john17 Postat Iulie 2, 2020 Share Postat Iulie 2, 2020 Sau injinerii de la bmw au dat (inca un) chix. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iulie 3, 2020 Share Postat Iulie 3, 2020 Acum 23 ore, mobiletron a spus: N-ai sa vezi japonez sa lucreze cu strung chinezesc, ar fi sub demnitatea lui. Lucrarea din film este foarte scumpa, mai scumpa ca piesa in sine si cred ca a fost facuta pentru un proiect custom sau pe motiv de piesa noua nelivrabila. Păi se vede că omu' face cafe race-uri și a vrut roată cu spițe. Aia originală era turnată... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Iulie 3, 2020 Share Postat Iulie 3, 2020 Au existat si cu spite, modelele de prin 77-78. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Iulie 24, 2020 Share Postat Iulie 24, 2020 On 03.07.2020 at 8:51, einstein1984 said: Sau doar ca sa se laude Nu ma laud dar am cumparat de la https://gebotools.ro/ un set freze pentru scaune de de supape la pretul de 188lei, o sa-l testez zilele acestea. Nu am pretentia ca sunt scule profesionale dar daca reusesc sa frezez scaunele de supape de la vechiturile mele rusesti inseamna ca nu l-am luat degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 24, 2020 Share Postat Iulie 24, 2020 Prețul e bun, sunt chiar curios ce știu să facă! Scaunele ca scaunele, dar cum rectifici supapele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 24, 2020 Share Postat Iulie 24, 2020 Supapa se rectifica prin inlocuire Interesant setul. Eu rectificam scaunul cu supapa, cu zeama de slefuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Iulie 24, 2020 Share Postat Iulie 24, 2020 49 minutes ago, john17 said: Scaunele ca scaunele, dar cum rectifici supapele? 42 minutes ago, Silver Arrow said: Supapa se rectifica prin inlocuire La rusesti si vechituri in general este necesara inlocuirea supapelor in majoritatea cazurilor, ori sunt corodate de stat in conditii improprii ori sunt prea uzate. Lucrez acum la un BMW R35, supapele ar putea fi rectificate dar coada supapei are uzura peste o zecime de milimetru. Deci supape noi, ghiduri noi si rectificat scaunele de supapa. 42 minutes ago, Silver Arrow said: Interesant setul. Eu rectificam scaunul cu supapa, cu zeama de slefuit. Slefuirea nu inseamna rectificare, daca pe zona de contact ai gropite nu le scoti niciodata prin slefuire cu pasta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 24, 2020 Share Postat Iulie 24, 2020 (editat) Acum 3 minute, mobiletron a spus: Slefuirea nu inseamna rectificare, Acum vreo 25 ani am desființat un service și am dat polizorul de supape pe 2 sticle de cola la 2l... Editat Iulie 24, 2020 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Iulie 26, 2020 Share Postat Iulie 26, 2020 Made in China, 1.2GB, aveti un pic de rabdare pana se incarca: 20200726_131743[2].mp4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 26, 2020 Share Postat Iulie 26, 2020 da sa moara saracu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 27, 2020 Share Postat Iulie 27, 2020 Scula aia frezeaza scaunul inainte de a fi slefuit cu pasta! Scaunele si supapele uzate, daca se incadreaza in niste limite, se rectifica intai cu freza si polizor de supape si abia apoi se slefuiesc cu pasta. Slefuirea cu pasta a unor supape care curg este doar o tiganie cu efecte incerte si pe termen scurt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat August 10, 2020 Share Postat August 10, 2020 Alezor de 14mm reglabil, imi trebuie pentru rectificarea lacaselor in care vor intra ghidurile de supape. Inceputul alezorului e de 13.7mm iar acum imi trebuie si un spiral de 13.8mm, am gasit cu 100 lei la o firma din Brasov. