CaptainSlow Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 (editat) No sara buna!Ii intreb si io pe astia,motociclistii de zi cu zi,explicati-mi si mie ce inseamna mai exact un motociclist de weekend?Eu is mai...incet la minte,sunt din Ardeal,ba chiar sunt si bozgor.Nu inteleg care-i spilu'.E rau?E bine?Daca e ceva rau,exista scuze pt. ca esti motociclist de weekend sau esti pierdut pt.totdeauna pt.comunitate?Sunt ei mai putin motociclisti decat cei care au privilegiul sau cosmarul de a circula zi de zi cu mobra?Mai o chestie,cati cai putere te face motociclist?Ce viteza maxima atinsa vreodata cu moto te face motociclist? Editat Noiembrie 3, 2010 de purdi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 (editat) .... Care-ti permite sa faci o depasire "in scurt" cand unul circula cu 70km/h pe sector de drum de 90 km/h, si sa nu stai 2 km paralel cu el pana ajungi tu la o viteza care sa-ti permita depasirea, lucru ce s-ar intampla de fiecare data daca toate utilajele ar fi dimensionate pentru viteza de top de 130 km/h. Stai linistit, ca asta o poti face si cu un motor de 50 de CP, nu-ti trebuie 100. Forumul e plin de motociclisti de weekend,CARE atunci cand sunt in preajma unui accident nu au de unde sa stie cum sa reactioneze pentru ca nu au experienta. Mai nene...nu toti umbla ca tine, cu pipe Guedel, garouri si defribilatoare la ei. Unii nici macar un kacat de telefon cu camera nu au sa faca neste poze de la accident, de pus aici, nu au... 85-90% din motociclisti sun weekendari si tot 90 % din ei merg cu masina in perioada asta sau cu ratb-ul, stiu o sa veniti tot voi cei 90% sa-mi spuneti ca inca mergeti, si mergeti pana da zapada si plm, dar o ardeti aiurea, luni am taiat bucurestiu'n doua de 3 ori, incepand cu ora 10:00 dimineata, si am intalnit UN r1200gs, atat ! toata saptamana asta, de acasa pana la munca si invers n-am vazut un motor, stiu toti inca mergeti, sunteti cei mai adevarati !plm, vara se vaita toti ca nu nu pot dormi de forjatori si nu mergi 1km fara sa intalnesti 2 motociclete, dar totusi mergeti toti, este valabil si cand ploua, cand da zapada nu mai zic, mai zicea unu pe aicea la adresa lu' Chuck Noris... a pardon Dan Popescu, ca e imposibil sa mergi pe ninsoare sau zapada cu cauciucuri de strada, iti arat eu amice cum se merge cu anakee-uri prin bucureshit cu zapada cand o da, tu pregateste lada de bere, plm toti sunt experti pe forumu' asta, dar 90 % merg in linie dreapta numa cand e soarele pe cer si peste 15 grade afara. Eu zic ca proportia este 83- 96 %, iar restul de 85 % pana la 100% trebuie sa-si traga un glontz in cap sau sa-si faca tricouri cu tine. ON: Popor de tzatze si mancatori de branza de capra vecinului. Editat Noiembrie 3, 2010 de TARKA 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 sa stea la rand, e coada la tricouri DP deocamdata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sadixkid Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 No sara buna!Ii intreb si io pe astia,motociclistii de zi cu zi,explicati-mi si mie ce inseamna mai exact un motociclist de weekend?Eu is mai...incet la minte,sunt din Ardeal,ba chiar sunt si bozgor.Nu inteleg care-i spilu'.E rau?E bine?Daca e ceva rau,exista scuze pt. ca esti motociclist de weekend sau esti pierdut pt.totdeauna pt.comunitate?Sunt ei mai putin motociclisti decat cei care au privilegiul sau cosmarul de a circula zi de zi cu mobra?Mai o chestie,cati cai putere te face motociclist?Ce viteza maxima atinsa vreodata cu moto te face motociclist? salutare stai linistit, nu te lua dupa toti forumisti.... majoritatea dintre ei habar n-au cei aia motocicleta.... posteaza doar de dragu de a posta.... fiecare merge cat vrea, cat poate, pe unde vrea si