Budd Postat Ianuarie 3, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 3, 2011 mergeam cu a IV-a la 80 si ceva la ora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 Ce razi domle, ca veteranii asa.. @b374, tu ai citit vreodata povestile lui @Marcos, calatoria in Israel, africa, de-astea... tie iti pare vreun vames sa se uite la ce modificari ai tu pe moto.. sau vreun politai? Am mers destul prin diverse tari, si in afara de buletin la vama sau pasaport, nu mi-a cerut nimeni nimic, puteam foarte bine sa am talon sa scrie Yamaha si moto sa fie Suzuki, ca nu cred ca baga cineva de seama.. asta sa fie ultima problema. Atata vreme cat ai un talon si ITP la zi, n-are nici un politai nicaieri ce contesta ca moto nu e conforma... cu ce? E el tatalor, are vreo autoritate in sensul asta, e inginer mecanic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 in tarile bananiere asa o fi nu ii doare de tine DAR patanie reala in austria ma suna un amic disperat ca au vrut sa.l amendeze si sa.i ridice mobra in centrul austriei ca avea anvelopele uzate peste limita noroc ca omul avea programare la service in austria chiar cu inlocuirea lor asa ca ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 Bine, excludem Austria unde intr-adevar sunt tampiti.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 Bine, excludem Austria unde intr-adevar sunt tampiti.. Poti sa excluzi si Germania sau UK... iirc si Elvetia... crede-ma ca de ce-i la est de noi mi-as face griji. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 3, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 3, 2011 ma suna un amic disperat ca au vrut sa.l amendeze si sa.i ridice mobra in centrul austriei ca avea anvelopele uzate peste limita Patesti la fel si in Olanda. Si nu doar pentru mobre ci si pentru masini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 Bine, excludem Austria unde intr-adevar sunt tampiti.. Pai frate, hotaraste-te! Parca si tu erai intre cei care apreciaza civilizatia din alte tari si criticai romanismele... Nu poti fi consecvent?? De ce tampiti, ca nu te lasa sa mergi cu cauciucurile uzate si sa pui viata ta si a altora in pericol? p.s. vineri politia oprise in centru un Passat CC cu nemere de W; motivul: "xenoane" d-alea puse ulterior... n-am asistat la toata discutia, dar tocmai il invitau sa lase masina acolo si sa mearga sa le omologheze (in caz ca i le omologheaza cineva). Ma unge la suflet cand vad politia aplicand legea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 Pai eu sunt la granita cu sentimentele, intre salbaticie si "ultracivilizatie".. legat de casca, cauciucuri, centuri de siguranta.. inca nu m-am hotarat daca le vreau impuse de cineva sau nu. E lunga discutia, dar mie imi place mai liber asa, nu sa-mi dicteze cineva cand si unde sa dau o basina.. ceva in gen. gen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 incerc sa-mi imaginez multistrada incarcata cu bagaje... nu-mi iese ... o fi supermotoreta de tura de o zi dar cam atat zic eu. touring edition este deja prevazuta cu genti laterale ce permit greutate pana la 16 kg pe fiecare parte. adaugand alte 10 in top case si alte 8 pe rezervor(asta ca sa nu exageram si sa ne conformam recomandarilor producatorului) sunt 50kg, arhisuficient zic eu. manere incalzite, cric central, rezervor de 20l ce iti ofera autonomie de 400 de km... eu as spune ca e o motoreta de zile... muuuulte zile, saptamani, luni... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Pai tu chiar crezi ca am ajuns la concluzia ca-mi plac monocilindrele mergand doar pe biciclete??? Nu sti ce cred,ai facut o opsesie din motocicleta ta,intrun cuvant ce ai tu e cel mai bun iar restul sunt banalitati. Eu am o boala personala,sa incalec si sa dau o tura cu motorul colegilor de drum. Iti spun sincer monocilindre sunt cele mai enervante de condus la drum lung.Dar daca ti neaparat poti face turul lumi si cu xt 125... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiger tank Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 (editat) Nu as vrea sa fiu cu noul multistrada, prin stepa calmuca sau prin departarile mongoleze si sa ma lase ceva la partea electrica, sa crape ceva la el... pff, probabil nici nu stiu de unde sa incep sa desfac ...pe unde sa imi prind urechile Sa nu zica careva ca nu se strica, sau ceva de genul, la asa calatorie imbosibil sa nu ai ceva de bijuterit la ea. De pret nu mai vb k nu are rost. Un mono face fata cu brio, nu duci lipsa de putere , nu te grabeste nimeni la o asa  drumetie daca te grabesti, ai sanse mari sa o termini inainte de a-ti atinge scopul. Nu are rost sa cari dupa tine 100kg in plus doar pt. ca pe autostrada o sa fii mai rapid. Daca vrea cineva numaidecat putere..etc, f800gs sau 990 adventre dar KTM-ul consuma cam mult din ce am auzit.. Motorul se alege in functie de traseul ales.  Editat Ianuarie 4, 2011 de tiger tank Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 4, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 4, 2011 eu as spune ca e o motoreta de zile... muuuulte zile, saptamani, luni... Mie mi-ar fi mila tare sa bag o astfel de mobra prin mlastina. Mesaj completat nu as vrea sa fiu cu noul multistrada, prin stepa calmuca sau prin departarile mongoleze si sa ma lase ceva la partea electrica Cam ce ar putea sa crape la partea electrica? Dar daca ai avea un [insert_here_your_bike_of_choice] si iti rupi furca de exemplu? Sau iti spargi blocul motor? Sau iti ovalizezi roata? Sau .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiger tank Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Dar care sunt avantajele la ducati fata de concurenta pt. a face turul lumii..? eu cam astea observ: frumusete, comoditate si putere ... Problema e ca astea nu prea iti folosesc prea mult in Muntii Ural sau in alte locuri izolate ..doar pt ca sa atraga atentia sa agati ceva , sau pt. ca sa ti-o furemai repede Daca crede cineva ca la traseul pe care l-a ales un mono nu e potrivit, atunci f800gs sau 990 adventure. Pacat ca, KTM ul consuma cam mult si asta conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Iti spun sincer monocilindre sunt cele mai enervante de condus la drum lung. Poti schimba raportul pinioanelor si atunci nu mai ai de ce sa te plangi din cauza cutiei de viteze. Si nu toate mono-urile vibreaza tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Nu e asta, ci faptul ca la monocilindre trebuie sa mesteci in cutia de viteze, nu le place sub 3000 de ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Mai degraba nu le place peste 6000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 4, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 4, 2011 (editat) Dar care sunt avantajele la ducati fata de concurenta pt. a face turul lumii..? eu cam astea observ: frumusete, comoditate si putere ... Problema e ca astea nu prea iti folosesc prea mult in Muntii Ural sau in alte locuri izolate ..doar pt ca sa atraga atentia sa agati ceva , sau pt. ca sa ti-o furemai repede Daca crede cineva ca la traseul pe care l-a ales un mono nu e potrivit, atunci f800gs sau 990 adventure. Pacat ca, KTM ul consuma cam mult si asta conteaza. Da' n-are breh treaba! Tu n-ai inteles esenta topicului? E vorba sa-ti alegi o mobra,sa pui pe ea fara numar.E un exercitiu de imaginatie. Daca pleaca unul cu o Multistrada la capatul lumii ce ai sa mai zici? Dar de Sjaak Lucassen care facu turul lumii cu un R1? De ala ce mai zici? Editat Ianuarie 4, 2011 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Nu as vrea sa fiu cu noul multistrada, prin stepa calmuca sau prin departarile mongoleze si sa ma lase ceva la partea electrica, sa crape ceva la el... pff, probabil nici nu stiu de unde sa incep sa desfac ...pe unde sa imi prind urechile Sa nu zica careva ca nu se strica, sau ceva de genul, la asa calatorie imbosibil sa nu ai ceva de bijuterit la ea. De pret nu mai vb k nu are rost. Un mono face fata cu brio, nu duci lipsa de putere , nu te grabeste nimeni la o asa  drumetie daca te grabesti, ai sanse mari sa o termini inainte de a-ti atinge scopul. Nu are rost sa cari dupa tine 100kg in plus doar pt. ca pe autostrada o sa fii mai rapid. Daca vrea cineva numaidecat putere..etc, f800gs sau 990 adventre dar KTM-ul consuma cam mult din ce am auzit.. Motorul se alege in functie de traseul ales.  eu am spus doar cu ce moto m-as incumeta sa plec, ceea ce facem noi acum este sa discutam discutii. relevant este ca, in timp ce noi discutam aici, paolo pirozzi este pe drum, in calatoria sa in jurul lumii calare pe a sa multistrada 1200 pe nume lidia. itinerariul sau este de 80000 km. http://www.paolopirozzi.com/it/maps/completeMap.