Jump to content

Recommended Posts

Ba esti anti Garmin dar probabil ca nici nu-ti dai seama. Tu analizezi garminurile in baza pretului si in functie de cat de open este (hackereala si skinuri). Garmin se bazeaza in primul rand pe calitate, din acest motiv sunt scumpe. Pe pietele unde calitatea conteaza exista doar Garmin, TomTom, Magellan. Restul sunt shit-uri pentru saraci sau pentru frustrati.

 

Pomeneai de Goclever, am un amic care lucra la o firma care vinde mii de bucati din brandul asta si incerca sa-mi bage pe gat gunoaiele astea. L-am intrebat direct care e rata de defectiuni, a zis ca e mare dar ca se rezolva repede problemele :crack:. Rata de defectiuni la Garmin este mult sub 1% si din experienta mea pot spune ca in majoritatea cazurilor este vina utilizatorilor.

 

Ca sa dam comunitatii moto o parere obiectiva nu putem, dovada este chiar postul tau si al meu. Totusi am sa va dau un exemplu, un mobrist (nu era un sarac) utiliza pe mobra un Nuvi 200 cu suport dedicat de la Ram-Mount, era pur si simplu incantat desi aparatul fiind unul auto avea limitarile lui. Circulase cu el prin toata Europa si nu a avut nici o problema, ba chiar spunea ca nu intelege de ce unii cer de la un gps mai mult decat sa te duca din A in B.

 

 

 

Ba exista, zumo a devenit un soi de "must have" iar cei de la Garmin incearca sa profite de acest lucru.

 

ok, inteleg ca tu esti "pro" garmin.

parerea mea personala ai vazut - o,. ca sa fiu "pro" sau " contra" inseamna ca am argumente majoritare intr-una din directii. dar asa cum am scris - toate au avantaje si dezavantaje.parerea meaeste ca numai persoanele mai "slabe" cu intelectul au " fixatii" din astea . repet, si windowsul, si linux-ul si mac-os ul sunt sistemne de operare. fiecare cu "+"uri si cu "-" uri. le folosesc pe toate acolo unde le e locul.

un exemplu de ce nu mi place la garmin este modul in care " pui" harti.map-souce + o groaza de limitari

iar caliatatea este inca un mit garmin. orice aparat ai lua din gama de pret echivalenta o sa vezi ca mari diferente nu sunt.

partea de hackereala n o comentez pt ca snt de parere ca un gps trebuie platit ca sa ai dezvoltare de soft + harti. dar partea de " open" si flexibilate este , la garmin, inexistenta. deci customizare ..0.

ai incercat sa vezi un sygic pe android? e cam free :) .si arehariti chair bune.

 

iar ca sa "aprob" - sunt "impotriva" a tot ce nu si justifica pretul dpdv tehnic - inteelg ca o masina o iei de fitze ca si un iphone 4s ca e "trendy" dar nu voi accepta sa platesc pt " nume" in loc sa platesc pentru " functionalitate" .

si incerc pe cat pot sa lamuresc acesta vesnica "dilema" - e scump domne' deci e de calitate.

 

am un "TOMITA" RIDER 2 din 2007

l am luat cu harta de west europe

si acasa mi a mai bagat cineva est cracuit

 

plusuri

robustete/prinderi ok ram si touratec/viteza de lucru super/ecran tactil bun/ merge si cu manusi si cu pen

etc

minusuri

harti scumpe/ nu poti pune muzica/ nu face track

 

in principiu l as da tot pt a lua un tom mai nou

 

cum mai, tu n ai garmin?

pai bmw-isti esti tu ? ptiu ptiu :-P

 

auzi tu, are bmw(uri ) , e roman si are tom tom.

 

mi am schimbat parerea despre tine

 

Astea nu sunt plusuri, sunt chestii normale pt un gps moto. Suportul realizat de RAM-Mount este prezent si la seria Zumo.

 

 

 

Aceste nemulumiri eu le numesc capricii. Harti scumpe? Ai vrea sa fie gratuite, nu? Nu poti pune muzica? Ia-ti un ipod. Nu face track? Nu stiai asta cand l-ai cumparat?