bineinteles cat ii permite buzunaru.... important e sa te simti in largul tau pe moto..... ....ultimul lucru care ma intereseaza este parerea altora, daca sunt sau nu motociclist de weekend nu-mi dau ei sa mananc si nici bani de benzina.... parerea lor in general n-ar trebuii sa te afecteze, atata timp cat nu deranjezi cu nimic iti doresc drumuri lungi fara limita de kilometri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 stai linistit, nu te lua dupa toti forumisti.... majoritatea dintre ei habar n-au cei aia motocicleta.... posteaza doar de dragu de a posta.... Eu am auzit ca sunt unii, care si-au cumparat motor numai ca sa poate posta aici... Asta fitza mai zic si eu..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Eu am renuntat la mersul pe 2 roti in perioada asta ,din cauza ca as putea raci .Daca da unul peste mine, care nu are geamurile dezaburite bine ,risc sa fac pneumonie stand intins pe asfaltul rece, pana vine salvarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainSlow Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 No stai linistit,mi se inbrehane mie de parerea lui x sau y.Totusi as vrea o explicatie,vreau si eu sa inteleg pana unde se poate ajunge cu "narcisismul"asta. P.S.apropos,am gasit scuza ideala,nu folosesc motocicleta iarna din aceleasi motive pt. care nu folosesc skiurile vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Brugus Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 aceleasi discutii seci de ani de zile. Initiatorul topicului n-are miar, nici macar vitezana, mai e si incepator .... pana aici toate bune. Eu il inteleg perfect dar ce nu inteleg e de ce nu pot sa doarma unii linistiti din cauza celor care se dau tare. Zicea cineva mai devreme sa apara cei cu miare sa spuna ca merg incet; Eu pot sa merg incet dar motocicleta mi-am luat-o sa ma dau tare. Problema e unde ? majoritatea spun ca nu sunt autostrazi sau drumuri bune, etc dar cu miarul nu-ti trebuie decat cateva sute de metri ca sa atingi viteze pe care unii de pe forum nici nu viseaza la ele. E clar ca daca patesti ceva e vina ta, pentru ca te-ai dat ca neghiobul pe strazi si ai confundat strada cu circuitul. Ha ha ha, sa fim seriosi, multi nici nu au vazut pe viu un circuit. Asta e realitatea, vreti nu vreti, se duce unul in magazin, isi cumpara miar si se da cu 300+. Politia nu-l opreste sa vada ce vechime are respectivul, strada e plina de gropi, soferii de camion danseaza pe manele si conduc cu piciorul iar motociclistii de 3 luni dau imediat vina pe ceilalti motociclisti ca se dau tare. Seamana cu Romanica ? Interesant ce scrie un posesor de 250 si unul de 1000, nu gasiti ? nu va da de gandit asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 aceleasi discutii seci de ani de zile. Initiatorul topicului n-are miar, nici macar vitezana, mai e si incepator .... pana aici toate bune. Eu il inteleg perfect dar ce nu inteleg e de ce nu pot sa doarma unii linistiti din cauza celor care se dau tare. Zicea cineva mai devreme sa apara cei cu miare sa spuna ca merg incet; Eu pot sa merg incet dar motocicleta mi-am luat-o sa ma dau tare. Problema e unde ? majoritatea spun ca nu sunt autostrazi sau drumuri bune, etc dar cu miarul nu-ti trebuie decat cateva sute de metri ca sa atingi viteze pe care unii de pe forum nici nu viseaza la ele. E clar ca daca patesti ceva e vina ta, pentru ca te-ai dat ca neghiobul pe strazi si ai confundat strada cu circuitul. Ha ha ha, sa fim seriosi, multi nici nu au vazut pe viu un circuit. Asta e realitatea, vreti nu vreti, se duce unul in magazin, isi cumpara miar si se da cu 300+. Politia nu-l opreste sa vada ce vechime are respectivul, strada e plina de gropi, soferii de camion danseaza pe manele si conduc cu