Sari la conținut

URAL


mas oyama
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

 

Una bucata ural luata azi,12.000 e km reali,vopsita aiurea de un mare meserias...

Toarce ca un motan

Super tare. Este ceva de munca la el....dar merita.

 

La multi ani! Multa sanatate si implinirea tuturor viselor ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super tare. Este ceva de munca la el....dar merita.

 

La multi ani! Multa sanatate si implinirea tuturor viselor ....

Ms.

Sa iasa ce vreau eu si proprietarul e logic ca trebuie munca,dar va iesi o frumusete orcum.In momentul cind am desfacuto am avut o surpriza foarte mare,nu ma asteptam sa fiu primul care am umblat la ea in locurile importante(barca si multe table de pe moto puse noi de mos,mosul avea o problema cu rugina..)

E modelul pe care il caut de multa vreme,defapt am cautat o motocicleta cu unic proprietar si sa nu fie umblat peste tot..cum e si aceasta moto.Mai stiu una (virgina) pe care am si arvonito ;) dar acolo e munca ca sta de 10 anisori jucaria..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roata din spate a motocicletei e originală sau a avut cu spițe?

 

 

A avut spite ca cea din fata. La Ural rotile sunt interschimbabile. Ca sa iasa conform specificatiilor date de proprietar la aceasta motocicleta se vor inlocui unele repere(rezervor, far, sei , stopuri etc), dar baza este importanta ca este "virgina". :peace:

 

Va iesi conform listei , proprietarul trebuie sa invete s-o struneasca

 

Editat de red bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rotile sunt interschimbabile si la Ural-ul nou? Frana fata vad ca este pe disc. Stie cineva o metoda (constructiva) sa nu poti rasturna atasul la un viraj scurt pe dreapta? Evident nu cea cu mersul incet.

Un AN BUN tuturor atasistilor!

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rotile sunt interschimbabile si la Ural-ul nou? Frana fata vad ca este pe disc. Stie cineva o metoda (constructiva) sa nu poti rasturna atasul la un viraj scurt pe dreapta? Evident nu cea cu mersul incet.

Un AN BUN tuturor atasistilor!

 

 

 

la Uralul nou roata fata nu se mai poate inlocui cu cea din spate decat daca iti montezi frana pe disc si in spate sau frana pe tambur si in fata.

Singura metoda constructiva sa nu rastorni atasul la viraj dreapta este experienta. Exista diverse configuratii care fac ca atasul sa se ridice mai greu de la sol dar nici una care sa-l lipeasca de pamant asa ca mai devreme sau mai tarziu tot il ridici. Asta insa nu e tot una cu rasturnatul. Daca ai nitica experienta in momentul in care atasul e in aer mergi la fel de linistit ca si pe solo.

 

PS Inca te astept sa iesim la o plimbare impreuna asa cum vorbeam anul trecut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neaparat. Sper sa se mai linisteasca apele si sa pot achizitiona un Ural. Il iau numai pt deplasari cu familia si concedii. Pt ca nu merg singur siguranta este pe primul plan. Rupt fiind total de lumea atasistilor si fara experienta, ma gandesc sa folosesc a patra roata (cea de rezerva) pt a creea un punct de sprijin pe stanga pt a impiedica ridicarea periculoasa la virajul brusc la dreapta. Roata sa nu atinga asfaltul decat daca atasul se ridica prea mult. Montata inclinat fata de verticala pe un suport care sa-i permita rotatia, prins la randul lui de scarita pasagerului, prinderea amortizorului si manerul pasagerului. Poate parea o idiotenie, dar nu ma pot opri sa ma gandesc la o solutie.

Este adevarat ca se lucreaza la o injectie pt Ural?

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neaparat. Sper sa se mai linisteasca apele si sa pot achizitiona un Ural. Il iau numai pt deplasari cu familia si concedii. Pt ca nu merg singur siguranta este pe primul plan. Rupt fiind total de lumea atasistilor si fara experienta, ma gandesc sa folosesc a patra roata (cea de rezerva) pt a creea un punct de sprijin pe stanga pt a impiedica ridicarea periculoasa la virajul brusc la dreapta. Roata sa nu atinga asfaltul decat daca atasul se ridica prea mult. Montata inclinat fata de verticala pe un suport care sa-i permita rotatia, prins la randul lui de scarita pasagerului, prinderea amortizorului si manerul pasagerului. Poate parea o idiotenie, dar nu ma pot opri sa ma gandesc la o solutie.

Este adevarat ca se lucreaza la o injectie pt Ural?

corect.safety first

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este o eroare ce incerci tu sa faci. Motivul e simplu: cata vreme stau pe drum 3 roti directia se face ca la masina atv sau altceva respectiv daca vrei sa o iei la stanga virezi ghidonul la stanga, pentru dreapta virezi dreapta. In momentul in care se ridica atasul ansamblul se transforma in solo si atunci virajul se ia prin "countersteering". Rezultatul este ca sau te sperii si incetinesti moment in care atasul revine singur pe sol, sau o tii din gaz si virezi ca si cu solo. Daca ai avea o roata si in stanga care nu atinge solul decat cand te inclini trecerea de la virare cu atas la solo la atas din nou intr-un interval scurt de timp e mai periculoasa decat daca nu ai roata acolo.

