Cesar Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Exemplu in care a fost folosita doar frana fata. fii atent, asta face altceva... ajunge inainte de viraj, decelereaza si retrogradeaza.... ii fuge spatele si uita ce trebuie sa faca.... se aude tronc inferioara, uita-te ca ii fuge motoreta de spate, si gata e intr-un film pe care nu-l mai stie. Am derapat, nu mai stiu ce sa fac - hai sa pun talpa stanga pe jos, poate ma ajuta cu ceva... El nu punea frana cu fata inainte de viraj, cred ca a zis ca face frana de motor si gata. De fapt cred ca poate punea frana cu fata dar extrem de light, ca la masaj profi cu pana de gasca... Incorect spus "folosita doar frana fata". A crezut ca a folosit-o. A fugit putin spatele si gata, panica in tunel, point fixation, la revedere! Am vaga impresie ca frana spate a folosit-o doar in ultimul moment, altfel la ce oscilatie avea bascula spate, pierdea motoreta cativa metri mai in spate. ABS ca ala nu a fost pus pe monster si nici nu cred ca cineva era capabil de asa ceva. La V2 dar si la 4 in linie, dar mai ales la V2, daca pui frana spate si nu tragi de ambreiaj, din cauza lantului si a franei de motor puternice, topaie spatele pe asfalt de numa numa. Aia a fost acolo. Uite, sa incerci sa vezi cum e. Motorul trage, tu pui frana dar nu tragi de ambreiaj. uita-te la filmare. Nimic, maneta zero. Deci e clar. Nu stia sa conduca frate. Dobitoc dobitoc Bai nene, sa-mi zica si mie cineva cum vine treaba asta: nu stii ca ai frana fata, nu stii ca ai ambreiaj, nu stii ca se derapeaza daca dai inferioara pe viraj fara slippericlatch dar mergi cu talpa pe jos ca domnii Stoner, Rossi, Crutchlow, asa... la modul elegantesc adica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Elegant pe frana spate, monster mic pe slo mo se vede asa: frana spate exclusiv si sanatos. Motoreta stabila? Hmmm... cam deloc, topaie spatele ca la ping pong Furca fata se comprima? Zero. Mare atentie ca se lasa cu fractura de bazin Eu nu vad nimic in neregula cu motocicleta. Omu a cazut pentru ca nu a stiut ce sa faca. S-a speriat. Asa si.........amortizorul si roata spate topaie......... si? Exista ambreiaj(care controleaza frana de motor), se poate combina frana de motor cu cea de spate, o faci in tranzitie si domolesti orice tentatie de " crize ", spatele franeaza si/sau derapeaza (daca e cazul) controlat . Eu asa fac tot timpul ca sa imi pacalesc ABS-ul de pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Mda...cam asa este.Unii "nu stie", dar "vede" ca e filmati si o culca un pic mai tare sa dea si mai bine in poze....mhm Din toate filmarile, daca am vazut cateva trase corecte pentru curba aia.Si curba aia e cam nasoala, din cat imi dau eu seama cred ca are doua raze si majoritatea o inchid prea devreme, nu reusesc sa inteleg,totusi... Ce a fost tare , au fost baietii aia pe long-boarduri.Aia,fara combinatii frane, fara cutare si cutare.Aveau si tehnica de reducere a vitezei,plus echilibru si abordare, dar totusi...in tricou pe longboard cu "x" kmh in coborare....e ceva. In rest, fotografii si cameramanii erau "de serviciu" la ridicat mobre.Pana in o filmare era unul care dadea si cu matura, deci erau pregatiti, acolo se stie ca trec sute bune de motoare pe zi. Pana la urma, e o distractie si asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 Eu nu vad nimic in neregula cu motocicleta. Omu a cazut pentru ca nu a stiut ce sa faca. S-a speriat. Asa si.........amortizorul si roata spate topaie......... si? Exista ambreiaj(care controleaza frana de motor), se poate combina frana de motor cu cea de spate, o faci in tranzitie si domolesti orice tentatie de " crize ", spatele franeaza si/sau derapeaza (daca e cazul) controlat . Eu asa fac tot timpul ca sa imi pacalesc ABS-ul de pe spate. Exact asta am zis in urmatoarele posturi. Nu e nimic in neregula cu motoreta desi... e un tzacanit intre ghidon si shaua pilotului la motoreta cu transmisie pe cardan nu patesti ce a patit ala cu monsterul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Septembrie 5, 2012 Autor Share Postat Septembrie 5, 2012 (editat) Ba Cesare, cate minute din viata ta de "vitejist" ai condus