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 29, 2020 Share Postat August 29, 2020 Vreau sa fac upgrade la aparatul de sudura. Merita brand consacrat dar second sau mai putin faimos dar nou? Buget 1500lei (maxim 2000) Iweld de 130ah am acum si as vrea ceva cu reglaje de finete sau mai detept pe parte de arc. Destinatia este utilizare pe langa casa si nu una profesionala. Are Iweld ceva in zona 1200lei dar deja incep sa gasesc ESAB la banii astia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 29, 2020 Share Postat August 29, 2020 MMA si TIG ar fi bonus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat August 29, 2020 Share Postat August 29, 2020 Astazi am facut o piesa simpla dar absolut necesara pentru a extrage niste bucsi de bronz dintr-o chiulasa de BMW R35: My Movie.mp4 Astfel chinezescul strung m-a salvat de un drum la strungar si am salvat timp pretios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 29, 2020 Share Postat August 29, 2020 Acum 54 minute, GoodKat a spus: Hmmm...sincer sa fiu nu stiu ce sa iti recomand. Eu am pus ochii pe un MMA/TIG/MIG-MAG de la Telwin, cam pe la 3300 de lei...dar sunt constient ca mai adaugi cel putin 1000 de lei la pret...Butelie cu gaz si alte consumabile...pentru inceput. As fi fericit sa gasesc ceva de calitate mai jos de banii astia. Referitor la nou vs sh...discutie lunga. Daca gasesti un aparat de care nu si-a batut nimeni joc, clar SH, e posibil sa il iei si cu accesorii. Nou dar low/medium quality...e cam loterie, zic eu. Istoricul este zero si de asta nu as da banii pe second. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat August 30, 2020 Share Postat August 30, 2020 Nu folosesc turatii mari, era la 3-400 de ture. Vibratiile sunt specifice, m-am uitat la clipuri pe youtube unde profesionisti lucreaza cu strunguri mici si acelasi tip de zgomot il au si acelea.Cutitele sunt ascutite bine, cel putin primul e cumparat de la Rocast si desi nu a fost scump este foarte eficient si taie fara probleme. Practic pe un strung mare si profesional acel cutit ar face treaba buna la un pret nesperat de mic (cca 30 lei). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Septembrie 4, 2020 Share Postat Septembrie 4, 2020 (editat) La 30.08.2020 la 8:00, mobiletron a spus: Nu folosesc turatii mari, era la 3-400 de ture. Vibratiile sunt specifice, m-am uitat la clipuri pe youtube unde profesionisti lucreaza cu strunguri mici si acelasi tip de zgomot il au si acelea.Cutitele sunt ascutite bine, cel putin primul e cumparat de la Rocast si desi nu a fost scump este foarte eficient si taie fara probleme. Practic pe un strung mare si profesional acel cutit ar face treaba buna la un pret nesperat de mic (cca 30 lei). Ai lucrat cu burghiul cu turatie cam mare. Scartaitul ala nu e de bine. Dupa aceea ai redus tutatia si s-a auzit mai bine. Desi WD40 are si ceva ungere nu e bun pentru ce lucrezi tu. Cel mai indicat este sa folosesti o emulsie de racire pentru prelucrari prin aschiere. Ea foloesete pentru ungere si racire. Daca nu ai de unde sa iei, sau gasesti doar la bidoane prea mari, poti incerca cu un spray. Se gaseste de ex la Hornbach: Il folosesti si cand strunjesti cu un cutit. Sa protejezi sculele. Merita si ele un 20 de lei Sau dai un goagal cu ''emulsie de racire'' si gasesti oferte cate vrei. Editat Septembrie 4, 2020 de Silver Arrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 4, 2020 Share Postat Septembrie 4, 2020 are cineva filiere de dimensiuni mari dar cu un pas marunt? as avea de reparat un filet la o mobra care are piulita sudata ca s-a dus dracu filetul. Nu stiu dimensiunile exacte ale axului dar pasul filetului este marunt din cate imi aduc eu aminte pentru ca nu ai mult spatiu la dispozitie, ceva de genul 1 sau 0.75 Plus reparatia trebuie sa o fac pe motoreta deci tre sa inventez si o scula care sa imi permita sa fac filetul un pic mai din exterior ca in filiera clasica nu prea e spatiu destul decat daca i se scot manerele si atunci e altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 4, 2020 Share Postat Septembrie 4, 2020 1 oră în urmă, GoodKat a spus: Ce inseamna mare cu pas marunt? Pasul folosit in general pe la motociclete e de 1 la suruburi gen M6 si de 1.25 la suruburi mai mari, M8, M10. cred ca e pas de 1 din cate imi aduc eu aminte, este vorba de axul pinionului de atac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 4, 2020 Share Postat Septembrie 4, 2020 Acum 59 minute, GoodKat a spus: Ia