cu totii ca e cea mai importanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-i retin marca dar stiu ca nu era de calitate ...... asta e un exepmlu pentru toti, sa nu ne zgarcim cand vine vorba sa facem investie in casa ,iar de restul echipamentului nu mai zic, dar casca stim cu totii ca e cea mai importanta.

 

Hai sa ne-ntelegem, echipamentul ofera o protectie de 10-25% in functie de cazatura. In cazul unei cazaturi pe asfalt, uramata de o alunecare te protejeaza casca, geaca, pantalonii, ghetele si bineinteles manusile sa nu te scrijelesti prea rau. In cazul unui impact, atentie IMPACT!, tot echipamentul de protectie e degeaba. cine nu crede poate sa incerce ceva simplu. Imbraca un echipament complet, fuge cat poate de tare si se izbeste din saritura de un perete.......... ia vezi ce simti? cu ce viteza crezi ca ai putut sa alergi 15-20km/h! Dar gandeste-te ce simti (daca mai ai timp) la 50 ori 70, sau ce sa mai vb la viteza de 100km/h. Ceea ce vedeti voi la Eurosport sunt cazaturi prin alunecare la viteze mari, unde bikerii iau lectii de cazaturi, cum sa isi protejeze corpul, cum sa alunece, iar de o parte si de alta a pistei este nisip pt a diminua coeficientul de frecare si pentru franare a bikerului.

In cazul unui impact frontal, chiar daca casca nu se sparge, se poate fractura gatul, coloana, coastele rupte pot perfora organele interne vitale. Moartea poate surveni instantaneu, in cateva minute sau te poate face leguma intr-un scaun cu rotile pe viata, ori poti sta conectat la aparate pana se gaseste un beneficiar pt organele ramase bune!

Cel mai bun echipament de protectie este preventia si experienta. Circulati cu atentie, numai asa vom comunica ani buni pe acest forum.

Asfalt uscat!

Editat de carpanosul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa ne-ntelegem, echipamentul ofera o protectie de 10-25% in functie de cazatura. In cazul unei cazaturi pe asfalt, uramata de o alunecare te protejeaza casca, geaca, pantalonii, ghetele si bineinteles manusile sa nu te scrijelesti prea rau. In cazul unui impact, atentie IMPACT!, tot echipamentul de protectie e degeaba. cine nu crede poate sa incerce ceva simplu. Imbraca un echipament complet, fuge cat poate de tare si se izbeste din saritura de un perete.......... ia vezi ce simti? cu ce viteza crezi ca ai putut sa alergi 15-20km/h! Dar gandeste-te ce simti (daca mai ai timp) la 50 ori 70, sau ce sa mai vb la viteza de 100km/h. Ceea ce vedeti voi la Eurosport sunt cazaturi prin alunecare la viteze mari, unde bikerii iau lectii de cazaturi, cum sa isi protejeze corpul, cum sa alunece, iar de o parte si de alta a pistei este nisip pt a diminua coeficientul de frecare si pentru franare a bikerului.

In cazul unui impact frontal, chiar daca casca nu se sparge, se poate fractura gatul, coloana, coastele rupte pot perfora organele interne vitale. Moartea poate surveni instantaneu, in cateva minute sau te poate face leguma intr-un scaun cu rotile pe viata, ori poti sta conectat la aparate pana se gaseste un beneficiar pt organele ramase bune!

Cel mai bun echipament de protectie este preventia si experienta. Circulati cu atentie, numai asa vom comunica ani buni pe acest forum.

Asfalt uscat!

Nu stiu ce vechime ai pe motor dar ai mare dreptate in tot ce ai spus.

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa ne-ntelegem, echipamentul ofera o protectie de 10-25% in functie de cazatura. In cazul unei cazaturi pe asfalt, uramata de o alunecare te protejeaza casca, geaca, pantalonii, ghetele si bineinteles manusile sa nu te scrijelesti prea rau. In cazul unui impact, atentie IMPACT!, tot echipamentul de protectie e degeaba. cine nu crede poate sa incerce ceva simplu. Imbraca un echipament complet, fuge cat poate de tare si se izbeste din saritura de un perete.......... ia vezi ce simti? cu ce viteza crezi ca ai putut sa alergi 15-20km/h! Dar gandeste-te ce simti (daca mai ai timp) la 50 ori 70, sau ce sa mai vb la viteza de 100km/h. Ceea ce vedeti voi la Eurosport sunt cazaturi prin alunecare la viteze mari, unde bikerii iau lectii de cazaturi, cum sa isi protejeze corpul, cum sa alunece, iar de o parte si de alta a pistei este nisip pt a diminua coeficientul de frecare si pentru franare a bikerului.