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 @budd: omu oricum nu-i pe treaba lui (sjak) http://www.youtube.com/watch?v=bjWtcqPeZLw nordkapp in winter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Da' n-are breh treaba! Tu n-ai inteles esenta topicului? E vorba sa-ti alegi o mobra,sa pui pe ea fara numar.E un exercitiu de imaginatie. Daca pleaca unul cu o Multistrada la capatul lumii ce ai sa mai zici? Dar de Sjaak Lucassen care facu turul lumii cu un R1? De ala ce mai zici? sunt oameni care pleaca in pelerinaj mii de chilometrii, daca se poate face asta mergand pe jos, orice moto poate sa faca cateva zeci de mii. daca e sa o fac vre-o data, sa plec in jurul lumii, as vrea sa o fac cu stil. raman la optiunile mele, gs1200 sau multistrada 1200. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Da' n-are breh treaba! Tu n-ai inteles esenta topicului? E vorba sa-ti alegi o mobra,sa pui pe ea fara numar.E un exercitiu de imaginatie. Daca pleaca unul cu o Multistrada la capatul lumii ce ai sa mai zici? Dar de Sjaak Lucassen care facu turul lumii cu un R1? De ala ce mai zici? sunt oameni care pleaca in pelerinaj mii de chilometrii, daca se poate face asta mergand pe jos, orice moto poate sa faca cateva zeci de mii. daca e sa o fac vre-o data, sa plec in jurul lumii, as vrea sa o fac cu stil. raman la optiunile mele, gs1200 sau multistrada 1200. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Iti spun sincer monocilindre sunt cele mai enervante de condus la drum lung. 100% de acord.... nooooot! dat jos de pe 4 inline si urcat pe single.... cu swtich-uri intre single, 4-inline si bicilindru din cand in cand... Mesaj completat Mie mi-ar fi mila tare sa bag o astfel de mobra prin mlastina. ... Cam ce ar putea sa crape la partea electrica? Pai semnalele din oglinzi par primele care ar ceda la un buf - fie si in mlastina... dunno, se poate... nu neg... dar devine masochist Mesaj completat Nu e asta, ci faptul ca la monocilindre trebuie sa mesteci in cutia de viteze, nu le place sub 3000 de ture. Mai degraba nu le place peste 6000 Nici sub, nici peste.. dar sunt 3000 de ture intre ele de jonglat Mesaj completat Dar de Sjaak Lucassen care facu turul lumii cu un R1? De ala ce mai zici? Ca daca as avea "credentials" sa ma califice a primi sponsorizare pt un RTW, chiar si cu ierunu, m-as baga, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 4, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 4, 2011 Ca daca as avea "credentials" sa ma califice a primi sponsorizare pt un RTW, chiar si cu ierunu, m-as baga, nu? Las' ca n-a avut credentials la primul tur. A umblat din poarta-n poarta pe la dealerii moto (se vede Motoport care-i o franchiza in Olanda) si pe la prieteni. Insa s-a tinut de drum si de-acum incolo fac pariu ca va primi sponsorizari. In 2006 cand s-a intors din turul mare parca nu era de loc mediatizat. Bine,nici acum nu este insa pe net si la bike shows aici apare regulat. Apropos, la targul de la Utrecht tot ca sa stranga bani a fost. Ori ala nu e un targ foarte mare (comparat cu intermot sau milano). Deci tot din bucatele strange si el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 Nu sti ce cred,ai facut o opsesie din motocicleta ta,intrun cuvant ce ai tu e cel mai bun iar restul sunt banalitati. Iti spun sincer monocilindre sunt cele mai enervante de condus la drum lung. Mestere, inainte sa te apuci sa jignesti oamenii facandu-i obsedati, poate ar trebui sa te gandesti ca nu toti au aceleasi gusturi ca tine. Totusi hai sa zicem ca poate eu sunt obsedat si nici nu stiu foarte multe, dar ti-am aratat exemple de oameni care au incalecat pe motoare d-astea intr-un cilindru de nu-ti plac tie si-au plecat prin lume. Dar tu, nu! Batman batman! Tu stii sigur ca motoarele astea sunt enervante la drum si cei care ar alege un motor d-asta sunt in mod cert niste obsedati Eu nu vreau sa conving pe nimeni de nimic. Am spus si cred eu argumentat o eventuala alegere. Asa ca, hai s-o lasam balta. Fiecare a spus ce si-ar dori intr-o plimbare d-asta mai lunga si cu asta basta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 Sub 3000 rpm monocilindrele fac urat dar se invart. Multicilindrele pur si simplu se opresc. TA si chopperele au o sansa pt ca au raportul alezaj/cursa mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.