vorbeste cu @Cesar si vezi daca are. Dar depinde de cat de fwtizat este filetul. O rectificare a filetului vechi se poate, un filet nou, nu prea ai cum. e dus filetul, au sudat piulita de ax.. astept sa ajunga mobra sa o vad si sa vad ce pot face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Septembrie 5, 2020 Share Postat Septembrie 5, 2020 23 hours ago, Silver Arrow said: Desi WD40 are si ceva ungere nu e bun pentru ce lucrezi tu. Cel mai indicat este sa folosesti o emulsie de racire pentru prelucrari prin aschiere. Ea foloesete pentru ungere si racire. Daca nu ai de unde sa iei, sau gasesti doar la bidoane prea mari, poti incerca cu un spray. Se gaseste de ex la Hornbach: Il folosesti si cand strunjesti cu un cutit. Sa protejezi sculele. Merita si ele un 20 de lei Pur si simplu nu am apucat sa cumpar, eram hotarat sa cumpar de la Rocast dar voiam sa mai iau si altceva si nu am mai ajuns sa fac comanda. O sa iau zilele astea, dau o fuga cu mobra pana la Hornbach si rezolv. Indreptarea unui con de la reglajul subarului la un carburator in care a intrat apa si a corodat multe piese. La acest surub a corodat conul care impinge subarul si este afectat si filetul pe care voi pune niste Loctite. Nu-mi bateam capul cu el pt ca am gasit nou la BMW si nu e scump (20-25lei) dar vine in 2-3 saptamani iar eu am nevoie de el zilele astea ca sa pornesc un motor: 20200905_122854.mp4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Septembrie 6, 2020 Share Postat Septembrie 6, 2020 Vezi la www.badi.ro daca au ceva de la Unior, au raport calitate pret foarte bun. Am folosit de cateva ori presa de la Unior si in mod clar este mai buna fata de ce aveam eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 6, 2020 Share Postat Septembrie 6, 2020 Pentru rulmenții rotilor e nevoie de o tijă de cca 10 MM grosime și vreo 20-30 cm lungime, musai oțel. Scoți rapid rulmenții, nu strici nici locașurile lor. Deși mi-am luat extractor interior, nu l-am scos, poate la iarnă să demontez bascula și să îi schimb rulmenții (tura trecută nu ajunsese trusa). O să zici că e un distanțier înăuntru, de ăla scapi imediat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 6, 2020 Share Postat Septembrie 6, 2020 (editat) Bagi tijă până ajunge la 1-2 mm de marginea de jos a distanțierului, împingi lateral, să scoți distanțierul de pe centru. Apoi bați ușor în cămașa interioara a rulmentului de jos, in cruce. Iese lejer. Nu știai metoda? Dacă rulmentul opune rezistență, poți da cu wd40, dar până acum nu a protestat niciunul. Pică rulmentul și distanțierul, întorci roata, scoți celălalt rulment. Cureți bine totul, bați rulmentul ușor pe margine, cu grijă să nu aținti simeringul sau cămașa interioara. Folosești rulmentul vechi pe post de "ajutor", dacă nu ai o tubulară destul de mare. Eu gresez rulmentul pe exterior înainte să îl introduc în toată. Cu un dorn potrivit bat rulmentul pe toată cămașa exterioară, până sună "a plin". Înseamnă că e fix unde trebuie. Întorc roata, PUN DISTANȚIERUL (foarte important sa nu se uite de el), repet operațiunea cu celalt rulment, având grijă să centrez distanțierul. Grijă mare să fie fix pe mijloc. Când observ că rulmentul de sus a atins distantierul, mă opresc. Restul face axul, când e strânsă piulița. Simeringurile le dau cu vaselină cu litiu sau silicon, intră ușor, sunt protejate până la prima spălare. No, cam așa procedez eu, că nu am presă hidraulică. Pe aia chiar nu am unde să o mai pun în garaj. La basculă poate ai loc, la fel și la jug, dar am întâlnit mobre la care am polizat cămașa mare de la rulmenții jugului, că nu aveam nici unde sa bat, nici cum să trag de el. La basculă trebuie model cu 4 fălci, depărtate de șurub (pun mâine poză), nu pot bate în ei, că au distanțier și ăla nu se mișcă. Dacă nu e distanțier, atunci e canalul îngustat, eram prea nervos să investighez, așa că am curățat perfect rulmenții, pus vaselină de aia bună și... aia a fost, pot trăi cu joc de cca 1 mm la capătul basculei. Editat Septembrie 6, 2020 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.