marius_vararu Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 ooo , bun bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SPASMO Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 Salut! Are careva un carburator si un maner de acceleratíe de minsk? care sa fie in plus prin garaj!? in ceea ce priveste carburatorul as prefera unul de tip paco, dar nici un k68 C nu strica! TĂTI BUNI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pintea ioan alexandru Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 un carburator pacco?si un ax de abreaj?sau ma rog...daca asa se numeste....pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pescarul Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 Stie cineva daca se poate inlocui pistonul de Minsk cu unul de la alt tip de moto ? Toate pistoanele (noi) ce le-am gasit pana acum ,tind sa gripeze la cald.Probabil reteta materialului este alta si la cald se dilata exagerat de mult.Acum merg cu pistonul ei original,dar ar cam necesita sa fie schimbat.La mobra am gasit piston de Honda dio si a mers perfect. Ma gandesc ca poate si pentru Minsk ar merge ceva asemanator.A mai incercat cineva asta? Ce ma sfatuiti? Va multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_RTR Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 Sa traiesti pescare. Dezmembrez eu un Minsk si mai am setul motor complet in stare impecabila la 100ron. Poze in linkul de semnatura. Si tot acolo gasesti si piesele ramase. Bafta!!! Stie cineva daca se poate inlocui pistonul de Minsk cu unul de la alt tip de moto ? Toate pistoanele (noi) ce le-am gasit pana acum ,tind sa gripeze la cald.Probabil reteta materialului este alta si la cald se dilata exagerat de mult.Acum merg cu pistonul ei original,dar ar cam necesita sa fie schimbat.La mobra am gasit piston de Honda dio si a mers perfect. Ma gandesc ca poate si pentru Minsk ar merge ceva asemanator.A mai incercat cineva asta? Ce ma sfatuiti? Va multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Pe unde pot gasii in Braila piese de Minsk ? Gen segmenti , garnituri , fisa bujie , etc . Am gasit la tara la ai mei prin vecini un Minsk pt fratimu si as vrea sa il fac ca sa calareasca dealurile pe acolo . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 burduful de la lant le mai ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 (editat) cine ma ajuta cu o informatie? cat are diametrul ghidonul de minsk . as monta pe ghidonul de IJ56 comanda blocul de lumini de MINSK? IJ-ul are fi22 mm Editat August 6, 2013 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 cine ma ajuta cu o informatie? cat are diametrul ghidonul de minsk . as monta pe ghidonul de IJ56 comanda blocul de lumini de MINSK? IJ-ul are fi22 mmTot 22 are si ghidonul de Minsk ca si de Voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 ok.mersi de ajutor. atunci caut comanda lumini MINSK - VOSHOD adica faza lunga/scurta,claxon,semnale stg/dr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
templar Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 vand minsk 125, nr noi, fara itp si asigurare, functionabil, in stare buna, cauciucuri noi, sau schimc cu moto cu atas+diferenta..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 Are cineva garnitura de la carburator de minsk? Din ce as putea face una, ce cauciuc am folosit pana acum s-a umflat de la benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 Încearcă ceva plută. Sau preșpan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 Ok, acum ma apuc de pluta sa vedem ce iese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 Salut. Caut si eu daca are cineva de vandut, schimbat cu piese de IJ sau Mobra, sau donat comenzi de Minsk ca cele din poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 Salut. Caut si eu daca are cineva de vandut, schimbat cu piese de IJ sau Mobra, sau donat comenzi de Minsk ca cele din poza. Eu mi-am luat de la un magazin de piese scutere din pitesti comenzi exact ca astea din poza la 30lei setul. Ok, acum ma apuc de pluta sa vedem ce iese. am facut garnitura de pluta, pana acum a etansat cel mai bine dintre toate materialele pe care le-am incercat. S-a imbibat de benzina dar pana acum nu a curs. Caut in continuare o grarnitura originala, daca are cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 Eu mi-am luat de la un magazin de piese scutere din pitesti comenzi exact ca astea din poza la 30lei setul. Lasa-mi si mie adrea te rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Are careva un burduf de lant sau doua .Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 @Unguru'- garnitura ptr carburator poti face din clingherit. se gaseste pe mai multe grosimi si e cel mai bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 @Unguru'- garnitura ptr carburator poti face din clingherit. se gaseste pe mai multe grosimi si e cel mai bun! sau poti si p;uta si e si mai bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Am facut eu din piele dinaia tapana fiarta in ulei(1 leu am dat pe 3 bucati in piata de vechituri) Taiat cu cutter si de 3 ani e acolo. Initial se umezeste cu benzina dar uleiul 2T inchide porii si gata. oricum nivelul de benzina e sub garnitura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Aha.Da.Acum eu poate alege ce are la indemana Vand piston de minsk,cota 0.Dimeniunea boltului este de 14 mm iar a diametrului de 52mm.Alte poze si detalii mai dau daca mai este nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 (editat) Salutare ! Vreau sa stiu si eu cateva detalii despre minsk 125 cum ar fi : 1 - cat de pretentios este ? 2 - cat de greu se gasesc piesele ? 3 - ce performante are adica cati cp si ce top speed ar avea unul in mintile lui ? ( e salbatic ? iarta vre-o greseala ? da cu tine de pamant daca nu il "dresezi " bine ? ) 4 - ce inseamna intretinerea unui minsk 125 ? ( ce trebuie sa i fac si cat de periodic ? ) 5 - cam cat consuma acest model ? 6 - cat de grea este mecanica lui ? adica permite invatarea rapida ? Vreau sa iau unul si ma astept sa fie ceva mai puternic tinand cont ca este 125 2t ( nu ma astept la performantele unui aprilia rs ) ,insa vreau sa ma bazez pe depasirea unei carute sau a unui tico... vreau sa il folosesc ocazional ( nici zi de zi nici de 5 ori pe sezon ) si mi-ar placea sa plec cu el la drumuri ( gen bucuresti - brasov ) si sa nu stau cu morcovul infipt... Deci ? Multumesc anticipat ! Editat Noiembrie 4, 2013 de shoby13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 Are nevoie careva de un capac lant cu pinion de minsk? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pescarul Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 Salutare ! Vreau sa stiu si eu cateva detalii despre minsk 125 cum ar fi : 1 - cat de pretentios este ? 2 - cat de greu se gasesc piesele ? 3 - ce performante are adica cati cp si ce top speed ar avea unul in mintile lui ? ( e salbatic ? iarta vre-o greseala ? da cu tine de pamant daca nu il "dresezi " bine ? ) 4 - ce inseamna intretinerea unui minsk 125 ? ( ce trebuie sa i fac si cat de periodic ? ) 5 - cam cat consuma acest model ? 6 - cat de grea este mecanica lui ? adica permite invatarea rapida ? Vreau sa iau unul si ma astept sa fie ceva mai puternic tinand cont ca este 125 2t ( nu ma astept la performantele unui aprilia rs ) ,insa vreau sa ma bazez pe depasirea unei carute sau a unui tico... vreau sa il folosesc ocazional ( nici zi de zi nici de 5 ori pe sezon ) si mi-ar placea sa plec cu el la drumuri ( gen bucuresti - brasov ) si sa nu stau cu morcovul infipt... Deci ? Multumesc anticipat ! Am sa incerc sa-ti raspund la intrebarile tale 1.Nu este prea pretantios.Ideea este sa nu fii tu prea pretentios ca "el" nu este. 2.Piesele inca se gasesc.Si noi ,dar indoielnice calitativ si vechi ,chiar pe aici pe forum. Eu unul prefer pisele vechi dar inca bune. 3.In carte e dat cu 12 CP parca , si bine pus la punct viteza maxima 90-100 km/h.Folosit cu viteza asta insa motorul nu are viata lunga.Se simte bine cu 60-80km/h.Ciclistica lasa putin de dorit mai ales ansamblul fata.Are tendinta sa joace fata stanga-dreapta,nu de speriat dar deranjant. Eu unul m-am obisnuit.Despre "datul cu tine de pamant", cred ca conteaza cum conduci . Trebuie sa nu te astepti la stabilitatea unui "cross"pe drumuri accidentate. Nici cu franele nu exceleaza, dar una peste alta eu unul ,la posibilitatile mele ,sunt multumit ca ma plimb cu ea pe drumuri de toate felurile. 4.Intretinerea si reparatiile nu costa mult.Eu am cilindru, piston ,ambielaj,ambreiaj etc de 17000 km si inca merge binisor. Nu am tras insa prea tare de el si merg cel mai mult pe drumuri neamenajete, pe la pescuit si incarcat ca o albina.Intretinerea se face functie de cat de mult mergi cu el. 5.Consumul la Minsk este ceva foarte relativ.Am auzit posesori care vorbesc de 2.2-2.6 l/100km, si altii cu consum de 5l si chiar mai mult.Al meu consuma in jur de 3.2 l/100km incarcat cu bagaje si cu viteza de aprox 60kmH.Cu viteza medie de 80km/h pot spune ca ajunge si chiar sare de 4l/100km 6.Mecanica este foarte simpla si permite invatarea usoara a notiunilor de mecanica moto pentru motoare de 2T. Referitor la drumuri ,pentru Minsk un drum de 250 km este socotit lung.Datorita vitezei ,sigure pentru motor si ciclistica ,de 70km/h (asta este parea mea ),Drumul dureaza in jur de 4 h. Din punct de vedere al fiabilitatii nu cred ca trebuie sa-ti faci probleme. Eu am facut drumuri mult mai lungi in tinerete si nu m-a lasat niciodata in drum. Totul este sa-i ceri atat cat poate sa-ti dea el . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.