boris_zx9r Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 Motociclismo nr. 40 e pe piata! Din cuprins: o serie de teste (KTM cu armele RC8 si RC8 R, Super Duke si Super Duke R), Ducati e si el pe aici cu 1198 SP, iar pentru cei tineri si nelinistiti, Cagiva Mito 125 da o lectie de pilotaj. Nu lipsesc stirile, ori raportul 'soldatelului' Vespa (scuteristii stiu de ce). Lectura placuta si Sarbatori Fericite (motorizate)!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 Motociclismo nr. 40 e pe piata! Din cuprins: o serie de teste (KTM cu armele RC8 si RC8 R, Super Duke si Super Duke R), Ducati e si el pe aici cu 1198 SP, iar pentru cei tineri si nelinistiti, Cagiva Mito 125 da o lectie de pilotaj. Nu lipsesc stirile, ori raportul 'soldatelului' Vespa (scuteristii stiu de ce). Lectura placuta si Sarbatori Fericite (motorizate)!!! numarul asta m-a dezamagit grozav. foarte multe pagini intregi de reclama (inteleg ca-i criza, sunt costuri and shit, da eu platesc revista, n-o primesc gratuit si niciodata n-am strambat din nas la pretul revistei), iarasi vespa, de care sincer m-am tot saturat, ca i-au facut reclama in ultimele numere de-mi vine acru deja (si apropos, scuteristii nu cumpara motociclismo sa citeasca un articol despre vespa, vor o revista a lor, care culmea este pe piata). si acu nush, poate-s eu, dar a inceput sa nu-mi mai placa. n-am citit frate un review la un burgman, de exemplu, ca tot veni vorba de scutere, sau un review despre un motor din asta mai pamantean, nu rachete si ozn-uri de ultima generatie si review-uri copiate de la alte reviste. sa vad si eu un review obiectiv, cu plusuri si minusuri, despre un tdm, sau v-strom sau 1100rt, 1100 gs, etc. Ok, n-au motoare de test, da solutii sunt. sa citesc si eu un articol despre cum e sa conduci o busa, sau un 1300 gt, in traficul nostru (nu aveti de unde lua motoare de test, ok, trageti frate de maneca cate un forumist, chemati-l la o cafea/suc/ceai si luati-l la intrebari). povesti misto din calatorii sunt pe forum o groaza. de ce nu s-ar publica si in revista? niste premii simbolice si se pot motiva oamenii. incepuse rubrica aia de tech, care a ramas in aer. de ce, nu stiu. sunt operatiuni comune tuturor marcilor. sa vezi un tutorial in care sa-ti arate in mare cum verifici frana, sau cum s-o aerisesti, sau cum sa schimbi uleiul, cum sa reglezi un lant, cum sa intretii bine un lant. sunt multi care nu stiu lucrurile astea. nu toti s-au nascut invatati. idei ar mai fi, si mai bune si mai rele, pacat insa ca nu sunt luate in seama... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boris_zx9r Postat Decembrie 13, 2010 Autor Share Postat Decembrie 13, 2010 sal! o sa incercam sa tinem cont de tot ce ne-ai spus si vom face tot posibilul sa punem o parte din sugestiile tale in practica (mai exact in tipar). cu motocicletele de test e din in ce mai greu (nu prea mai sunt), iar Vespa face obiectul unui test de anduranta, de aceea nr de nr te vei tot satura de el. partea cu mecanica este foarte utila, poate ajuta multi bikeri,fie ei experimentati sau nu, si o vom relua cat de curand. Sugestiile (daca mai exista) le asteptam pe adresa redactiei sau, de ce nu, aici pe forum. Bafta tuturor si sper ca macar unele dintre subiecte sa va faca cu ochiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 Eu am o intrebare pentru toti cei care vor sa sa citeasca despre motoarele de pe soselele patriei: cat plm vreti sa se scrie despre CBR F4i, Bandit, Transalp si R6 99-02???? Pe orice forum, chiar si aici, sunt pareri si pareri, revieweuri facute de posesori mult mai obiective decat un articol scris de un redactor care se da cu ea doua ore de la Bucuresti la Snagov si inapoi... Crezi ca un redactor intr-un articol de 4 pagini o sa va spuna luati-va Transalp pentru ca ................ sau nu va luati CBR F4i pentru ca ...................... ? daca ma intereseaza o moto sh sunt o gramda de forumuri dedicate de unde pot aduna informatii, cand cumpar o revista vreau sa vad noutatile, vreau sa vad poze mari si frumoase, vreau sa citesc teste facute de oameni cu experienta in locuri special amenajate. Majoritatea dintre noi nu stim sa facem diferenta intre un R6 si un CBR F4, majoritatea-si cumpara motoare de peste 100 de CP doar ca arata frumos, ca "oricum merg legal, dar macar sa arate bine" .... Noi suntem patria lui F4i si a lui R6, orice alta parere e desfiintata de la inceput, ba ca Suzuki-s nu-s frumoase, ba Kawasaki nu-s fiabile, Ducati nu-s japoneze, BMW-urile sunt scumpe samd.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Decembrie 17, 2010 Share Postat Decembrie 17, 2010 dezamagitor numarul prea multa reclama,mascata sau nu. mult prea mult KTM si vespa deja,colac peste pupaza lipseste si rubrica de SH din penultima pagina nu mai vad transpus in paginile revistei punctul de interes al motociclistului roman mediu din simpla curiozitate luati numarul 1,cititi editorialul si alte articole de la debutul revistei atunci va angajati sa aveti un continuu dialog cu cititorii si sa fiti sensibili la doleantele lor. ce ati pierdut pe drum? oare feed back ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 18, 2010 Share Postat Decembrie 18, 2010 din simpla curiozitate luati numarul 1,cititi editorialul si alte articole de la debutul revisteiatunci va angajati sa aveti un continuu dialog cu cititorii si sa fiti sensibili la doleantele lor. ce ati pierdut pe drum? oare feed back ul? Iti raspund eu: vreo doi redactori, niste colaboratori, un grafician - cu totii foarte pasionati si cu idei - si multi bani de la importatori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat Decembrie 18, 2010 Share Postat Decembrie 18, 2010 numarul asta m-a dezamagit grozav. foarte multe pagini intregi de reclama (inteleg ca-i criza, sunt costuri and shit, da eu platesc revista, n-o primesc gratuit si niciodata n-am strambat din nas la pretul revistei), iarasi vespa, de care sincer m-am tot saturat, ca i-au facut reclama in ultimele numere de-mi vine acru deja (si apropos, scuteristii nu cumpara motociclismo sa citeasca un articol despre vespa, vor o revista a lor, care culmea este pe piata).si acu nush, poate-s eu, dar a inceput sa nu-mi mai placa. n-am citit frate un review la un burgman, de exemplu, ca tot veni vorba de scutere, sau un review despre un motor din asta mai pamantean, nu rachete si ozn-uri de ultima generatie si review-uri copiate de la alte reviste. sa vad si eu un review obiectiv, cu plusuri si minusuri, despre un tdm, sau v-strom sau 1100rt, 1100 gs, etc. Ok, n-au motoare de test, da solutii sunt. sa citesc si eu un articol despre cum e sa conduci o busa, sau un 1300 gt, in traficul nostru (nu aveti de unde lua motoare de test, ok, trageti frate de maneca cate un forumist, chemati-l la o cafea/suc/ceai si luati-l la intrebari). povesti misto din calatorii sunt pe forum o groaza. de ce nu s-ar publica si in revista? niste premii simbolice si se pot motiva oamenii. incepuse rubrica aia de tech, care a ramas in aer. de ce, nu stiu. sunt operatiuni comune tuturor marcilor. sa vezi un tutorial in care sa-ti arate in mare cum verifici frana, sau cum s-o aerisesti, sau cum sa schimbi uleiul, cum sa reglezi un lant, cum sa intretii bine un lant. sunt multi care nu stiu lucrurile astea. nu toti s-au nascut invatati. idei ar mai fi, si mai bune si mai