brake Postat Noiembrie 4, 2016 Share Postat Noiembrie 4, 2016 De ce credeti k ii cam obliga pe producatorii de motociclete sa le cam puna ABS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Noiembrie 4, 2016 Share Postat Noiembrie 4, 2016 Pentru ca sunt cam fraieri si putin cam feminini. Barbatii adevarati miros a pericol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitesti2010 Postat Noiembrie 5, 2016 Share Postat Noiembrie 5, 2016 Eu sunt pro ABS. M-a ajutat deja intr-o situatie limita: oras, drum drept, doua benzi pe sens, drum liber, asfalt uscat, 25 grade, zi, viteza 100km/h in accelerare. Ma apropii de o trecere de pietoni si apuc sa vad intentia a doua persoane de a traversa. Ezit (incep sa ma intreb daca se baga sau nu), accelerez iar si exact atunci se avanta pe trecere. Instinctiv regret ca nu am incetinit din timp, si actionez tot ce inseamna frana. Nu stiu cat am strans fata, nu stiu cat am calcat pedala, cert e ca am franat de mama focului, haotic. Rezultatul? S-a oprit fix langa trecere. Pietonii mi-au multumit, eu I-AM multumit. Comportamentul motocicletei? Impecabil. A stat dreapta, a stat pe pozitie, a pastrat directia. Sunt convins ca ABS-ul m-a scos dintr-o situatie ce putea fi nasoala rau. Deci da, eu sunt pentru ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Noiembrie 5, 2016 Share Postat Noiembrie 5, 2016 Eu sunt pro ABS. M-a ajutat deja intr-o situatie limita: oras, drum drept, doua benzi pe sens, drum liber, asfalt uscat, 25 grade, zi, viteza 100km/h in accelerare. Ma apropii de o trecere de pietoni si apuc sa vad intentia a doua persoane de a traversa. Ezit (incep sa ma intreb daca se baga sau nu), accelerez iar si exact atunci se avanta pe trecere. Instinctiv regret ca nu am incetinit din timp, si actionez tot ce inseamna frana. Nu stiu cat am strans fata, nu stiu cat am calcat pedala, cert e ca am franat de mama focului, haotic. Rezultatul? S-a oprit fix langa trecere. Pietonii mi-au multumit, eu I-AM multumit. Comportamentul motocicletei? Impecabil. A stat dreapta, a stat pe pozitie, a pastrat directia. Sunt convins ca ABS-ul m-a scos dintr-o situatie ce putea fi nasoala rau. Deci da, eu sunt pentru ABS. E unul dintre cele mai ilustrative exemple de pe topic. De asta e bun ABS-ul, sa te ajute cand esti in situatii limita si franezi de urgenta. La o franare normala, evident ca toata lumea are timp sa o faca dupa tot tipicul si totul merge bine. Situatia insa se schimba dramatic daca iti apare pe neasteptate ceva mare si urat in fata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 Nu am avut ABS nici pe ER5, nu am nici pe Vstrom. Da, îi simt lipsa. Da, consider că e foarte bun acest sistem pe motoare. Se poate și fără, însă aș merge ceva mai relaxat știind că în caz de forță majoră pot opri în siguranță. Da, am blocat spatele de câteva ori cu ambele motoare. Da, aveam un puls foarte mare. Regret că nu am ABS pe vacă, poate la următoarea voi avea acest sistem. E util ABS?! DA, foarte util. Se poate merge și fără? Da, însă cu emoții în unele cazuri. Merită banii acest sistem pe mobra? Da, categoric. Îmi place să merg mult pe doo roți, cu limitele de viteză nu prea mă împac, dar nici nu rup stilul. Lipsa ABS se poate suplini (nu și înlocui) cu niște anvelope bune, cu frâne puse la punct și un pic de experiență. În 12k km nu am multă, dar am fost în câteva situații maro din care am scăpat ca prin minune. Nu am blocat fața decât de două ori cu ER5, odată pe asfalt rece și cam lucios (în municipiul Roman), altă dată intr-o intersecție unde pe jos era nisip (fix pe trasa mea) și un bou cu duba a făcut manevre aiurea. Nakedul s-a manevrat superb și nu am picat, dar ceva sperietură tot am tras, deși nu aveam viteză. În concluzie, cine are ABS e fericit, cine nu are, sa se descurce, cum fac și eu. Respectarea regulilor de circulație și condusul preventiv ajută mult. Vă salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 ABS mi-a salvat astazi (iar) c*rul. Constanta, 08:45 a.m. (aprox), 0-1grade, distanta parcursa de acasa aprox 1 km, accelerat undeva la 90km/h sa prind semaforul, o conserva franeaza dupa care se razgandeste si accelereaza sa treaca pe galben, eu strang zdravan frana de mana, simt roata spate facand hopa in denivelarile asfaltului si un usor tremurat pe fata, bicla reduce suficient sa sincronizez viteza cu conserva si trec prin intersectie inainte de a se face rosu. Concluzia: cu cauciucurile reci (banuiesc ca si asfaltul la fel), mers prea repede si frana sanatoasa, fara ABS cred ca as fi maturat intersectia si poate as fi avut un contact involuntar cu fundul masinii. Mobra-i cea din semnatura cu ABS si CBS (frana combinata), suspensia fata tunata cu Race Tech Gold Valve de catre Cesar ( /index.php?/user/14189-cesar/ ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 28, 2016 Share Postat Decembrie 28, 2016 Nu inteleg de ce se mai discuta chestia asta. ABSul devine obligatoriu, deci clar cu ABS. Nici nu ai concepe la ora actuala o masina fara ABS; de ce sa nu aplicam acelasi criteriu si la moto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Decembrie 28, 2016 Share Postat Decembrie 28, 2016 Nu-i lasa pe unii sa-si demonstreze schilul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akybo Postat Ianuarie 19, 2017 Share Postat Ianuarie 19, 2017 (editat) Ma apropii de o trecere de pietoni si apuc sa vad intentia a doua persoane de a traversa. Ezit (incep sa ma intreb daca se baga sau nu), accelerez iar si exact atunci se avanta pe trecere Inseamna ca nu ai tobe destul de zgomotoase. Dupa ce am schimbat pe marauder toba,nu m-am mai lovit de problema pietonilor neatenti. Editat Ianuarie 19, 2017 de akybo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 19, 2017 Share Postat Ianuarie 19, 2017 Votez și eu pentru tobă sport. Utile în multe cazuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenhorn Postat Ianuarie 19, 2017 Share Postat Ianuarie 19, 2017 Cu ABS dar cu buton de off pentru unele situatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitesti2010 Postat Ianuarie 19, 2017 Share Postat Ianuarie 19, 2017 Inseamna ca nu ai tobe destul de zgomotoase. Dupa ce am schimbat pe marauder toba,nu m-am mai lovit de problema pietonilor neatenti. Corect, am tobele cu care a venit motoreta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.