emylyo Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 Amtestat ieri un Bmw de politie cu abs.Bestial.Merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Viipuri Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 Eu unul mi-as dori ca motorul meu sa aibe ABS. Din pacate, la aceasta categorie conservatoare, doar cele noi au eventual asa ceva (majoritatea optional). In opinia mea suma potentialelor avantaje o depaseste cu mult pe cea a eventualelor probleme generate de echiparea cu ABS; iar din punct de vedere al CE, atat timp cat este reltiv clar ca obligativitatea dotarii cu ABS va salva vieti, fie ele chiar si cele ale novicilor sau ale celor mai putin talentati, nu inteleg de ce acest demers nu a fost demarat cu mult timp in urma, indiferent de inconvenientele cauzate motociclistilor cu experienta sau producatorilor. Mi se pare destul de evident ca toata lumea intelege inevitabilitatea generalizarii ABS, iar taraganarile in luarea deciziei defiinitive au adus inconveniente atat celor Pro-ABS (care sunt limitati in alegerea motorului dorit de prezenta/absenta sistemului si de pretul piperat dat de productia in serie mica) cat si celor contra ABS ( gandindu-ma ca, la fel ca si in cazul auto, daca aceste sisteme erau obligatorii pentru toti producatorii, R&D-al acestora ar fo anulat/atenuat pana acum multe dintre inconvenientele sistemelor "pionier"). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tedted Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 "Un rezumat pentru cine nu s-a uitat: viteza de test a fost 80 mile, adica 130km/h. Distantele de franare fara, apoi cu ABS: Riderul 1: 92 - 75 Riderul 2: 59 - 42 Riderul 3: 66 - 61" Pai ia sa vedem: Riderul 2 si Riderul 3 au franat fara ABS mai scurt decat Raiderul 1 cu ABS. ABS-ul a folosit de fiecare data. Riderul2 fara ABS a franat mai scurt decat Raiderul 1 si Raiderul 3 cu ABS Riderul 2 pare ca stie sa franeze cel mai bine, chiar fara ABS a franat cel mai scurt comparat cu cei cu ABS. Revin la ideea mea, invatati sa franati, dativa cu ce aveti ca ABS-ul ajuta dar nu face minuni. Daca va deveni obligatoriu imi voi lua sigur motocicleta cu ABS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 Dupa ce i-am explicat sotiei cum e cu ABS-ul imi zice: "Nu mai spunem <<Asfalt uscat!>> ca oricum nu mai conteaza".... - BMW R1100GS din '96 cu ABS cumparat de o luna si testat in conditii de aderenta minima cu frane puse brusc si spre maxim - nici o cazatura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 Am mers acu' 2 saptamani cu un bmw 1200 rt , nu mult, cam 20 km pe drum de tara. singurul cuvant WAW!!! Este mobra grea, dificila la franare in panta mare. ABS MERITA!!!!!!! fiecare cent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
plummer Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 (editat) Adevarul e ca dupa ce urmaresti niste teste "on screen" parca-parca iti dai seama ca toate aceste "jmekerii de ABS" nu sunt facute decat sa te ajute , sa ai drumuri uscate si fara incidente ...parca asa era , nu ?? Eu cel putin de asta mi`am luat motor, din pasiune , nu pt a`l folosi zi de zi ci doar pt plimbari => orice tehnologie vine in intampinarea problemelor descoperite de-a lungul timpului , din situatii cat se poate de reale , ESTE BUNA . Merg pe un kawa 750 cc fara probleme , trage exact cum mi`am dorit , dar parca atunci cand ma prinde ploaia pe drumurile patriei mi`as dori sa nu mai merg cu 60-70 km/h cu morcovul la poponeata sau chiar sa trag pe dreapta cand vad ca deja "fug" dintr`o parte in alta. Afalt uscat tuturor si ABS rullz (doar din ce am vazut pana acum , abea astept sa calaresc ceva cu ABS) Editat Septembrie 4, 2009 de plummer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Don John Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 Permiteti si mie sa dau cu o parere aici, la care nu am sa spun nimic nou dar ceva care cred ca este parerea multor care au posibilitate sa faca comparatie. (scuzati daca nu mai scriu romaneste correct dar au trecut 20+ de ani decit am studiat acolo si poate mai uit ). In ani asta la care am motocycleta si dupa care am scimbat citeva diferite, dar si dupa zeci de mii de kilometri facuti am ajuns acum la urmatoare: Un VFR 750 rc 24 (pe care il pastrezi ca ochii din cap) si un VFR 800 cu abs. Nici o legature intre senzatia si suguranta care ofera cel cu ABS............. Stiu stiu............multi intreba dece nu are abs si motocycletele de la GP..............itrebarea este cine din noi toti este Rossi?? Cel putin eu declar ca nu sint . Numai asta de la mine si sper "sa ne mai vorbim" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAN IERNIE Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 Nu am mers pana acum cu nici un motor cu ABS dar am auzit pe cei ce-l au ca este eficient,o sa incerc si eu cat de curand un motor cu ABS si o sa va povestesc cum e,pana atunci atentie la cum franati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 salut. am si eu urmatoarea intrebare si imi cer scuze daca s-a raspuns la ea si nu am vazut. ce se intampla atunci cand esti nevoit sa pui frana brusca in plin viraj? ma gandesc ca fractiunea de secunda pana intra abs-ul e suficienta ca sa blochezi roata si sa fii jos. multumesc. s. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 Pe scurt: cazi. Pe lung: depinde cat de tare esti aplecat si cat de performant e sistemul. Preferabil e sa franezi pana la limita ca la orice alta motocicleta. Depinde foarte mult de frecventa la care lucreaza centrala ABS la motocicleta respectiva. La un K75, de ex, unde frecventa e de 3Hz, nu prea ai nicio sansa sa scapi daca te arunci in frane aplecat mai mult de cateva grade, insa la un K1300S, unde frecventa e de 30Hz (citez din memorie), teoretic poti scapa si la o aplecare destul de serioasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Symbolic Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 acuma, e f adevarat ca si sistemul respectiv e important. unul cat mai avansat si cu timpi cat mai scurti e ideal. cand am avut BMW cu abs, m-a scos de 2 ori din nasolie. Ambele dati, incepator maxim maxim, sarit pieton noaptea de dupa masini si respectiv tras de volan de pe loc din parcare. evident ca reflexe ioc, evident ca urcat cu maxim de strangere din sfincter pe frane. si acum sunt convins ca am ramas la verticala pentru ca am avut ABS. pe de alta parte, fix in seara in care am dat motoreta, incercand sa-i arat lui THC ce destept e ABS-ul asta de pe viitoarea lui mobra, la viteza de 15-20 km/h, pe nisip neobservat, pun frana maxima cu fata, si motoretu vrea sa dea cu mine de pamant. aici m-a scos din rahat cracanul foarte lung plasat temeinic in pamant si tinut animalul. dar e vorba de un sistem de pe o motoreta model 2000. mai mult ca sigur cele noi functioneaza mult mai fin. si cine zicea ca e ciudata senzatia ca pulseaza maneta sau pedala, sincer nu mi s-a parut ceva asa bizar sau care sa ma incomodeze in vreun fel. si pana la urma, de ce trebuie sa stim toti exact cand se blocheaza rotile, poate senzorii mei nu-s asa buni ca ai unui pilot si prefer ajutorul unui computer. nu toata lumea se da la curse si unii doar prefera sa se plimbe dintr-o parte in alta, fara sa-si faca prea multe griji. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 cauta pe youtube ca sunt teste facute cu ABS de gen. Eu unul sunt convins ca vor avea loc cel putin al fel de multe accidente si cu ABS. dealtfel se demonstreaza la masini. pe vremea in care se intretaiau pe piata cele cu abs si non abs.. facusera uns tudiu. ma rog se pot naste polemici de aici, dar ar fi useless . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAN IERNIE Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Eu sincer sa va spun m-am dat cu un BMW ieri si am opservat cum este cu ABS-ul,ca pana acum sincer sa fiu nu am mai incercat niciodata si nu stiam cum este,la prima franare m-am cam speriat putin,dar pe urma am inceput bine-nteles cu putina frica sa incep sa ma obisnuiesc cu el si a fost ok,nu stiu dar e foarte diferit si mi se pare ca este mai bine cu,decat fara,cel putin e parerea mea,parca esti mai sigur,nu stiu cum sa explic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nicu p Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 La 54 ani vreau sa ma urc pe motor. Vreau sa-mi cumpar un choper. Doresc un sfat de la cei in tema in sensul ca daca motocicleta cu abs este mult mai sigura decit cea fara abs. Sunt un pic cam batrin si ma gindesc in primul rind la siguranta. Bineinteles ca ma gindesc si la bani (cu abs este mai scumpa) Mai invat eu sa merg pe motocicleta la virsta asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 La 54 ani vreau sa ma urc pe motor. Vreau sa-mi cumpar un choper. Doresc un sfat de la cei in tema in sensul ca daca motocicleta cu abs este mult mai sigura decit cea fara abs. Sunt un pic cam batrin si ma gindesc in primul rind la siguranta. Bineinteles ca ma gindesc si la bani (cu abs este mai scumpa) Mai invat eu sa merg pe motocicleta la virsta asta? Motociclismul nu are limita de varsta , nu face diferente de sex , nu clasifica omul dupa bani sau haine si nu se exprima in cai , ture sau km / h . Noi , oamenii , facem toate astea ! Bine ai venit ! In privinta ABS - ului , da , este o masura de siguranta in plus dar nu trebuie sa afecteze stilul de pilotat . Daca sunteti cumpatat , calculat si tineti la oase nu aveti nevoie de ABS . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 La 54 ani vreau sa ma urc pe motor. Vreau sa-mi cumpar un choper. Doresc un sfat de la cei in tema in sensul ca daca motocicleta cu abs este mult mai sigura decit cea fara abs. Sunt un pic cam batrin si ma gindesc in primul rind la siguranta. Bineinteles ca ma gindesc si la bani (cu abs este mai scumpa) Mai invat eu sa merg pe motocicleta la virsta asta? Mai intai bun venit! Placerea mersului pe motocicleta nu are varsta! Da, ridurile ce se formeaza in jurul gurii de la ore in sir de zambit (ranjit ) in casca, pot fi o problema pentru unii. Pentru cei care trec peste acest inconvenient, rasplata e pe masura. ABS-ul e un sistem util, fara doar si poate. Nu este insa esential. Sunt oameni care au facut inconjurul lumii pe motociclete cu frane pe tamburi. Pe motoare mici, pe drumuri desfundate... Fiecare isi alege tipul motocicletei, dotarile ei, echipamentul, in functie de preferinte si de buget. In momentul in care preferintele se vor cristaliza, adica dupa cateva mii de km, fiecare isi face chiar involuntar o evaluare, a lui si a "agregatului" si ajunge la diverse concluzii: trebuie un parbriz, trebuie niste genti, trebuie mai multi cai sau mai putini cai, trebuie ABS, trebuie alt gen de motor, trebuie sa ma las... Ca prima motocicleta, as zice ca fara ABS e mai bine. Nu stiu cati de pe aici au avut ca prim motor unul cu ABS. Eu n-am avut, poate de aia nu ma tenteaza. Altii ar putea fi de alta parere. Succes indiferent de alegere, si multe drumuri frumoase! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 (editat) Un choper este bun pentru inceput,nici prea mic gen Yamaha Virago 250 cmc,o sa te plictisesti repede de el,nici prea puternic gen Suzuki Intruder C1500 sau M1800,acu mai depinde si de gabaritul motociclistului !!! Un criteriu important este unde vrei sa-l folosesti mai mult,de colo-colo prin oras sau(si)drumuri mai lungi !!! Yamaha Dragstar 650,Suzuki Intruder 600,800 sunt numai bune pentru inceput si viitor si mai ales pentru drumurile din Romania. ABS-ul este foarte folositor,din pacate choperele mai vechi nu au si astea mai noi.....parca numai cele mari au...daca nu ma insel,avantajul choperului este greutatea,il face mai stabil un pic. Eu am Suzuki Intruder M 800 si este excelent pe drumurile noastre,poate apuc 54 ani cu el poate il schimb pana atunci daca trec de 80.000 km pana atunci. PS:pe bicicleta ati mers,e mai dificil sa inveti direct pe moto,dificil nu imposibil !!!! Editat Ianuarie 13, 2011 de ALEX-CRUISER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Ia-ti un BMW R1200C, e usor, centru de greutate jos, comod si are si ABS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carla_z Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Ia-ti un BMW R1200C, e usor, centru de greutate jos, comod si are si ABS 1200 cmc? Fii serios, e incepator omul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 So what? Mobra aia are vreo 60 de cai, e super manevrabila si mai arata si bine. A, da... e BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carla_z Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Mda, daca are 60 de cai e ok pt un incepator. Sa inteleg ca numai BMW-urile arata bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Inchide ca te sun eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carla_z Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Inchide ca te sun eu. Nu te supara, dar ce fel de reactie este aceasta? Lamureste-ma si pe mine Scuze de offtopic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Adica nu devia de la subiect. Si da, fac si motociclete care sa arate bine. Si lui, (incepatorului) ii trebuie ceva fiabil si cu frane chiar si abs. Mai bine dai 100 pe absm decat 1000 pe tije Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Adica nu devia de la subiect. Si da, fac si motociclete care sa arate bine. Si lui, (incepatorului) ii trebuie ceva fiabil si cu frane chiar si abs. Mai bine dai 100 pe absm decat 1000 pe tije Off topic : Sunt mai ieftine tijele . On topic : A mai pus cineva , inaintea mea intrebarea : cati aveti motoarele dotate cu ABS si cati ati inceput cu motoare dotate cu ABS ? Fac pariu ca foarte putini dintre noi . Omul vrea ceva ce sa-l faca sa se simta si bine si in siguranta si sa fie Chopper ! A precizat . De aici , spor la teaba , eu unul am enduro si vitezana , deci nu pot da sfaturi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.