 

In plus daca ai un Retro cu pasager in atas virezi in toate directiile mai tare decat cu solo (de aceeasi clasa adica cruiser) fara sa se ridice atasul deloc. Daca te gandesti la viteze mai mari exista solutii alternative (mai scumpe decat Uralul).

 

Da, in 2014 probabil va fi introdus motorul cu injectie. Asta cel mai probabil va insemna o noua crestere de pret a mobrelor (vreau sa zic mai mare decat cea generata de inflatia anuala de 5% care apare oricum).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca atasul s-a ridicat de la sol, roata 4 actioneaza ca un limitator de inclinatie, si daca reduci gazul nu se aseaza automat cu toate celelalte 3roti din dotare pe sol? Parte din inspiratie de aici. Kit de transformat moto in trike, de fapt 4roti.

http://www.mtcvoyager.com/

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia sa-mi iau si eu V-strom si sa-i pun roti ajutatoare - limitatoare de inclinatie.
Uralul se ridica decat cu atasul gol in situatii extreme pentru care te pregatesti invatand sa mergi cu roata pe sus.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba de kituri scumpe, ci roata de rezerva care oricum este la purtator. Deocamdata ma informez, documentez, nu intreprind nimic concret. Am doi prieteni insa care dupa 5-6ani de motociclism prin conjuncturi diferite au mers pe atas. Ca dracu amandoi au avut evenimente neplacute si ma bat la cap sa renunt la 3 roti.

 

Ia sa-mi iau si eu V-strom si sa-i pun roti ajutatoare - limitatoare de inclinatie.Uralul se ridica decat cu atasul gol in situatii extreme pentru care te pregatesti invatand sa mergi cu roata pe sus.

Ar fi varianta cea mai facila sa ajung si eu la Bike on ice.

 

Scuze daca s-a mai pus, dar cred util pt incepatori.

https://s3.amazonaws.com/UralManuals/HowToRideUral.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule Harea, cu tot respectul, frica vă este nefondată. Cred că motocicletele cu ataş omoară mai puţini oameni decât orice altceva. Ar fi util să încercaţi o motocicletă Ural / Nipru / Izh / Jawa / MZ / Simson cu ataş pentru o vreme ca să înţelegeţi despre ce e vorba, pe forum sunt destui domni binevoitori să vă ofere fierul ad-hoc. Sigur că diferă ciclistica faţă de mersul solo, sigur că anumite viraje trebuie abordate mai precaut.

 

Dacă vreţi însă neapărat să fiţi sigur, atunci recomand:

 



Cât despre răsturnări, minutul 3:00 al filmuleţului de mai jos este edificator:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule Harea, cu tot respectul, frica vă este nefondată. Cred că motocicletele cu ataş omoară mai puţini oameni decât orice altceva. Ar fi util să încercaţi o motocicletă Ural / Nipru / Izh / Jawa / MZ / Simson cu ataş pentru o vreme ca să înţelegeţi despre ce e vorba, pe forum sunt destui domni binevoitori să vă ofere fierul ad-hoc. Sigur că diferă ciclistica faţă de mersul solo, sigur că anumite viraje trebuie abordate mai precaut.

 

Dacă vreţi însă neapărat să fiţi sigur, atunci recomand:

 

 

 

Cât despre răsturnări, minutul 3:00 al filmuleţului de mai jos este edificator:

 

 

 

Total off topic, dar nu ma pot abtine. Faza de la minutul 12-09 e bestiala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare :

Sa fi cumparat Dany acel Ural albastru pentru o persoana anume ?!?1?

Da e pt. cineva luat si e si bagat in lucru deja(tre sa iasa o bijuterie care sa faca multi km si va face fara nici o discutie la cit se va lucra la el)mai ales ca discutam despre URAL.

Uralul are un buget destul de bun si automat iese ce vrea proprietarul si ce vreu eu(tre sa fiu eu multumit si dupa aia proprietarul)

Voi avea o mare plecere sa lucrez la el, mai ales ca pt.proprietar am un deosebit respect.

 

Evident. Este pentru persoana care dă cei mai mulţi bani, nu ai invăţat asta pană acum?

Aici te-ai grabit,voi face acest ural pt.reclama nu pt bani(pt.bani am alte proiecte in lucru) daca era pt bani pleca afara far nici o discutie.

Dupa ce va fi asta gata, vor pleca altele afara fara numar pt.bani (chiar daca prefer m72 si k750 ca cele mai simple moto de facut)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...