moto-cardane? "Inclinam" sa cred ca ai ceva la scufitza doar cand "performezi" pe forumul prbk... dar acum de cand te dai expert si la cardane... este foarte clar ca esti total... dezaxat! Editat Septembrie 5, 2012 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 Ba Cesare, cate minute din viata ta de "vitejist" ai condus moto-cardane? "Inclinam" sa cred ca ai ceva la scufitza doar cand "performezi" pe forumul prbk... dar acum de cand te dai expert si la cardane... este foarte clar ca esti total... dezaxat! Chiar ma intrebam cand ai sa reapari. Ce-ti mai face compendiul ala bai recordmanule mondial? Dar statiua aia la care lucrezi? E maaare? jet! Pe pro-bike nu mai apari pt ca iti spune toata lumea dar absolut toata lumea ca esti... cum sa o zic elegant, incompetent Te astept pe circuit la concurs sa te-nvart ca pe titirez, expirat patetic. Zi ceva la obiect si lasa bashinile, traducatorule de articole de ziar si de reviste moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 La V2 dar si la 4 in linie, dar mai ales la V2, daca pui frana spate si nu tragi de ambreiaj, din cauza lantului si a franei de motor puternice, topaie spatele pe asfalt de numa numa. Aia a fost acolo. Uite, sa incerci sa vezi cum e. Motorul trage, tu pui frana dar nu tragi de ambreiaj. Merg pe V2 si nu am intalnit comportamentul asta. Am pus frana cu spatele si in viraj, si inainte, si mai blana, si cu ambreiaj, si fara. Am testat (cred) cam toate posibilitatile. Singurul lucru pe care l-am observat intr-adevar este un comportament usor ciudat in momentul in care franezi un pic violent cu spatele si nu tragi ambreiajul, adica se simte.. ca si cum roata incetineste motorul prin lant dar motorul totusi trage.. ca niste socuri sa le spunem, dar nici poveste de sarit roata sau schimbat directia in cazul in care esti inclinat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Septembrie 5, 2012 Autor Share Postat Septembrie 5, 2012 (editat) Ba cesare, cate minute din viata ta de "vitejist" ai condus moto-cardane? Chiar ma intrebam cand ai sa reapari. Ce-ti mai face compendiul ala bai recordmanule mondial? Dar statiua aia la care lucrezi? E maaare? jet! Pe pro-bike nu mai apari pt ca iti spune toata lumea dar absolut toata lumea ca esti... cum sa o zic elegant, incompetent Te astept pe circuit la concurs sa te-nvart ca pe titirez, expirat patetic. Zi ceva la obiect si lasa bashinile, traducatorule de articole de ziar si de reviste moto. Chiar ma intrebam cand ai sa reapari pe topicul lansat de mine pe motociclism.ro... care are acum peste 35.000 de accesari! Ce-ti mai face titlul ala de carton consigliere prbk, bai subrecordmanule mondial seres? Dar cufureala zilnica la care lucrezi? E maaare? Pe pro-bike apari ca sa iti spuna toata lumea dar absolut toata lumea ca esti... cum sa o zic elegant, CIObanu Sunt prezent in presa romana din anii '70 cu articole de specialitate dedicate pasionatilor moto, da tu esti mereu pe langa subiect, fanfaron la pulipe! Te astept pe oricare circuit la concurs, putza patetica cand vei avea comportament de recordman, cupe, diplome si medalii moto macar cate am eu, nu mai spun de colegii tai de ganeratie care iti dau oricand MARE JET! bai pufi, acum esti si expert in cardane?! Va de garajul si de cultura ta de sub pod! Editat Septembrie 5, 2012 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 (editat) Exact asta am zis in urmatoarele posturi. Nu e nimic in neregula cu motoreta desi... e un tzacanit intre ghidon si shaua pilotului la motoreta cu transmisie pe cardan nu patesti ce a patit ala cu monsterul. Bai la motocicleta cu cardan, cand e sa topaie roata, face "bungeejumping", comparativ cu o transmisie pe lant. Incearca si o sa imi dai dreptate. Acum depinde de tine ca motociclist daca reusesti sa derapezi controlat , fara a avea la inceput si la sfarsit de derapaj o roata care topaie sau nu. Oricum pana prinzi miscarea la cardane, o sa iti topaie. Topaie in opinia mea mai violent decat la o transmisie pe lant. Editat Septembrie 5, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 (editat) Ba cesare, cate minute din viata ta de "vitejist" ai condus moto-cardane? ba