piciorul iar motociclistii de 3 luni dau imediat vina pe ceilalti motociclisti ca se dau tare. Seamana cu Romanica ? Interesant ce scrie un posesor de 250 si unul de 1000, nu gasiti ? nu va da de gandit asta ? încă odată cred că nu Âştiți sa citiți. ideea e că unu cu un chopper amarat de 250 cmc (nu cu c.oaie de 1000) cere să nu se mai lamentzeze lumea după ce mori pe mâna ta, în special dacă mai iei Âşi pe altcineva cu tine. a când mori pe mâna altuia ok. ne lamentam, facem mitinguri, plângem de milă celor rămaÂşi in urmă. Dar omul ăsta atâta zice. sunt un începător băÂşinos, nu am ss, dar de ce vă văitați atâta când o mierliți la vitezele alea pe care nici el, nici eu, nici mulți alții de aici nu avem c.oiaie să le atingem. până la urmă putea să facă un post de genul: "Nu vă mai plângeți de milă", dar probabil v-ar fi băgat în ceața de afară pe prea mulți Âşi ați fi cerut întâi explicații care să vă lumineze. Nu zice nici de ce vă dați, nici să nu vă mai dați, nici de talent nici de motoretism sau alte băÂşini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WickedAssHell Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 (editat) Prin Italia... Editat Noiembrie 3, 2010 de WickedAssHell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yangzi Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 încă odată cred că nu Âştiți sa citiți. ideea e că unu cu un chopper amarat de 250 cmc (nu cu c.oaie de 1000) cere să nu se mai lamentzeze lumea după ce mori pe mâna ta, în special dacă mai iei Âşi pe altcineva cu tine. a când mori pe mâna altuia ok. ne lamentam, facem mitinguri, plângem de milă celor rămaÂşi in urmă. Dar omul ăsta atâta zice. sunt un începător băÂşinos, nu am ss, dar de ce vă văitați atâta când o mierliți la vitezele alea pe care nici el, nici eu, nici mulți alții de aici nu avem c.oiaie să le atingem. până la urmă putea să facă un post de genul: "Nu vă mai plângeți de milă", dar probabil v-ar fi băgat în ceața de afară pe prea mulți Âşi ați fi cerut întâi explicații care să vă lumineze. Nu zice nici de ce vă dați, nici să nu vă mai dați, nici de talent nici de motoretism sau alte băÂşini. De ce sa nu ii plangem de mila, fiindca a mers cu viteza? Nu a fost copilul si prietenul cuiva? Credeti ca, daca a murit de viteza familia lui nu sufera? Faptul ca acesta a fost pasiunea lui inseamna ca trebuie sa moara? Daca a depasit viteza inseamna ca altii au voie sa-l calce cu masina? Asa ati dori sa se procedeze si cu voi? Vreti sa ne bucuram ca a mai murit unul care mergea cu viteza sau ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Prin Italia... adica.......... care e spilu cu filmarea asta la accidente ca nu.i vad rostul aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 (editat) Sa faca cineva un rezumat la toate comenturile... mi-e lene sa citesc atat oricum este foarte interesanta discutia si am intrat azi de cateva ori sa vad ce sa mai scrie pe topicul asta. Editat Noiembrie 3, 2010 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yangzi Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 (editat) Daca considerati ca, e asa de usor treaba asta cu categorisirea motociclisitlor, pe cine plangem de mila si pe cine nu, va mai pun o intrebare ca sa fie mai interesant. De unde sa stiu despre un copil de 20 de ani care merge ca inconstientul acum cu motorul fiindca se crede rossi, ca la 30 de ani nu o sa devina un om matur cu responsabilitati, cu familie, fara motocicleta? Daca il calc acum cu masina fiindca a mers prea tare poate nu mai ajunge la varsta aia. Daca va uitati o sa vedeti ca majoritatea victimelor accidentelor motociclistii au intre 16 si 24 ani (vezi HURT report). Am doi baieti mari care azi-maine vor avea carnet de