Sari la conținut

SECRETELE FRANARII


Dan Nastase
 Share

Postări Recomandate

Ia sa vedem ce e aici :bounce:

 

Yamaha WR 450 SM si R1 , cum negociezi un viraj si cum FRANEZI , dc , cum , cand si unde :

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ATENTIE!

De la minutul 4.00 pana la 4.40 !!!

QED

 

:makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Elegant pe frana spate, monster mic :D

 

pe slo mo se vede asa: frana spate exclusiv si sanatos. Motoreta stabila? Hmmm... cam deloc, topaie spatele ca la ping pong :D Furca fata se comprima? Zero.

Mare atentie ca se lasa cu fractura de bazin :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A cazut din alte cauze. La cum ii facea amortizorul.. numai acceleratia il salva.

 

Interesant este urmatorul film.. frana fata + catapultare. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A cazut din alte cauze. La cum ii facea amortizorul..

 

Ce vrei sa spui? Adica amortizorul cum era? Prea moale/tare pe compresie revenire? nu mai avea azot? S-a produs cavitatie in ulei si s-a terminat cu amortizarea? Arcul prea tare/moale? Preload prea mult? Scuzati, eu nu vad nimic :D

Dar daca punea frana fata si incerca sa ia virajul, il lua sau nu-l lua?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma uitam asa aiurea pe youtube, si am dat de videoclipul asta http://www.youtube.com/watch?v=ZKpnJvqBe-s&feature=g-vrec

 

singura problema e ca trebuie sa ai habar de limba engleza, mie mi s-a parut ffff educational are 1 ora si ceva si te invata tot ce ai nevoie sa te feresti de tipicele greseli. :bigstar:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Dar daca punea frana fata si incerca sa ia virajul, il lua sau nu-l lua?

 

ma uit tot timpu' la mulholland drive clips.. e ceva in curba aia de sunt atatea accidente fix acolo, cred ca cei mai multi fac point fixation pe ceva, se panicheaza si rezultatul il vedem noi pe yutube..

 

asta cu monsterul merge suficient de incet sa ia virajul fara absolut nici o frana..

 

vezi ca mai e un clip tot acolo cu un ss iar in spatele lui 2 choperisti au aproximativ aceasi viteza in viraj si-l abordeaza fara greturi. ss cade binenteles.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma uitam asa aiurea pe youtube, si am dat de videoclipul asta http://www.youtube.c...&feature=g-vrec

 

singura problema e ca trebuie sa ai habar de limba engleza, mie mi s-a parut ffff educational are 1 ora si ceva si te invata tot ce ai nevoie sa te feresti de tipicele greseli. :bigstar:

 

 

 

Nu stiu daca acest clip invata un incepator, este mai mult pentru cineva cu cunostinte medii in ale motocicletei.Ar trebuii un un partener experimentat care are darul de a invata pe cineva si de ai arata greselile facute cea ce nu este foarte usor.Acum mai depinde si de talentul fiecaruia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu din chestii dinastea am invatat tot ce am nevoie , parerea mea , pe mine nu a avut nimeni cine s ama invete , sa imi explice ...m-am apucat eu sa citesc pe forumuri, s ama uit la filmari ...am invatat pozitia buna ...

 

Frana fata intr-un viraj , te ridica din pozitia de inclinat , deci in loc sa iei curba, te scoate afara din ea...in schimb apasarea usoara a franei spate te stabilizeaza... :grinbandit:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma uit tot timpu' la mulholland drive clips.. e ceva in curba aia de sunt atatea accidente fix acolo, cred ca cei mai multi fac point fixation pe ceva, se panicheaza si rezultatul il vedem noi pe yutube..

 

asta cu monsterul merge suficient de incet sa ia virajul fara absolut nici o frana..

 

vezi ca mai e un clip tot acolo cu un ss iar in spatele lui 2 choperisti au aproximativ aceasi viteza in viraj si-l abordeaza fara greturi. ss cade binenteles.

