uzunu Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Mno, eu tot consider tank-cover-ul o pierdere de bani. Transforma formele sexy ale unui rezervor in curbele de bere ale unui zilier cu geaca de piele. Singura chestie practica: poti agata mai usor un tank-bag. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 13, 2010 Autor Share Postat Septembrie 13, 2010 Si nu se zgarie vopseaua dom'le! Nu se zgarie,parol! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 (editat) Si nu se zgarie vopseaua dom'le! Nu se zgarie,parol! Ca om care merge cu genunchere 'zgarietoare', cu un rezervor usor matuit de la ele... subscriu. De aia am eu Bagster pe motor ...la tanc nu trebe ca i-a pus deja fostu' proprietar ceva protectii. Nu-i asa, uzune? Editat Septembrie 13, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Mno, eu tot consider tank-cover-ul o pierdere de bani. Transforma formele sexy ale unui rezervor in curbele de bere ale unui zilier cu geaca de piele. Singura chestie practica: poti agata mai usor un tank-bag. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Mno, eu tot consider tank-cover-ul o pierdere de bani. Transforma formele sexy ale unui rezervor in curbele de bere ale unui zilier cu geaca de piele. Singura chestie practica: poti agata mai usor un tank-bag. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 si zilierii cu geci de piele e sexy Your man card has just been revoked Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 13, 2010 Autor Share Postat Septembrie 13, 2010 Ce aveti bre cu tank coverul meu? Nici macar nu-i piele. A dreq pielea pe voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Bai, radem, glumim, dar s-ar putea sa ma aleg si eu cu un bondar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 13, 2010 Autor Share Postat Septembrie 13, 2010 Pune poze! Mesaj completat Baguri interesante la Roadgear. Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 mai misto alea de BMW, chiar sunt sexy, le-am vazut live pe un f800s in thassos anu trecut. tare misto arata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 27, 2010 Autor Share Postat Septembrie 27, 2010 Bumblebee dupa o luna. (+) - uri - reprizele sunt extraordinar de liniare. La boxer deschizand gazul aveam parte de o explozie de putere in prima secunda insa dupa acea secunda urma o cadere vizibila. Aici insa motorul trage liniar si cu cat inaintezi in turatii cu atat mai tare se simte. - consumul este clar mai mic decat la boxer. Partea tare este ca viteza mea este undeva in marja 120-140kmph. La boxer se ducea bine de 6.5 la astfel de viteze iar daca era vant frontal ajungea si la 7. Acum am maxim 5.5 testat in 6 plinuri (cam 2000 km) - desi am fost reticent, protectia la vant e mai buna decat la GSA. La GSA am incercat 2 parbrize,niciunul bun insa satisfacatoare. - electronic gizmos. Nu am mai facut niciodata stall la plecare. Cu GSA daca visam la semafor pana se dadea verde si trebuia s-o iau din loc rapid mai faceam si stall spre deliciul scuteristilor. Acum insa, suck it! Nu se opreste si pace,trebuie sa insisti - sunetul. E bestial pe decelerare. E un suierat care nu vine din toba,pentru ca toata lumea mi-a zis ca il aude de departe la toate KS indiferent de toba. Exact ca un Messerschmit in actiune Unde mai pui ca am DB killerul montat. (-) - uri - feeling ciudat in vant lateral insa cred ca in cazul meu e vorba de obisnuinta - injectia pana in 2000rpm. Daca nu esti in treapta 1 pana la 2000rpm motorul iti merge sacadat. Poti merge turat,nice problema insa nu-i stilul meu. In general : cauciucurile sunt OK desi aveam dubii. Cu toate astea, inca nu a venit iarna deci inca am rezerve. De cand am un tankbag incapator,nu mai duc lipsa spatiului pentru bagaje. Stau sa ma gandesc daca imi mai trebuie side cases. Totul functioneaza. E de speriat. Niciun sunet ciudat in mers, decelerare, accelerare nicio vibratie,absolut nimic. Scary. Un pic dezamagitor este ca daca vrei