conducere. Cum ati proceda cu ei? Ati interzice sa urce pe motocicleta sau i-ati invata sa conduca cat mai bine (bineanteles nu pe miar)? Va inchipuiti ca la varsta asta nu o sa fie tentati sa traga de gaz? Sau sa urce pe motocicleta altuia daca eu nu ii dau voie? Deja microbul motorului oricum este inoculat in ei, cum se intampla la orice baiat. Am aflat ca, pe fiul meu cel mare, un prieten il mai aduce acasa cu scuterul, va inchipuiti cum m-am simtit? Scuzati daca am fost un pic agresiv, nu vreau sa ofensez pe nimeni. Editat Noiembrie 3, 2010 de yangzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 ca să fac un rezumat, toți mobriÂştii e de raahat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Cum ati proceda cu ei? Ati interzice sa urce pe motocicleta sau i-ati invata sa conduca cat mai bine (bineanteles nu pe miar)? tu ai miar. de ce copiilor tăi nu le dai voie pe miar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yangzi Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Miarul dupa 21 de ani si cel putin 30000 km !!! Sorry ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Miarul dupa 21 de ani si cel putin 30000 km !!! Sorry ! nu-ti cere scuze, nu ai de ce. eram doar curios... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yangzi Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Chiar daca o sa sara acum toti incepatorii cu ss-uri pe mine, parerea mea este si va ramane ca, nu pe un miar de 180 de cai trebuie sa inveti sa conduci motocicleta. Pe un miar totul se intampla foarte repede, pana cand nu ai reflexele formate, nu ai ce cauta pe ea, fiindca iti pui inutil viata in pericol, si oricum nu o poti inca folosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Fiecare merge cat crede ca e in stare. Eu stiu ce pot si ce nu. Altii se viseaza mai buni decat sunt si la un moment dat incep sa si creada asta. La 18 ani cand am luat B-ul am mers cuminte vreo 20-30 000km pana am invatat, apoi treptat am mers si mai tare si normal ca si mai bine. Nu e obligatoriu ca la 18 ani sa fii inconstient. De 2 luni am A, inca n-am simtit nevoia sa ma duc pe autostrada "sa vad cat baga". Merg in ritmul meu, atat cat sa ma simt confortabil, toate la timpul lor. N-am nimic de demonstrat. Deabia dupa 10 000km te poti numi sofer, si deabia dupa 100 000 poti spune ca ai soferia intiparita in creier. Nu mi-am luat motor puternic pentru a demonstra ceva, astea imi plac si am avut de ales intre 600 si 1000. Una mai puternica ar fi fost oricum inutila. 600 e ok si de inceput si pentru mai tarziu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Nu cred ca e vorba cat de racing te dai si nici ce motocicleta ai ci de felul in care o pilotezi. Eu nu m-as urca pe motocicleta doar pentru ca ar trebui sa demonstrez nu stiu cui nu stiu ce. Merg cu motocicleta pentru ca imi face placere si atat. Unora le place sa mearga tare, altora le place sa mearga pe coclauri... niciodata nu mi-as permite sa ii critic pe altii pentru stilul lor de mers, pentru faptul ca si-au luat nu stiu ce tip de motocicleta Initiatorul topicului a facut si el o observatie - in multe din accidentele in care sunt implicati motociclisti acestia au o mare parte din vina daca nu cumva poarta toata vina. Ei bine, la fiecare din aceste accidente care au fost postate pe forum s-au gasit intotdeauna toti vinovatii posibili si imposibili dar toata lumea a evitat sa spuna si despre vina motociclistului. Ok, inteleg, spirit de solidaritate etc. Problema e urmatoarea - daca se spune adevarul doar pe jumatate, cei noi pot invata cu adevarat ceva din patania altora? Este oare cazul sa ne dam mai zmei decat suntem in realitate si, din dorinta de a ne lauda, sa zugravim in ochii tinerilor motociclisti