In cazul unui impact frontal, chiar daca casca nu se sparge, se poate fractura gatul, coloana, coastele rupte pot perfora organele interne vitale. Moartea poate surveni instantaneu, in cateva minute sau te poate face leguma intr-un scaun cu rotile pe viata, ori poti sta conectat la aparate pana se gaseste un beneficiar pt organele ramase bune!

Cel mai bun echipament de protectie este preventia si experienta. Circulati cu atentie, numai asa vom comunica ani buni pe acest forum.

Asfalt uscat!

Sincer, mi se pare cel mai inteligent comentariu de pana acum! Ai perfecta dreptate si mi-a placut foarte mult exemplul cu izbitu' de perete, in echipament complet!

In alta ordine de idei, am fost sunat acum de Niki si mi-a zis ca mergem luni, la 9 jumate, cativa motociclisti sa il conducem de la IML pe ultimul drum... Nu l-am cunoscut, Dumnezeu sa-l ierte, dar n-ar strica sa fim un pic solidari cu un motociclist, ca doar nu dureaza o zi intreaga, totusi (din cate am inteles, era pasionat de motoare, de asta vrea Niki sa ne strangem)

Mesaj completat

Accident între motocicliÂşti la Ileana, jud. Calarasi

La data de 02 august a.c, ora 16, 15, pe D.N. 3, pe raza Comunei Ileana, județul CălăraÂşi, A. PAUL ALEXANDRU, de 29 ani, din BucureÂşti, în timp ceconducea motocicleta marca BMW, a efectuat un viraj la stânga, moment în care afost lovit din lateral spate de către motocicleta marca KAWASAKI, condusă de M. IONUĂ SURAJ, de 21 ani, din BucureÂşti, motocicletă pe care se mai afla un pasager.

 

Din accident a rezultat rănirea gravă a lui A. PAUL-ALEXANDRU, Âşi a pasagerului celeilalte motociclete, a cărui identitate nu a putut fi stabilită Âşi rănirea uÂşoară a luiM. IONUĂ-SURAJ, aceÂştia fiind transportați la spital în vederea acordării de îngrijirimedicale. În cauză s-a întocmit dosar penal, urmând a se propune soluție prin parchet.

 

sursa http://www.dincalarasi.ro/accident-intre-m...larasi/2010/08/

 

 

si ma sunat acum cineva sa imi spuna ca unul din pasageri ar fi murit azi , si ca il cauta politia pe suraj. asta zice ca il chema robert pe baiatul care a murit , da nu ii vad numele in reportaj , zice ca statea in crangasi si avea un r6

 

nu stiu cat adevar zicea , da mai spunea ca motocicleta era imprumutata de la un service si avea permisu suspendat de o saptamana

Karja, vezi ca ne strangem luni la 9 jumate la IML, incearca Niki sa stranga motoristi pt baiatul ala. O sa dau si pe mess un mass. Hai, ca nu dureaza toata ziua. Bafta mare - poate ne vedem prin varza, ca vine si iulian defectu p-acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi este tragic ce s-a intamplat, sunt cateva invataminte de tras de aici. Mersul in grup trebuie stabilit de la bun inceput: ori se merge organizat, ori se merge fiecare pe pielea lui si se dau cateva repere pe traseu unde se aduna si pornesc mai departe. Conteaza foarte mult sa-ti cunosti partenerul de plimbare si sa-i anticipezi manevrele. Am mers in grupuri si grupuri, cu viteze si viteze, a fost si bine, a fost si rau. Ce am invatat eu din astea e ca intotdeauna, capul de coloana trebuie sa aibe grija la cei din spatele lui, sa nu efectueze manevre bruste si sa semnalizeze din timp orice manevra si sa se asigure ca inainte de a efectua manevra, cei din spatele lui i-au inteles intentia. E cel mai simplu si mai elementar lucru la mersul in coloana. Parea mea e ca o parte din vina o are si cel care a vrut sa efectueze manevra de stanga, pe un DN sau DJ te asiguri de zece mii de ori inainte de a face o asemenea manevra, tocmai pentru ca se circula cu viteze mai mari iar soferii sunt mult mai relaxati si trebuie sa fii atent sa vezi ce-ti vine din spate, ca daca-i unu' intr-o duba si atunci isi schimba cd-ul la masina, te-a cam facut una cu asfaltul... Aveti grija cei ce mergeti cu pasageri: aveti o viata in plus, care nu va apartine dealtfel, si de care sunteti raspunzatori!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

citisem despre niste semnale cu mana -coduri specifice pe care le folosesc motociclistii cand vor sa opreasca pt apa,gaz,etc...prea tarziu pentru unii...

