ERU Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 (editat) Salut . Nu stiu daca si pt voi e o noutate dar nu am gasit nici un topic cu tema asta . http://www.bmwblog.com/2010/10/30/the-new-...0-gs/p90065678/ http://www.motorcycle.com/gallery/gallery....ighRes.jpg.html Cum spuneam as fi mult mai interesat de o varianta Dakar a acestui model . Editat Noiembrie 10, 2010 de Belbody Corectat link-uri (man, tu postezi linkurile ciudat, cand postezi un link il copiezi efectiv, nu trebuie sa-i pui nici un tag..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 da, uite-l ;http://www.incont.ro/auto/bmw-pregateste-un-scuter-de-senzatie-video-si-galerie-foto.html sper ca ati gustat gluma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Mda, e inca la mare cautare monocilindrul lor. G650GS 2010 (asta de anu asta) e practic identic cu F650GSul fabricat intre 2000 si 2008. Auzisem anul trecut ca ar vrea sa intrerupa productia sa. Aparent... il imbunatatesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Salut . Nu stiu daca si pt voi e o noutate dar nu am gasit nici un topic cu tema asta . "Noul" BMW G650 GS e de fapt vechiul f650gs cu vreo doua carene schimbate. Vezi ca discutia a inceput aici: /index.php?...t&p=2652728 Mesaj completat ps- Si eu astept varianta Dakar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Aparent, daca te iei dupa zvonuri, motorul nu mai e vechiul Rotax, ci motorul Kymco de pe actualele G650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 Aparent, daca te iei dupa zvonuri, motorul nu mai e vechiul Rotax, ci motorul Kymco de pe actualele G650. Mie mi-au spus cei de la Bavaria ca e motorul de pe G 650 X moto (care intr-adevar e facut undeva prin Asia) . de fapt G-ul e indicativul din gama asta, e alt motor decat F-ul. Seamana intr-adevar, dar nu rasare. Se vede si cu ochiul liber daca le compari. Oricum se pot compara in showroomul Bavaria de mult timp. Sincer, as prefera un F in stare buna decat un G nou, a fost asamblat la Berlin, nu in Brazilia sau Asia , cum se aude despre G 650 GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 Mie mi-au spus cei de la Bavaria ca e motorul de pe G 650 X moto (care intr-adevar e facut undeva prin Asia) . de fapt G-ul e indicativul din gama asta, e alt motor decat F-ul. Seamana intr-adevar, dar nu rasare. Se vede si cu ochiul liber daca le compari. Oricum se pot compara in showroomul Bavaria de mult timp. Sincer, as prefera un F in stare buna decat un G nou, a fost asamblat la Berlin, nu in Brazilia sau Asia , cum se aude despre G 650 GS. G650X(ceva) foloseste un motor nou fata de vechile F650 mono (care aveau motor austriac, Rotax). Motorul este fabricat pentru BMW de fabrica Kymco (aia cu scutere, da). G650GSul nou (2011, in discutie) nu mai foloseste motorul de pe vechile F650 mono sau de la G650GSurile 2007-2010 produse in state (da, modelul F650mono a continuat sa existe ca monocilindru in SUA, fiind rebranduit G650GS). Era ceva comunicat sau conferinta de presa in acest sens. Noul motor este - cel mai probabil - motorul deja consacrat pe micile G650X(ceva). Nu ar avea sens sa proiecteze DOUA motoare monocilindrice de aceeasi capacitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 G650X(ceva) foloseste un motor nou fata de vechile F650 mono (care aveau motor austriac, Rotax). Motorul este fabricat pentru BMW de fabrica Kymco (aia cu scutere, da). Loncin ii cheama pe chinezii care fac motoru'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 (editat) Loncin ii cheama pe chinezii care fac motoru'. Din cate stiu eu, situatia e urmatoarea: -> Motor 4T, 2 cyl paralel, 800cc pt F650twin si F800 -> proiectat de Rotax, fabricat