 

Da, e un botez pentru multi incepatori sau agitati acolo. Favoritul meu personal este scuteristul in slapi :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce vrei sa spui? Adica amortizorul cum era? Prea moale/tare pe compresie revenire? nu mai avea azot? S-a produs cavitatie in ulei si s-a terminat cu amortizarea? Arcul prea tare/moale? Preload prea mult? Scuzati, eu nu vad nimic :D

Dar daca punea frana fata si incerca sa ia virajul, il lua sau nu-l lua?

 

Ok, hai sa le luam pe rand cu toate ca postul tau imi pare unul carcotas.

 

Daca te uiti atent pe film vei observa ca nu numai bascula spate are o miscare oscilanta destul de dubioasa dar si paravantul aflat deasupra farului, semn ca aceea este o portiune cu valuri.

Ai grija ca omul in mom impactului a folosit frana fata, altfel roata fata nu se bloca la lovirea parapetului. Oricum nu e nimeni atat de tampit incat sa intre intr-o curba si sa nu foloseasca DELOC frana fata.

 

In momentul in care intri in curba cu o viteza mai mare decat iti permite trasa ideala, folosesti doar frana spate pentru a te pune pe trasa dorita. In cazul in care esti aplecat pe trasa dorita si ciupesti fata(iti apare un cangur/urs sau orice alta masina de pe sens opus) , iti garantez 100% ca te vei imprastia pe directia tot inainte.

 

Singurul lucru cu care iti dau dreptate in folosirea franei fata este atunci cand te afli pe pista. Se franeaza violent pana la pierderea aderentei spate si cu cat esti mai experimentat poti folosi spatele pentru a alege trasa ideala (frana spate nu te-ar ajuta pentru ca n-o poti simti). Dar nu se pune prbl de astfel de franari pe Cheia sau Transalpina in conditiile in care nu cunosti ce ai sub cauciuc, ce vine din fata ce va face masina pe care o depasesti.

 

Exemplu in care a fost folosita doar frana fata.

 

 

Cum iti spuneam, TOT INAINTE!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, am fost rau intentionat... am vrut de fapt sa zic ca ar trebui sa-si rupa bazinul ca sa vada cum este :D

A pus frana fata, asa este. Dar cand? Cand era pe pamant si cu motociclete perpendiculara pe viraj. Adica nu mai avea mult pana sa sara cu cardanu in parapet, mai avea doar foarte foarte putin. Eu zic ca a uitat complet de frana fata sau nu-i functiona pentru ca a fost la un servis care scapa motoretele de pe cric sau si-a aerisit-o in fata blocului la Los Angeles california si pe drum a vazut ca e treaba de mantuiala :D sau pur si simplu nu i-a zis nimeni ca are si frana fata si s-a agatat de ea inainte sa faca o saisprezecime de cvadrupluaxel ca sara in parapet :D

Bai nene.... asta e chiar tampit. Deci nu-l cunoasteti, nu-l stie nimeni, nu e nici o jignire prin simpatie? :D E dobitoc!

 

In momentul in care intri in curba cu o viteza mai mare decat iti permite trasa ideala, folosesti doar frana spate pentru a te pune pe trasa dorita. In cazul in care esti aplecat pe trasa dorita si ciupesti fata(iti apare un cangur/urs sau orice alta masina de pe sens opus) , iti garantez 100% ca te vei imprastia pe directia tot inainte.

 

Asta este decret, lege sau dogma? Intreb pentru ca nu stiu si daca imi zici unde gresesc, recunosc :D