 

hartile au ajuns gratuite, ( maps, in android, sygic). dar vandute dupa ce le lipesti un sticker cu " firma x" sau " y" au valoare:)

partea de ram mout este, zic eu , simpluta pentru cine a tinut o surubelnita in mana.

parea mea e ca aici se plateste" timpul"

de ex eu ca sa mi "Fac" gps-ul ,"investesc" cateva ore bune de munca - cumparat materiale, asambalat, timpul , manopera. daca l-as vinde ar trebui sa echivalez in bani toate astea. si pentru unii e mult mai simplu sa l ia de gata.

ca analogie - desi sa mi schimb uleiul e banal, prefer sa dau 30 de ron uniui mecanic , sa manance si el o paine in loc sa pierd cel putin 2 ore cu treba asta ( da, eu astept cel putin 40 min sa " curga " uleiul, carena data jos..etc( ) .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest corleone

ok, inteleg ca tu esti "pro" garmin.

parerea mea personala ai vazut - o,. ca sa fiu "pro" sau " contra" inseamna ca am argumente majoritare intr-una din directii. dar asa cum am scris - toate au avantaje si dezavantaje

 

Nu sunt doar pro Garmin, sunt pro calitate iar calitate in materie de gps inseamna Garmin, TomTom, Magellan, Kenwood, samd. Daca tu compari calitatea acestor branduri cu Coclever, Panther, Smilo sau alte chinezarii inseamna ca parerile tale sunt in cel mai bun caz subiective.

 

parerea meaeste ca numai persoanele mai "slabe" cu intelectul au " fixatii" din astea . repet, si windowsul, si linux-ul si mac-os ul sunt sistemne de operare. fiecare cu "+"uri si cu "-" uri. le folosesc pe toate acolo unde le e locul.

 

Nu e vorba de nici o fixatie, chinezariile pur si simplu nu au nivelul de calitate al brand-urilor. Ca functioneaza, asta-i cu totul alta poveste.

 

un exemplu de ce nu mi place la garmin este modul in care " pui" harti.map-souce + o groaza de limitari

 

Da exemplu.

 

iar caliatatea este inca un mit garmin. orice aparat ai lua din gama de pret echivalenta o sa vezi ca mari diferente nu sunt.

 

Aici bati campii groaznic, calitate inseamna in primul rand fiabilitate iar Garmin prin asta a ajuns lider mondial. Iar in privinta designului si a finisarilor chinezariile inca sunt departe. Doar Mio se mai apropie dar astia au cam inceput sa iasa din categoria chinezariilor, mai ales de cand au cumparat Magellan.

 

partea de hackereala n o comentez pt ca snt de parere ca un gps trebuie platit ca sa ai dezvoltare de soft + harti. dar partea de " open" si flexibilate este , la garmin, inexistenta. deci customizare ..0.

ai incercat sa vezi un sygic pe android? e cam free :) .si arehariti chair bune.

 

Eu am sa comentez, tu esti genul de frustrat care are boala pe un brand deoarece au creat niste aparate/softuri care nu puteau fi hackerite si care inca mai au ceva piedici.

 

iar ca sa "aprob" - sunt "impotriva" a tot ce nu si justifica pretul dpdv tehnic - inteelg ca o masina o iei de fitze ca si un iphone 4s ca e "trendy" dar nu voi accepta sa platesc pt " nume" in loc sa platesc pentru " functionalitate" .

si incerc pe cat pot sa lamuresc acesta vesnica "dilema" - e scump domne' deci e de calitate.

 

Poti sa faci ce vrei cu banii tai, putin imi pasa de ei dar nu incerca sa afirmi ca chinezariile sunt brand-uri. Este absolut fals si este cel putin rusinos pt o persoana care pretinde ca este inteligenta. Conform mentalitatii tale ar trebui sa rulezi cu un Hyosung, sau cu un Baotian, ca doar sunt mai ieftine si functioneaza. Cred ca merg si tunate :crack: .

