Sari la conținut

Postări Recomandate

....acu 2 ani cand am adus Intruderul in tara avea 16000 KM iar filtrele de aer erau cele originale ( au stat 10 ani pe moto).

 

Un prieten din state pe care l-am cunoscut pe site-ul Intruder Alert mi-a spus: "schimba filtrele si inlocuieste uleiul in fiecare an si ai motor pe viata!!!"....si il cred!!

:) depinde cati km faci intr-un an pt capitolul ulei motor+filtru,uleiul se schimba la 5-6000 km sau 1 an,antigelul la 2 ani sau 60 000 km ,lichidele de frana si cel din telescoape la 3 ani.

depinde cati km faci intr-un an si mai ales pe ce drumuri si cat praf au acestea pt capitolul filtru de aer.

Spre deosebire de uleiul de motor care odata bagat si dat o tura tre schimbat la max.1 an,filtrul de aer daca moto nu circula si e tinuta si in garaj nu ai de ce sa-l schimbi decat daca nu ai ce face cu banii.

La carburatie numai daca tii o evidenta a consumului iti spune rezervorul cand tre sa schimbi filtrul de aer. :)

 

Eu zic ca cel mai mult in viata motorului conteaza schimbarea uleiului si exploatarea corecta a motorului(incalzirea la prima plecare,schimbarea corecta a vitezelor,viteza de croaziera,evitarea supraincalzirii)

 

PS:ce ulei Motul bagi ???eu am bagat acu 5100 15w50 semisintetic si vreau sa trec pe Valvoline 20w50 semisintetic ca e mai gros un pic si mai subtire la bani,Motulul sa scumpit rau,am dat 180 ron/4 L. :)

 

 

Ce sa mai, dadeam vina pe trafic ca imi lua atata gaz in oras...

Oricum iti ia gaz mult in Buc :) ,eu ajung si la 6 % si am injectie .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

thx man,o sa trec pe acolo sa vad ce si cum.oricum arata mai bine decat alea stock...zici ca sint urechi de mickey mouse :)

 

vad ca nu au un site ceva...poti sa-mi sufli la ureche si pretul?:)

 

 

bafta maxima

 

......sa mor daca mai stiu...am luat si o plasa ptr. casca si am platit si montaju`......sorry dar chiar nu mai stiu...ceva in jur de un bulion parca.... :)

 

daca vrei sa scapi de alea stock; zi-mi mie unde le arunci.... ma intereseaza - de fapt mie chiar imi plac urechile lu mickey; singura problema e ca au tija prea lunga.....

Editat de viespu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

......sa mor daca mai stiu...am luat si o plasa ptr. casca si am platit si montaju`......sorry dar chiar nu mai stiu...ceva in jur de un bulion parca.... :)

 

daca vrei sa scapi de alea stock; zi-mi mie unde le arunci.... ma intereseaza - de fapt mie chiar imi plac urechile lu mickey; singura problema e ca au tija prea lunga.....

 

te fac un skimb viespule.iti dau tie urekile sa auzi mai bine bunicutzo:))

 

 

in alta ordine de idei,pt cei interesati de choperit/customizat,bagati ochiul aici:

http://www.intruderalert.com/cafe/index.cf...485&start=1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS:ce ulei Motul bagi ???eu am bagat acu 5100 15w50 semisintetic si vreau sa trec pe Valvoline 20w50 semisintetic ca e mai gros un pic si mai subtire la bani,Motulul sa scumpit rau,am dat 180 ron/4 L. :)

 

Eu am mers pe cel standard 10w40 dar o sa trec pe 20w50 (tot Motul)

 

Spre deosebire de uleiul de motor care odata bagat si dat o tura tre schimbat la max.1 an,filtrul de aer daca moto nu circula si e tinuta si in garaj nu ai de ce sa-l schimbi decat daca nu ai ce face cu banii.

 

Corect ..n-ai de ce sa-i schimbi filtrele de aer daca-l tii in garaj.... eu de exemplu anul trecut am facut aproape 4000km (deci le-am schimbat)

 

Plus: la pornire tre' lasat sa sa incalzeasca :)

 

Numai bine!!!