Uite ca sa vezi ce am facut, ca nu ma dau mare motociclist. Am mers tare frate. Motoreta hornet 2008, cea mai nasoala motoreta de mers pe curbe. Am luat-o imprumut. Cred ca si cu chopperu mergeam mai bine. Cauciucuri de lemn, conti sport, niste idiotenii. Motoreta accelereaza dar nu prea curbeaza.... prea flexibila. Si am mers eu cu un R6 si un ZX9 in formatie asa... baieteala cica. Nu puteam frate sa merg, efectiv nu era posibil. Am crezut ca ma duc in rapa de multe ori. Aaa... daca mergi civilizat la modul fin, se poate merge dar pe mine m-a mancat in dos ca am zis ca ii fugaresc pe baieti cu rapandula aia. Cam greu. Si in prostia mea, eroare maxima, am inceput sa intru mai tare in viraje si mai tare si mai tare si tot asa. In primul viraj pe care am zis sigur ca nu-l iau, am pus fata si frana frana frana... nu mai incetinea motoreta, am pus si spatele, deja s-a dus dracu intreaga combinatie, aproape am iesit de pe drum ... Bun zic cu frana spate danseaza ca dracu, pun numai fata si ii dau drumu daca aluneca. cativa km a fost mai bine pana cand iar am exagerat si m-am trezit ca sunt cam tare pe viraj si ma duc larg. Si ce sa fac, ce sa fac? Usor, delicat am apasat fata. Si ce sa vezi, motoreta a intrat pe viraj si nici n-a cazut... Deloc spatele, dar deloc. Asfaltul era tot ala... adica cu praf, praf de mezozoic si de meteoriti. Deci nu se cade chiar asa ceac pac. Se cade daca se exagereaza. Crezi ca eu nu stiu ca puteam sa cad? De aia exageram :D

 

La popas la il refufio am facut schimb de motorete si am luat 1000RR 2010 si s-a terminat cu smecheria. Am mers lejer usor plimbare. Am facut popas la benzinarie si i-am asteptat pe baieti pret de doua tigari. n-am atins spatele deloc deloc dar niciodata macar. Eu sunt unul dintre aia carora le place Honda :D

 

Singurul lucru cu care iti dau dreptate in folosirea franei fata este atunci cand te afli pe pista. Se franeaza violent pana la pierderea aderentei spate si cu cat esti mai experimentat poti folosi spatele pentru a alege trasa ideala (frana spate nu te-ar ajuta pentru ca n-o poti simti). Dar nu se pune prbl de astfel de franari pe Cheia sau Transalpina in conditiile in care nu cunosti ce ai sub cauciuc, ce vine din fata ce va face masina pe care o depasesti.

 

Da ma, pe circuit se pune frana tare tare de tot, nu vorbim de circuit aici ca nu mai are rost, ca oricum crede lumea ca aia care merg pe pista si zic despre cauciucuri frane si siguranta le vor raul la tastaturistii de pe motoretism. Eu pe pista nu pun spatele decat rar de tot. L-am pus o singura data de urgenta cand a schimbat unu trasa in fata mea pe viraj - iesie larg si a intrat pe trasa ideala, nu se face asa - si am apasat pedala sa inchid virajul si sa nu intru in bietul uom.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, am fost rau intentionat... am vrut de fapt sa zic ca ar trebui sa-si rupa bazinul ca sa vada cum este :D

A pus frana fata, asa este. Dar cand? Cand era pe pamant si cu motociclete perpendiculara pe viraj. Adica nu mai avea mult pana sa sara cu cardanu in parapet, mai avea doar foarte foarte putin.

Am vaga impresie ca frana spate a folosit-o doar in ultimul moment, altfel la ce oscilatie avea bascula spate, pierdea motoreta cativa metri mai in spate. ABS ca ala nu a fost pus pe monster si nici nu cred ca cineva era capabil de asa ceva.

 

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exemplu in care a fost folosita doar frana fata.

 

 

fii atent, asta face altceva... ajunge inainte de viraj, decelereaza si retrogradeaza.... ii fuge spatele si uita ce trebuie sa faca.... se aude tronc inferioara, uita-te ca ii fuge motoreta de spate, si gata e intr-un film pe care nu-l mai stie. Am derapat, nu mai stiu ce sa fac - hai sa pun talpa stanga pe jos, poate ma ajuta cu ceva... El nu punea frana cu fata inainte de viraj, cred ca a zis ca face frana de motor si gata. De fapt cred ca poate punea frana cu fata dar extrem de light, ca la masaj profi cu pana de gasca... :D

Incorect spus "folosita doar frana fata". A crezut ca a folosit-o. A fugit putin spatele si gata, panica in tunel, point fixation, la revedere!

 

Am vaga impresie ca frana spate a folosit-o doar in ultimul moment, altfel la ce oscilatie avea bascula spate, pierdea motoreta cativa metri mai in spate. ABS ca ala nu a fost pus pe monster si nici nu cred ca cineva era capabil de asa ceva.