Edited by corleone

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

ok, multumesc pentru aprecieri.

seara buna

Share this post


Link to post
Share on other sites

harti scumpe/ nu poti pune muzica/ nu face track

bec zice ca tomtom face track.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bec zice ca tomtom face track.

dau o bere mare daca ma lumineaza si e e asa

atentie

tom tom rider 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca e plecat in Danemarca zilele astea, il interpelez cand apare iarasi onlain.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer sa fiu, dupa ce am descoperit ce se poate face cu Androidul, GPS-urile astea dedicate mi se par jucarii. Sunt bune, nimic de zis, am si eu un Garmin, dar hartile astea digitale nu ofera o perspectiva de ansamblu. Pentru un turist cu simtul orientarii atrofiat (chiar nu e gluma, exista o zona a creierului responsabila de acest lucru si nu e la fel de dezvoltata la toti oamenii) e mana cereasca. Cu GPS-urile astea e ca la Linux, cu cat sunt mai complexe, cu atat trebuie sa stii sa lucrezi cu toate setarile, daca vrei sa scoti tot ce pot de la ele.

Sincer, pentru sosele si orase, e arhisuficient un GPS ieftin. Eu am un Nuvi 200 din care am stors totul si zau daca nu m-a dus de fiecare data la adresa si numar. Cand se trece la partea de drumuri nestiute de GPS-urile clasice, fara o privire din satelit e maronie treaba. Si cum tocmai pe aceste drumuri nu exista semnal GSM, trebuie sa ai stocate pe cardul de memorie imaginile offline. Deasemenea, sa poti stoca hartile militare si topografice ale zonei pe unde treci.

GPS-urile clasice sunt totusi limitate dapdv, sunt doar cateva modele extrem de scumpe care pot face asta.

Asa ca, drept concluzie, in momentul de fata mi-as dori o tableta cu diagonala de 7-9" cu sistem de operare, rezistenta la apa, socuri, etc... pe care s-o integrez in locul instrumentarului din bord. Se pot face mult mai multe cu un sistem de operare. Trebuie ca aparatura s-o puti mula pe nevoile tale si nu invers.

 

P.S. Precizez ca am inceput sa folosesc un GPS la inceputul verii. M-as fi descurcat in continuare doar cu harta, dar totul in ziua de azi se masoara in timp si chiar daca imi place de multe ori sa calatoresc doar intreband localnicii pe unde-i drumul bun, sau bazandu-ma doar pe simt, e bine sa ai uneori ca baza, locul precis unde te gasesti in acel moment.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest corleone

P.S. Precizez ca am inceput sa folosesc un GPS la inceputul verii. M-as fi descurcat in continuare doar cu harta, dar totul in ziua de azi se masoara in timp si chiar daca imi place de multe ori sa calatoresc doar intreband localnicii pe unde-i drumul bun, sau bazandu-ma doar pe simt, e bine sa ai uneori ca baza, locul precis unde te gasesti in acel moment.

 

Eu am vazut mobristi (enduristi) care foloseau gps alb-negru, nici macar nu incarca harta, ii interesau sa stie doar unde sunt ca latitudine/longitudine. In rest mergeau la "simt" iar daca aveau probleme foloseau harta combinata cu locatia data de gps.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil simtul orientarii scade exponential cu valoarea echipamentului GPS :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer sa fiu, dupa ce am descoperit ce se poate face cu Androidul, GPS-urile astea dedicate mi se par jucarii. Sunt bune, nimic de zis, am si eu un Garmin, dar hartile astea digitale nu ofera o perspectiva de ansamblu. Pentru un turist cu simtul orientarii atrofiat (chiar nu e gluma, exista o zona a creierului responsabila de acest lucru si nu e la fel de dezvoltata la toti oamenii) e mana cereasca. Cu GPS-urile astea e ca la Linux, cu cat sunt mai complexe, cu atat trebuie sa stii sa lucrezi cu toate setarile, daca vrei sa scoti tot ce pot de la ele.

Sincer, pentru sosele si orase, e arhisuficient un GPS ieftin. Eu am un Nuvi 200 din care am stors totul si zau daca nu m-a dus de fiecare data la adresa si numar. Cand se trece la partea de drumuri nestiute de GPS-urile clasice, fara o privire din satelit e maronie treaba. Si cum tocmai pe aceste drumuri nu exista semnal GSM, trebuie sa ai stocate pe cardul de memorie imaginile offline. Deasemenea, sa poti stoca hartile militare si topografice ale zonei pe unde treci.

GPS-urile clasice sunt totusi limitate dapdv, sunt doar cateva modele extrem de scumpe care pot face asta.

Asa ca, drept concluzie, in momentul de fata mi-as dori o tableta cu diagonala de 7-9" cu sistem de operare, rezistenta la apa, socuri, etc... pe care s-o integrez in locul instrumentarului din bord. Se pot face mult mai multe cu un sistem de operare. Trebuie ca aparatura s-o puti mula pe nevoile tale si nu invers.