P.S. nu vi se pare ca murim prea usor si stupid? o cazatura si gata? altii mor in atentate teroriste,se prabusesc avioane si tot mai scapa cate unul, se impusca..noi romanii cadem de pe motor,se sparge casca si gata. parca suntem...Dumnezeu mai stie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stlk
cateodata chiar nu iti dai seama, iar unii au semnalizari aftermarket cu becuri de 6W care pur si simplu nu se vad.

 

Asta nu-i nimic ... iti vine sa crezi ca am vazut folie neagra pe semnalizarile si stopul unui fireblade ? Sau era vopsit cu spray, nu stiu ... oricum, era "in ton" cu restul motorului, adica negru ...

Editat de stlk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar am vazut o gramada clipuri pe youtube, cat si motociclete in realitate, cu niste semnalizari puse asa la misto, doar ca sa nu zica lumea ca nu exista. Pur si simplu nu iti dadeai seama daca aia e semanlizare sau doar instalatie deaia de craciun :laugh: Nu cred ca in accidentul de fata au fost astfel de semnalizari, dar partea proasta e ca pe strazi sunt multi care au prostii de genul asta:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar am vazut o gramada clipuri pe youtube, cat si motociclete in realitate, cu niste semnalizari puse asa la misto, doar ca sa nu zica lumea ca nu exista. Pur si simplu nu iti dadeai seama daca aia e semanlizare sau doar instalatie deaia de craciun :laugh: Nu cred ca in accidentul de fata au fost astfel de semnalizari, dar partea proasta e ca pe strazi sunt multi care au prostii de genul asta:

dupa cum se vede in poza nu e cazul,semnalele sunt cele cu care motorul a iesit de pe poarta fabricii.

post-38452-1281900960_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este vina celui din spate ca nu pastrat distanta si cine stie cu ce viteza a venit. Oricum si franarea a fost mult mai slaba, asta din cauza faptului ca avea pasager(RIP).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

E un accident tipic de incepatori nerodati impreuna. Din pacate cu consecinte majore, un mort si un schilodit. Oameni tineri care se cunosc intimplator si ies impreuna in mod dezordonat, fara un lider si mult mai grav cu spiritul de competitie care trage in locul lor de gaz. Nu aveau un tel, nu stiau clar ce vor face. Paul a actionat la deruta, s-a hotarit la un moment-dat sa intre intr-o benzinarie pe contrasens. In mod normal o intentie de intoarcere sau virare pe contrasens se anunta inainte cu 100 metri cel putin inainte de a roti ghidonul. Poate ca a facut-o poate ca nu .Inclin sa cred ca nu a semnalizat din timp, deoarece ar fi observat mai din timp si Pamu si l-ar fi imitat (ar fi semnalizat si el intentia) :moron: Probabil ca Suraj l-a depasit pe Pamu fara sa observe ca Paul urma sa vireze stinga, poate chiar fara sa-l vada. La 21 ani conducea in forta un motor de 1100(situatie tipica la noi), de care ar fi trebuit sa se apropie dupa minimum 5 ani de experienta pe motoare pina in 500. Si in plus ramasese in urma, poate era iritat de asta.

 

Ce s-a intimplat apoi e clar. Suraj i-a distrus la impact piciorul lui Paul, iar pasagerul a fost aruncat ghinionist cu capul in bordura. Vreau sa va spun domnii mei, ca o casca buna se sparge la impact (amortizeaza socul prin deformare si rupere ) in schimb protejeaza tartacuta. Vechiul meu airoh s-a spart ca un ou de pasti in vre-o 3 locuri la impactul cu bordul motorului in saltul nocturn de anul trecut, in schimb tartacuta mi-a ramas functionala, asa ca tot airoh mi-am luat. Asa cum bine afirma Carpanosul inainte, protectia cam pe acolo este 25%, restul depinde de noroc. Si ai acesti 25 % daca NU PORTI CASCA NO NAME!, altfel vai de norocul tau! O casca dura(nedeformabila) te apara doar de obiectele ascutite si de frictiune, in schimb la un impact cu un plan dur si fix(perete, bordura) transmite doar socul mai departe gelatinei care sintem de fapt noi si oaselor slabe de la baza craniului.