rele, pacat insa ca nu sunt luate in seama... Salut. ÂŞtim că ultimul număr e mai subțire, dar situația actuală e dictată de lipsurile financiare. Suzuki Burgman a apărut de vreo două ori în paginile revistei, TDM o dată (la rubrica SH) Âşi Vstrom o dată (tot acolo). Numărul actual, chiar aÂşa, mai sărac, tot conține o noutate absolută (Triumph Tiger), patru motociclete testate de piloți români pe circuit "adevărat"(Serres), două testate în România (Husqvarna SMS630 Âşi Cagiva Mito). Acestea din urmă chiar mi se pare că merg la fix pentru motocicliÂştii români, una fiind excelentă pentru drumurile noastre, la un preț relativ decent (6 mii Âşi ceva), alta bună pentru cei care vor să înceapă pe ceva sportiv, cu caracter, la bani puțini (sub 4 mii). Rubrica tehnică va reveni începând cu numărul viitor. Repet, nici noi nu suntem mulțumiți de situația actuală, dar, în condițiile date, aveam de ales: scoatem revista mai mică, cu cheltuieli mai puține, sau nu o mai scoatem deloc. Vă mulțumim tuturor că ne citiți în continuare Âşi vă asigurăm că toate sugestiile Âşi plângerile voastre sunt luate în considerare. Vă promitem că vom încerca, pe viitor, să rezolvăm cât mai multe dintre problemele pe care le-ați semnalat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 13 pagini doar KTM Nu am nimic cu firma asta chiar o apreciez ,dar cred ca e mult prea mult pentru un singur numar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 frete sunt teste live, plm sunt singuri care mai dau motorare la test si cate motoare si in ce fel au organizat totul. asta ar trebui sa apreciezi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crossroad Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Sunt teste romanesti facute cu motociclete pe un circuit full size. Foarte tare. Poate sa fie un numar exclusiv cu teste KTM sau Ducati sau Honda, etc.. Poate sa fie toata gama la test. Acest lucru nu ar trebui sa deranjeze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanbaubau Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 Daca e cineva din Iasi,sau imprejurimi care doreste in cadou numarul:40 al revistei sa imi dea PM. Din "intamplare"am 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit Postat Ianuarie 30, 2011 Share Postat Ianuarie 30, 2011 Dar numarul 41 al revistei, mai apare????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Februarie 3, 2011 Share Postat Februarie 3, 2011 ...a trcut o gramada de vreme,de cand ma tot uit dupa urmatorul nr,speram ca nu ai ales variant "sau deloc".. de la mine un+(plus) si incurajari ptr viitor. keep the good work..guys. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat Februarie 3, 2011 Share Postat Februarie 3, 2011 Următorul număr va fi pe piață după 15 februarie. Scuze pentru pauza îndelungată, dar am fost nevoiți să rărim numerele în iarnă din motive financiare. Mulțumim mult pentru aprecieri, chiar înseamnă foarte mult pentru noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit Postat Februarie 3, 2011 Share Postat Februarie 3, 2011 Următorul număr va fi pe piață după 15 februarie. Scuze pentru pauza îndelungată, dar am fost nevoiți să rărim numerele în iarnă din motive financiare. Mulțumim mult pentru aprecieri, chiar înseamnă foarte mult pentru noi. Mamaaaa!!!!!!!!!! 15 februarie................... P.S. Mai bine mai tarziu decat niciodata. Bafta!