o imagine falsa? Daca dorim sa ii ajutam cu adevarat nu ar trebui sa spunem tot adevarul? Mai vin cate unii si spun exact pe dos - da domne, avea o motocicleta prea puternica sau avea viteza prea mare si d'aia. Afirmatii perfect false si astea. Nu motocicleta e de vina si nici viteza ci felul in care stii sau poti sa stapanesti motocicleta si felul in care iti adaptezi viteza conditiilor de drum, astfel incat sa poti evita accidentele (nah ca asta seamana cu ce spuneau astia in codul rutier cu "reducerea vitezei pana la evitarea oricarui pericol" dar nu spun sa mergem toti ca melcii ca altfel suntem in pericol ci ca trebuie sa invatam sa observam obstacolele din timp si sa invatam sa manevram motocicleta, ceea ce e cu totul altceva) Chiar trebuie stabilite criterii de genul - daca nu ai SS, RR sau hayabusa nu stam de vorba; daca nu atingi cu scaritele pe curbe nu esti bun de nimic, daca nu te dai pe-o roata nu esti smecher; daca nu ai facut nu stiu cate j'de mii de kilometri nu ai voie sa vorbesti; daca nu ti-au dardait chilotii de la frig(sau frica) nu esti motociclist etc. Bun, @iova007are un marauder de 250 si nu are prea multa experienta. Oare asta face ca observatia lui sa nu fie corecta? Sau el nu are inca dreptul sa vorbeasca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu_enache Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 E prea intensa lectia de morala pe care ai tinut-o pt majoritatea celor de pe aici! Mobristii sunt in mare parte oameni cu personalitate puternica (deh daca esti chickenshit ramai doar la conserve) si de aici si dezbaterile acestea..gen care e mai tare si mai sjmecker! Din fericire unii chiar baga la tartacutza muuulte dintre sfaturile celor mai experimentati: Keith Code, Jerry Palladino, Nick Ienatsch, David Hough si astfel reusesc sa struneasca fara incidente mototciclete de toate dimensiunile si tipurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 pt. cei doi care au muci la nas cand e frig afara, sa va zic de ce imi place:1. pentru ca n-am muci la nas, am cagula si gatiera ! 2. nu am viziera aburita sau uda pentru ca am pinlock si pot sterge viziera cu manusa pe dinafara de umezeala ! 3. nu ma imbrac ca un cosmonaut, am doar geaca cu mesada si tricou pe sub ea si pantaloni cu mesada, si nu sunt nici grele cand se uda din simplu fapt ca nu se uda! 4. nu duc lipsa de aderenta, iar soferii ma depasesc la fel ca in restul anului, dar de obicei ii depasesc eu pe ei 5. nu stiu cum e aia cu aderenta prin masini ?! Niko poate ma lamuresti ! 6. din nou aderenta, am fratilor aderenta, multi dintre voi aveti dar sunteti prea bata sa va dati seama, n-ati mers, n-aveti de unde sa stiti, simplu. este foarte scazuta dar se poate circula ''normal'', voua vi se pare ca este inexistenta, pt ca mergeti in 15ooo de ture numa' pe caldura, daca ati merge in acelasi stil la temperaturile astea si mai da si o ploaie va rupeti gatii, iar pt. ca nu va place sa mergeti normal, sau nu stiti, aveti impresia ca nu e aderenta ( nu mi-o dati pe aia ca sportiva 4 in linie nu poa sa mearga cu 50 la ora, cum am mai auzit pe un topic ) 7. Niko, daca intre martie si octombrie intro zi cu soare, iesi la o plimbare de 500 de km sa zicem, presupunand ca ai facut vreodata atatia km, iar la 300 de casa scade brusc temperatura la 14grade si ploua, chemi duba ? n-am zis ca cei care merg iarna sau la temperaturi mai scazute sunt mai motociclisti, in schimb voi ziceti ca doar fraierii aia de motociclisti de weekend, care merg incet, fac accidente, ca vezi Doamne, nu'si antreneaza reflexele si plm. dupa cum bine stiti cele mai multe accidente se intampla primavara, asa ca va las pe voi sa judecati de ce. later edit: bine poate sunt un pic carcotas la faza cu aderenta, mai ales ca voi doi aveti motociclete mai sportive, hornet respectiv zx9, cauciucurile dual purpose sunt mai moi pe timp de iarna ! 