 

P.S. Precizez ca am inceput sa folosesc un GPS la inceputul verii. M-as fi descurcat in continuare doar cu harta, dar totul in ziua de azi se masoara in timp si chiar daca imi place de multe ori sa calatoresc doar intreband localnicii pe unde-i drumul bun, sau bazandu-ma doar pe simt, e bine sa ai uneori ca baza, locul precis unde te gasesti in acel moment.

ca sa "citez" din "clasici" - like :)

eu m am apucat sa "sap" la tablete dar n am gasit nimic pt un carcotas ca mine. ipad2 e o troscoleta de fitze, iar alea low cost n au usb, nimic

ce mi a placut a fost un asus care era chiar super ok doar ca ..era cu foate putin mai iefina ca ipadul. si arat chiar bine ca mi e mila sa o pun pe mobra.

daca faci vbreo combinatie ( eu caut ceva mai mic, un 4 - 7 ", 16 Gb, usb +miniusb , ) si ti sare ceva in ochi da de stire. ca vaz ca au innebunit tabletistii, sunt pe toate drumurile

si ca veni vorba, pe tablta in afara de igo, sygic, ai testat ceva pentru "enduro"?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest corleone
ai testat ceva pentru "enduro"?

 

fro harta in format garmin? :crack:

Edited by corleone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru Garmin se poate lua harta fara bani de pe http://www.openstreetmap.org/

Iti alegi bucatile de harta si le primesti pe mail in format .iso pt orice Garmin.

Deasemenea, daca ai un Garmin cu optiunea "Bird's eye", poti incarca in formatul .jnx imagini din Google Maps sau hartile militare/topografice/turistice... Mai multe detalii gasesti aici: http://forum.club4x4.ro/showthread.php?66166-Harti-pe-mobil

 

Eu pe android, in fapt, un Motorola Defy, m-am jucat cu Maverick Pro, versiunea 1.94 care poate incarca imaginile din Google Maps/Earth/Terain si multe altele. Poti pune si harti personalizate. Eu am harta militara 1:100000 la zoom 14.

Acum ma joc cu Orux Maps care e mult mai complex si pare mai potrivit off-roadului. Este gratis pe Android Market. Se pot face totusi donatii daca-ti place :)

Igo-ul, Sygicul sunt destinate asfaltului, nu prea au ce cauta in afara lui.

 

Meritele se datoreaza integral lui Catalin74, pasionat de trasee MTB si care a calibrat toata harta militara, cateva turistice si Google Maps-ul...

Edited by vis-a-vis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer sa fiu, dupa ce am descoperit ce se poate face cu Androidul, GPS-urile astea dedicate mi se par jucarii. Sunt bune, nimic de zis, am si eu un Garmin, dar hartile astea digitale nu ofera o perspectiva de ansamblu. Pentru un turist cu simtul orientarii atrofiat (chiar nu e gluma, exista o zona a creierului responsabila de acest lucru si nu e la fel de dezvoltata la toti oamenii) e mana cereasca. Cu GPS-urile astea e ca la Linux, cu cat sunt mai complexe, cu atat trebuie sa stii sa lucrezi cu toate setarile, daca vrei sa scoti tot ce pot de la ele.

Sincer, pentru sosele si orase, e arhisuficient un GPS ieftin. Eu am un Nuvi 200 din care am stors totul si zau daca nu m-a dus de fiecare data la adresa si numar. Cand se trece la partea de drumuri nestiute de GPS-urile clasice, fara o privire din satelit e maronie treaba. Si cum tocmai pe aceste drumuri nu exista semnal GSM, trebuie sa ai stocate pe cardul de memorie imaginile offline. Deasemenea, sa poti stoca hartile militare si topografice ale zonei pe unde treci.

GPS-urile clasice sunt totusi limitate dapdv, sunt doar cateva modele extrem de scumpe care pot face asta.

Asa ca, drept concluzie, in momentul de fata mi-as dori o tableta cu diagonala de 7-9" cu sistem de operare, rezistenta la apa, socuri, etc... pe care s-o integrez in locul instrumentarului din bord. Se pot face mult mai multe cu un sistem de operare. Trebuie ca aparatura s-o puti mula pe nevoile tale si nu invers.