sa ajungi la 6000rpm in a 6-a trebuie sa iesi din Olanda pentru ca depasesti limita de viteza cu vreo 50 kmph. Pe DN-uri a 3-a e suficienta iar daca vrei ceva relax schimb a 4-a ca sa ai 3000rpm la 80 kmph. Gay. Acum ca vine sfarsitul sezonului am sa ma sui in masina. Am luat ITP-ul cu coaja mea de Polo deci nu trebe sa merg cu trenul la munca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Cu greutatea ei prin oras/ manevre parcare cum te impaci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Totul functioneaza. E de speriat. Niciun sunet ciudat in mers, decelerare, accelerare nicio vibratie,absolut nimic. Scary. Chiar de speriat pentru un posesor BMW! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 27, 2010 Autor Share Postat Septembrie 27, 2010 Cu greutatea ei prin oras/ manevre parcare cum te impaci? Nicio problema. E mai sprintena,mai ingusta,mai usoara decat fostul GSA. Nici nu exista termen de comparatie. Ca sa bag mobra in curte trebe sa dau cu spatele pe o carare de 80 cm careia i-am prelungit in dreptul portii inca 80 cm pe lungime de 1m. Deci chestia cu miscatul pe loc e legenda. Nu am avut absolut nicio problema. Evident,fac vreo 3- 4 miscari inainte inapoi insa astea necesita minim de efort. Poate am sa fac un film cu asta. Mesaj completat Chiar de speriat pentru un posesor BMW! In afara de 4L,singurul care se apropie de senzatia asta este 1200RT care desi e boxer suna bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 Poate am sa fac un film cu asta. Asteptam... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freedom Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Bumblebee dupa o luna.Totul functioneaza. Niciun sunet ciudat in mers, decelerare, accelerare nicio vibratie,absolut nimic. Ai vazut, motociclist de Olanda ce diferenta... dupa ce repari ambreiajul ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Ai vazut, motociclist de Olandace diferenta... dupa ce repari ambreiajul ?! Intai trebuie sa ii dai o cheie ca sa auzi ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 2, 2010 Autor Share Postat Octombrie 2, 2010 Ai vazut, motociclist de Olandace diferenta... dupa ce repari ambreiajul ?! Pai de unde ai tu ideea ca i-am reparat ambreiajul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 (editat) Cum e sezonul la voi la "poldere" ? Mai e de dat, sau se lasa cu iernat Beemer-e ? E vremea sa scoti din garaj 3-arul break Editat Octombrie 12, 2010 de Norian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 12, 2010 Autor Share Postat Octombrie 12, 2010 N-am breh 3-ar break.Se da nevasta cu el. Io am un Polo din '96 care si-a luat bine mersi ITP-ul pentru inca un an. Vremea e decenta de dat intre 5-10 grade cateodata cu soare. Inca mai merg cu mobra la servici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 Misto vremea. Recunosc ca sunt motociclist de "loisir", sub 7 grade mi se taie cheful. Si asfalt rece si frig, pana mea Am zis de 3-ar break in ideea in care la asa o moto, merge asa o masina ! Na ! Si n-am zis-o la misto, sunt fan 3-ar break, caci 3-ar sedan au toti baietii in slapi si tricou "de puta madre" pe aici... Sunt convins ca le duci dorul pe acolo, unde lumea in BMW e la costum si uneori fumeaza pipa... Scuze de OT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 (editat) Chiar are 3-ar sedan ..sau e break Zayetse? Editat Octombrie 12, 2010 de zaelu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 12, 2010 Autor Share Postat Octombrie 12, 2010 Touring bah! Ma dai pe tobogan la lume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 Boon. Deci, am rezolvat-o si pe asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 25, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2010 Asa,la iernat. Bateria a iesit. A se observa podetul construit cu 4.70 EUR pentru a urca bondarul in sopru. Bateria scoasa,totul nice&tidy. Scuzati deranjul din locanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.