bec Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 bitii aia n-au vazut Germania decat din container cand veneau din china. cumpara Gedore sau Elora apoi plange-te de calitatea germana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 (editat) alex_en, ai luat in calcul varianta ca surubul era ingropat si ca ala era cel mai lat bit care intra acolo? putem sa ne sucim oricit, ideea e ca la forta aplicata nu avea voie sa se rupa, nu m-am opintit in el sau ceva. atit de usor nu se rupe decit un jeg care merita nici 5 lei, nu 50. si in ce fel se poate dovedi ca sint contrafacuti? in plus, pot sa spun cu mare precizie niste componente din masini nemtesti care sint facute-n China. una e sa fabrici in China (toata lumea fabrica in China, cred ca s-a discutat de 1000 de ori) cu control de calitate, audituri draconice etc, alta e sa te duci si sa le zici primilor orezari pe care-i intilnesti "cu cit dati kilogramul de biti si cit ma costa sa-mi printati sigla Bosh pe o cutie"?, dupa care sa vinzi cu de 30 de ori pretul. se poate discuta la infinit despre un bit amarit, ideea e ca la bani mai putini sint chestii mai bune. daca iei Yato la set costa mult mai putin. singura data cind am rupt un bit pina acum a fost cu niste chinezarii sinistre, acum multa vreme, da' au fost la pret de fasole. am pus poza in ideea ca daca cineva il vede in magazin la standul Bosch si se gindeste ca sigla aia e vreo garantie, sa se gindeasca mai bine. daca nu, sa si-l cumpere cu cel mai mare entuziasm. Editat Aprilie 15, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 (editat) Vad ca nu vrei sa intelegi ca tu ai dat sub 2 lei pe bitu ala (sunt 25 de biti adica 50 lei toti)! Pune pozele pe care ti le-am cerut si mai vedem! Editat Aprilie 15, 2012 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 (editat) Vad ca nu vrei sa intelegi ca tu ai dat sub 2 lei pe bitu ala (sunt 25 de biti adica 50 lei toti)! Pune pozele pe care ti le-am cerut si mai vedem! ce sa mai vedem? nu pricepi ca bitul Yato folosit e identic? vrei sa aduc martori? sa jur pe Biblie? pretul de 3 lei/bit la Yato e cind le iei separate. setul e mult mai ieftin, chiar imi pare rau ca n-am luat o trusa de tubulare completa si le-am luat pe rind, ieseam mult mai ieftin si aveam si cutia originala. ca idee, un set de inbusuri Yato (de la 3 la 10) e 7 RON. un set de biti speciali (torx cu stift in mijloc etc) l-am luat cu 20 de RON si are 32 de bucati + prelungitor inauntru. you do the math. pt. mine aritmetica situatiei e evidenta: am toate sculele (in afara de citeva mai acatarii) Yato, din bazar. niciodata n-am avut probleme cu ele. iau un set Bosch (original sau nu) din Dedeman la 50 de lei si-l rup la prima utilizare. ai idee cam cit de mult am f.utut bina acum bitii si tubularele Yato? apai sa stii ca le-am muncit oleaca. unul nu s-a uzat sau indoit. si acum tu vii si-mi spui ca de fapt situatia e foarte complexa si ca n-o pricep eu. crede-ma, daca as vrea calitate la price no object mi-as cumpara Beta, PB Swiss sau Wera. cred ca nici setul de biti Connex din Praktiker, care costa 100 de RON si e pt. uz profesional nu e deloc rau. de la un set de 50 de RON nu ma astept la minuni dar nici sa se rupa la prima utilizare. poze nu pun pt. ca trebuie sa demontez altele ca sa ajung la acel surub si nu inteleg de ce-as face-o doar pt. ca ai tu chef. toate datele sint in posturile de mai sus. ai de ales intre a ma crede si nu. Editat Aprilie 15, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Arata-mi un bit lung de la YATO care sa fie drept in capat si te cred ca ai folosit un bit identic!\ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Arata-mi un bit lung de la YATO care sa fie drept in capat si te cred ca ai folosit un bit identic!\ ce se intimpla aici e un fenomen foarte tipic si des intilnit pe forumuri: esti blocat pe a-mi demonstra ca am facut o prostie si orice argument as aduce, tu vei aduce altul, oricit de absurd. uite si tu cum a evoluat pseudo-discutia: prima data mi-ai zis ca e prea ingust in capat si dupa aia imi zici ca ala de la Yato e scurt si asta e lung. tehnica asta se numeste "mutarea portii", ca adversarul sa nu poate niciodata sa dea gol da' daca tot intrebi: http://www.scule-yato.ro/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=639&category_id=90&option=com_virtuemart&Itemid=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 (editat) Nu e nicio tehnica! Singur ti-ai demonstrat ca bitul rupt (BOSCH) este un bit mai "ingust" decat bit-ul YATO pe care l-ai folosit (adica ala din link-ul tau, ca altu YATO lung nu am gasit). Asadar YATO este de 6.5 mm iar bit-ul BOSCH este de 5.5 mm (celalalt bit lung BOSCH este de 4.5 mm). Mai mult de atat, bitul YATO costa 3 lei fata de un bit BOSCH care costa sub 2 lei. Deci tu te astepti ca un bit mai ieftin si mai ingust sa faca o treaba mai buna decat unul mai lat si mai scump? Tipic romanesc! Editat Aprilie 15, 2012 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 vrei sa scriu cu majuscule, fonturi de 18 rosu bold ca sa pricepi? un set complet Yato e jumatate cit cel Bosch. pe bit am dat 3 lei ca l-am luat separat si sincer cred ca gasesti si la 2 sau mai ieftin daca cauti. daca iei o trusa de tubulare pe bucati te ajunge de 2 ori cit una completa. si unde am scris ca bitul Yato e mai lat? e la fel, cap IDENTIC. citesti numai ce vrei. cred ca e cazul sa ma opresc aici, pt. ca nu se mai vehiculeaza informatie utila in "discutie" si s-a discutat destul despre un bit. cei care o sa citeasca o sa traga concluziile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 (editat) Arata-mi si mie un "set complet YATO" la juma de pret fata de BOSCH! Sa aiba 25 de biti, 8 lungi si restul scurti + port-bit! Faci afirmatii gratuite, pune link-uri, pune ceva sa te credem! Nu o sa gasesti bituri lungi sub 3 lei, pentru ca ele se vand la cutie, cate 50 de bucati!Nimeni nu o sa-ti vand biturile mai ieftin, doar ca "ai cautat tu mai mult"! Asta e pretul! Pune domne poze cu biturile identice sa le vedem! Editat Aprilie 15, 2012 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 nu pun poze cu nimic, nu are sens sa continuam atit timp cit mi-e clar ca ti-ai stabilit ca scop sa demonstrezi un lucru, indiferent daca e in concordanta cu realitatea sau nu. toti care posteaza pe forumuri avertismente de tipul caveat emptor sint tratati asa, nu e ceva nou. si daca tot s-a insistat atita: http://www.magazinulcuscule.ro/scule/surubelnite/biti/yato/yt-7842-trusa-biti-14x50mm-s5mm-50buc 30/50 = 60 bani pe un bit Yato cu cap drept lung LOL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Arata-mi un bit lung de la YATO care sa fie drept in capat si te cred ca ai folosit un bit identic!\ tu chiar nu vrei sa fumezi ce trebuie sau sa te lasi de fumat de tot... numai tampenii borasti din tastele alea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 (editat) pont: erau prin Praktiker niste mini-bormasini (tip dremel), marca Budget, la 70 de RON. se alimenteaza la 220, turatie reglabila si putere mare, adaptor cu cordon flexibil. vroiam sa iau niste discuri de taiat de la standul Dremel, tocmai imi scosese un angajat Praktiker un set, trece altu' si face "pai mai puneti 10 lei si va luati bormasina completa + set de biti si discuri" din foarte multe puncte de vedere depaseste un Proxxon, care are joc in