Sari la conținut

SECRETELE FRANARII


Dan Nastase
 Share

Postări Recomandate

Lasa, ca ne intalnim la Brno si-mi arati cum franezi tu.

 

Ah, haideti totusi sa incheiem sa ne mai dam cu parerea despre slide-urile facute de pilotii MotoGp. Cine o sa ne dea dreptate daca folosesc sau nu frana fata, daca sunt power slide-uri, sau daca din prea multa frana fata si inclinare iese spatele de pe traiectorie?

 

O sa intre Stoner pe aici sa ne spuna? Cine din Romania stie sa faca asa ceva si sa intre aici sa ne lumineze pe noi?

 

Eu n-am vazut pe nimeni...

Tu crezi ca ala pe UD pune tare frana fata de-i derapeaza spatele? Sau trage de gaz la intrare in viraj???

 

Eu n-am vazut pe nimeni...

Nici nu o sa vezi, daca toti ganditi asa.. :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Lasa, ca ne intalnim la Brno si-mi arati cum franezi tu.

 

 

Tu crezi ca ala pe UD pune tare frana fata de-i derapeaza spatele? Sau trage de gaz la intrare in viraj???

 

Evident ca ne vedem la start, ce crezi, ca scapi? :D

 

Ma.... sa stii ca pe unele circuite se poate merge foarte foarte tare pe ud. Evident cu gume de ploaie. In special pe circuitele abrazive. Eu am experienta unei singure zile de circuit pe ploaie. Cei care merg insa tare pe ploaie, alti piloti pe care ii cunosc adica, merg la fel ca pe uscat - frana tare cu fata, mai usor cu inclinarea si cu acceleratia, slidere de genunchi ceva mai inalte si... forja moderata :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cezarel. cu clipul la semnatura doar imi faci rating pe youtube :D

 

Sa vezi ce-ti fac daca iti dau comments si le dau clipul si la altii... sa vezi cate castane iei :D

Chiar ma bucur sa iti cresc in felul asta ratingul :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

"Pentru ca toate cele mentionate mai sus sunt adevarate, observam la “meseriasi”

actionarea franei spate in curbele de mare viteza - motiv pentru care, la un moment dat Mick Doohan

avea montat pe ghidon o a doua maneta de frana actionata cu degetul mare

atunci cand concura cu piciorul drept in ghips."

 

....din postul citat de tine...aka dl. Nastase...etc...bla...bla...bla....

 

Deci ie buna frana spate sau nu ?

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci am avut viteza prea mare initiala, eram cu ochii pe (cuvant urat) de con si am accelerat mai mult decat trebuie, ce voiai, sa sar peste ele? :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Majoritatea baietzilor de la MotoGp nu pun frana spate deloc,mai ales Rossi nu are deloc treaba cu spatele,el luand de multe ori chiar piciorul din scarita.Cand topaia roata asa ca in filmuletzul ala,aia se numeste fish-tailing,si e din cauza franei de motor.Se intampla chiar si cu slipper-clutch,dar nu e atat de dur.

Kevin Schwantz despre franarea pe circuit :

 

Revenind la franarea pe drumurile publice,si eu sunt printre cei care franeaza doar fata pt ca parerea mea este ca in situatii de urgenta ar trebui sa te concentrezi numai pe frana fata ca sa scoti untul din ea,iar daca esti obisnuit cu amandoua nu te vei putea concentra pe ambele si nu vei frana la 100% din capacitatile tale si ale motocicletei.In teorie,da,e mai bine sa franezi cu amandoua insa practic parerea mea e ca nu e.Se mentioneaza si un studiu facut de American Motorcycle Safety Foundation care zice acelasi lucru (pct.7) :

http://www.webbikeworld.com/Motorcycle-Safety/braking-tips.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Btw, vezi ca pot edita semnaturi, si in log de "reparatii la preturi omenesti" cine stie ce dubiosenii o sa mai apara, asta sa stii, oricum nu fac asa ceva... dar sa stii ca e o posibilitate, dar la care nu recurg inca ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Pentru ca toate cele mentionate mai sus sunt adevarate, observam la “meseriasi”

actionarea franei spate in curbele de mare viteza - motiv pentru care, la un moment dat Mick Doohan

avea montat pe ghidon o a doua maneta de frana actionata cu degetul mare

atunci cand concura cu piciorul drept in ghips."

 

Si Doohan si alti piloti folosesc spatele pentru insccrierea in viraj.