 

Am patit si eu exact acelasi lucru ca si Paul, din fericire pe macadam unde doi colegi jucau mita in spatele meu, cel din fata a oprit sa intrebe ceva pe un taran, eu in stinga lui, iar al treilea a intrat in plin in mine cu capul intors catre urmaritor. Din fericire am scapat doar cu degetul mare plesnit, echipamentul praf si motorul mototolit bine. Cel care a intrat in mine s-a dovedit apoi o asemeneaq jigodie, incit de la intimplarea asta veche, am grija mare cu cine ma pornesc la drum si pe cine am in spate. La fel am mare grija sa ma asigur la maximum in situatii de genul celei in care se afla Paul, daca circulatia e densa si nasoala si drumul ingust, prefer sa trag intii dreapta si apoi sa trec drumul. Mai bine fara dreptate acasa, decit cu dreptate la cimitir.

 

Luati aminte si trageti invataminte din tragedia asta cei care cititi. Suraj se face vinovat de ucidere din culpa (neintentionat) ceea ce insa nu mai poate invia mortul sau alina suferintele lui Paul. Acesta din urma s-a cam hazardat oprind cam riscant, chiar daca dpdv legal nu e vinovat, iar mortul saracu, a avut o zi proasta, dar s-a si urcat in spatele unui tip de 21 ani care conducea un motor PREA MARE PENTRU EL si mai ales de imprumut. In care conditii avea toate premisele si el pentru o zi FOARTE PROASTA. Iar Pamu a avut pur si simplu noroc si sint convins ca e singurul care a invatat 100% ceva din povestea asta.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un accident tipic de incepatori nerodati impreuna. Din pacate cu consecinte majore, un mort si un schilodit. Oameni tineri care se cunosc intimplator si ies impreuna in mod dezordonat, fara un lider si mult mai grav cu spiritul de competitie care trage in locul lor de gaz. Nu aveau un tel, nu stiau clar ce vor face. Paul a actionat la deruta, s-a hotarit la un moment-dat sa intre intr-o benzinarie pe contrasens. In mod normal o intentie de intoarcere sau virare pe contrasens se anunta inainte cu 100 metri cel putin inainte de a roti ghidonul. Poate ca a facut-o poate ca nu .Inclin sa cred ca nu a semnalizat din timp, deoarece ar fi observat mai din timp si Pamu si l-ar fi imitat (ar fi semnalizat si el intentia) :moron: Probabil ca Suraj l-a depasit pe Pamu fara sa observe ca Paul urma sa vireze stinga, poate chiar fara sa-l vada. La 21 ani conducea in forta un motor de 1100(situatie tipica la noi), de care ar fi trebuit sa se apropie dupa minimum 5 ani de experienta pe motoare pina in 500. Si in plus ramasese in urma, poate era iritat de asta.

 

Ce s-a intimplat apoi e clar. Suraj i-a distrus la impact piciorul lui Paul, iar pasagerul a fost aruncat ghinionist cu capul in bordura. Vreau sa va spun domnii mei, ca o casca buna se sparge la impact (amortizeaza socul prin deformare si rupere ) in schimb protejeaza tartacuta. Vechiul meu airoh s-a spart ca un ou de pasti in vre-o 3 locuri la impactul cu bordul motorului in saltul nocturn de anul trecut, in schimb tartacuta mi-a ramas functionala, asa ca tot airoh mi-am luat. Asa cum bine afirma Carpanosul inainte, protectia cam pe acolo este 25%, restul depinde de noroc. Si ai acesti 25 % daca NU PORTI CASCA NO NAME!, altfel vai de norocul tau! O casca dura(nedeformabila) te apara doar de obiectele ascutite si de frictiune, in schimb la un impact cu un plan dur si fix(perete, bordura) transmite doar socul mai departe gelatinei care sintem de fapt noi si oaselor slabe de la baza craniului.