 

La V2 dar si la 4 in linie, dar mai ales la V2, daca pui frana spate si nu tragi de ambreiaj, din cauza lantului si a franei de motor puternice, topaie spatele pe asfalt de numa numa. Aia a fost acolo. Uite, sa incerci sa vezi cum e. Motorul trage, tu pui frana dar nu tragi de ambreiaj. uita-te la filmare. Nimic, maneta zero. Deci e clar. Nu stia sa conduca frate. Dobitoc dobitoc :D

 

Bai nene, sa-mi zica si mie cineva cum vine treaba asta: nu stii ca ai frana fata, nu stii ca ai ambreiaj, nu stii ca se derapeaza daca dai inferioara pe viraj fara slippericlatch dar mergi cu talpa pe jos ca domnii Stoner, Rossi, Crutchlow, asa... la modul elegantesc adica? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Elegant pe frana spate, monster mic :D

 

pe slo mo se vede asa: frana spate exclusiv si sanatos. Motoreta stabila? Hmmm... cam deloc, topaie spatele ca la ping pong :D Furca fata se comprima? Zero.

Mare atentie ca se lasa cu fractura de bazin :D

 

Eu nu vad nimic in neregula cu motocicleta. Omu a cazut pentru ca nu a stiut ce sa faca. S-a speriat.

Asa si.........amortizorul si roata spate topaie......... si?

Exista ambreiaj(care controleaza frana de motor), se poate combina frana de motor cu cea de spate, o faci in tranzitie si domolesti orice tentatie de " crize ", spatele franeaza si/sau derapeaza (daca e cazul) controlat .

Eu asa fac tot timpul ca sa imi pacalesc ABS-ul de pe spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda...cam asa este.Unii "nu stie", dar "vede" ca e filmati si o culca un pic mai tare sa dea si mai bine in poze....mhm

Din toate filmarile, daca am vazut cateva trase corecte pentru curba aia.Si curba aia e cam nasoala, din cat imi dau eu seama cred ca are doua raze si majoritatea o inchid prea devreme, nu reusesc sa inteleg,totusi...

Ce a fost tare , au fost baietii aia pe long-boarduri.Aia,fara combinatii frane, fara cutare si cutare.Aveau si tehnica de reducere a vitezei,plus echilibru si abordare, dar totusi...in tricou pe longboard cu "x" kmh in coborare....e ceva.

In rest, fotografii si cameramanii erau "de serviciu" la ridicat mobre.Pana in o filmare era unul care dadea si cu matura, deci erau pregatiti, acolo se stie ca trec sute bune de motoare pe zi.

Pana la urma, e o distractie si asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu vad nimic in neregula cu motocicleta. Omu a cazut pentru ca nu a stiut ce sa faca. S-a speriat.

Asa si.........amortizorul si roata spate topaie......... si?

Exista ambreiaj(care controleaza frana de motor), se poate combina frana de motor cu cea de spate, o faci in tranzitie si domolesti orice tentatie de " crize ", spatele franeaza si/sau derapeaza (daca e cazul) controlat .

Eu asa fac tot timpul ca sa imi pacalesc ABS-ul de pe spate.

 

Exact asta am zis in urmatoarele posturi. Nu e nimic in neregula cu motoreta desi... e un tzacanit intre ghidon si shaua pilotului :D

la motoreta cu transmisie pe cardan nu patesti ce a patit ala cu monsterul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba Cesare, cate minute din viata ta de "vitejist" ai condus moto-cardane?

 

"Inclinam" sa cred ca ai ceva la scufitza doar cand "performezi" pe forumul prbk...

 

dar acum de cand te dai expert si la cardane...

 

este foarte clar ca esti total... dezaxat! :D

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba Cesare, cate minute din viata ta de "vitejist" ai condus moto-cardane?

 

"Inclinam" sa cred ca ai ceva la scufitza doar cand "performezi" pe forumul prbk...

 

dar acum de cand te dai expert si la cardane...