 

P.S. Precizez ca am inceput sa folosesc un GPS la inceputul verii. M-as fi descurcat in continuare doar cu harta, dar totul in ziua de azi se masoara in timp si chiar daca imi place de multe ori sa calatoresc doar intreband localnicii pe unde-i drumul bun, sau bazandu-ma doar pe simt, e bine sa ai uneori ca baza, locul precis unde te gasesti in acel moment.

 

Pt offroad si drumuri nestiute exista solutii mai sigure decat sa te bazezi pe GPS si o harta din el... harta care variaza cu timpul oricum...

 

Varianta cu tableta e cam nasoala din pdv al rezistentei... am vazut laptop-uri si tablete facute sa reziste si un banal salesman le facea inutilizabile foarte usor. socuri, apa, praf etc - sunt chestii pt care tabletele nu sunt gandite... nici seriile "tough". Mai e si aspectul ca e foarte greu s-o integrezi astfel incat sa nu poata fi usor de zulit. Sau nu mergi cu motoreta decat la ture si in rest o tii in garaj. Nu prea e portabil pt cand lasi motoreta si faci o bucata pe jos din varii motive... mie unul nu-mi incape in buzunar un ceva de vreo 9" diagonala...

 

Backup pt offroad:

 

- o harta scanata incarcata intr-un telefon mai smart (daca ai semnal, tocmai bine, bagi un satellite view si vezi cam cum sta treaba), n-ai semnal te orientezi dupa gps pe unde esti si dupa aia cum sa iesi pe baza ei;

 

- harta de hartie ca nu se stie cand se termina bateria sau cand te grabesti si uiti s-o incarci;

 

- pregatire dinainte - traseu cu variante de iesire studiat pe calculator;

 

Un gps cu harta cu curbe de nivel, cursuri de apa etc ( cum ar fi de exemplu un Garmin cu R.O.A.D pt .ro, Anavasi pt .gr, Geotrade pt .bg etc ) te ajuta foarte mult chiar daca n-ai drumuletul pe care esti, vezi relieful si te orientezi bazat pe experienta si bun simt. In ultima instanta ai track saved cu ruta pe care ai ajuns unde esti si stii pe unde sa te intorci... si oricum un GPS fara mod offroad e inutil in "teren" ... uneori directia in care trebuie sa mergi, distanta si terenul sunt tot ce trebuie...

 

Pt strada si atat, oricare dintre garmin si ceva bazat pe igo sunt de ajuns... tomtom - poate s-au mai schimbat lucrurile dar am avut niste experiente de cosmar cu ei incercand sa cumpar niste harti de WE, si din care era starea de fapt la momentul cand am investigat problema, mai la vest de Ungaria erau oricum praf hartile... nici o sansa de rutare la numar sau ceva de genul...

 

Am vazut si eu oameni de mergeau si fara busola, si fara sa se uite pe harta dar probabil unul d-asta e unul intr-o suta. Oricum aici deja vb de gps, nu de orientare dupa soare :)

 

Pentru Garmin se poate lua harta fara bani de pe http://www.openstreetmap.org/

Iti alegi bucatile de harta si le primesti pe mail in format .iso pt orice Garmin.

.img

Share this post


Link to post
Share on other sites

.img, desigur :)

 

Avantajul la programelele astea de android, este ca poti incarca un traseu parcurs in prealabil de altcineva. Mergi la sigur. Orux asta cica si tipa daca te indepartezi prea tare de la trasa :)

Poti sa-ti faci acasa propriul .gpx, in linistea calculatorului. Pe teren nu ai atata rabdare si poti rataci drumul. Am patit-o si p-asta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

.img, desigur :)

 

Avantajul la programelele astea de android, este ca poti incarca un traseu parcurs in prealabil de altcineva. Mergi la sigur. Orux asta cica si tipa daca te indepartezi prea tare de la trasa :)

Poti sa-ti faci acasa propriul .gpx, in linistea calculatorului. Pe teren nu ai atata rabdare si poti rataci drumul. Am patit-o si p-asta...

 

Mere si pe garmin, testat.

 

Am patit-o si p-asta...

 

Sa ridice mana ala care n-a patit-o :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru Garmin se poate lua harta fara bani de pe http://www.openstreetmap.org/

Iti alegi bucatile de harta si le primesti pe mail in format .iso pt orice Garmin.

