Budd Posted September 13, 2010 Author Share Posted September 13, 2010 Lasa ca oricum ii puneam tank pads sa-l protejez de zgarieturi. Insa alea le lipeam,faceam deranj Pe mobra asta stau mai aplecat decat peste GSA. La care GSA ii pusesem si lui cover.Cum de altfel avea si Helga. Cum de altfel avea si Suzuki. Cum de altfel va avea si urmatoarea mobra Quote Link to post Share on other sites
uzunu Posted September 13, 2010 Share Posted September 13, 2010 Mno, eu tot consider tank-cover-ul o pierdere de bani. Transforma formele sexy ale unui rezervor in curbele de bere ale unui zilier cu geaca de piele. Singura chestie practica: poti agata mai usor un tank-bag. Quote Link to post Share on other sites
Budd Posted September 13, 2010 Author Share Posted September 13, 2010 Si nu se zgarie vopseaua dom'le! Nu se zgarie,parol! Quote Link to post Share on other sites
switch Posted September 13, 2010 Share Posted September 13, 2010 (edited) Si nu se zgarie vopseaua dom'le! Nu se zgarie,parol! Ca om care merge cu genunchere 'zgarietoare', cu un rezervor usor matuit de la ele... subscriu. De aia am eu Bagster pe motor ...la tanc nu trebe ca i-a pus deja fostu' proprietar ceva protectii. Nu-i asa, uzune? Edited September 13, 2010 by switch Quote Link to post Share on other sites
bec Posted September 13, 2010 Share Posted September 13, 2010 (edited) Mno, eu tot consider tank-cover-ul o pierdere de bani. Transforma formele sexy ale unui rezervor in curbele de bere ale unui zilier cu geaca de piele. Singura chestie practica: poti agata mai usor un tank-bag. ai idee ce a facut cainele meu imediat ce am bagat motocicleta in curte? iti spun eu, mi-a zgariat rezervoru. later edit si zilierii cu geci de piele e sexy Edited September 13, 2010 by bec Quote Link to post Share on other sites
ovideo Posted September 13, 2010 Share Posted September 13, 2010 Mno, eu tot consider tank-cover-ul o pierdere de bani. Transforma formele sexy ale unui rezervor in curbele de bere ale unui zilier cu geaca de piele. Singura chestie practica: poti agata mai usor un tank-bag. Quote Link to post Share on other sites
ovideo Posted September 13, 2010 Share Posted September 13, 2010 Mno, eu tot consider tank-cover-ul o pierdere de bani. Transforma formele sexy ale unui rezervor in curbele de bere ale unui zilier cu geaca de piele. Singura chestie practica: poti agata mai usor un tank-bag. Quote Link to post Share on other sites
uzunu Posted September 13, 2010 Share Posted September 13, 2010 si zilierii cu geci de piele e sexy Your man card has just been revoked Quote Link to post Share on other sites
Budd Posted September 13, 2010 Author Share Posted September 13, 2010 Ce aveti bre cu tank coverul meu? Nici macar nu-i piele. A dreq pielea pe voi. Quote Link to post Share on other sites
bec Posted September 13, 2010 Share Posted September 13, 2010 Your man card has just been revoked cum le zic la munca..(de unde ies aia cu geci de piele) "wanna ride a train together???" , asta e formula sigura sa iti faci preteni noi Meneer Budd , daca nu-i din piele mie nu-mi mai place. muhahaha ce ghey suna Quote Link to post Share on other sites
uzunu Posted September 13, 2010 Share Posted September 13, 2010 Bai, radem, glumim, dar s-ar putea sa ma aleg si eu cu un bondar... Quote Link to post Share on other sites
Budd Posted September 13, 2010 Author Share Posted September 13, 2010 Pune poze! Mesaj completat Baguri interesante la Roadgear. Mesaj completat Quote Link to post Share on other sites
bec Posted September 14, 2010 Share Posted September 14, 2010 Pune poze!Mesaj completat Baguri interesante la Roadgear. Mesaj completat sper sa nu-l mutilezi pe saracu bmblb cu asemenea carpe Quote Link to post Share on other sites
Cavaleru Posted September 14, 2010 Share Posted September 14, 2010 mai misto alea de BMW, chiar sunt sexy, le-am vazut live pe un f800s in thassos anu trecut. tare misto arata Quote Link to post Share on other sites
Budd Posted September 27, 2010 Author Share Posted September 27, 2010 Bumblebee dupa o luna. (+) - uri - reprizele sunt extraordinar de liniare. La boxer deschizand gazul aveam parte de o explozie de putere in prima secunda insa dupa acea secunda urma o cadere vizibila. Aici insa motorul trage liniar si cu cat inaintezi in turatii cu atat mai tare se simte. - consumul este clar mai mic decat la boxer. Partea tare este ca viteza mea este undeva in marja 120-140kmph. La boxer se ducea bine de 6.5 la astfel de viteze iar daca era vant frontal ajungea si la 7. Acum am maxim 5.5 testat in 6 plinuri (cam 2000 km) - desi am fost reticent, protectia la vant e mai buna decat la GSA. La GSA am incercat 2 parbrize,niciunul bun insa satisfacatoare. - electronic gizmos. Nu am