de Loncin, China -> Motor 4T, 1 cyl, 650cc pt G650Xchanllenge, Xcountry, Xmoto -> proiectat de BMW (?), fabricat de Kymco, Taiwan -> Motor 4T, 1 cyl, 450cc pt G450X -> proiectat de BMW (?), fabricat de Kymco, Taiwan ...restul nu stiu de ele. Mesaj completat Uh-oh... se pare ca m-am inselat: atat cele de 650 single cat si twinurile de 800 sunt facute de Loncin; Kymco le face doar pe cele de 450. Editat Noiembrie 9, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 -> Motor 4T, 1 cyl, 450cc pt G450X -> proiectat de BMW (?), fabricat de Kymco, Taiwan Proiectat de BMW(?) dupa ce au cumparat Husqvarna. Deci... sa spunem doar manageriat de BMW. Interesant cat ar fi costat toate aceste modele daca ar fi fabricate in Germania. Probabil si-au dat si ei seama ca nu le-ar mai fi cumparat nimeni si au ales varianta asiatica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 (editat) Dar departamentul de design unde-o fi? Tot in Asia? Ca un far mai hidos ca ala mai rar mi-a fost dat sa vaz. Iote-l, in toata splendoarea sa: Editat Noiembrie 9, 2010 de Doctor X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 Beauty is in the eye of the beholder. Fanaticilor BMW le-ar place si daca ar arata ca un poponeata-cu-dush. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 Se vede ca n-aveti sange alb-albastru in voi .......... Mesaj completat Interesant cat ar fi costat toate aceste modele daca ar fi fabricate in Germania. Probabil si-au dat si ei seama ca nu le-ar mai fi cumparat nimeni si au ales varianta asiatica. Iar aici difera doar mana de lucru. Nu stiu de ce va temeti voi asa rau de mana de lucru chinezeasca. Ia uitati-va prin "sifonier" si vedeti cate lucruri branduite si de buna calitate sunt fabricate in China. Eu n-as avea absolut nicio problema sa cumpar un bmw fabricat in China. In alta ordine de idei, motorul de pe G-ul asta 650 am banuiala ca este aceeasi conceptie rotax. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 Se vede ca n-aveti sange alb-albastru in voi .......... Cough, cough... stiu eu cine are toate modelele spitate in cel putin o schema de culoare cu alb si albastru... si nu e BMW! Eu n-as avea absolut nicio problema sa cumpar un bmw fabricat in China. Nici pe asta? /index.php?...t&id=631794 In alta ordine de idei, motorul de pe G-ul asta 650 am banuiala ca este aceeasi conceptie rotax. Probabil ca e acelasi ca pe gama de G650 xcountry/xchallange/xmoto... care vad ca nu mai exista deloc. Mesaj completat Dar tot nu prea inteleg care e nisa... adica de ce ai lua G650GS in loc de F650GS - banuiesc ca pretul prea diferit nu au cum sa-l faca... adica cat de ieftin poa' sa-l faca daca F850GS bicilindru e vreo 8k sa fie oameni care sa-l prefere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 Dar tot nu prea inteleg care e nisa... adica de ce ai lua G650GS in loc de F650GS - banuiesc ca pretul prea diferit nu au cum sa-l faca... adica cat de ieftin poa' sa-l faca daca F850GS bicilindru e vreo 8k sa fie oameni care sa-l prefere? g650 e mono f650 e bicilindru si are 800 cm daca le iei de noi, se vede diferenta la pret si nu in ultimul rand, sunt unii care pur si simplu vor monocilindre (cum sunt eu) gs800 cica e 10380 euro de nou Mesaj completat ------------------- Spuneam mai devreme ca astept varianta Dakar. De fapt, astept un xchallenge cu o sa mai confortabila, un rezervor mai mare si o codita mai rezistenta care sa suporte si pasager + bagaje. - ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 Seamana izbitor cu un 620 Adventure. Asta e un lucru bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 (editat) Seamana izbitor cu un 620 Adventure. Nu ca mi-as mai lua vreodata ktm , dar