Deasemenea, daca ai un Garmin cu optiunea "Bird's eye", poti incarca in formatul .jnx imagini din Google Maps sau hartile militare/topografice/turistice... Mai multe detalii gasesti aici: http://forum.club4x4...-Harti-pe-mobil

 

Eu pe android, in fapt, un Motorola Defy, m-am jucat cu Maverick Pro, versiunea 1.94 care poate incarca imaginile din Google Maps/Earth/Terain si multe altele. Poti pune si harti personalizate. Eu am harta militara 1:100000 la zoom 14.

Acum ma joc cu Orux Maps care e mult mai complex si pare mai potrivit off-roadului. Este gratis pe Android Market. Se pot face totusi donatii daca-ti place :)

Igo-ul, Sygicul sunt destinate asfaltului, nu prea au ce cauta in afara lui.

 

Meritele se datoreaza integral lui Catalin74, pasionat de trasee MTB si care a calibrat toata harta militara, cateva turistice si Google Maps-ul...

 

uau,. inca un "defy"ist.

multam de idei, suna interesant.

acum pe defy e cam micut de privit , cand ai vreo idee si cu tableta ..arunc o si pe aci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand esti pe mobra, nu-i asa o mare tragedie sa te intorci inapoi. Dar cand ai urcat o ora pe bicla, sau chiar ai impins-o la deal, e mai naspa sa te-ntorci si sa mai urci inca o data prin alta parte :D

 

uau,. inca un "defy"ist.

multam de idei, suna interesant.

acum pe defy e cam micut de privit , cand ai vreo idee si cu tableta ..arunc o si pe aci

Gasisem ceva frantuzesc de 7", pe la 350 de euro parca, "rugged tablet".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand esti pe mobra, nu-i asa o mare tragedie sa te intorci inapoi. Dar cand ai urcat o ora pe bicla, sau chiar ai impins-o la deal, e mai naspa sa te-ntorci si sa mai urci inca o data prin alta parte :D

 

 

Gasisem ceva frantuzesc de 7", pe la 350 de euro parca, "rugged tablet".

 

7" pe bicla?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Era pentru un post in urma, eu nu prea dau quote :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Era pentru un post in urma, eu nu prea dau quote :)

 

Da, nici eu n-am citit chiar atent... 7" deja oricum n-as lua in calcul la motoreta :) e prea mare, pt masina - poate.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest corleone

Probabil simtul orientarii scade exponential cu valoarea echipamentului GPS :)

 

Nu este exclus :grinbandit:

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.Daca aveti rabdare ar trebui sa vedeti cateva idei de inspiratie la colegii cu bicle , care colinda muntii patriei . Ei chiar investesc in asa ceva , de calitate si rezistente .

2. Daca GPS-ul nu este conectat la alimentare puteti avea supriza ca el sa nu mearga la fel ca atunci cand este bagat . Sa nu uitam ca este la baza un fel de PDA , care are un procesor si memorie ram si poate fi configurat din fabrica sa scada automat frecventa procesorului daca nu este bagat la priza . Eu am patit cu cateva si pe auto .

3. Eu pe auto am gasit cel mai bun GPS ca fiind un ASUS cu antena A632 , de acum 4-5 ani pe piata . Avea cea mai buna acoperire , un acumulator de vre-o 1700 mAh parca . Altfel ca GPS eu am ramas placut surprins de NOKIA N95 , care tine peste 3 ore cu GPS pornit + telefon normal , care este GPS , nu A-GPS , adica NU are nevoie de acoperire GSM ca sa mearga . Sincer cred ca va puteti descurca chiar si cu un N95 bagat in buzunar si cu o casca chiar bluetooth intr-o ureche . Repeta de peste 3-4 ori inainte de intersectii si apoi nimeni nu te pune sa intri cu 100 km/h in intersectie , o lasi mai incet putin , ai timp si sa "vezi" intersectia si sa te orientezi , are si el timp sa se alinieze si totul e ok . Nu mai spun ca de obicei , daca nu te grabesti vezi si indicatoarele si iti confirma si GPS-ul pe unde sa o iei .

4. voi suportati usor o casca bluetooth in ureche ? Eu sincer nu prea suport nici pt mobil .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...