Editat de LUCIFER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am mers pe cel standard 10w40 dar o sa trec pe 20w50 (tot Motul)

 

 

 

Corect ..n-ai de ce sa-i schimbi filtrele de aer daca-l tii in garaj.... eu de exemplu anul trecut am facut aproape 4000km (deci le-am schimbat)

 

Plus: la pornire tre' lasat sa sa incalzeasca :)

 

Numai bine!!!

 

Referitor la incalzirea la pornire, am observat la M800 (pe injectie) al meu ca tre sa-l las aprox un min. pana se stabilizeaza relantiul, altfel turatia e prea mare si cand ii dau I-a caraie urat.

 

In ceea ce priveste uleiul, de o saptamana am bagat Motul 7100 (pana atunci am mers pe 5100) iar comportamentul cutiei de viteze s-a aschimbat considerabil. E mult mai silentios la schimbarea vitezelor, insa odata ajuns in punctul mort tre sa las ambreiajul si apoi sa-l strang din nou si sa bag in viteza, altfel nu intra nici in a I-a nici a II-a. Cred totusi ca 7100 e prea mult pt. un cruiser.

 

Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, comenzi avansate pt intruder 'cu roata pe 21' gasim?

 

salutare,

ce treaba are roata de 21 cu comenzile avansate? :)

 

* asta-i Zburatorul si cu mine ..

 

sa-l "zburatoricesti" sanatoasa si fara evenimente... :)

... asta pana la urmatorul "botez" care cre'ca o sa fie de 1100, nu? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa-l "zburatoricesti" sanatoasa si fara evenimente... :)

... asta pana la urmatorul "botez" care cre'ca o sa fie de 1100, nu? :)

 

* thank U, sir! :)

mda..., mai mare si tot mai mare, hmmm! pana la urma tot tre' sa te opresti undeva. mie 60 de cai imi sunt suficienti, cuplu la Intruder ma satisface total, nu prea ma gandesc sa il schimb.

 

da' pentru ca trebuie sa iti pui mereu tzeluri inalte, imi trebuie Ironul ala, of course :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie 60 de cai imi sunt suficienti, cuplu la Intruder ma satisface total, nu prea ma gandesc sa il schimb.

Asa ziceam si eu de VN800, pana am mers 100 (una suta) metri cu M1800-le lui Circelu si brusc Vulcanul mi s-a parut bicicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la incalzirea la pornire, am observat la M800 (pe injectie) al meu ca tre sa-l las aprox un min. pana se stabilizeaza relantiul, altfel turatia e prea mare si cand ii dau I-a caraie urat.

 

In ceea ce priveste uleiul, de o saptamana am bagat Motul 7100 (pana atunci am mers pe 5100) iar comportamentul cutiei de viteze s-a aschimbat considerabil. E mult mai silentios la schimbarea vitezelor, insa odata ajuns in punctul mort tre sa las ambreiajul si apoi sa-l strang din nou si sa bag in viteza, altfel nu intra nici in a I-a nici a II-a. Cred totusi ca 7100 e prea mult pt. un cruiser.

 

Toate cele bune!

 

Salut!

si la mine este la fel. un minut panase pune relantiul la punct-cu socul tras, ( nu-mi prea convine pt ca imi ia benzina cu caru'). La fel am patit si eu cu bagatul in viteza.

Nu stiu ce sa zic despre chestia cu uleiul.. ti se intampla ori decate ori treci din neutral in a-I-a ? Sunt curios pt ca tocmai 7100 cautam sa-mi bag in motor....

O sa ma mai gandesc... Dar tu ai bagat 7100 10W40 sau 20W50?

 

De ce crezi ca 7100 este "prea mult" pt motoarele noastre? (poate din cauza ca 7100 este 100%Ester iar 5100 HC-Tech? habar n-am ce inseamna :laugh:)

 

Merci

Numai bine!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtre de aer gasesti la Mymoto ....e la Cotroceni .....iar daca nu te descurci cu montajul lor te ajut eu daca treci prin dr. taberei

 

greu cu netu in secolu 21.....pe site la mymoto bate vantu.....

user "magazin cotroceni"....nici-un mail, nici-un telefon....caldura mare monsher.....

nu se vede aproape nimic; am vrut sa-mi fac cont si cica:

"The board administrator is no longer accepting any new registrations at the moment."