mai facut niciodata stall la plecare. Cu GSA daca visam la semafor pana se dadea verde si trebuia s-o iau din loc rapid mai faceam si stall spre deliciul scuteristilor. Acum insa, suck it! Nu se opreste si pace,trebuie sa insisti - sunetul. E bestial pe decelerare. E un suierat care nu vine din toba,pentru ca toata lumea mi-a zis ca il aude de departe la toate KS indiferent de toba. Exact ca un Messerschmit in actiune Unde mai pui ca am DB killerul montat. (-) - uri - feeling ciudat in vant lateral insa cred ca in cazul meu e vorba de obisnuinta - injectia pana in 2000rpm. Daca nu esti in treapta 1 pana la 2000rpm motorul iti merge sacadat. Poti merge turat,nice problema insa nu-i stilul meu. In general : cauciucurile sunt OK desi aveam dubii. Cu toate astea, inca nu a venit iarna deci inca am rezerve. De cand am un tankbag incapator,nu mai duc lipsa spatiului pentru bagaje. Stau sa ma gandesc daca imi mai trebuie side cases. Totul functioneaza. E de speriat. Niciun sunet ciudat in mers, decelerare, accelerare nicio vibratie,absolut nimic. Scary. Un pic dezamagitor este ca daca vrei sa ajungi la 6000rpm in a 6-a trebuie sa iesi din Olanda pentru ca depasesti limita de viteza cu vreo 50 kmph. Pe DN-uri a 3-a e suficienta iar daca vrei ceva relax schimb a 4-a ca sa ai 3000rpm la 80 kmph. Gay. Acum ca vine sfarsitul sezonului am sa ma sui in masina. Am luat ITP-ul cu coaja mea de Polo deci nu trebe sa merg cu trenul la munca Quote Link to post Share on other sites
kcuf_di Posted September 27, 2010 Share Posted September 27, 2010 Cu greutatea ei prin oras/ manevre parcare cum te impaci? Quote Link to post Share on other sites
Pinocchio Posted September 27, 2010 Share Posted September 27, 2010 Totul functioneaza. E de speriat. Niciun sunet ciudat in mers, decelerare, accelerare nicio vibratie,absolut nimic. Scary. Chiar de speriat pentru un posesor BMW! Quote Link to post Share on other sites
Budd Posted September 27, 2010 Author Share Posted September 27, 2010 Cu greutatea ei prin oras/ manevre parcare cum te impaci? Nicio problema. E mai sprintena,mai ingusta,mai usoara decat fostul GSA. Nici nu exista termen de comparatie. Ca sa bag mobra in curte trebe sa dau cu spatele pe o carare de 80 cm careia i-am prelungit in dreptul portii inca 80 cm pe lungime de 1m. Deci chestia cu miscatul pe loc e legenda. Nu am avut absolut nicio problema. Evident,fac vreo 3- 4 miscari inainte inapoi insa astea necesita minim de efort. Poate am sa fac un film cu asta. Mesaj completat Chiar de speriat pentru un posesor BMW! In afara de 4L,singurul care se apropie de senzatia asta este 1200RT care desi e boxer suna bine. Quote Link to post Share on other sites
kcuf_di Posted September 30, 2010 Share Posted September 30, 2010 Poate am sa fac un film cu asta. Asteptam... Quote Link to post Share on other sites
Freedom Posted October 1, 2010 Share Posted October 1, 2010 Bumblebee dupa o luna.Totul functioneaza. Niciun sunet ciudat in mers, decelerare, accelerare nicio vibratie,absolut nimic. Ai vazut, motociclist de Olanda ce diferenta... dupa ce repari ambreiajul ?! Quote Link to post Share on other sites
Baiazid Posted October 1, 2010 Share Posted October 1, 2010 Ai vazut, motociclist de Olandace diferenta... dupa ce repari ambreiajul ?! Intai trebuie sa ii dai o cheie ca sa auzi ceva Quote Link to post Share on other sites
Budd Posted October 2, 2010 Author Share Posted October 2, 2010 Ai vazut, motociclist de Olandace diferenta... dupa ce repari ambreiajul ?! Pai de unde ai tu ideea ca i-am reparat ambreiajul? Quote Link to post Share on other sites
Norian Posted October 12, 2010 Share Posted October 12, 2010 (edited) Cum e sezonul la voi la "poldere" ? Mai e de dat, sau se lasa cu iernat Beemer-e ? E vremea sa scoti din garaj 3-arul break Edited October 12, 2010 by Norian Quote Link to post Share on other sites
Budd Posted October 12, 2010 Author Share Posted October 12, 2010 N-am breh 3-ar break.Se da nevasta cu el. Io am un Polo din '96 care si-a luat bine mersi ITP-ul pentru inca un an. Vremea e decenta de dat intre 5-10 grade cateodata cu soare. Inca mai merg cu mobra la servici. Quote Link to post Share on other sites
Norian Posted October 12, 2010 Share Posted October 12, 2010 Misto vremea. Recunosc ca sunt motociclist de "loisir", sub 7 grade mi se taie cheful. Si asfalt rece si frig, pana mea Am zis de 3-ar break in ideea in care la asa o moto, merge asa o masina ! Na ! Si n-am zis-o la misto, sunt fan 3-ar break, caci 3-ar sedan au toti baietii in slapi si tricou "de puta madre" pe aici... Sunt convins ca le duci dorul pe acolo, unde lumea in BMW e la costum si uneori fumeaza pipa... Scuze de OT. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.