Sari la conținut

900 RR inainte si dupa


deleted
 Share

Postări Recomandate

l-ai adaptat usor sau ai modificat si 'scheletul'?descrie putin lucrarea si zi,mi si un pret cat a costat,daca nu-s prea nesimtit :D

 

am facut un topic despre modificare aici: http://www.rrzone.com/forums/showthread.php?t=7931 daca nu intelegi ceva poti sa ma intrebi. lucrarea am facut-o eu, m-au costat numai piesele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti-a iesit bine . de obicei cand se pune cate unul sa schimbe codita sau una alta arata ca nuca in perete , dar tie ti-a iesit super . Desi imi plac motoarele cu codita mai groasa . arata bine rr-ul

 

si vopseaua aia cu RR imi place .

 

 

sa nu exagerezi cu mansoane si alte briz-briz-uri inutile ca sa nu cazi in cealalta extreme chicioasa .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-a iesit foarte bine! Felicitari pentru lucrare... Nu sunt eu adeptul unor astfel de modificari (mai ales la aceasta motocicleta, care mi se pare super in starea originala), dar trebuie recunoscut ca ai reusit sa o modifici foarte frumos. Bravo! Singurul lucru care nu-mi place, e ca ai pastrat saua originala si parca nu vine cum trebuie.

Mesaj completat

Ti-a iesit foarte bine! Felicitari pentru lucrare... Nu sunt eu adeptul unor astfel de modificari (mai ales la aceasta motocicleta, care mi se pare super in starea originala), dar trebuie recunoscut ca ai reusit sa o modifici foarte frumos. Bravo! Singurul lucru care nu-mi place, e ca ai pastrat saua originala si parca nu vine cum trebuie pe codita aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti-a iesit bine . de obicei cand se pune cate unul sa schimbe codita sau una alta arata ca nuca in perete , dar tie ti-a iesit super . Desi imi plac motoarele cu codita mai groasa . arata bine rr-ul

 

si vopseaua aia cu RR imi place .

 

 

sa nu exagerezi cu mansoane si alte briz-briz-uri inutile ca sa nu cazi in cealalta extreme chicioasa .

 

 

multumesc. in legatura cu mansoanele deja le are in poze. ;)

Mesaj completat

Ti-a iesit foarte bine! Felicitari pentru lucrare... Nu sunt eu adeptul unor astfel de modificari (mai ales la aceasta motocicleta, care mi se pare super in starea originala), dar trebuie recunoscut ca ai reusit sa o modifici foarte frumos. Bravo! Singurul lucru care nu-mi place, e ca ai pastrat saua originala si parca nu vine cum trebuie.

 

cu saua ai dreptate, nu s-a potrivit 100% pe codita, in partea din spate e de acolo, doar in fata daca te uiti de sub se observa. Nu am vrut sa schimb saua, pentru a nu face prea multe modificari semicadrului... alte gauri si alte prinderi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe busonul de rezervor si pe jugul superior ce ai pus, colante cu imitatie de carbon sau ti-ai facut ceva frumos din fibra de carbon cum ti-am zis mai demult?

 

pe jug am pus carbon pe buson am ramas pe imitatie, nu imi placea cum se vede la imbinare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Very fain,very fain.S-o stapanesti sanatos,cred ca ai lucrat ceva la funduletzul ala si ce discuri smechere ! Imi plac levierele de frana si ambreiaj si manerele.Si toba :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

simpatica moto a ta....

dar nu ai exagerat cu scaritele pasagerului ? :) (adica...daca ar fi sa ma pun sa schimb la moto ceva, alea ar fi ultimul lucru la care m-as gandi :) )

 

sau poate ca ai schimbat tot... :)

 

hoooooooooo....nnnnnnnnndaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......................

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pt aprecieri, @alex si cracky avem timp sa ne vedem ca primavara abia a inceput :)

Mesaj completat

simpatica moto a ta....

dar nu ai exagerat cu scaritele pasagerului ? :) (adica...daca ar fi sa ma pun sa schimb la moto ceva, alea ar fi ultimul lucru la care m-as gandi :scratch: )

 

sau poate ca ai schimbat tot... :)

 

hoooooooooo....nnnnnnnnndaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......................

 

cam ce am schimbat:

Discuri ambreiaj Surflex High Torque Performance Kit

Arcuri ambreiaj heavy duty EBC

Kit dynojet

Toba carbon termignoni

Filtru hi-flow k&n

Arcuri si semeringuri ohlins furca fata

Etrieri 954 fata

Furtune frana race fata si spate

Discuri frana braking wave fata si spate

Mud guard roata spate

Aparatori calcai carbon

Scarite pilot si pasager lsl

Butoias lichid frana rizoma fata si spate

Crash paduri lsl

Capac ambreiaj carbon

Leviere titax

Mansoane rizoma

Robineti amortizoare lsl

Protectie jug carbon

codita gsxr 1000 k4 + capac si undertail

Parbriz double bouble negru mra

Kit bi-xenon

Semnalizari leduri aplicate fata carbon-look

Amortizor ghidon race-tech

Ornament buson rezervor carbon-look

capac pinion fata carbon

kit lant conversie la 520 + pinioane aluminiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...