Frana ta spate este cel mai bun prieten si iti recomand sa o folosesti ca frana de baza :D

Evident, vei intra in acelasi club de piloti faimosi precum Doohan si vei primo o medalie de merit si un loc de cinste in anuarul Who's Who, international, o alta afacere epica si colosala :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Btw, vezi ca pot edita semnaturi, si in log de "reparatii la preturi omenesti" cine stie ce dubiosenii o sa mai apara, asta sa stii, oricum nu fac asa ceva... dar sa stii ca e o posibilitate, dar la care nu recurg inca ;)

 

Acea semnatura e sustinuta printr-o relatie de bussiness cu Admin. poti sa faci orce doresti dar ai grija cand vrei sa dai cu piciorul intr-un caine, sa intrebi al cui e cainele :ok:

 

Semnatura cu tine protagonist o ai pana diseara. Pupi!

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Majoritatea baietzilor de la MotoGp nu pun frana spate deloc,mai ales Rossi nu are deloc treaba cu spatele,el luand de multe ori chiar piciorul din scarita.Cand topaia roata asa ca in filmuletzul ala,aia se numeste fish-tailing,si e din cauza franei de motor.Se intampla chiar si cu slipper-clutch,dar nu e atat de dur.

Kevin Schwantz despre franarea pe circuit :

 

Revenind la franarea pe drumurile publice,si eu sunt printre cei care franeaza doar fata pt ca parerea mea este ca in situatii de urgenta ar trebui sa te concentrezi numai pe frana fata ca sa scoti untul din ea,iar daca esti obisnuit cu amandoua nu te vei putea concentra pe ambele si nu vei frana la 100% din capacitatile tale si ale motocicletei.In teorie,da,e mai bine sa franezi cu amandoua insa practic parerea mea e ca nu e.Se mentioneaza si un studiu facut de American Motorcycle Safety Foundation care zice acelasi lucru (pct.7) :

http://www.webbikeworld.com/Motorcycle-Safety/braking-tips.htm

 

foarte bune link-urile, multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....Cand topaia roata asa ca in filmuletzul ala,aia se numeste fish-tailing,si e din cauza franei de motor.Se intampla chiar si cu slipper-clutch,dar nu e atat de dur....

 

Si frana de motor, din retrogradare, in cazul unei motociclete, nu poate fi considerata frana spate ? :scratch:

Sau frana spate se considera numai cand actionezi pedala ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si frana de motor, din retrogradare, in cazul unei motociclete, nu poate fi considerata frana spate ?

Eee,maciuci,pai asa si daca ma ridic in sa sa dea vantul in mine si ma dau mai pe spate,inseamna ca am exercitat franare pe roata din spate,nu? :rolleyes: Se vorbea despre apasarea franei spate,nu despre frana de motor...

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eee,maciuci,pai asa si daca ma ridic in sa sa dea vantul in mine si ma dau mai pe spate,inseamna ca am exercitat franare pe roata din spate,nu?Se vorbea despre apasarea franei spate,nu despre frana de motor...

Acesta se vrea a fi un raspuns la ce am intrebat eu ? :unsure:

 

Astept si raspunsul lui Niko la citatul dat de dl. Nastase, laitmotivul acestui topic...

Editat de TARKA 2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si kyonari si stoner din fileme puse aici fac powerslide la greu acolo iar asta este o treaba de mare meserie si finete, in romania nu stiu pe careva sa faca asa ceva.

cesare, in poza aia stai cam drept :D chiar daca ai jenunchiu la asfalt :D, remember - capu' la oglinda :D

 

la secunde .36 in filmuletul lui method simoncelli se vede clar cum sta in piciorul pe frana..

 

deja topicu e flame :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot nenea ala Kevin Schwartz zicea ca unii prefera sa foloseasca si spatele, deci se foloseste. Ca nu foloseste el sau rossi e partea a doua, a si spus de ce, e prea greu pt el, il distrage. :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si kyonari si stoner din fileme puse aici fac powerslide....

 

Deci tu zici ca derapajele inaintea intrarii in viraj sunt de la powerslide si nu de la frana de motor aka frana spate... prin retrogradare... :rolleyes:

Editat de TARKA 2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect,corect,el a zis cum se spune pe la noi "cate bordeie atatea obiceie".A zis ca el de ex punea frana cu 2-3 degete,Rossi pune frana melteneasca ca sa zic asa cu toata mana si gazul la fel.Eu sunt cu Schwantz,si pe mine ma distrage frana spate in situatii limita,mai ales cand intervine panica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bine sa folosesti tot ce ai pe mobra, mai ales franele, dar sa stii cum...multi spun ca folosesc spatele la greu unii ca nu folosesc deloc(totul depinde de ce mobra incaleci)...acum ,deh ,fiecare cu stilul lui,ideea e sa opresti dracu mobra atunci cand trebe fara sa ti rupi spinarea,atata polemica...uffff!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...