Sari la conținut

Bumblebee


Budd
 Share

Postări Recomandate

Mno, eu tot consider tank-cover-ul o pierdere de bani. Transforma formele sexy ale unui rezervor in curbele de bere ale unui zilier cu geaca de piele. Singura chestie practica: poti agata mai usor un tank-bag.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 173
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  Budd a spus:
Si nu se zgarie vopseaua dom'le! Nu se zgarie,parol!

Ca om care merge cu genunchere 'zgarietoare', cu un rezervor usor matuit de la ele... subscriu. De aia am eu Bagster pe motor :lol:

 

...la tanc nu trebe ca i-a pus deja fostu' proprietar ceva protectii. Nu-i asa, uzune? :hurt:

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Bumblebee dupa o luna.

(+) - uri

- reprizele sunt extraordinar de liniare. La boxer deschizand gazul aveam parte de o explozie de putere in prima secunda insa dupa acea secunda urma o cadere vizibila. Aici insa motorul trage liniar si cu cat inaintezi in turatii cu atat mai tare se simte.

- consumul este clar mai mic decat la boxer. Partea tare este ca viteza mea este undeva in marja 120-140kmph. La boxer se ducea bine de 6.5 la astfel de viteze iar daca era vant frontal ajungea si la 7. Acum am maxim 5.5 testat in 6 plinuri (cam 2000 km)

- desi am fost reticent, protectia la vant e mai buna decat la GSA. La GSA am incercat 2 parbrize,niciunul bun insa satisfacatoare.

- electronic gizmos. Nu am mai facut niciodata stall la plecare. Cu GSA daca visam la semafor pana se dadea verde si trebuia s-o iau din loc rapid mai faceam si stall spre deliciul scuteristilor. Acum insa, suck it! Nu se opreste si pace,trebuie sa insisti :P

- sunetul. E bestial pe decelerare. E un suierat care nu vine din toba,pentru ca toata lumea mi-a zis ca il aude de departe la toate KS indiferent de toba. Exact ca un Messerschmit in actiune :laugh: Unde mai pui ca am DB killerul montat.

(-) - uri

- feeling ciudat in vant lateral insa cred ca in cazul meu e vorba de obisnuinta

- injectia pana in 2000rpm. Daca nu esti in treapta 1 pana la 2000rpm motorul iti merge sacadat. Poti merge turat,nice problema insa nu-i stilul meu.

 

In general : cauciucurile sunt OK desi aveam dubii. Cu toate astea, inca nu a venit iarna deci inca am rezerve. De cand am un tankbag incapator,nu mai duc lipsa spatiului pentru bagaje. Stau sa ma gandesc daca imi mai trebuie side cases.

Totul functioneaza. E de speriat. Niciun sunet ciudat in mers, decelerare, accelerare nicio vibratie,absolut nimic. Scary. Un pic dezamagitor este ca daca vrei sa ajungi la 6000rpm in a 6-a trebuie sa iesi din Olanda pentru ca depasesti limita de viteza cu vreo 50 kmph. Pe DN-uri a 3-a e suficienta iar daca vrei ceva relax schimb a 4-a ca sa ai 3000rpm la 80 kmph. Gay.

Acum ca vine sfarsitul sezonului am sa ma sui in masina. Am luat ITP-ul cu coaja mea de Polo deci nu trebe sa merg cu trenul la munca :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  kcuf_di a spus:
Cu greutatea ei prin oras/ manevre parcare cum te impaci?

Nicio problema. E mai sprintena,mai ingusta,mai usoara decat fostul GSA. Nici nu exista termen de comparatie. Ca sa bag mobra in curte trebe sa dau cu spatele pe o carare de 80 cm careia i-am prelungit in dreptul portii inca 80 cm pe lungime de 1m. Deci chestia cu miscatul pe loc e legenda. Nu am avut absolut nicio problema. Evident,fac vreo 3- 4 miscari inainte inapoi insa astea necesita minim de efort. Poate am sa fac un film cu asta.

Mesaj completat

  Niko a spus:
Chiar de speriat pentru un posesor BMW! :P

In afara de 4L,singurul care se apropie de senzatia asta este 1200RT care desi e boxer suna bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

N-am breh 3-ar break.Se da nevasta cu el. Io am un Polo din '96 care si-a luat bine mersi ITP-ul pentru inca un an. Vremea e decenta de dat intre 5-10 grade cateodata cu soare. Inca mai merg cu mobra la servici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto vremea. Recunosc ca sunt motociclist de "loisir", sub 7 grade mi se taie cheful. Si asfalt rece si frig, pana mea :)

 

Am zis de 3-ar break in ideea in care la asa o moto, merge asa o masina ! :blink: Na ! Si n-am zis-o la misto, sunt fan 3-ar break, caci 3-ar sedan au toti baietii in slapi si tricou "de puta madre" pe aici... Sunt convins ca le duci dorul pe acolo, unde lumea in BMW e la costum si uneori fumeaza pipa...

 

Scuze de OT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...