locasul rulmentului, puterea e mica, etc. singura faza naspa e ca are mandrina de tip colier din alama si nu merg burghie foarte mici. se potriveste totusi o mandrina de la Proxxon, e acelasi filet, doar ca trebuie facuta o adaptare, mandrina e prea lunga pt. acel filet. Editat Mai 5, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cashu21 Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 (editat) salut, am nevoie de o trusa de chei combinate, eventual cu clicket. Am gasit set 8-32mm la Yato de 17 piese la vreo 270 ron cu tot cu tva si transport si o trusa rothewald de 6-32mm, de 16 piese la 30 euro...deci, se merita sa dai dublu pe yato? Editat Mai 29, 2012 de cashu21 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 Ce clicketi au trusele? La motocicleta se folosesc de regula 3/8 si 1/4. 1/2 este pentru auto, e grea si o folosesti rar. Rothewald = China via Germania Yato = Polonia Daca o folosesti rar, doar la motorul tau io zic sa iei Rothewald. Daca vrei sa faci un ban cu ea, Yato! Daca vrei sa ai o trusa ca lumea - BGS! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 (editat) n-as fi de-acord ca la motor cheia de jumatate de tol n-are treaba. la mine principala e de 1/2, mi-am luat de 1/4 doar recent, sa fie acolo. e adevarat ca la suruburi mai mici nu prea ai "simt" la mina si risti sa apreciezi gresit cuplul dar in ~4 ani n-am patit nici macar o data, inclusiv la cele de 6. pe aia de 1/4 n-am simtit nevoia s-o folosesc pina acum. eu as lua Yato, nu folosesc decit asta. mai curind ia o trusa completa din prima, o sa te trezesti ca-ti lipseste o tubulara cind esti cu jumatate de motor desfacut si e si mai ieftin. btw eu am cam 90% Yato. Editat Mai 29, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Tocmai mi-au venit si mie jucariile de la Yato. Am vazut ca le lauda toata lumea. Daca sunt ok o sa mai cumpar de la ei. La o prima vedere par bine finisate. Mai am trusa asta de la Louis care pare de buna calitate si are si tubulare lungi si tip torx foarte utile la masini: http://www.louis.de/_10dfd0fea9f02d414931f18b6e96eb5876/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=370&wgr=461&list_total=22&anzeige=0&page=1&artnr_gr=10003240 Evident ca mai am o lada plina de diverse chei vechi prin garaj. Cele mai rezistente au fost cele din trusa cu care a fost livrat Aro al lui tata in 1981. Pe vremea aia se vindea masina cu trusa de chei fixe, trusa de tubulare, chei speciale, pompa, cateva piese de rezerva(un injector, o garnitura de chiulasa). Nu s-au decalibrat nici acum, din pacate s-au pierdut multe, sau au fost imprumutate si nu au mai fost aduse inapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Cat ai dat pe pompa aia de aerisit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 (editat) 128 RON De aici le-am luat. http://www.emagazinuldescule.ro/scule-speciale-auto.diagnoza-motor.pompa-pentru-vidare-cu-accesorii-16buc_YT-0673.html Are mai multe adaptoare pentru diverse aerisitoare. Editat Iunie 20, 2012 de cristidb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mooaaa Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 (editat) Eu imi cumpar sculele de care am nevoie de aici. Raport calitate pret foarte bun a sculelor, prompti, seriosi si rapizi. Au o multitudine pe produse, nu numai scule, daca aveti nevoie de maruntirusi pt acasa gasiti la ei, eu mi-am comandat impreuna cu o trusa de tubulare si niste tuburi de vaselina si alte nimicuri. Editat Iunie 21, 2012 de Mooaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 Unde va etalonati/recalibrati cheile dinamometrice in Bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 Nu folosim asa ceva! ) Acum pe