 

mi-e foarte peste mana sa ma duc pana acolo.....o sa mai incerc....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eu de vanzare , o pereche filtre de aer ( Delo - 100 lei )

in legatura cu uleiul am bagat 20W50 Castrol l-am scos dupa 150 de km ( nu-mi placea cum suna motorul , daca stai in sud merita incercat )

am mers 1 an cu castrol 10W40 si 2 cu Valvoline 10W40 , mari diferente nu sunt , de un an merg cu Rheinol ( nu se simte diferenta fata de celelalte - exceptand pretul )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

greu cu netu in secolu 21.....pe site la mymoto bate vantu.....

user "magazin cotroceni"....nici-un mail, nici-un telefon....caldura mare monsher.....

nu se vede aproape nimic; am vrut sa-mi fac cont si cica:

"The board administrator is no longer accepting any new registrations at the moment."

 

mi-e foarte peste mana sa ma duc pana acolo.....o sa mai incerc....

 

nici nu stiam ca au si site ...eu m-am dus la magazin (avantajul meu ca sunt relativ aproape) si a doua zi le-au adus....mai multe nu pot spune despre ei... :laugh:

 

oricum oferta din postul de mai sus cu ambele filtre la 100 ron e ok.... :)

 

Salut!

La fel am patit si eu cu bagatul in viteza.

Nu stiu ce sa zic despre chestia cu uleiul.. ti se intampla ori decate ori treci din neutral in a-I-a ? Sunt curios pt ca tocmai 7100 cautam sa-mi bag in motor....

O sa ma mai gandesc... Dar tu ai bagat 7100 10W40 sau 20W50?

 

 

 

Merci

Numai bine!!

 

incercati sa schimbati si lichidul de la ambreiaj sau macar sa aerisiti daca va face astfel de figuri...iar in privinta uleiului motul 7100 e doar un moft pe care l-am incercat si eu (dar chiar nu am fost multumit de el... )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici nu stiam ca au si site ...eu m-am dus la magazin (avantajul meu ca sunt relativ aproape) si a doua zi le-au adus....mai multe nu pot spune despre ei... :laugh:

 

oricum oferta din postul de mai sus cu ambele filtre la 100 ron e ok.... :)

 

 

 

incercati sa schimbati si lichidul de la ambreiaj sau macar sa aerisiti daca va face astfel de figuri...iar in privinta uleiului motul 7100 e doar un moft pe care l-am incercat si eu (dar chiar nu am fost multumit de el... )

 

Cei de la magazinul de unde am luat uleiul, mi-au zis ca 7100 e full sintetic pt. motoare de turatie, nu pentru cruisere care au 6000 max. Problema e ca acest ulei scalda si ambreiajul si cutia de viteze si cred ca e prea fluid si face altfel debreierea.

La Intruderul meu ambreiajul e pe cablu nu hidraulic (fac ceva muschi la mana stinga...), asha ca se pune doar problema reglajului cablului.

 

Toate cele bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eu de vanzare , o pereche filtre de aer ( Delo - 100 lei )

in legatura cu uleiul am bagat 20W50 Castrol l-am scos dupa 150 de km ( nu-mi placea cum suna motorul , daca stai in sud merita incercat )

am mers 1 an cu castrol 10W40 si 2 cu Valvoline 10W40 , mari diferente nu sunt , de un an merg cu Rheinol ( nu se simte diferenta fata de celelalte - exceptand pretul )

 

pentru ce tip de motor ai de vanzare filtrele de aer ?

ms.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O recunosc dupa sei...Dap,e 'mana mea',acolo.Unicate,ca model.Sa-mi zici mersi,ca m-am luptat cu el,sa-i mai pun niste burete,sa fie mai moi...! A fost al lui Sabin,motoreta.Sunt taaare curios,ce si-o lua,acolo,in Olanda...