 

este foarte clar ca esti total... dezaxat! :D

 

Chiar ma intrebam cand ai sa reapari. Ce-ti mai face compendiul ala bai recordmanule mondial? Dar statiua aia la care lucrezi? E maaare? :D jet!

Pe pro-bike nu mai apari pt ca iti spune toata lumea dar absolut toata lumea ca esti... cum sa o zic elegant, incompetent :D

Te astept pe circuit la concurs sa te-nvart ca pe titirez, expirat patetic. Zi ceva la obiect si lasa bashinile, traducatorule de articole de ziar si de reviste moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La V2 dar si la 4 in linie, dar mai ales la V2, daca pui frana spate si nu tragi de ambreiaj, din cauza lantului si a franei de motor puternice, topaie spatele pe asfalt de numa numa. Aia a fost acolo. Uite, sa incerci sa vezi cum e. Motorul trage, tu pui frana dar nu tragi de ambreiaj.

 

Merg pe V2 si nu am intalnit comportamentul asta. Am pus frana cu spatele si in viraj, si inainte, si mai blana, si cu ambreiaj, si fara. Am testat (cred) cam toate posibilitatile. Singurul lucru pe care l-am observat intr-adevar este un comportament usor ciudat in momentul in care franezi un pic violent cu spatele si nu tragi ambreiajul, adica se simte.. ca si cum roata incetineste motorul prin lant dar motorul totusi trage.. ca niste socuri sa le spunem, dar nici poveste de sarit roata sau schimbat directia in cazul in care esti inclinat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba cesare, cate minute din viata ta de "vitejist" ai condus moto-cardane?

Chiar ma intrebam cand ai sa reapari. Ce-ti mai face compendiul ala bai recordmanule mondial? Dar statiua aia la care lucrezi? E maaare? :D jet!

Pe pro-bike nu mai apari pt ca iti spune toata lumea dar absolut toata lumea ca esti... cum sa o zic elegant, incompetent :D

Te astept pe circuit la concurs sa te-nvart ca pe titirez, expirat patetic. Zi ceva la obiect si lasa bashinile, traducatorule de articole de ziar si de reviste moto.

Chiar ma intrebam cand ai sa reapari pe topicul lansat de mine pe motociclism.ro...

care are acum peste 35.000 de accesari!

Ce-ti mai face titlul ala de carton consigliere prbk, bai subrecordmanule mondial seres?

Dar cufureala zilnica la care lucrezi? E maaare?

Pe pro-bike apari ca sa iti spuna toata lumea

dar absolut toata lumea ca esti... cum sa o zic elegant,

CIObanu :D

 

Sunt prezent in presa romana din anii '70 cu articole de specialitate dedicate pasionatilor moto,

da tu esti mereu pe langa subiect, fanfaron la pulipe!

Te astept pe oricare circuit la concurs, putza patetica

cand vei avea comportament de recordman, cupe, diplome si medalii moto macar cate am eu,

nu mai spun de colegii tai de ganeratie care iti dau oricand MARE JET! :D

 

bai pufi, acum esti si expert in cardane?!

Va de garajul si de cultura ta de sub pod!

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asta am zis in urmatoarele posturi. Nu e nimic in neregula cu motoreta desi... e un tzacanit intre ghidon si shaua pilotului :D

la motoreta cu transmisie pe cardan nu patesti ce a patit ala cu monsterul.

 

Bai la motocicleta cu cardan, cand e sa topaie roata, face "bungeejumping", comparativ cu o transmisie pe lant.

Incearca si o sa imi dai dreptate.

Acum depinde de tine ca motociclist daca reusesti sa derapezi controlat , fara a avea la inceput si la sfarsit de derapaj o roata care topaie sau nu. Oricum pana prinzi miscarea la cardane, o sa iti topaie. Topaie in opinia mea mai violent decat la o transmisie pe lant.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba cesare, cate minute din viata ta de "vitejist" ai condus moto-cardane?

 

ba plagiatorule... r1200 GS. Nu am pus ceasul la inceput si la sfarsit. Si mi-a placut dar.... nu enorm. Si e confortabila si agila pt masa ei dar nu senzationala. Ia sa vad... te-ai dat pe brazada infectule? Vai dar ce citesc mai jos... yumm yumm!