 

Am patit si eu exact acelasi lucru ca si Paul, din fericire pe macadam unde doi colegi jucau mita in spatele meu, cel din fata a oprit sa intrebe ceva pe un taran, eu in stinga lui, iar al treilea a intrat in plin in mine cu capul intors catre urmaritor. Din fericire am scapat doar cu degetul mare plesnit, echipamentul praf si motorul mototolit bine. Cel care a intrat in mine s-a dovedit apoi o asemeneaq jigodie, incit de la intimplarea asta veche, am grija mare cu cine ma pornesc la drum si pe cine am in spate. La fel am mare grija sa ma asigur la maximum in situatii de genul celei in care se afla Paul, daca circulatia e densa si nasoala si drumul ingust, prefer sa trag intii dreapta si apoi sa trec drumul. Mai bine fara dreptate acasa, decit cu dreptate la cimitir.

 

Luati aminte si trageti invataminte din tragedia asta cei care cititi. Suraj se face vinovat de ucidere din culpa (neintentionat) ceea ce insa nu mai poate invia mortul sau alina suferintele lui Paul. Acesta din urma s-a cam hazardat oprind cam riscant, chiar daca dpdv legal nu e vinovat, iar mortul saracu, a avut o zi proasta, dar s-a si urcat in spatele unui tip de 21 ani care conducea un motor PREA MARE PENTRU EL si mai ales de imprumut. In care conditii avea toate premisele si el pentru o zi FOARTE PROASTA. Iar Pamu a avut pur si simplu noroc si sint convins ca e singurul care a invatat 100% ceva din povestea asta.

 

Nu prea ma bag in discutii....dar oare de ce 98% din accidente ii vizeaza pe astia mici?!?!?!

Nu ca s un intelept ,doar ca pentru noi ceea ce spui tu sau carpanosul nu sunt doar vb povestite intre doua sucuri in pta victoriei sau bikers otopeni....si am ajuns motociclisti.

Pacat de tineretea lui ca sa dus asa de tanar,de faptul ca unul a ramas schilodit si altul cu constiinta incarcata ca a omorat un om si pe altul l a nenorocit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea ma bag in discutii....dar oare de ce 98% din accidente ii vizeaza pe astia mici?!?!?!

Nu ca s un intelept ,doar ca pentru noi ceea ce spui tu sau carpanosul nu sunt doar vb povestite intre doua sucuri in pta victoriei sau bikers otopeni....si am ajuns motociclisti.

Pacat de tineretea lui ca sa dus asa de tanar,de faptul ca unul a ramas schilodit si altul cu constiinta incarcata ca a omorat un om si pe altul l a nenorocit.

 

Carpanosul si Galen au dreptate.

 

Daca a intrat din plin fara frana, e jale.

 

Daca a intrat pe franare, e target fixation.

 

Nu a avut cea mai mica reactie de ocolire a obstacolului. In foarte multe cazuri am observat ca este mult mai simplu sa eviti decat sa franezi.

 

:moron: :D :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu a avut cea mai mica reactie de ocolire a obstacolului. In foarte multe cazuri am observat ca este mult mai simplu sa eviti decat sa franezi.

 

:moron: :D :D

 

Avea cineva la semnatura un filmulet cu evitarea unei masini iesite in fata lui de pe straduta secundara, undeva in afara localitatii parca. Mi-a ramas in memorie faza, cu sangele rece al motociclistului care intr-o fractiune de secunda si-a facut calculele si a ales solutia optima (nu a franat ci a evitat masina)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Il cunosc personal pe Paul.Am aflat de accidentul lui abia acum cateva zile.Am mers in crup cu el si cu Biggy dar atunci eu eram cap de coloana.Este destul de experimentat baiatul si foarte atent la ce face.Nu cred ca s-a trezit sa dea semnal si sa vireze in ultimul moment si nici genul teribilist nu e dar nu am fost acolo asa ca nu pot comenta. Oricum insanatosire grabnica si condoleante familiei lui Robert.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O discutie clara (viteza de croaziera, pozitie in grup, opriri, etc) inainte de orice plimbare in grup este secretul unei iesiri reusite, am invatat asta pe calea cea grea dupa o paralizie de 2 luni in 2008 in urma unui accident moto pe soseaua petricani,...

RIP Robert :) ....

Insanatosire grabnica frate Paul, sa ne reintalnim calare ca mi-a promis sa mergem pe serpentine,...

Mai jos este in stanga Paul cu BMW-ul lui, Sandy si eu la o plimbare la inceputul verii acestui an. Maine mergem la Paul la spital si o sa aducem ultimele noutati, ganduri si mesaje de la Paul.

Asfalt uscat tuturor !

 

003.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...