 

Ma intorc in doua-trei saptamani in Olanda, Eindhoven de data asta. O sa muncesc multe luni pe plantatie ca sa termin total cu creditele dar dupa asta o sa-mi dedic toate resursele unei jucarii minunate. Este exact ce imi trebuie - aer de chopper dar ciclistica si frane de touring, de strabatut Europa. M-am urcat pe el si merita fiecare banutz, desi e scump ca naiba (7000 de euro second).

Sa nu fiu inteles gresit.. Intruder-ul este splendid si a fost o experienta colosala, plus ca mi-a salvat caputzul. Dar am nevoie de ceva care sa ma care multe mii de km, incarcat, echilibrat si cu frane care pot sa tina la vitezele mele. Oricat de elegant este un chopper eu sunt total incapabil sa zbor cu mai putin de 80 in oras si 130 in afara.

 

So, Darian... ia la tata: BMW R1200C (1998-2005).

 

 

sabin

post-37144-1246178220_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine-ai revenit,Sabine !

Scoate-ti de la profil,Intruderul...Bai pietonule :disappointed: ! Apropo,modificam si seile BMW-ului?Ca n-ar fi primul 1200C,la care le fac...Dupa cate-mi aduc aminte,tu,cu Intruderasul,nici n-ai prea apucat sa mergi... Daca stateam mai bine,financiar,ti-i l-as fi luat eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cate-mi aduc aminte,tu,cu Intruderasul,nici n-ai prea apucat sa mergi... Daca stateam mai bine,financiar,ti-i l-as fi luat eu.

 

Daca stateam bine financiar il tineam in camera mea de 11 m^2 de la etajul 5 si-l veneram pana la adanci batraneti...

A, si am mers ~8000 de km cu el :disappointed: Dupa serviciu ma duceam sa imi beau cafeaua in Ploiesti, in weekend-uri ma duceam sa mananc costitele incredibile de la Four Roses, Brasov. Nu, dragul meu Darian, motocicleta in general si Intruderul in special e facut pentru a felia lumea dupa cum vrei tu. Conditia este sa mergi fara haita si fara bodegi, ca altfel iti bate obrazul (Intruderul este un domn respectabil, sa nu uitam) :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca stateam bine financiar il tineam in camera mea de 11 m^2 de la etajul 5 si-l veneram pana la adanci batraneti...

A, si am mers ~8000 de km cu el :D Dupa serviciu ma duceam sa imi beau cafeaua in Ploiesti, in weekend-uri ma duceam sa mananc costitele incredibile de la Four Roses, Brasov. Nu, dragul meu Darian, motocicleta in general si Intruderul in special e facut pentru a felia lumea dupa cum vrei tu. Conditia este sa mergi fara haita si fara bodegi, ca altfel iti bate obrazul (Intruderul este un domn respectabil, sa nu uitam) :P

 

Frumos spus ... Mi-ai facut sa-mi treaca un fior pe sira spinarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scriu cu o singura mana; cealalta e bushita - fractura de umar; stangul.

petromul de pe dorobanti, scuarul ala de la int.str. roma cu dorobanti.

ieri pe la 18:30 mergeam dinspre statuia aviatorilor spre dorobanti si cam in dreptul str.roma am luat pe mijloc si cu frana fata - am vazut in ultima clipa... - o galma din asfalt.

ghidonul a luat-o razna ptr. ca roata s-a "mulat" pe galma....si am dat de asfalt.

motoru cazut peste picioru stang - noroc cu ghetele probiker !!! - si umaru drept ma durea complet aiurea; exact cand vroiam sa-l misc.

am sunat un amic - sa traiesti mult si bine Radule!!! - care a venit; a vazut, a sunat la salvare, a impins motoru` pana a gasit o curte in care sa-l lase pana gaseste o duba, a sunat la ai mei, pe sefu.....etcetc.

daca aveam crashbar motoru nu avea mare lucru; asa...are ceva semne...maneta ambreiaj crapata, semnal stanga spate, scarita putin indoita, zgarietura pe rezervor, vitezometrul crapat, farul atarnand - era lipit cu un fel de mastic ceva; dinainte.. - .....cel mai mult ma oftic de rezervor....si de fractura de la umar.