 

Chiar ma intrebam cand ai sa reapari pe topicul lansat de mine pe motociclism.ro...

care are acum peste 35.000 de accesari!

Ce-ti mai face titlul ala de carton consigliere prbk, bai subrecordmanule mondial seres?

Dar cufureala zilnica la care lucrezi? E maaare?

Pe pro-bike apari ca sa iti spuna toata lumea

dar absolut toata lumea ca esti... cum sa o zic elegant,

CIObanu :D

 

Sunt prezent in presa romana din anii '70 cu articole de specialitate dedicate pasionatilor moto,

da tu esti mereu pe langa subiect, fanfaron la pulipe!

Te astept pe oricare circuit la concurs, putza patetica

cand vei avea comportament de recordman, cupe, diplome si medalii moto macar cate am eu,

nu mai spun de colegii tai de ganeratie care iti dau oricand MARE JET! :D

 

bai pufi, acum esti si expert in cardane?!

Va de garajul si de cultura ta de sub pod!

 

Ba, eu inteleg ca esti un mos mediocru singur, parasit si rejectat de toti. Ce mai faci? :D

Domnu care m-a facut moderator la pro-bike este ala caruia ii trimiti scrisori de jale ca iti dau baietii de pe forum jet si tu scrii Pm ca baietii n-au respect pentru tampeniile tale. Marsh ma! :D te plangi la iNparatie ca o 3.14zda sa stearga posturi care te deranjeaza... pfff. Hai plangi!

Acuma... mai tii minte ca m-am urinat la modul elegantesc pe "compendiu" lu matale? Este trist. Hai sa iti dau un citat aicisha. Mai citeste-ti o data biblia aia scrisa de manutza ta copiata din revistele alea pe care le-ai plagiat. Este trist ca lucrarea vietii e un rahat, nu-i asa?

 

In afara de rahatul asta pansat la care tu ii zici compendiu, nu stiu nimic de tine. Jurnalist de moto zici? Vreo scoala ai facut? Stiu din surse 100% sigura ca nu. Asa ca pa.

Ce recorduri ai tu ma? Ai vreo omologare la delirul la care-i zici tu record? Trezirea! Ti-au dat oamenii de varsta ta mucu, acu ti-l dau si astia tineri.

De cand te astept macar intr-o parcare sa bagi tu talpa tare in pedala de frana... acu vii la circuit? Pai hai, ce mai astepti? Ba, te bat cu spatele, fi-ti-ar cardanele sa-ti fie de inventator de compendii.

 

Abia acu realizez ca esti suficient de avansat la nivelul de gradinita la care te zbati incat ai inceput sa ma imiti... Adica plagiat? :D Sa-ti dai ma sursele cand traduci din reviste de acu 40 de ani. Macar atat.

 

Bai la motocicleta cu cardan, cand e sa topaie roata, face "bungeejumping", comparativ cu o transmisie pe lant.

Incearca si o sa imi dai dreptate.

Acum depinde de tine ca motociclist daca reusesti sa derapezi controlat , fara a avea la inceput si la sfarsit de derapaj o roata care topaie sau nu. Oricum pana prinzi miscarea la cardane, o sa iti topaie. Topaie in opinia mea mai violent decat la o transmisie pe lant.

 

Nu am reusit niciodata. Serios, credeam ca nu face... Deci poate face. Acu, zi-mi si mie cand face? Da-mi-o la o proba.... plm, o platesc daca o trantesc.

Cel mai nasol mi-a topait la motocicleta cu transmisie pe lant la Ducati 999 al unui prieten. Am pus o singura data spatele, si a facut ca dracu. Dupa aia n-am mai pus spatele deloc. La monster 620, una dintre cele mai distractive motorete de oras pe care am mers, n-am mai pus spatele deloc si m-am plimbat o noapte intreaga in Bucuresti. Cred ca tot ca la 999 s-ar fi comportat rapandula.

La 4 in linie, toate, dar absolut toate fac la fel, numai ca nu la fel de tare ca 999 care ramane pt mine etalon.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...