Sari la conținut

URAL


mas oyama
 Share

Postări Recomandate

Daca nu ma insel cred ca ti l-am reglat acum cativa ani dupa ce cumparasei carb. K68, motorul e frumos, rulaj putin si modelul fabricat in numar limitat (Voyager 650), fa-i mai bine un anunt la bursa

Salutare,

Cred ca inca era la fostul propitar Florin (usor spre 45-50 foarte de treaba). Eu am mers cu el anul asta si putin acum 2 ani. Din motive de lipsa de timp si pricepere tehnica trebuie sa il dau.

O sa il pun si pe bursa doar ca aici sunt oameni care chiar stiu despre ural. Multumesc de sfat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut dalak! Ai poze pe partea dreapta? Are prinderi de atas pe cadru? Motoru este in Bucuresti?

 

Salutare,

 

Este un model solo, nu are nimic pentru atas. Si este in Bucuresti dar a intrat la iernat. Nu cred ca am vreo poza din dreapta dar caut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebam ca multe modele solo au si prinderile pentru atas, cum e si cazul kmz-ului 8-157,e posibil ca si acest imz 8.123 sa fie echipat cu prinderi.

Ce ar mai fii interesant de stiut, ar fi daca sunt roti pe 18 si daca este echipat cu grup de solo. Eu unu' as monta un atas de kmz sau imz, ar putea fi un vehicul interesant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,.

 

Rotile sunt de 18. cred ca este grup solo (cred nu sunt sigur). Eu nu am mult timp liber sa ma ocup si de acte sa ii pun atas. Dar ar fi interesanta un atas cu toate ca 2wd ar fi si mai intersant la atas. Plus a este vopsita frumos si un atas ar avea nevoie de acelas tratament si iar timp si bani.

Eu momentan vreau sa schimb categoria cu toate ca imi place uralul nu prea este pentru mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...
  • 2 weeks later...

Poate nu este locul cel mai potrivit, dar pun si eu o intrebare. Cam ce greutate are un atas impreuna cu toate elementele de fixare? M-ar interesa un maxim si un minim intre diferite modele de atas cu barca din otel, fibra sau aluminiu. Nu am gasit cifre concrete. Multumesc anticipat.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Velorex 562 are 65kg (scrie pe tablita de identificare), Duna cam tot pe acolo, Stoye TML 75kg (tot de pe tablita de identificare), cele de Ij cam intre 90-100 (in functie de rugina);cel de Ural/Nipru cam 120 kg. Sunt unele unguresti Prohi care au intre 45-55 kg.


http://olx.ro/oferta/vand-sicriu-putin-folosit-ID3TnHo.html#fd7a8ecc33

La asta musai sa suni sa afli exact.

Editat de Dimethylmercury
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu construiesc un atas classic, ci un Flexit, care se inclina odata cu motocicleta si care trebuie sa fie cat mai usor. Cel original are cca 70 kg. Al meu va fi mai greu cu 10-15 kg, nu mai mult. Sper!

post-8769-0-77599800-1431696822_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am analizat si pe asta. Are avantajul ca este ceva mai simplu de construit, dar si doua, trei, patru dezavantaje. Este mai lat pt ca atasul este mai departat pt a face loc motocicletei cand se inclina la viraj dreapta si cica vireaza mai greu datorita atasului pe care-l trage pe laterala la fiecare viraj, tractiune care solicita motocicleta, respective suspensia fata, dar si spate.Nu mult dar... Trebuie eliminate scutul si s-ar contrazice una dintre carinte, respective nici o modificare motocicletoi originale si montare/demontare usoara. Flexitul este un design uluitor eliminand toate inconvenientele unui atas. Cei care l-au folosit spun ca vireaza ca orice solo, ne fiind nevoie de acomodare dupa experienta solo. In plus la deplasari incete, parcare, manevre pe loc, stationare, se transforma intr-un atas clasic prin blocarea paralelogramului.

» Post actualizat in 18 May 2015 05:46

Blocarea paralelogramului ajuta si la mers pe drum alunecos, zapada, gheata, frunze ude.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se integreaza perfect in peisajul postnuclear! Cu timpul nici nu se va mai distinge de prin moloz...A se observa grija cu care s-au asezat piesele rezultate pentru a nu tulbura entropia din jur....

Sa speram ca lucrarea nu-si va pierde impulsul.....

Printre pietre, o nestemată! Și nu mă refer la mine! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un cumul de factori: lipsa ITP-ului, probleme cu frînele, probleme cu instalația electrică, rugină etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recunosc! ;)

 

Dar ataș tot nu-i montez! Oricît ar insista unii - vă știți voi, cei care mi-ați tot sugerat...:P

 

Prefer să rămîn egoist. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...