plagiatorule... r1200 GS. Nu am pus ceasul la inceput si la sfarsit. Si mi-a placut dar.... nu enorm. Si e confortabila si agila pt masa ei dar nu senzationala. Ia sa vad... te-ai dat pe brazada infectule? Vai dar ce citesc mai jos... yumm yumm! Chiar ma intrebam cand ai sa reapari pe topicul lansat de mine pe motociclism.ro... care are acum peste 35.000 de accesari! Ce-ti mai face titlul ala de carton consigliere prbk, bai subrecordmanule mondial seres? Dar cufureala zilnica la care lucrezi? E maaare? Pe pro-bike apari ca sa iti spuna toata lumea dar absolut toata lumea ca esti... cum sa o zic elegant, CIObanu Sunt prezent in presa romana din anii '70 cu articole de specialitate dedicate pasionatilor moto, da tu esti mereu pe langa subiect, fanfaron la pulipe! Te astept pe oricare circuit la concurs, putza patetica cand vei avea comportament de recordman, cupe, diplome si medalii moto macar cate am eu, nu mai spun de colegii tai de ganeratie care iti dau oricand MARE JET! bai pufi, acum esti si expert in cardane?! Va de garajul si de cultura ta de sub pod! Ba, eu inteleg ca esti un mos mediocru singur, parasit si rejectat de toti. Ce mai faci? Domnu care m-a facut moderator la pro-bike este ala caruia ii trimiti scrisori de jale ca iti dau baietii de pe forum jet si tu scrii Pm ca baietii n-au respect pentru tampeniile tale. Marsh ma! te plangi la iNparatie ca o 3.14zda sa stearga posturi care te deranjeaza... pfff. Hai plangi! Acuma... mai tii minte ca m-am urinat la modul elegantesc pe "compendiu" lu matale? Este trist. Hai sa iti dau un citat aicisha. Mai citeste-ti o data biblia aia scrisa de manutza ta copiata din revistele alea pe care le-ai plagiat. Este trist ca lucrarea vietii e un rahat, nu-i asa? In afara de rahatul asta pansat la care tu ii zici compendiu, nu stiu nimic de tine. Jurnalist de moto zici? Vreo scoala ai facut? Stiu din surse 100% sigura ca nu. Asa ca pa. Ce recorduri ai tu ma? Ai vreo omologare la delirul la care-i zici tu record? Trezirea! Ti-au dat oamenii de varsta ta mucu, acu ti-l dau si astia tineri. De cand te astept macar intr-o parcare sa bagi tu talpa tare in pedala de frana... acu vii la circuit? Pai hai, ce mai astepti? Ba, te bat cu spatele, fi-ti-ar cardanele sa-ti fie de inventator de compendii. Abia acu realizez ca esti suficient de avansat la nivelul de gradinita la care te zbati incat ai inceput sa ma imiti... Adica plagiat? Sa-ti dai ma sursele cand traduci din reviste de acu 40 de ani. Macar atat. Bai la motocicleta cu cardan, cand e sa topaie roata, face "bungeejumping", comparativ cu o transmisie pe lant. Incearca si o sa imi dai dreptate. Acum depinde de tine ca motociclist daca reusesti sa derapezi controlat , fara a avea la inceput si la sfarsit de derapaj o roata care topaie sau nu. Oricum pana prinzi miscarea la cardane, o sa iti topaie. Topaie in opinia mea mai violent decat la o transmisie pe lant. Nu am reusit niciodata. Serios, credeam ca nu face... Deci poate face. Acu, zi-mi si mie cand face? Da-mi-o la o proba.... plm, o platesc daca o trantesc. Cel mai nasol mi-a topait la motocicleta cu transmisie pe lant la Ducati 999 al unui prieten. Am pus o singura data spatele, si a facut ca dracu. Dupa aia n-am mai pus spatele deloc. La monster 620, una dintre cele mai distractive motorete de oras pe care am mers, n-am mai pus spatele deloc si m-am plimbat o noapte intreaga in Bucuresti. Cred ca tot ca la 999 s-ar fi comportat rapandula. La 4 in linie, toate, dar absolut toate fac la fel, numai ca nu la fel de tare ca 999 care ramane pt mine etalon. Editat Septembrie 5, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 Ba nu va mai certati ma aiurea ca poluati topicul. No ofense Dan Nastase sau Cesar. Hai sa discutam de motociclete nu sa facem atacuri la persoana. E forum moto nu mahala moto. Daca tot e Cock fight dati-va PM stabiliti pe AMCKART o zi de " duel " si anuntati-ne si pe noi, venim cu popcorn camera video, dam si premii, poate gasim si majorete. Postati si voi la INTALNIRI EVENIMENTE EXCURSII. Nu as miza neaparat pe varsta, eu am cunoscut persoane la +50 ani care mergeau bine pe viraje, in Alpi de ex "Piciu" cu V STROM 1000 + bagaje si nevasta mergea mai tare decat jumatate din grup( in opinia mea ). Iar la SM la hobby baietii de 40-50 ani ( "fosti profesionisti" ) iti invart casca in cap. Odata cu batranetea pe langa dureri vine si experienta( cred, nu stiu ca nu sunt batran ) Sunt curios daca o sa dati initiativa ideii mele. Cine stie poate ca o sa va si imprieteniti. Nu am reusit niciodata. Serios, credeam ca nu face... Deci poate face. Acu, zi-mi si mie cand face? Da-mi-o la o proba.... plm, o platesc daca o trantesc. Cel mai nasol mi-a topait la motocicleta cu transmisie pe lant la Ducati 999 al unui prieten. Am pus o singura data spatele, si a facut ca dracu. Dupa aia n-am mai pus spatele deloc. La monster 620, una dintre cele mai distractive motorete de oras pe care am mers, n-am mai pus spatele deloc si m-am plimbat o noapte intreaga in Bucuresti. Cred ca tot ca la 999 s-ar fi comportat rapandula. La 4 in linie, toate, dar absolut toate fac la fel, numai ca nu la fel de tare ca 999 care ramane pt mine etalon. Probabil conteaza si anvelopele. Dar daca ai un cardan si un lant si ai aceleasi anvelope, cardanul sare, are reactii mult mai violente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 Cine stie poate ca o sa va si imprieteniti. Off: Cunosc personal mai multi oameni calmi, calculati si asezati care mi-au spus direct, fara ocolisuri ca i-ar rupe capul acestui domn care se da un erudit si emerit al motoretismului, jurnalismului si forumismului Nu ma intreba motive pentru ca si eu am intrebat si cand au inceput sa povesteasca, nu s-au mai oprit. Deci nu, multumesc pt intelegere! Probabil conteaza si anvelopele. Dar daca ai un cardan si un lant si ai aceleasi anvelope, cardanul sare, are reactii mult mai violente. Eu n-am patit dar am mers putin. Pe bembeu doar R1200Gs si pe niste choppere pe cardan. Daca zici ca asa de rau face... m-ai facut curios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Septembrie 6, 2012 Autor Share Postat Septembrie 6, 2012 ba plagiatorule... cesarica, nu-ti mai screme neuronu' penibil sa faci spume si sa produci invective si speculatii mizere... ca nu se pupa cu imaginea ta online de cadâna sclifosita! pe limba ta: bai puțifrici cu doo motoare si trei minute in lumea moto... am fost tentat sa-ti raspund "plagiator e tactoo!" da ti-am vazut poza si mi-am dat seama ca bietul om nu avea cum sa te faca asa dupa chipul si asemanarea lui!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 (editat) Esti un catel alienat care se intoarce mereu cu aceeasi dragoste la bocancul care-i rupe dintii Buna dimineata! Abia astept sa ne cunoastem. Pupi! Editat Septembrie 6, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Toate ca toate. Dar de unde se trage toata disputa asta dintre voi doi? V-ati tras teapa la femei, la bani, la motoare, sau care este motivul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Septembrie 6, 2012 Autor Share Postat Septembrie 6, 2012 S-ar putea sa ma insel... dar din cate imi aduc aminte nu l-am fuck*t niciodata pe cesarica si nu i-am platit! Asa ca il rog cu martori sa ne lase (lasa-neeee!!!) sa plece si sa cante la alta masa. Eventual pe prbk acolo unde este gurist sef! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Sunt prezent in presa romana din anii '70 cu articole de specialitate dedicate pasionatilor moto, Aaaa.... ce frumos! Dar ce fac revistele alea.... s-au debarasat de tine? Adica te-au aruncat la gunoi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Septembrie 6, 2012 Autor Share Postat Septembrie 6, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Doare, nu-i asa? Lasa mosule, important e drumul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Septembrie 6, 2012 Autor Share Postat Septembrie 6, 2012 doare, cesaricaca ai portița mica... Trebuie sa recunosc: esti, inexorabil, guristul shef prb!! :wave: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Asta e replica ta? Patronii aia de la reviste stiau ca platesc salariu unui copil de la grupa mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Continuati, continuati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 topaielile rotii spate le-am avut si