1. Daca ai cagula doar strangi mucii in cagula, in rest e acelasi lucru, 2. Ma bucur ca ai pinlock,eu nu am dat banii pe casti din astea pentru ca daca mi se abureste viziera inseamna ca e prea frig pentru moto! Am sters si eu viziera cu manusa pe o ploaie cand mi-a aruncat si niste nisip combinat cu apa si asta mi-a provocat niste zgarieturi pe viziera de nu se mai poate folosi. Care-i fun-ul de a te da pe ploaie? Daca te prinde ploaia ok,dar sa stii ca ploua si sa o iei intr-acolo?Nu e de mine. 3. Nu pot sa merg la birou in tricou si pantaloni cu mesada, nu trebuie sa fiu la costum dar nici cu pantaloni de moto. Cand ies cu motorul ma imbrac pentru plimbare cu motorul. Nu folosesc motocicleta ca mijloc de transport. E vreo problema? 4.5. Cu aderenta e simplu, e una din variabilele pe care trebuie sa le cunoastem cat mai bine cand pilotam o motocicleta si ea variaza odata cu temperatura si cu conditiile suprafetei de rulare. Una e pe uscat si pe caldura si una e pe umed si rece, plus ceva apa pe jos. Aderenta nu inseamna numai acceleratie ci si franare. Obisnuit cu niste parametri va trebuisa faci mereu calcule sa vezi oare cata aderenta ai si cat de mult poti sa rotesti de acceleratie fara sa faci un highside si cat de mult sa tragi de frana fara sa te pravalesti. Si toate calculele astea ca sa ce? Sa mor de frig pana la birou?Nehhh... 6. Normal. Normal e o chestie subiectiva de la individ la individ. Normal e pentru tine, pentru mine e incet. Pentru altul cum ma dau eu inseamna incet. Tot timpul depinde la ce te raportezi. Nu-mi place sa ma dau "normal" cum zici tu, am masina si ma dau normal cu ea toata ziua, consuma si mai putin si are toate avantajele pe care un motor nu le are. Asa ca atunci cand ies cu mobra ma dau "anormal", de aia merg prin oras numai pana ies din el, apoi imi fac si eu un pic de cap pe drumurile astea proaste pe care le gasesc si vin acasa cu zambetul pe buze, prostit de adrenalina. Cam atat. M-am apucat de motociclism dupa ce m-a plimbat cineva cu un 1100cc, nu mi-am luat din prima atat de puternica pentru ca am ascultat de sfaturile altora si bine am facut. Apoi cand am considerat ca pot sa imi iau o motocicleta puternica mi-am luat-o pe asta pe care o am acum, ceea ce am visat de cand m-am inscris sa dau de A. Poate sa mearga cu 50km pe ora dar mie cel mai mult imi place cum ia 0-200 atunci cand pot sa fac chestia asta. 7. Cel mai mult am mers 700km pe zi, o singura data, in rest undeva la 400km este plimbare mea "uzuala" ca sa zicem asa. Deobicei Cheia,Siriu,Brasov,Sighisoara, drumuri cu asfalt bun si curbe multe. Nu am sa merg niciodata pana la Magadan pe motor si nici in Mongolia, mi-au placut povestirile dar nu sunt de mine. Si cand mai plec prin Europa plec cu masina. Planuiesc un tur de cateva tari din Europa pe care il voi face cu masina. Nu ma intereseaza cat pot sa merg intr-o zi pe motocicleta. Daca ma prinde ploaia o las moale si ma adopstesc sau o iau usurel spre casa. Ba chiar ai zis cum tu consideri ca aia care au bagat mobrele la iernat si se dau numai in weekend nu sunt asa de motociclisti ca voi, zeii care se dau si pe zapada si care simt aderenta in orice fel de conditii. Nu stiu daca se intampla mai multe accidente primavara, dar are legatura cu faptul ca omul e nerabdator dupa iarna sa scoata motoreta si sa mearga din nou in aceeasi parametri, uitand ca peste iarna a cam uitat care sunt limitele cauciucurilor si a reflexelor sale, iar toate aceste variabile plus pofta de a se da si de a-i da cu orice pret le vin de hac. Mereu am zis ca motociclistii sunt ipocriti si se plang mai mult decat este cazul fara sa se uite la cum merg ei pe sosea. Nu cred ca m-ai vazut vreodata plangandu-ma cum mi-a taiat unu fata si cu "moarte conservarilor" si alte balarii. Odata am cazut si eu acum vreo 4-5 ani si nu am dat vina decat pe mine. Exista descrierea intamplarii aici pe forum, in analele istoriei. Si ca sa concluzionam, ce te face mai motociclist decat altii? Baga la cap, toti care au categoria A si trag o motoreta de coarne cand au ei chef sunt motociclisti. Restul e cancan! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 teribilistii si-o primesc mai devreme sau mai tarziu.e lege. cat despre a merge tare si a merge incet cu motor sport... se poate si una si alta.Mergi tare unde poti merge tare si mai putin tare unde trebuie sa mergi incet.Ideea e sa te adaptezi la conditi, gen oras,vreme,starea carosabilului samd.totul cu o limita ... pentru un teribilist eu nu merg tare, pentru un incepator eu merg tare.ce conteaza?e sa ajung eu acasa sanatos si fara sa tremur cu mucii la nas ca am evitat in ultima secunda sa imi crap capul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soarebv Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 (editat) aceleasi discutii seci de ani de zile. Initiatorul topicului n-are miar, nici macar vitezana, mai e si incepator .... pana aici toate bune. Eu il inteleg perfect dar ce nu inteleg e de ce nu pot sa doarma unii linistiti din cauza celor care se dau tare. Zicea cineva mai devreme sa apara cei cu miare sa spuna ca merg incet; Eu pot sa merg incet dar motocicleta mi-am luat-o sa ma dau tare. Problema e unde ? majoritatea spun ca nu sunt autostrazi sau drumuri bune, etc dar cu miarul nu-ti trebuie decat cateva sute de metri ca sa atingi viteze pe care unii de pe forum nici nu viseaza la ele. E clar ca daca patesti ceva e vina ta, pentru ca te-ai dat ca neghiobul pe strazi si ai confundat strada cu circuitul. Ha ha ha, sa fim seriosi, multi nici nu au vazut pe viu un circuit. Asta e realitatea, vreti nu vreti, se duce unul in magazin, isi cumpara miar si se da cu 300+. Politia nu-l opreste sa vada ce vechime are respectivul, strada e plina de gropi, soferii de camion danseaza pe manele si conduc cu piciorul iar motociclistii de 3 luni dau imediat vina pe ceilalti motociclisti ca se dau tare. Seamana cu Romanica ? Interesant ce scrie un posesor de 250 si unul de 1000, nu gasiti ? nu va da de gandit asta ? Asa, si ce scriu aia cu miarele ? Tipul asta cu 250 a spus-o corect si bine ! Toti am fost ca el la inceput si poate ne-am simtit macar o data dezamagiti de " zeii " pe care ii idolatrizam si care scriu pe aici pe forumuri doar ca sa vada " piti " cate c0A3 are ei ... Cand m-am inscris pe " KKciclism" speram sa gasesc oameni de calitate si nu aceeasi cocalari de care cu totii suntem satui. Eram la inceput si cautam sfaturi utile dar ...supriza: peste tot acelasi circ ieftin. In scurt timp am inteles ce e si cu forumul asta ( vezi mai jos ). Bine, sunt si exceptii ! Acum, care vrea sa mearga tare n-are decat, sa fie sanatos. N-am stiut ca odata ce vezi pista devii experimentatul, "tata lor" sau mai stiu eu ce altceva. Facand pe zmeul tot un teribilist ramai si tot la concluzia chopperist-ului ajungem: vrei sa fii zmeu? n-ai decat, dar nu te mai plange cand te versi ! Iar cei care isi permit sa rada de " scuterul lui " nu sunt capabili sa inteleaga ca motociclism nu inseamna doar 00 strivite de rezervor si SS_uri. ( da, eu am un SS!! ). Suntem o natiune de taranoi ingamfati ( cu unele exceptii, evident ) si de aici apar majoritatea problemelor ca să fac un rezumat,toți mobriÂştii e de raahat. Editat Noiembrie 4, 2010 de soarebv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.