P T R Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 primele poze oficiale cu gsxr'u de 600 si 750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 superb,mai ales pe alb !!! asteptam sa vedem cel de 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clever Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 sincer sa fiu parca farul nu este prea grozav :| in rest ii superrr:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axel92 Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 le-au cam stricat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 A disparut lupa de pe far ceea ce mie nu imi place sincer....in rest pare destul de neschimbat.Ca si performante vad ca are frane si suspensii noi...pe la motor ceva schimbari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 Vazuta din profil, carena fata si carena laterala (oarecum) aduce a '08 1000RR. In rest, placuta ochiului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 Asta nu e modelul GSXR 2005? Foarte ciudatzel design-ul, mie cel mai reusit mi se pare asta actualul, 2009-2010. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 (editat) Asta nu e modelul GSXR 2005? Foarte ciudatzel design-ul, mie cel mai reusit mi se pare asta actualul, 2009-2010. Intr-adevar farul seamana a model 2004-2005 , insa asta nou e mult mai urat... . Si seamana din profil cu 1000RRul cum a spus cineva mai sus , pare compacta . Editat Octombrie 4, 2010 de LaurBalaur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 in sfarsit au facut ceva cu saua pasagerului, adica este mai subtire spre spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 Imi place bordul,faptul ca are etrierii Brembo si cam atat ! In rest vad ca l-au compactat ,au inceput sa o dea in 1000 RR 2008 ,farul zici ca e de k5 iar toba aia burlan arata de 2 lei ! In rest e frumoasa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 (editat) Varianta asta stradala ii urata cu spume saraca. Cele mai importante sunt suspensiile si etrierii. Varianta de pista are de castigat fata de competitori. Abia astept sa vad ce vor face Honda si Yamaha! Editat Octombrie 5, 2010 de Alter Ego Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dandan Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 Foarte frumoasa !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator litlle wayne Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 Imi place mai mult k8-k10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 Farul seamana izbitor cu al banditului 1250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 Etrieri brembo monobloc - asta da upgrade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Octombrie 5, 2010 Autor Share Postat Octombrie 5, 2010 hayabusa 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 Farul seamana izbitor cu al banditului 1250 Cost reduction Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 intr-un final s-au gandit la frane..bun! cumpar etrierii separat si pastrez k5'u..new model 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 (editat) Pfff.. a venit randul celor de la suzuki sa strice design-ul la motociclete Urasc codita din ce in ce mai subtire si mai mica, in urmatorii ani ce o sa vedem? motociclete care se termina brusc imediat dupa saua pilotului ? Si farul ala e naspa rau de tot... si bombat ca naiba, si o forma urata rau. Mi-e dor de clasicele tobe cilindrice si lungi, de generatie veche (ex: gsxr 600 k3)... aratau mai bine decat "vuvuzelele" astea Ca performanta, e normal sa fie marita la noile modele, insa pe mine design-ul ma intereseaza cel mai tare. Ce motocicleta mor de nerabdare sa vad cum va arata in generatia viitoare? Yamaha R6, normal... sper ca aia sa nu dezamageasca Edit: la gsxr 600 i-au pus etrieri Brembo monobloc, iar la hayabusa , Tokico Editat Octombrie 5, 2010 de bogdan_gba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Octombrie 6, 2010 Autor Share Postat Octombrie 6, 2010 Pfff.. a venit randul celor de la suzuki sa strice design-ul la motociclete Urasc codita din ce in ce mai subtire si mai mica, in urmatorii ani ce o sa vedem? motociclete care se termina brusc imediat dupa saua pilotului ? Si farul ala e naspa rau de tot... si bombat ca naiba, si o forma urata rau. Mi-e dor de clasicele tobe cilindrice si lungi, de generatie veche (ex: gsxr 600 k3)... aratau mai bine decat "vuvuzelele" astea Ca performanta, e normal sa fie marita la noile modele, insa pe mine design-ul ma intereseaza cel mai tare. Ce motocicleta mor de nerabdare sa vad cum va arata in generatia viitoare? Yamaha R6, normal... sper ca aia sa nu dezamageasca Edit: la gsxr 600 i-au pus etrieri Brembo monobloc, iar la hayabusa , Tokico bine zis... aratau mai bine. suzuki totusi inca arata bine... dar cel mai frumos model a fost stricat de kawasaki.. parerea mea... ce frumos era modelul asta de kawa. Mesaj completat superb!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 (editat) bine zis... aratau mai bine.suzuki totusi inca arata bine... dar cel mai frumos model a fost stricat de kawasaki.. parerea mea... ce frumos era modelul asta de kawa. Mesaj completat superb!!! Mie-mi plac mai mult modele fabricate in perioada 2003-2006...dar poate o sa vedem altfel lucrurile peste cativa ani Dintre modelele actualede 600/750/1000,indiferent de marca ,de departe cea maI frumoasa e gsx1000r Editat Octombrie 6, 2010 de serious sam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 (editat) bine zis... aratau mai bine.suzuki totusi inca arata bine... dar cel mai frumos model a fost stricat de kawasaki.. parerea mea... ce frumos era modelul asta de kawa. Mesaj completat superb!!! Kawa ZX9R este o motocicleta foarte practica, polivalenta, fiabila, mie mi-a oferit numai bucurie pana acum. Dar deja la vremea ei era criticata ca era prea mare, ca nu era destul de apriga pe curbe, ca motorul de 900 nu mai tinea pasul cu concurenta si asa dintr-o motocicleta gandita sport a ajuns un foarte practic si distractiv sport-touring. Nu avea cum sa nu evolueze, ati vazut ce e in ultimii ani, lupta pentru a fi cat mai mica, cat mai usoara, cat mai puternica. Se sacrifica partea practica pentru performante de top. Ce trebuie sa invatam noi de aici? Anume ca motoarele trebuie sa le folosim asa cum au fost gandite, alea pure sport pe circuit, cele de strada pentru strada, cele sport-touring pentru plimbare. Editat Octombrie 6, 2010 de Niko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Octombrie 7, 2010 Autor Share Postat Octombrie 7, 2010 alte poze Mesaj completat Mie-mi plac mai mult modele fabricate in perioada 2003-2006...dar poate o sa vedem altfel lucrurile peste cativa ani Dintre modelele actualede 600/750/1000,indiferent de marca ,de departe cea maI frumoasa e gsx1000r da .. si mie imi place cel mai mult... dar cel din anul precedent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 (editat) In topic apare si gsx-r 1000 dar nu vad nici o poza cu el?! Sau toate arata exact la fel doar motoru fiind diferenta? Oricum, designul are de suferit in favoarea performantelor....ar trebuie gasit un echilibru intre cele 2, ca nu cred ca e mare diferenta intre botu ceva mai ascutit si cel rotunjit.La fel si cu coditele. Editat Octombrie 8, 2010 de k-2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.