concediu medical 3 saptamani......dupa aia probabil tot cam atata timp ceva gimnastica - muschii.... - asa ca vara asta.....

alaltaieri imi iesisera in sfarsit actele de inmatriculare dar tipul pe care il imputernicisem sa le scoata nu apucase sa mi le dea; deci aveam numai permisul la mine.

la spital ma trezesc cu un politist care a venit sa-mi ia datele ptr. ca facea dosar si - probabil pentru ca nu aveam alte acte... - mi-a luat permisul si mi-a zis ca trebuie sa merg in udriste sa vb. cu el acolo - probabil declaratie etc. - si imi da permisul.

ajung acasa si ma uit in actele de inmatriculare...lipseste buletinul.....nu stiu cine mi-o fi urat - duamna nevasta se pare.... - da` stiu ca toate merg aiurea.

 

am avut noroc ca nu prea era trafic.

nu ma puteam ridica de sub motor din cauza umarului si au venit 2 femei de la magazinul de incaltaminte de pe colt care au ridicat fieru` - spre marea mea mirare - si carora le multumesc sincer.

 

concluzii:

oricat de cald ar fi nu renuntati la echipament ( aveam o scurta textila cu protectii coate si umar; ghete inalte si manusi cu degetele taiate......degetele sunt zdravan zgariate unde nu erau acoperite...si mai aveam casca open face care este impecabila in ciuda faptului ca am dat cu capu` de asfalt frontal !!; ma steptam sa se faca praf vizorul.....).

oricat de lejer ar fi traficul ramaneti la fel de atenti ca si intr-o zi aglomerata - daca nu admiram peisaju`( ma uitam de fapt sa vad ce vine daca vine din stanga ) vedeam la timp nenorocirea aia de galma.

se pot rupe oase si la 20 km/h.

.......sper sa scot la lumina fieru`; arata impecabil saraca atunci cand am cumparat-o....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* Viespu, sper sa te faci cat de repede bine si sa revii pe 2 roti sanatos si intreg. Toate invatamintele tale sunt adevarate, dar cred ca ai avut si o doza de ghinion in ziua aia :)

Mi-ai dat cea mai urata veste..., nu ma gandeam sa cazi cu Lucky, pentru ca ea e blanda si ascultatoare..., dar imi dau seama ca nu e vina ei si nici a ta, pur si simplu ceasul rau s-a nimerit sa fie la tine in drumul ala, printr-o nenorocita de galma...

 

sanatate maxima si poate cu ocazia asta, ca tot o vei repara, o sa-ti faci o motoreta customizata, ai s-o personalizezi - incerc sa fiu si eu optimista/pozitiva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* Viespu, sper sa te faci cat de repede bine si sa revii pe 2 roti sanatos si intreg. Toate invatamintele tale sunt adevarate, dar cred ca ai avut si o doza de ghinion in ziua aia :)

Mi-ai dat cea mai urata veste..., nu ma gandeam sa cazi cu Lucky, pentru ca ea e blanda si ascultatoare..., dar imi dau seama ca nu e vina ei si nici a ta, pur si simplu ceasul rau s-a nimerit sa fie la tine in drumul ala, printr-o nenorocita de galma...

 

sanatate maxima si poate cu ocazia asta, ca tot o vei repara, o sa-ti faci o motoreta customizata, ai s-o personalizezi - incerc sa fiu si eu optimista/pozitiva...

 

thx cria. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cineva cu un intruder vs600/800, cu ghidon stock, din bucuresti, interesat de un schimb? daca nu la schimb, il cumpar. eventual, daca cineva are un pic de timp, as vrea sa vad cum stau pe un intruder cu ghidon stock.. poate ne intalnim pe undeva? pun si o poza cu ghidonul meu.

post-48567-1246733150_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ viespu:sorry man,sa aud chestii d-astea...Multa sanatate tie,si bani,pt. reparat fieru'...Acuma,ca sa fac un pic de haz de necaz...Tu,cred c-ai sarit etapa de recenzie a gropilor,care se face in fiecare primavara,la inceput de sezon...Cel putzin,in zona Dorobanti... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...