eu, dar de fiecare data de la frana de motor, iar cea mai tare am simtit-o pe misano, anu asta cand am bruscat-o. dar e normal. spatele nu il folosesc de fieacare daca, ca de multe ori am dansat si nu mi-a placut comportamentul si nici control asa de bun nu am asupra piciorului drept pt ca l-am avut rupt. la SV frana de motor e mai moale cu toate ca e V. Dan Nastase, nu inteleg ce te ataci atat, multi am vazut ca te hulesc, ceea ce nu am vazut la Cesar. nu sunt fan Cesar, nu ne cunoaste, dar cred ca de multe ori unde a vorbit, a dat un sfat. nu te supara, dar te crezi mai important decat pari a fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Ultimele doua pagini si jumatate nu am citit nimic semnificativ,numai rafuielile celor 2. Nu stiu si nu ma intereseaza persoanele decat prin prisma contributiei lor la forum,caci cu siguranta nu vom apuca sa ne cunoastem,cu toate ca as spera la acest lucru.Dar... La domnul D.Nastase, avand in vedere sa are 62 de ani si suficienta experienta incat sa impartaseasca si altora, ma mira faptul ca NU STIE sa isi duca cruciadele in privat.Cred ca va dati seama ca topicul acesta e citit si de cei care vor sa invete lucruri,si de cei care le stiu si vor sa dea si altora din intelepciunea si experienta lor.Asta ,bineinteles, fara fanfaronada.Deci interventiile din ultimele pagini cred ca sunt mult sub nivelul dvs,chit ca unii va cunosc, va recunosc, iar altii nu. === Dan Nastase, debut literar in revista “Luceafarul” editata de Uniunea Scriitorilor si jurnalist moto incepand din anii ’70. Sute de teste moto la activ publicate in reviste de specialitate, realizator de emisiuni media si al primei reviste romanesti de specialitate “Moto International” in 1992. Campion de viteza, raliu, si detinator de recorduri moto. De mentionat realizarea in 1984 a primului prototip al motocicletei “Condor” care avea motor de automobil cu 3 cilindri in doi timpi si 1000 cmc. “Turul Romaniei pe motocicleta”, 2.200 km, in 48 de ore. 60 de ani de viata si 40 de ani de motociclism. === Deci pentru mine este o mica dezamagire faptul ca la experienta dvs nu stiti sa gestionati anumite situatii / replici care nu privesc publicul si participantii acetui topic.Valabil si privind experienta dvs jurnalistica,unde trebuie sa stiti sa va supuneti criticilor... Multi cred ca succesele si felul in care se concura in anii 80 sunt umbrite de performantele si top-speedurile la care s-a ajuns an anul 2012, insa pilotajul de atunci era un pionierat atat de frumos ,mai ales in tara noastra...Va amintiti circuitul stradal de la Resita?De Hirschwogel? Deci va rog puneti capat disputelor si tranzitati-le catre un taram privat virtual unde negativismul unor idei si exprimari nu dauneaza altora. Deasemenea, Cezar , oricat ar fi de frustrante unele exprimari , prin orice prisma a experientei pe circuite sau nu , nu stiu daca era corect pentru ceilalti sa intrii in polemica cu domnul de mai sus, sa va provocati si altele.Eu zic ca daca ai ales sa impartasesti cu altii experiente traite pe moto e bine sa o faci constructiv...ceea ce nu s-a intamplat in ultimele pagini din topic.Faptul ca eu (poate si altii) am fost usor deranjati (cu toate ca aceste cruciade intre useri sunt fooooarte des intalnite in topicuri,cu sau fara legatura cu subiectul) nu inseamna ca suntem sau nu suntem de acord cu unul din voi,insa NIMIC din ultimele replici ale voastre nu a reflectat ceva cu care sau din ce sa invatam ceva. Si zic sa invatam, pentru ca oricata experienta ai avea, strada sau circuit, tot ajungi sa ai cate ceva de adaugat la bagajul de cunostiinte.Chiar si cu ani de circuit, tot ajungi sa trebuiasca sa te pui la punct cu una si alta.Iar cand altii au de invatat din ceea ce expui pe un topic este un lucru cat se poate de bun.Atat ca trebuie sa fie si decent. Inca sper, ca oricat ar fi de certata "stanga" cu "dreapta" , daca punem mana-de-la-mana si facem ceva pentru fenomenul moto, poate ajungem sa avem si circuite, si respect in trafic,si decenta unii cu altii. S-auzim de bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Foarte frumos scris bravo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.