dalak Postat Noiembrie 21, 2014 Share Postat Noiembrie 21, 2014 Daca nu ma insel cred ca ti l-am reglat acum cativa ani dupa ce cumparasei carb. K68, motorul e frumos, rulaj putin si modelul fabricat in numar limitat (Voyager 650), fa-i mai bine un anunt la bursa Salutare, Cred ca inca era la fostul propitar Florin (usor spre 45-50 foarte de treaba). Eu am mers cu el anul asta si putin acum 2 ani. Din motive de lipsa de timp si pricepere tehnica trebuie sa il dau. O sa il pun si pe bursa doar ca aici sunt oameni care chiar stiu despre ural. Multumesc de sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Noiembrie 22, 2014 Share Postat Noiembrie 22, 2014 Salut dalak! Ai poze pe partea dreapta? Are prinderi de atas pe cadru? Motoru este in Bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dalak Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 Salut dalak! Ai poze pe partea dreapta? Are prinderi de atas pe cadru? Motoru este in Bucuresti? Salutare, Este un model solo, nu are nimic pentru atas. Si este in Bucuresti dar a intrat la iernat. Nu cred ca am vreo poza din dreapta dar caut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 Intrebam ca multe modele solo au si prinderile pentru atas, cum e si cazul kmz-ului 8-157,e posibil ca si acest imz 8.123 sa fie echipat cu prinderi. Ce ar mai fii interesant de stiut, ar fi daca sunt roti pe 18 si daca este echipat cu grup de solo. Eu unu' as monta un atas de kmz sau imz, ar putea fi un vehicul interesant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dalak Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 Salut,. Rotile sunt de 18. cred ca este grup solo (cred nu sunt sigur). Eu nu am mult timp liber sa ma ocup si de acte sa ii pun atas. Dar ar fi interesanta un atas cu toate ca 2wd ar fi si mai intersant la atas. Plus a este vopsita frumos si un atas ar avea nevoie de acelas tratament si iar timp si bani. Eu momentan vreau sa schimb categoria cu toate ca imi place uralul nu prea este pentru mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edi Popescu Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 Vă salut ! Pozele acestea poate ajuta un proprietar de m-72 Toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Mai 3, 2015 Share Postat Mai 3, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Mai 3, 2015 Share Postat Mai 3, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 (editat) Poate nu este locul cel mai potrivit, dar pun si eu o intrebare. Cam ce greutate are un atas impreuna cu toate elementele de fixare? M-ar interesa un maxim si un minim intre diferite modele de atas cu barca din otel, fibra sau aluminiu. Nu am gasit cifre concrete. Multumesc anticipat. Editat Mai 13, 2015 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 (editat) Velorex 562 are 65kg (scrie pe tablita de identificare), Duna cam tot pe acolo, Stoye TML 75kg (tot de pe tablita de identificare), cele de Ij cam intre 90-100 (in functie de rugina);cel de Ural/Nipru cam 120 kg. Sunt unele unguresti Prohi care au intre 45-55 kg. http://olx.ro/oferta/vand-sicriu-putin-folosit-ID3TnHo.html#fd7a8ecc33La asta musai sa suni sa afli exact. Editat Mai 13, 2015 de Dimethylmercury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Multumesc pt informatii. Sunt diferente mari intre ele. Atasele au specificata si incarcatura maxima admisa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Eu personal nu stiu asta, dar cand am omologat eu Simsonul cu atas, am dus bon de cantar pt tot ansamblul si s-au adaugat la acea masa inca vreo 3x75 kile + 20 de kile bagaj si asa m-am pricopsit cu o masa totala maxima autorizata de X kile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 la o motocicleta grea nu folosi atas usor. Steib Nr.15 din 1936 cantarea 35 kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Dupa calculele mele o sa iasa undeva intre 75 si 85 kg. Motorul are 260 kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Cum zice Aleko, eu nu cred ca va merge bine un asa ansamblu. Velorexul de 65kg e mult prea usor pana si pt Simson si fara cel putin inca 20kg in el nu este usor de condus. Solutia e sacul de nisip sau o papusa gonflabila umpluta tot cu nisip! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Nu construiesc un atas classic, ci un Flexit, care se inclina odata cu motocicleta si care trebuie sa fie cat mai usor. Cel original are cca 70 kg. Al meu va fi mai greu cu 10-15 kg, nu mai mult. Sper! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 Oare nu e mai ok un sistem ca cel din poze? Asta daca tot tii sa ramana motocicleta inclinabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 (editat) L-am analizat si pe asta. Are avantajul ca este ceva mai simplu de construit, dar si doua, trei, patru dezavantaje. Este mai lat pt ca atasul este mai departat pt a face loc motocicletei cand se inclina la viraj dreapta si cica vireaza mai greu datorita atasului pe care-l trage pe laterala la fiecare viraj, tractiune care solicita motocicleta, respective suspensia fata, dar si spate.Nu mult dar... Trebuie eliminate scutul si s-ar contrazice una dintre carinte, respective nici o modificare motocicletoi originale si montare/demontare usoara. Flexitul este un design uluitor eliminand toate inconvenientele unui atas. Cei care l-au folosit spun ca vireaza ca orice solo, ne fiind nevoie de acomodare dupa experienta solo. In plus la deplasari incete, parcare, manevre pe loc, stationare, se transforma intr-un atas clasic prin blocarea paralelogramului. » Post actualizat in 18 May 2015 05:46 Blocarea paralelogramului ajuta si la mers pe drum alunecos, zapada, gheata, frunze ude. Editat Mai 17, 2015 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Noutăți despre Alioșa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Se integreaza perfect in peisajul postnuclear! Cu timpul nici nu se va mai distinge de prin moloz...A se observa grija cu care s-au asezat piesele rezultate pentru a nu tulbura entropia din jur.... Sa speram ca lucrarea nu-si va pierde impulsul..... Noutăți despre Alioșa... Demontare.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Se integreaza perfect in peisajul postnuclear! Cu timpul nici nu se va mai distinge de prin moloz...A se observa grija cu care s-au asezat piesele rezultate pentru a nu tulbura entropia din jur.... Sa speram ca lucrarea nu-si va pierde impulsul..... Printre pietre, o nestemată! Și nu mă refer la mine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Acum serios, ce anume a declansat actiunea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Un cumul de factori: lipsa ITP-ului, probleme cu frînele, probleme cu instalația electrică, rugină etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 ....criza varstei mijlocii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Recunosc! Dar ataș tot nu-i montez! Oricît ar insista unii - vă știți voi, cei care mi-ați tot sugerat... Prefer să rămîn egoist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.