ca veni vorba, ktm-u' mai face vreun monocilindru adventure? Editat Noiembrie 10, 2010 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 Si un pret pentru fanii hardcore ai marcii : 8850euro. Cum naiba de e asa de scump daca productia e mutata in mare parte in Asia? Mai pui 1500 si esti in teritoriu F800GS, desi si aici preturile sunt umflate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 BMW G 650 GS 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 Nu ca mi-as mai lua vreodata ktm , dar ca veni vorba, ktm-u' mai face vreun monocilindru adventure? Pai nu mai face cum, de fapt, nici BMW nu face. Exista kituri adventure aftermarket. De altfel, monocilindre carenate (sa le zicem adventure) mai fac doar Yamaha si Kawasaki. Bine, si Pegaso. Dar asta numai adventure nu e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 Pai nu mai face cum, de fapt, nici BMW nu face. De altfel, monocilindre carenate (sa le zicem adventure) mai fac doar Yamaha si Kawasaki. Bine, si Pegaso. Hai bre ca esti o figura Pai modelul pe al carui topic suntem ce drac' e? Nu e monocilindru carenat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 Asta inseamna sa nu iti vezi ochelarii de pe nas. Hi, hi, hi... In concluzie: G650GS e in categoria Pegasso. Transformat in adventure, seamana cu LC4 Adventure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 Adicatelea Dan Popescu a facut ditamai calatoria pe Pegaso si voi excludeti motocicleta asta din carti? La BMW-ul asta nu-mi plac rotile. Daca tot le-ai facut turnate, de ce incerci sa le faci sa semene cu unele cu spite? Si aripa fata. Ce pana mea au facut-o asa lunga inspre fata si spre spate e doar o caterinca? Acolo sare tot molozu'n picioare si pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 Pai nu mai face cum, de fapt, nici BMW nu face. Exista kituri adventure aftermarket.De altfel, monocilindre carenate (sa le zicem adventure) mai fac doar Yamaha si Kawasaki. Bine, si Pegaso. Dar asta numai adventure nu e. Ce face Kawa mai adv decat BMW? Versys? Cu promo cu Paris - Roubaix? Pai Paris - Roubaix fac aia cu biclele... si nici nu-i monocilindru. Si ce se intelege prin adventure bike? Eu inteleg una cu intervale de revizie decente, fiabila, rezervor mare, protectie decenta, cadru rezistent in zona coditei sa poti sa pui sarsanale pe ea, dimensiuni de roata sa gasesti anvelope cat de cat off si macar sa faca fatza rezonabil la un forestier. Bi sau mono nu stiu cat mai conteaza... doar la confort pe zonele asfaltate. Intre G650GS si F650GS la diferenta de bani de sub 1000-1500 as merge pe F clar... si mi-as pune problema de ce merg pe motor de 800 castrat si nu pe ala cu electronica adecvata si cu suspensii mai bune si roti spitate. Asa ca din aproape in aproape la BMW tot la F800GS ajungi ca adv bike... e drept ca G650XChallenge era o smecherie, dar nu mai e. si nici fiabilitatea raportata nu a fost impresionanta... asa ca la zona aia de motorete mai usoare tot KTM rulz si poate Husky TE630E... daca or fi intarit zona din spate ca la 610 ca sa pui chestii ar trebui sa te apuci sa ranforsezi zona... daca te uiti atent la ea te intrebi daca nu se rupe spatele daca pui pasager. Mesaj completat Dar, nah, KTM 690 / Husky 630 / ex-G650X* nu e zona atacata de G650GS ci tot zona de moto de 200kg... care era deja acoperita la BMW... Adica nu s-ar compara decat cu tenere... care raportat la specs... la aceeasi greutate macar are cadru de otel si rezervor de 23L... si probabil va fi tot mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 Ma refeream la KLR650 http://www.kawasaki.com/Products/Product-S...d=14&id=502 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.