oldbiker_johan Postat Aprilie 13, 2015 Share Postat Aprilie 13, 2015 Vezi ca si lantul de la demaror poate face scandal. Nu vreau sa incriminez pe nimeni da' zic , un tovaras de-al meu sa dus la un service deoarece nu mai pornea ca lumea , nu tragea cum trebuie , in fine ceva nu era in regula. Dupa constatarea servisului sa ajuns la concluzia ca trebuie sa desfaca motorul si nu stiu ce sa schimbe prin el. Toata treaba l-ar fi costat vreo 1200 lei. Bineinteles nu avea suma si a luat motorul acasa . I se plangea fiului meu ca nu are cu ce face pastele , adica motor de hoinareala . Dupa aceasta discutie , o constatare , cateva reglaje la carburatoare, distanta la supape , filtru, ulei nou , si nota de plata 550 lei cu tot cu piese , consumabile , ulei , manopera. Si toate intr-o zi. Concluzie , cei de la service voiau sa ruleze niste piese pt adaosul comercial , basca manopera. Sper sa nu fie si cazul tau. Cred ca ar trebui sa mai consulti un mecanic sa vezi ce verdict iti da si asta. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 SFAT m-am hotărât pe două seturi: http://anvelopemoto.eu/dunlop-d404-140-90r15-tl-70h-rear/ http://anvelopemoto.eu/dunlop-f24-100-90r19-tl-57h-front/ ăsta e primul ”set”: total ron 890.., cauciurile un pic mai grele.. (nu știu cum e influențează mersul). de asemenea, nu prea e set.. http://anvelopemoto.eu/heidenau-k65-r-tl-140-90-15-70h/ http://anvelopemoto.eu/heidenau-k65-f-tl-100-90-19-57h/ al doilea set:total ron 800, cauciucurile mai ușoare..., este set... sincer nu am auzit de firma asta Heidenau păreri? Mai oameni buni ce e cu preturile alea .. ia uitati aici preturi http://www.pneurimoto.ro/catalog?q=140%2F90-15&s=pa Si nu .. nu fac reclama nimanui ... » Post actualizat in 16 Apr 2015 19:37 Eu am avut Metzeler me 77 pe fata si se comporta exemplar .. fara vibratii si aderenta foarte buna pe ploaie . Pe spate am tinut Michelin Commander 2 ani si un maxxis promaxx luat de nou 4 ani http://www.motorcycle-superstore.com/6111/i/maxxis-promaxx-m6103-rear-tire Sincer mi -a placut Maxxis ul pentru tinuta sportiva pe care o avea si aderenta foarte buna pe laterale (imi place si mie sa ma inclin cate putin ... mai mult ) iar pretul de Romania e 75 euroi pe maxxis.ro - 140 E fata si spate . » Post actualizat in 16 Apr 2015 19:50 Maxxis -ul m-a dus vreo 35000 km din care cel putin 7-8000 cu nevsta si bagaje in spate prin tara . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HunJoe Postat Aprilie 25, 2015 Share Postat Aprilie 25, 2015 Salut. Pana la urma a fost intinzatorul. Si mai are si acum cca 1 cm cursa de intindere, deci nu trebuie nici lantul deocamdata. Era ceva la arcul Acela care ar trebui sa impinga intinzatorul. S-a rezolvat, acum e liniste, parca as avea un motor nou. (deocamdata). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 OK , bine ca sa rezolvat si ai scapat de cheltuiala. » Post actualizat in 10 May 2015 04:22Heeeiiii , mai este cineva aici ... au plecat toti din tara ? am ramas singur . Daca tot ati plecat , nu le lasati sa rugineasca , scotetile la vanzare , dezmembrare , poate cu ocazia asta imi gasesc si eu un disc de frana , vreo piesa de rezerva. Sau interpretez eu gresit si toate functioneaza perfect d"aia nu mai intra nimeni pe forum ... da , cred ca asta e motivul. Bafta , oriunde ati fi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ross Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Va salut! Sunt si eu de astazi proaspat posesor de LTD 450. Pentru inceput as avea nevoie de un capac de la filtrul de aer (ornamentul acela cromat din dreapta). Aveti idee pe unde gasesc? Imi puteti spune ce ulei folositi? Vascozitate si marca? Si eventual niste coduri la filtrele de ulei si aer? Ca trebuie sa ii fac revizia. Si mi se pare cam zgomotos... posibil lantul de la distributie. O sa studies cum e cu resetarea aia de intinzator... Va multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Sunt si eu de astazi proaspat posesor de LTD 450. Imi puteti spune ce ulei folositi? Vascozitate si marca? Desi nu sunt posesor de LTD450, sfatul meu este sa pui ulei 15W50 semisintetic. Producatorul sa fie si el unul mai renumit. Daca nu gasesti 15W50 semisintetic, poti baga chiar si 20W50 mineral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 (editat) Va salut! Sunt si eu de astazi proaspat posesor de LTD 450. Pentru inceput as avea nevoie de un capac de la filtrul de aer (ornamentul acela cromat din dreapta). Aveti idee pe unde gasesc? Imi puteti spune ce ulei folositi? Vascozitate si marca? Si eventual niste coduri la filtrele de ulei si aer? Ca trebuie sa ii fac revizia. Si mi se pare cam zgomotos... posibil lantul de la distributie. O sa studies cum e cu resetarea aia de intinzator... Va multumesc anticipat! LTD este racit cu apa.daca nu ma insel ,manualul spune 10w40.incearca 10w40,daca il papa treci la un 15w50.la regimul de turatii la care lucreaza motorasul asta,marca conteaza mai putin marci(ordinea este aleatorie,nu reflecta neaparat calitatea):divinol,wolf,ravenol,repsol,motul,castrol,mobil,bell ray,silkollene,yacco,etc pt filtre incearca aici(ca si exemplu) dar poti incerca orice producator consacrat http://catalog.mann-filter.com/EU/rum/vehicle/MANN-FILTER%20Katalog%20Europa/Vehicule/MOTOCICLETE Editat Mai 11, 2015 de kappy666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tarpescu.vali Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Jeni vrea alt stapan pentru ca se simte tradata. Am trecut la ceva mai maricel si cu durere in suflet va trebui sa o las altcuiva sa aiba grija de ea si sa o plimbe. http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=603381&selpic=5&zoom=1#foto Pretul evident e negociabil. Comenzi avansate, coburi, burduf de piele cu prindere pe furca, dragbar, ghidonul original si parbriz, lant nou si pinion nou, cauciuc fata nou, cauciuc spate 80% uzura, lant distributie schimbat la 60000 km, ulei + filtru noi. ITP valabil pana in Iunie 2016, dar evident daca nu vine nimeni pana atunci o sa-i fac altul. Numa buna de drumuri lungi si multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tomcip Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Vă salut... Am o problemă la pornire.. Se pare că s-a tocit bendix-ul la LTD-ul meu din 1988.. Pornește foarte greu când e rece motorul. Unde pot găsi ceva nou...?? Mulțumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Fii mai explicit , bendix tocit? nu porneste cand e rece - shok ai , bendixul da "rateuri" si cand ai bacteria slaba , veche, nu mai are putere. De ce ai ajuns la concluzia ca sa "tocit" bendixul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tomcip Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Pornește greu la rece... Și are un zgomot foarte urât la pornire.,fier pe fier. Am găsit un bendix la 150 roni.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ross Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Am si eu nevoie de capacul ornamental din dreapta, de la filtrul de aer. Cel cromat. Stiti pe undeva pe cineva care dezmembreaza un LTD 450? Multumiri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Cauta la dezmembrari , sunt vreo 10/12 tipi care se ocupa cu asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ross Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 (editat) Cauta la dezmembrari , sunt vreo 10/12 tipi care se ocupa cu asta. Am cautat dar nu ii gasesc. Si in general stiu sa caut... Poti sa imi dai cateva contacte? Ca poate mai trebuie si altceva. Mersi! Editat Mai 15, 2015 de ross Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 EBAY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Pornește greu la rece... Și are un zgomot foarte urât la pornire.,fier pe fier. Am găsit un bendix la 150 roni.. Stai usor si nu te grabi . Intai desfa motorul ( capacul partea dreapta ) si vezi care e problema pentru ca s-ar putea sa fie nevoie doar sa cumperi doar kitul de reparatie. Si eu am avut probleme acolo dar au fost oarecum diferite. Am cumparat ca boul kitul de reparatie dar problema mea era ca piesa care tine rolele bendixului era crapata si pornirea era diferita cand era motorul rece si cand era cald ... asta cand pornea. De asemenea poate fi o problema la bucsa metalica pe care se invart rolele bendixului si care este prinsa de pinionul actionat de lant. LA mine nu mai era prinsa si a trebuit sa o sudez pe pinion ca nu am gasit piesa sh ca sa o schimb( noua era prea scumpa) si merge asa de 3 ani si vreo 20000 km . Ca si recomnadare mergi la un service moto sau la un mecanic dotat cu scule ca o sa ai nevoie de o gheara extractoare pentru bendix si vezi ca surubul principla care trebuie sa il desfaci ca sa scoti bendixul are pasul invers. » Post actualizat in 16 May 2015 17:40 Si bineinteles nu uita sa scoti uleiul din motor inainte sa te apuci de treaba » Post actualizat in 16 May 2015 17:48 Va salut! Sunt si eu de astazi proaspat posesor de LTD 450. Pentru inceput as avea nevoie de un capac de la filtrul de aer (ornamentul acela cromat din dreapta). Aveti idee pe unde gasesc? Imi puteti spune ce ulei folositi? Vascozitate si marca? Si eventual niste coduri la filtrele de ulei si aer? Ca trebuie sa ii fac revizia. Si mi se pare cam zgomotos... posibil lantul de la distributie. O sa studies cum e cu resetarea aia de intinzator... Va multumesc anticipat! Foloseste 10w-40 .. nu te apuca sa pui 15 sau mai rau 20w . Eu am folosit pana acum Valvoline 1 data, Agip de 2 ori, Mol 1 data, Repsol de 2 ori si acum am in el Cepsa sintetic. Toate au fost 10w-40 si sincer sa fiu nu stiu sa iti zic care mi s-a parut mai bun .... dar ce am acum in motor imi place Coduri de filtre iti dau pe hilofilter, la celelalte firme din pacate nu mi-am notat. ( am avut filtru de ulei si de la Champion si JapanParts parca ) Oil Filter: HF202 Air Filter: HFA2404 » Post actualizat in 16 May 2015 17:50 Ross verifica ce fel de intinzator ai .. daca ai modelul care se intinde manual iti recomand sa il schimbi cu cel " automat" Da un search pe net si cauta intinzator de kawasaki ex500 model pana in 95. » Post actualizat in 16 May 2015 19:12 http://www.ex-500.com/wiki/index.php?title=1st_Gen_CCT_Replacement mi -am facut de lucru si am gasit si pagina cu diferentele intre intinzatoare si modul de schimbare . Eu am avut generatia 1 stransa la maxim si am trecut pe a doua genereatie a carei ajustare se face automat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ross Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 (editat) » Post actualizat in 16 May 2015 17:50 Ross verifica ce fel de intinzator ai .. daca ai modelul care se intinde manual iti recomand sa il schimbi cu cel " automat" Da un search pe net si cauta intinzator de kawasaki ex500 model pana in 95. » Post actualizat in 16 May 2015 19:12 http://www.ex-500.com/wiki/index.php?title=1st_Gen_CCT_Replacement mi -am facut de lucru si am gasit si pagina cu diferentele intre intinzatoare si modul de schimbare . Eu am avut generatia 1 stransa la maxim si am trecut pe a doua genereatie a carei ajustare se face automat. Multumesc! O sa studiez problema » Post actualizat in 16 May 2015 21:02 In alta ordine de idei... vrea cineva sidecase-uri Givi Monokey? Vin cu supoti pentru LTD450, nu stiu daca merg si pe alt model. Pret 500 Ron. Asta este modelul: https://www.flickr.com/photos/onsides/2867675173 Editat Mai 16, 2015 de ross Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Ok stie cineva pe unde pot gasi o termocupla pentru LTD 454 , cea fara papuci, direct cu fire ? A mea s-a dus si am iin 10 zile de participat la o parada » Post actualizat in 03 Jun 2015 13:10*timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Ok stie cineva pe unde pot gasi o termocupla pentru LTD 454 , cea fara papuci, direct cu fire ? A mea s-a dus si am iin 10 zile de participat la o parada » Post actualizat in 03 Jun 2015 13:10 *timp daca nu vrei pe OEM,ia termocupla in brate si mergi la magazinele de auto.am un prieten care si-a montat de Matiz pe en 500.putina atentie la modul in care deschide cea de LTD versus auto(cateva grade in plus nu conteaza) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Salut .. mersi de informatie .. ai idee la cate grade deschid termocuplele noastre ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ross Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 (editat) » Post actualizat in 16 May 2015 17:50 Ross verifica ce fel de intinzator ai .. daca ai modelul care se intinde manual iti recomand sa il schimbi cu cel " automat" Da un search pe net si cauta intinzator de kawasaki ex500 model pana in 95. » Post actualizat in 16 May 2015 19:12 http://www.ex-500.com/wiki/index.php?title=1st_Gen_CCT_Replacement mi -am facut de lucru si am gasit si pagina cu diferentele intre intinzatoare si modul de schimbare . Eu am avut generatia 1 stransa la maxim si am trecut pe a doua genereatie a carei ajustare se face automat. Am generatia 1 dupa cum arata. Cum adica stransa la maxim? Ca parca e tot cu auto adjusting... Pot incerca sa il mai strang cumva sa intinda mai bine? Mersi! Editat Iunie 3, 2015 de ross Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Salut .. mersi de informatie .. ai idee la cate grade deschid termocuplele noastre ? la kle,ventilatorul porneste intre 96-100 grade.citat din manualul de reparatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Ross daca il mai poti strange da- i bataie .. daca nu mai poti strange inseamna ca e la max si ai nevoie de alt lant de distributie ( recomandat zic eu si de alt intinzator de generatia a 2-a ca sa nu iti mai face probleme pe viitor) Kappy666 mersi mult de informatie. Cel mai probabil o sa iti urmez sfatul daca azi maine nu gasesc alta solutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ross Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Ross daca il mai poti strange da- i bataie .. daca nu mai poti strange inseamna ca e la max si ai nevoie de alt lant de distributie ( recomandat zic eu si de alt intinzator de generatia a 2-a ca sa nu iti mai face probleme pe viitor) Kappy666 mersi mult de informatie. Cel mai probabil o sa iti urmez sfatul daca azi maine nu gasesc alta solutie. Intrebarea mea era... Cum il pot strange? Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Cu cheia Daca nu este evident si vizibil cum il poti strange inseamna ca este deja la maxim strans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.