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elikratos Postat Februarie 3, 2011 Share Postat Februarie 3, 2011 Asteptam cu nerabdare. Keep up the good work si sa nu indrazniti sa puneti cruce publicatiei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Februarie 4, 2011 Share Postat Februarie 4, 2011 dupa atata amar de vreme,vom avea ce citii... .ptr ca ultimul numar e deja uzat de atata rascitit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgilcampo Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 e bine ca da-ti teste cu moto si piloti romani.tre sa stiti, totusi ca media banilor investiti in moto la noi a scazut tare.la 6000 si ceva e scumpa tare, mai ales ca e supermoto, deci fiabilitate mai mica si multe altele.imi place de mor sm-ul 630, da nu ma lasa inima sa dau atat pe ea in conditiile in care nu-i faina numa pe drumeti scurte si fan.ar trebui sa va ganditi bine la sectorul secondhand, ca din pacate de acolo traim si sa dati mai multe informati despre ce e pe piata asta.ce apare nou cu poze sa ne lingem pe gurita si sa visam frumos, asteptand sa se sature de ele baietii cu bani si sa le vanda la juma de pret.oricum succes si vanzare buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt master Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 e bine ca da-ti teste cu moto si piloti romani.tre sa stiti, totusi ca media banilor investiti in moto la noi a scazut tare.la 6000 si ceva e scumpa tare, mai ales ca e supermoto, deci fiabilitate mai mica si multe altele.imi place de mor sm-ul 630, da nu ma lasa inima sa dau atat pe ea in conditiile in care nu-i faina numa pe drumeti scurte si fan.ar trebui sa va ganditi bine la sectorul secondhand, ca din pacate de acolo traim si sa dati mai multe informati despre ce e pe piata asta.ce apare nou cu poze sa ne lingem pe gurita si sa visam frumos, asteptand sa se sature de ele baietii cu bani si sa le vanda la juma de pret.oricum succes si vanzare buna. Pe foarte multi ii intereseaza sa noile aparitii in domeniul moto si doresc sa afle despre ele. Mesaj completat la 6000 si ceva e scumpa tare, mai ales ca e supermoto, deci fiabilitate mai mica si multe altele. Intereseaza mai bine. Nu e nici scumpa, si e si fiablila. Sunt curios ce gen de motocicleta ai de zici asa ceva despre un supermoto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 raman un pic uimit ca ma uit in fiecare zi dupa, se pare, singura revista moto care mai apare pe la noi, e din ce in ce mai rar pe rafturi, dar in schimb apar cacalau reviste pescaresti, despre atv-uri, despre biciclete, acvarii, camioane si alte chestii care, nu stiu daca produc atatia bani ca si industria moto. incercati sa dati ceva atentie prezentarii si testarii si accesoriilor si consumabilelor. totusi nu ne cumparam motoare in fiecare zi. adica e ok sa apara teste si prezentari, dat mi-am luat motor acu si o sa mia iau peste 4 ani. ce fac in timpul asta? nu mai cumpar revista? si nene de nu faceti la prezentari si teste pe sectorul enduro si supermoto, de eu personal m-am saturat. am inteles ca dementor poate e cel mai "darnic" dealer, dar psihologia inversa chiar functioneaza. ok, poate nu sunt eu publicul tinta, dar sunt unul care luna de luna o caut si dau banii pe revista. bafta in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 Suntem in 16 februarie!!!!!!!!!!!!!! Mai avem de asteptat???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mancusobogdan Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 Nici astazi nu a aparut nimic. Mi s-au lungit urechile de atata asteptare. Dar am rabdat atat, mai pot rabda inca putin. Bine ca stim ca inca mai apare SINGURA revista interesanta de pe piata. Domnilor motoristi/jurnalisti, poate reusiti sa iesiti lunar, si, daca se poate, cu ceva mai multe pagini. Eu unul sunt dispus sa platesc si 20ron pe ceva mai stufos, cu mai multe info, ca, slava Domnului, aveti de unde (colegii din Italia!). Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.