bune, unde dracu' ai vazut tu pe vreun mecanic ca foloseste o cheie dinamometrica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 Nu folosim asa ceva! ) Acum pe bune, unde dracu' ai vazut tu pe vreun mecanic ca foloseste o cheie dinamometrica? bravo! numai mecanicii gay folosesc chei dinamometrice si pasta de blocaj. mecanicii masculii alfa stiu cum sa imbirlige un surub fara pasta de blocaj si cheie dinamometrica. acum pe bune, am vazut cu ochii mei mecanici care folosesc cheie dinamometrica. am vazut si mecanici care nu folosesc cheie dinamometrica, si string piulita de la roata spate cam cit se stringe un surub M8. am vazut si mecanici care nu-s in stare sa intinda un lant, de se trezeste omul la 300 km de casa ca i s-a miscat roata spate in bascula si lantul sta struna. dp meu de vedere, mecanicii sint indeobste niste stringatori de suruburi self-trained. exista (si cunosc) si exceptii. pe vremuri, ca sa te chemi mecanic, trebuia sa faci niste cursuri si sa treci niste teste. cel care nu intelege de ce e important sa stringi la cuplu, nu e mecanic. nici cel care nu intelege de ce trebuie sa folosesti pasta de blocaj. la fel cel care nu stie ca un filet lubrifiat (pasta de blocaj intra si ea la lubrifiant) trebuie strins la un cuplu mai mic. adevaratilor care cred ca dinamometrica e pt. cei slabi de inger le recomand sa se uite in manualele de reparatie si sa observe ca suruburi identice se string la cupluri diferite, functie de aplicatie. adica functie de materialul din care e facut surubul si de ce stringe. pe motorul meu exista suruburi M6 care se string mai tare decit unele suruburi M8. cum isi dau seama aia la mina si mai ales fara sa se uite-n manual care trebuie strins tare si care mai putin? una e surubul insurubat in otel, alta surubul insuubat in aluminiu. etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 (editat) hai sa facem un ex ercitiu de imaginatie! Cati mecanici moto/auto si respectiv service-uri sunt in Bucuresti? Sute?Mii? Cate chei dinamometrice ar trebui sa aiba? Mii? Zeci de mii? Cate firme care se ocupa cu etalonari cunoasteati? Io cunosc UNA! Concluziile le trageti voi! PS: inca nu imi permit o cheie dinamometrica, dar cand o sa se puna problema o sa-mi cumpar una de calitate! PS2: etalonarile se fac pe hartie, cheile nu parasesc niciodata altelierele!Stiu ce vorbesc! Editat Iulie 13, 2012 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 nu neg, nu e musai sa se rupa motocicleta-n doua daca nu folosesti dinamometrica pe fiecare surub. dar e cel putin o naivitate combinata cu orgoliu sa crezi ca daca nu s-a intimplat nimic nasol pina acum, nu se poate intimpla niciodata. in plus, crezi ca daca un om are o problema legata de un surub strins prost (prea putin sau prea tare) de un mecanic, o sa se duca si-o sa-i anunte pe toti cunoscutii? asta e o treaba pe care se bazeaza multi mecanici, iti spun "frate, daca faceam treaba proasta, mai venea cineva la mine"? ei stiu foarte bine ca multi clienti o sa se intoarca tot timpul ori pt. ca se gindesc ca si-n alta parte e la fel, ori pt. ca e mai ieftin acolo, ori pt. ca sint prea pe dinafara ca sa se priceapa ca au facut treaba proasta. e poveste lunga si deja e offtopic rau. daca n-as fi vazut cu ochii mei piulita de la roata spate strinsa prea putin de mecanici, cauzind miscarea rotii in bascula, n-as fi scris cele de mai sus. cu unele exceptii care se stiu, nu prea am respect pt. mecanici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 Pana acuma am gasit o firma care face cu 160 roni pe scula.Mi se pare cam mult sincer.Cine are informatii poate sa imi dea si un pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.